Чи потрібно ставити захист картеру

Спори про необхідність захистити силову установку і коробку передач від небезпеки знизу ведуться не одне десятиліття і в 2020 навіть не думають вщухати. Переконливі докази є як на користь монтажу металевого листа на днище авто, так і проти цього. Чи потрібно ставити захист картера чи виріб придумали в маркетингових цілях?

Що це взагалі таке?

Зверху і з боків підкапотний простір захищений елементами корпусу. Нижня сторона є відкритою для навколишнього світу. Розташована внизу частина агрегату – це картер, в якому знаходиться моторне масло. Впритул до ДВС завжди розташовується трансмісія. Щоб убезпечити ці вузли від забруднення і пошкоджень було вирішено прикручувати болтами до рами сталеву пластину відповідного розміру і товщиною в 3-5 мм.

З сьогоднішнім різноманітністю матеріалів пропонуються алюмінієвий, титановий, карбоновий, кевларовий і просто пластиковий захист картера. Ця деталь стала стандартним складовим тюнінгу, виконуючи більше декоративну функцію.
Захист днища знайшов як прихильників, так і противників.

Аргументи «За»

Твердження, що захист картера двигуна автомобіля вкрай необхідний, може викликати підозру. Найчастіше таке чується від продавців і виробників цієї категорії товарів. Аналогічної думки дотримуються і власники кросоверів, а також любителі поганяти по пересіченій місцевості. Але навіщо потрібен захист картера в міському режимі їзди? Підстав достатньо:

  • •    Вона точно вбереже простір під капотом від бруду і води
  • •    Приймає удар від будь-яких предметів на шляху (камені, гілки, нерівності дорожнього покриття та інше), в результаті чого резервуар з маслом залишається цілим і неушкодженим
  • •    Крім мотора покриває трансмісію – захист АКПП або механіки від ударів не менш актуальний
  • •    Пластиковий захист картера важить мало, встановлюється без ями або естакади, але при цьому витримує навантаження не менше, ніж сталевий
  • •    Може спрацювати як протиугінний пристрій – підходить виключно для авто, у яких ЕБУ сигналізації кріпиться під переднім крилом

Якщо транспортний засіб часто виїжджає на бездоріжжя, то незалежно від виду питання «Навіщо потрібен захист картера?» не виникає.

Аргументи «Проти»

Існує кілька приводів сміливо відмовитися від деталі:

  • •    Чи не принципово, який захист картера краще, якщо вона має на увазі додаткові витрати – сам виріб має певну і немаленьку вартість
  • •    Крім того, що необхідно купувати лист нержавійки, так доведеться постійно доплачувати на СТО за зняття запчастини при заміні змащувальних і охолоджуючих рідин, фільтрів та інших ремонтах, що зробить обслуговування дорожче (прихильники використання відзначають наявність варіантів з вирізом для легкого доступу до зливним отворів)
  • •    Кліренс, особливо у седанів, зменшується на пару сантиметрів і ситуацію не виправлять навіть ширші шини
  • •    При поїздці по брудних дорогах захист картера двигуна автомобіля може спрацьовувати як совок і збирати в відсік землю і болото, а це означає регулярний огляд і чистку 

Якщо машина не залишає межі міста, то сенсу в застосуванні додаткових захисних компонентів небагато. Але навіть на ідеально рівному асфальті раптово може з'явиться щось, яке зачепить вузол і виведе його з ладу.

Висновок

Чи потрібно ставити захист картера, кожен автовласник вирішує сам. Дійсно, є випадки, коли без неї не обійтися. І навпаки - вона стає тягарем і тільки заважає. На авторинку присутня безліч варіантів для всіх моделей і марок авто. Є нові та вживані запчастини за різними цінами. Кожен знайде відповідне, а якщо закрадаються сумніви який захист картера краще, то можна звернутися за консультацією до фахівців.

Смотрите также:

Менеджер Алексей
Автор статті
Алексей
Facebook