- Авторозбірка
- Каталог
- Запчастини FORD
- Запчастини FORD FOCUS MK3 11-18
Розбирання FORD FOCUS MK3 11-18
Марка | FORD |
Модель | FOCUS MK3 |
Рік випуску |
2012-2016 |
Двигун |
2.0 |
Коробка передач | АКПП |
Привід |
Передний |
Салон | Черный |
Пробіг |
40к миль |
Регіон |
США |
Кількість авто на розбір |
4 |
![]() |
---|
Увага! Кожні 1-2 місяці до нас надходить новий автомобіль для розбирання. Якщо якихось запчастей немає в наявності, ви завжди можете контакти з нами і забронювати їх!
Розбирання FORD FOCUS MK3 11-18
-
71965CP9Z-16004-AКрила20 $774 грнCorner Molding - Ford (CP9Z-16004-A)
Сторона: Right, Front Right Upper
Fender Molding, Molding
Without chrome molding.
-
717988A6Z-13A613-RОптика задня25 $968 грнHigh Mount Lamp - Ford (8A6Z-13A613-R)
Сторона: Rear
Center High Mount Stop Light, Lamp Assembly - Rear - High Mounted,
Hatchback, without rs, to 02/28/2017. Hatchback, without rs, 2/28/17 to 11/13/17.
Ріг, Гудок, Сирена
-
71477CV6Z-58218A14-AAPTДвері передня ліва10 $387 грнHandle, Outside Cap - Ford (CV6Z-58218A14-AAPTM)
Сторона: Left, Right
Cap, Handle, Outside Bezel, Bezel
Primed. With rs.
Кришка зовнішньої ручки, Кришка ручки дверей, Накладка зовнішньої ручки, Кришка замку
-
142139F1EZ-13008-GSОптика передня60 $2322 грн
-
71961CP9Z-17B814-AБампер передній15 $581 грнРешітка ptf, Заглушка бампера
-
71735BM5Z-16700-CКапот25 $968 грнHood Latch - Ford (BM5Z-16700-C)
Сторона: Front
Latch, Lock, Latch Assembly - Hood,
Focus. Without anti theft alarm. Without alarm, from 08/10/2012.
-
71830BV6Z-1104-BКулак, Цапфа, Маточина20 $774 грнHub Assembly - Ford (BV6Z-1104-B)
Сторона: Left, Right
Hub & Bearing Assembly, Hub Assembly - Wheel
Focus. 1.0l. 2.0l. Without turbo. Without automated parking. Without awd, drum brakes, without park system. Without awd, disc brakes, without park system.
-
71847BV6Z-3C529-YРейка рульова30 $1161 грнSteering Column - Ford (BV6Z-3C529-Y)
Column Assembly, Column Assembly - Steering,
Focus Electric. 1.0l. 2.0l. Without rs. From 7/23/12.
-
71559CV6Z-8C607-RСистема охолодження120 $4644 грнFan Assembly - Ford (CV6Z-8C607-R)
Fan & Motor, Motor And Fan Assembly - Engine Coo
2.0L dohc. Focus Electric.
Дифузор вентіллятора, Дифузор з вентіллятором
-
88106BM5Z-54406A10-AКришка багажника10 $387 грнLift Cylinder - Ford (BM5Z-54406A10-A)
Сторона: Left, Right
Deck Lid Lift Support, Lift Assembly - Gas,
Focus.
Стійка, Амортизатор, Аморт, Стійка підвіски
-
71530CP9Z-9C623-AСистема впуску10 $387 грнConnector Tube - Ford (CP9Z-9C623-A)
Engine Air Intake Hose, Hose - Air,
2.0L dohc. Connector tube.
Патрубок охолодження, Воздухоприемник, Повітряний патрубок
-
71916F1FZ 7000-PКоробка передач350 $13545 грнTrans-Axle - Ford (F1FZ-7000-P)
Automatic Transmission Assembly
Focus. 2.0l. All.
Коробка передач
-
71553BV6Z-19D742-FСистема кондиціонування25 $968 грнTube Assembly - Ford (BV6Z-19D742-F)
Suction Hose
2.0L dohc, from 02/05/2013. Focus. 2.0l. Without turbo. From 2/6/12 to 2/4/14. 2.0L dohc, to 02/04/2013, from 02/06/2012.
-
89224FM5Z-6006-AДвигун в зборі350 $13545 грнEngine Complete Assembly - Ford (FM5Z-6006-A)
Engine, Service Engine Assembly
Focus. Excl.Engine Electrical,Manifolds.
Движок, Агрегат, Мотор
-
71841F1FZ-5035-DПідрамник50 $1935 грнCross-Member - Ford (F1FZ-5035-D)
Suspension Cross-Member, Cross Member Assembly
Without awd, without st, to 02/28/2017. Without turbo. C-Max. Without energi models. Hybrid. Focus. 2.0l. Without awd, without st, from 02/28/2017. Focus. 1.0l. Focus Electric. To 3/19/12.
Балка підвіски, Задня балка
-
71920FV6Z-3B437-GПередній міст115 $4451 грнAxle Assembly - Ford (FV6Z-3B437-G)
Сторона: Left
Shaft - Front Axle
Focus. Left. Auto trans. 2.0l.
Вал приводу, ШРУС, Піввісь, Граната, Спроба
-
71865DV6Z-5A772-BСтабілізатор15 $581 грнStabilizer Bar - Ford (DV6Z-5A772-B)
Bar - Stabilizer,
Focus. C-Max. 1.0l. 2.0l. Without turbo. Without awd, without st.
-
71524AV6Z-6068-AКріплення двигуна та кпп20 $774 грнUpper Trans Mount - Ford (AV6Z-6068-A)
Сторона: Upper
Support Bracket, Trans Mount, Mount Plate, Automatic Transmission Mount, Manual Transmission Mount, Housing - Transmission Extension
Ford Parts are the Only parts designed and built to the specific Standards of Ford Motor Company and are the Only parts recommended for use in your Ford or Lincoln vehicle. 2.5L. 1.6L. 2.0L dohc. Upr Trans mount.
Движок, Агрегат, Мотор, Кріплення двигуна
-
87834HV6Z-2C204-AABS5 $194 грнABS Sensor - Ford (HV6Z-2C204-A)
Сторона: Left Front, Right Front
Front Speed Sensor, Sensor Assembly
Focus Electric. Escape. C-Max. MKC. 1.0l. 2.0l. Without st & rs.
Датчик швидкості
-
73082CM5Z-15K601-AКлюч20 $774 грн
-
71570BV6Z-9034-FПаливна система20 $774 грнFiller Pipe - Ford (BV6Z-9034-F)
Pipe - Fuel Filler,
Without rs, from 03/07/2011, with Flex fuel.
-
71548CM5Z-12029-KСистема запалювання10 $387 грнCoil - Ford (CM5Z-12029-K)
Ignition Coil, Direct Ignition Coil, Coil Assembly - Ignition
EcoSport. Explorer. Mustang. Fusion. Taurus. Escape. Focus. Edge. MKT. MKZ. MKC. 2.0L dohc. 2.0L turbo. 2.0, 2.3L turbo. Special service police sdn.
Котушка двигуна, Модуль запалювання
-
71500F1EZ-58219A64-AДвері передні праві20 $774 грнDoor Lock Actuator Motor - Ford (F1EZ-58219A64-A)
Сторона: Right, Front Right Right
Lock Actuator, Latch Assembly, Latch,
Focus. Right. Incl.Latch. Exc.Passive Entry. Without push button start. Without rs, without passive entry, with theft alarm.
Замок передньої двері, Замок пасажирських дверей, Замок дверний
-
71433CJ5Z-78218A14-CДвері задні ліві5 $194 грнHandle, Outside Bezel - Ford (CJ5Z-78218A14-C)
Сторона: Left Front, Right Front, Center Front Front, Rear Right Front
Bezel, Lock Bezel, Cap, Handle, Outside Cap, Interior Door Handle Trim
Without rs, black. Black, with lock cyl. SLIDING. without power locks. Passenger side. without power locks. Hinged front door. without power locks.
Кришка зовнішньої ручки, Кришка ручки дверей, Накладка зовнішньої ручки, Кришка замку
-
71455CV6Z-58218B08-AAPTДвері задні праві5 $194 грнHandle, Outside Cap - Ford (CV6Z-58218B08-AAPTM)
Сторона: Left, Right
Cap, Handle, Outside Bezel, Bezel
Primed, without lock cyl. With rs.
Кришка зовнішньої ручки, Кришка ручки дверей, Накладка зовнішньої ручки, Кришка замку
-
87826AV6Z6P013AЗахист30 $1161 грнUnder Cover - Ford (AV6Z-6P013-A)
Сторона: Front
Radiator Support Splash Shield, Shield - Engine Compartment Sp
Without rs, without shutter, 2.0L dohc.
Движок, Агрегат, Мотор
-
71745BM5Z-16072-BКрила10 $387 грнRear Insulator - Ford (BM5Z-16072-B)
Сторона: Left
Insulator
Fenders & splash shields.
Протектор крила
-
88131BM5Z-13A613-BОптика задня25 $968 грнHigh Mount Lamp - Ford (BM5Z-13A613-B)
Lamp Assembly - Rear - High Mounted
Sedan.
Ріг, Гудок, Сирена
-
71478F1EZ-54219A65-FДвері передня ліва20 $774 грнDoor Lock Actuator Motor - Ford (F1EZ-54219A65-F)
Сторона: Left
Lock Actuator, Latch Assembly, Latch,
Focus. Left. Incl.Latch. Exc.Passive Entry. Exc.Anti-Theft System. Without anti theft alarm. Without push button start. Without rs, without passive entry, without theft alarm.
Замок передньої двері, Замок дверний передній, Замок водійських дверей, Замок дверний
-
144525F1EZ-15201-AОптика передня20 $774 грнFog Lamp - Ford (F1EZ-15201-A)
Сторона: Left
Fog Lamp Assembly, Lamp Assembly - Fog - Front
2015-18, without rs. Focus. Without rs model. Left.
-
71689CP9Z-17C947-BБампер передній10 $387 грнSide Retainer - Ford (CP9Z-17C947-B)
Сторона: Left
Reinforcement
With st. With rs.
Напрямна переднього бампера, Фіксатор переднього бампера, Кронштейн переднього бампера, Засувка переднього бампера, Полоз переднього бампера, Направляйка переднього бампера
-
71736BM5Z-16738-GКапот30 $1161 грнInsulator - Ford (BM5Z-16738-G)
Without rs.
Шумоізоляція капота, Шумка капотная
-
71834BV6Z-5A969-BКулак, Цапфа, Маточина60 $2322 грнSteering Knuckle - Ford (BV6Z-5A969-B)
Сторона: Left
Knuckle, Knuckle And Hub Assembly
Focus. 2.0l. Without turbo. Without 18 wheel. Left. Focus. 1.0l.
-
71848BV6Z-3A130-FРейка рульова25 $968 грнOuter Tie Rod - Ford (BV6Z-3A130-F)
Сторона: Left
Rod - Tie
2013-18, without rs, without st. Without turbo. MKC. C-Max. Escape. Focus Electric. From 7/23/12. Left. 1.0l.
Накінечник рульової тяги, Шарнір, Осьової шарнір
-
71564CV6Z-8260-KСистема охолодження10 $387 грнUpper Hose - Ford (CV6Z-8260-K)
Hose - Radiator
Focus.
Радіаторний патрубок
-
88098BM5Z-5443150-BКришка багажника20 $774 грнTrunk Lock Actuator Motor - Ford (BM5Z-5443150-B)
Lock Actuator, Latch, Latch Assembly - Tailgate,
Focus. Incl.Latch.
-
71997CP9Z-9A624-BСистема впуску15 $581 грнAir Inlet Tube - Ford (CP9Z-9A624-B)
Сторона: Outer
Connector Tube, Inlet Duct, Engine Air Intake Hose, Tube - Air Inlet
1.6L. 2.0L dohc. outer.
Патрубок охолодження, Повітропровід, Повітряний патрубок
-
89777CV6Z 7002-AКоробка передач400 $15480 грн
-
71555AV6Z-19A834-TСистема кондиціонування35 $1355 грнFront Press Hose - Ford (AV6Z-19A834-T)
Liquid Line, Tube Assembly
2.0l. Without turbo. To 12/8/14.
-
93666CV6Z 6007-DДвигун в зборі600 $23220 грнEngine Complete Assembly - Ford (FM5Z-6006-A)
Engine, Service Engine Assembly
Focus. Excl.Engine Electrical,Manifolds.
Движок, Агрегат, Мотор
-
71842CP9Z-5019-AПідрамник100 $3870 грнCross-Member - Ford (CP9Z-5019-A)
Suspension Cross-Member, Cross Member Assembly
Focus. Without rs. 2.0l. 1.0l.
Підрамник двигуна
-
111511BV6Z-3B436-DПередній міст140 $5418 грнAxle Assembly - Ford (BV6Z-3B436-D)
Сторона: Right
Shaft - Front Axle
Focus. 1.0l. Right. 6 speed. Manual trans.
Вал приводу, ШРУС, Піввісь, Граната, Спроба
-
71866CV6Z-5482-AСтабілізатор20 $774 грнStabilizer Bar - Ford (CV6Z-5482-A)
Bar Assembly - Roll,
Focus. 1.0l. 2.0l. Without turbo. Without rs, without st.
-
71526CV6Z-6068-AКріплення двигуна та кпп20 $774 грнTrans Mount - Ford (CV6Z-6068-A)
Сторона: Lower
Torque Arm, Lower Trans Mount, Automatic Transmission Mount, Manual Transmission Mount, Housing
2.5L. Transit Connect van. Focus. 1.6L. Escape. 2.0L.
Движок, Агрегат, Мотор, Кріплення двигуна
-
113668F1ET 2C055ABS10 $387 грн
-
279430GV4T-15K601-AAКлюч50 $1935 грн
-
71571AS4Z-9D653-FПаливна система30 $1161 грнVapor Canister - Ford (AS4Z-9D653-F)
Cannister - Fuel Vapour Store
Focus. 2.3l. 1.0l. 2.0l. Without pzev. From 11/30/09.
Паливний абсорбер, Вугільна каністра, Вугільний абсорбер, Вугільний фільтр, Поглинач пари
-
71549FJ5Z-11002-AСистема запалювання30 $1161 грнStarter Motor - Ford (FJ5Z-11002-A)
Starter, Starter Motor Assembly
Explorer. Escape. Taurus. Focus. Edge. MKZ. MKT. MKC. 2.3l. 2.5l. From 6/5/12. 2.o liter dohc. Without hybrid. From 11/09/2011. Without start/stop system. Special service police sdn. 2.0L turbo, without auto stop-go.
-
71501F1EZ-5826684-BДвері передні праві10 $387 грнHandle Base - Ford (F1EZ-5826684-B)
Сторона: Right
Reinforcement
Without rs, without passive entry.
-
71434F1EZ-54219A65-KДвері задні ліві20 $774 грнLock Actuator - Ford (F1EZ-54219A65-K)
Сторона: Left
Latch Assembly, Latch,
Focus Electric. Left. With anti theft alarm. With push button start. Without rs, with passive entry, with theft alarm.
Замок дверний
Ford Focus Mk III. Достатній у всьому
Спробуйте-но переконати американця без презирства дивитися на трициліндровий мотор під капотом навіть такої невеликої машини, за їхніми мірками, як Форд Фокус. У вас навряд чи щось вийде. У Ford Focus третього покоління вийшло. Правда, не відразу. Новий на той час третій Фокус був добре прийнятий в Європі, але на батьківщині бренду у 2012 році до нього ставилися прохолодно, стримано зберігаючи повагу до блакитного овалу.
Чим купив Америку Ford Focus 2012. Огляд
Так, американці звикли до об'ємних восьмициліндрових моторів, в їх генетичній пам'яті ще залишилися ті часи, коли Ford Falcon, Dodge Dart і більш пізні моделі Chevrolet Cavalier царювали в середньому класі. Паливна криза, а потім і боротьба за екологію урізали кількість циліндрів, але інженери доклали всіх зусиль, щоб не постраждали коні.
У випадку з Ford Focus 3 скепсис публіки був зрозумілий. У Штатах почали пропонувати літровий трициліндровий турбований моторчик з безпосереднім уприскуванням і дивним написом на декоративній кришці головки блоку EcoBoost. Але 123 сили і 201 Н ∙ м крутного моменту змусили поставитися до цього двигуна серйозніше.
Літровий Екобуст вже кілька років як продавався в Європі, але в США його обережно представили вже багато пізніше європейської прем'єри. Для порівняння, рідний для Америки дволітровий атмосферний двигун Фокуса показував віддачу в 160 сил і 198 Н ∙ м моменту. Компактний, легкий і дуже економічний літровий турбомотор все-таки зумів приручити гаманці американців.
Хоча, справа, мабуть, не стільки у двигуні, скільки в абсолютно новому дизайні третього покоління Ford Focus. На ринку Штатів в той час ця машина реально виглядала гостею з майбутнього, особливо у своєму ціновому сегменті - 16-17 тисяч доларів. А конкуренція тут була будь здоров - Volkswagen Jetta, Chevrolet Cruze, Honda Civic, Toyota Corolla, Subaru Impresa, Хендай Елантра, Mazda3, Міцубісі Лансер, Кіа Форте. І це далеко не всі гідні машини в класі.
Новий корпоративний дизайн Фордів того часу робив новий Фокус схожим і на Фієсту, і на Мондео (Fusion) одночасно, що, безумовно, лестило власникам компактної Фієсти і середньорозмірного Фокуса. Автомобіль був відразу представлений в трьох кузовах, хетч, седан і універсал. Кожен з них примудрився виглядати дуже органічно і, що важливо, дорожче своїх грошей.
Решітка в дорестайлінгових машинах переїхала на бампер і, слава богу, вона не стала хромованою. Тільки після підтяжки обличчя в 2015 році дизайнери вирішили перекроїти передок всього сімейства, що теж не можна назвати неправильним ходом, оскільки рестайлінговий Ford Focus 3 відмінно продавався аж до 2018 року, поки його не змінило нове покоління.
У порівнянні з попереднім другим Фокусом, нове покоління витягнулося в довжину на 21 мм, при цьому загальна довжина кузова склала 4,4 м. Машина стала трохи присадкуватою, втративши в холці 16 мм, при цьому збільшивши колісну базу до 2,5 м. Що, втім, не сильно позначилося на просторі для ніг у задніх пасажирів. Його, простору цього, мало. Багажник також не найоб'ємніший в класі - 372 л у седана і на 100 л менше у хетча. Але якщо розкласти спинки заднього сидіння, можна втиснути в салон майже 1100 літрів вантажу.
Устаткування і комплектації Ford Focus 2012
Традиційно європейські та американські комплектації сильно відрізняються. В Україні взагалі Фокус продавали офіційно з урізаним вибором варіантів. У Штатах же пропонувалися чотири основні комплектації - S, SE, SEL і Titanium.
Комплектація S ($ 16,500) була актуальна тільки для машин в кузові седан. Найпростіша версія була доступна на сталевих 15-дюймових штампованих дисках. Зі старту були доступні:
-
безключовий доступ;
-
електропідйомники скла передніх дверей;
-
центральний замок;
-
дзеркала заднього виду з електроприводом;
-
водійське сидіння з електричним приводом регулювання;
-
рульова колонка з регулюванням по винесенню і по висоті;
-
аудіосистема з чотирма динаміками і магнітолою, що підтримує CD і підключення зовнішніх пристроїв через Aux.
Непоганий набір для старту, але більш привабливо виглядала комплектація SE ($ 17,500 - $18,300).Тут теж за замовчуванням стояли штамповані сталеві диски, але розміром 16 дюймів. Від попередньої комплектації ця відрізнялася тим, що пропонувалася як в кузові седан, так і в хетчбек, куди в базі прикручували спойлер на кришку багажника. Крім цього, комплектація пропонувала:
-
електричні склопідйомники по колу;
-
автоматичне включення ближнього світла (датчик світла);
-
противотуманки з галогеновими лампами;
-
мультируль;
-
бортовий комп'ютер;
-
технологію батьківського контролю Ford MyKey.
Все це актуально для трьох кузовів, однак хетч мав розкладну спинку задніх сидінь, яка складалася в пропорції 40/60, а також знімну полицю багажного відділення. Опціонально для комплектації SE дилери пропонували круїз-контроль і поліпшене освітлення салону.
Була версія SE Sport, яка відрізнялася зовні по литим 16-дюймовим фірмовим дискам, мала задні дискові гальма, а багажник седана прикрашав спойлер. У салоні були встановлені спортивні сидіння спереду, шкіряне кермо і поліпшена аудіопідготовка на 6 динаміків з магнітолою, яка підтримувала технологію синхронізації з телефоном Ford Sync і інтерфейсом iPod.
Комплектація SEL ($ 20,500 - $ 21,300) мала на борту все те ж добро, що і SE, але виділялася багатобарвним багатоточковим підсвічуванням салону з регулюванням яскравості і можливістю вибору кольору, а також автоматичними склопідйомниками по колу. Дуже близька до цієї версії топова комплектація Titanium ($ 22,200 - $22,700), але їх відрізняла наявність в останньої 17-дюймових литих дисків, більш жорсткої спортивної підвіски і деякими декоративними кузовними елементами.
Топовий Фокус також мав мультимедійну систему з сенсорним 8-дюймовим екраном і підтримкою Wi-Fi. Також в списку обладнання вписано безключовий доступ і кнопковий запуск двигуна. Магнітола з аудіосистемою Sony і 10 динаміками з підтримкою супутникового радіо також була доступна в комплектації SEL за доплату.
У комплектації Titanium та SEL Premium ми знайдемо і датчики паркування ззаду, автоматичні двірники з датчиком дощу, сидіння водія з електроприводом в шести напрямках, шкіряна оббивка салону, дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням і підлокітник ззаду. Пакет Titanium Handling додасть шику з 18-дюймовими колесами, модернізованої спортивною підвіскою, повнорозмірною запаскою і особливої літньою гумою Michelin Pilot Sport 3. Опціонально для SEL і Titanium йшла навігаційна система з голосовим управлінням і відстеженням трафіку в реальному часі.
Опціонально для всіх, крім S, йшла версія Winter, яка включала підігрів передніх сидінь і обігрів дзеркал з бічними габаритними ліхтарями. SEL і Titanium могли бути обладнані просунутим парктроніком, який мав передні і задні датчики паркування, камеру заднього виду і автоматизовану технологією паралельної парковки. В якості опції тільки на седані SE пропонувався пакет Super Fuel Economy (SFE), який обіцяв 16-дюймові сталеві диски з аеродинамічними ковпаками, шини з низьким опором коченню, задні дискові гальма і задній спойлер.
Як все це їде. Характеристики Ford Focus 3
Назвати американську гаму моторів для третього Фокуса розкішною язик не повернеться, європейські машини отримали більше агрегатів. Базовим мотором в США був 2,0-літровий атмосферник Ti-VCT GDI потужністю 160 сил з крутним моментом 198 Н∙м. Комплектації S і SE стартового рівня мали стандартну п'ятиступеневу механічну коробку передач, яка показала себе цілком надійною в парі з цим двигуном.
Дорожчі версії оснащувалися роботизованою КПП, відомою як Powershift. Шестиступеневий робот з подвійним зчепленням був базовою коробкою для старших комплектацій SEL і Titanium. Але як опція міг бути встановлений і на всі інші версії Фокуса.
Другий двигун, доступний в Штатах з 2015 року, після рестайлінгу (123 к.с. і 201 Н ∙ м) - це той трициліндровий агрегат з турбіною, про який ми вже згадували. 1,0-літровий Ecoboost був прикручений до механічної коробки передач з шістьма швидкостями, а не до американської 5-ступеневою МКПП. Різниця по частині динаміки в цих моторах була, хоча особливо спритними їх назвати було складно. Розгін до сотні на механіці обидва мотори забезпечували за 10-11 секунд, з 2,0-літровим мотором і роботизованою КПП стрілка спідометра показувала 100 км / год через 9 секунд.
Попри популярність в США простого атмосферного 2-літрового мотора Duratec, у 2016 році були спроби імплантувати під капот американського Фокуса 2-літровий турбомотор Ecoboost з віддачею 252 сили (370 Н ∙м), а для версії RS, яка більш поширена в Європі, пропонували 350-сильний 2,3-літровий турбодвигун Ecoboost з обертовим моментом 470 Н ∙ м. Обидва двигуни працювали в парі тільки з надійною 6-ступеневою МКПП.
У трициліндрового двигуна Ecoboost є все ж свої плюси. По-перше, у нього солідний крутний момент, незначно перевищує цей показник у дволітрового атмосферника (198 проти 201 Н ∙ м). По-друге, момент доступний на низьких оборотах, що дає перевагу при русі в основному по міських вулицях. На швидкостях за 120 км / г мотор дуже гнучкий, плавний і тихий. Його мінус у тому, що мізерної потужності може бути недостатньо на високих оборотах, що, втім, частково компенсується вдалим підбором передавальних чисел механічної коробки передач.
Безпека і краш-тести третього Фокуса
У Штатах завжди приділяли багато уваги безпеці будь-якого автомобіля, причому без усіляких потурань навіть таким динозаврам американського ринку як Форд. Судіть самі. Навіть в базових версіях можна виявити ABS і ESP, а барабанні гальма ззаду встановлені тільки на двох стартових комплектаціях, S і SE. На всіх інших - дискові задні гальма.
Ще в базі доступні:
-
дві передніх подушки безпеки;
-
подушки безпеки колін водія;
-
бічні шторки безпеки для передніх сидінь;
-
передовий на той час комплекс Ford Sync, який може в разі чого самостійно викликати службу порятунку, зателефонувавши на заздалегідь прошитий номер;
-
камера заднього виду;
-
протиугінний комплекс Ford MyKey з функцією батьківського контролю.
Комплектація Titanium обладнана серйозніше. До всього перерахованого доданий пакет функцій з контролем мертвих зон, попередженням про трафік при русі заднім ходом, функція оповіщення при виході зі смуги руху, а також технологія утримання машини в потрібній смузі.
На сухому асфальті молодші комплектації з барабанними задніми гальмами осаджуються зі 100 км / год до зупинки за 40 м, що трохи гірше середнього показника в класі. Зате з дисками по колу до повної зупинки Фокус долає за 32 м, а це найкращий показник в класі.
У державних краш-тестах Ford Focus третього покоління отримав загальну оцінку п'ять зірок з п'яти можливих. У більш детальних випробуваннях намалювалася наступна картина:
-
при лобовому ударі з повним перекриттям був пошкоджений передній бампер, кришка капота, лонжерони, силовий каркас бампера, передні крила, проте захист пасажирів отримала чотири зірки;
-
бічний удар витриманий на п'ять зірок з пошкодженням центральної стійки, обох дверей і частковою деформацією даху і порогів;
-
страховий Інститут безпеки руху Insurance Institute for Highway Safety поставив найвищий бал за захист пасажирів від лобового удару з частковим перекриттям з пошкодженням бампера, передній панелі, оптики, переднього крила і капота;
-
перекидання на дах також оцінено найвищим балом, як і бічне зіткнення;
-
безпеку сидінь і підголівників при хлистовому ударі ззаду отримала найвищий бал по захисту пасажирів і водія.
Проблеми Ford Focus 3 з пробігом і конкуренти
У третього Фокуса є тільки дві проблеми - літровий Екобуст і роботизована коробка передач з сухим зчепленням Powershift. Вірогідність знайти таку машину в Україні (з тих, які були привезені зі Штатів) вкрай мала, але вона є. Це не тупикова гілка розвитку Фокуса, проте були відзначені недоліки такої комплектації:
-
Ривки і хрускіт при перемиканні передач.
-
Висока ймовірність потрапити на ремонт зчеплення раніше терміну.
-
Течія масла через сальники робота.
-
Вихід з ладу вилки вичавного підшипника на малих пробігах.
-
Ненадійність електронного блоку управління роботизованою КПП.
У міру доробок робота ці недоліки з часом усувалися, однак не всі відразу і сама коробка в цілому вважається не дуже надійною. Механічні коробки передач в цілому досить надійні. Більш стара п'ятиступенева КПП могла засмучувати течею сальників піввісь і негерметичність штока перемикання передач.
Якщо вчасно не звернути увагу на течію масла, є ймовірність втрати п'ятої передачі - вона страждала від масляного голодування в першу чергу. Передача заднього ходу на цій КПП не обладнана синхронізатором, тому може лякати скреготом при включенні. Однак це не вважається несправністю, скоріше, особливістю п'ятиступеневого агрегату.
Дволітрові двигуни сімейства Duratec, найбільш поширені за океаном, виявилися напрочуд витривалими. Самим проблемним вузлом в них вважається дросель, однак, якщо своєчасно його промивати, ніяких проблем з ним не буде, робота двигуна буде стійкою і м'якою аж до капітального ремонту, якого варто очікувати не раніше 350-400 тисяч км пробігу.
Ліга, в якій грає Ford Focus, досить численна, тому конкурентів у нього - хоч греблю гати. Ось найцікавіші з них:
-
Volkswagen Golf. Немає потреби розповідати про плюси Гольфа, це визнаний лідер в класі з величезним вибором двигунів і коробок передач, чудовим салоном і безпроблемним роботизованим агрегатом DSG. Хоча і до нього на перших порах були претензії.
-
Набагато дешевше обійдеться Skoda Octavia тих років. Однак потрібно розуміти, що це фактично випробувальний полігон німецького VAG, тому надійність - явно не коник Октавії. У будь-якому випадку, 2013-2018 років випуску.
-
Опель Астра може розглядатися як альтернатива Фокусу тільки через номінальну участь в класі С. Астра набагато дешевше Фокуса, але і має більше проблем, зокрема, є претензії до корозійної стійкості кузова.
-
Найсерйозніший конкурент - Mazda3. Як конкурент, ця машина зібрана на одній платформі з Фокусом, проте пропонує покупцям багатіший вибір двигунів і КПП, а також цікавіший салон, хоча багатьом він здається тісним, як і недостатньо об'ємним багажник.
Підсумки підіб'ємо
Добротний Ford Focus 3 з приємним ергономічним салоном в будь-якому кузові склав гідну конкуренцію однокласникам і навіть сьогодні не збирається здавати позиції. При очевидних проколах в компонуванні салону (недолік місця для ніг пасажирів на задньому сидінні, нерозкладна спинка заднього сидіння на седанах), машина залишається має попит на вторинному ринку як в Україні, так і в США.
Козир цієї машини, особливо з двигуном Duratec 2,0 і механічною КПП - надійність і невисока ціна на вторинному ринку, наявність запчастин і досить простий ремонт, який часто можна виконати своїми руками.
Частые вопросы про розбирання ford focus mk3 11-18
Так, скористайтеся пошуком автозапчастини по каталогу або зв'яжіться з нашим менеджером для підбору по VIN. В наявності 948 товарів.
Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти товар абсолютно безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка здійснюється по всій Україні, також є самовивезення в Києві та Одесі.
У продажу оригінальні запчастини та аксесуари з розбирання, тому проблем при установці не буде. Ви можете порівняти деталь з різних авто і замовити необхідну.
✅ Категория товаров | Розбирання FORD FOCUS MK3 11-18 |
✅ Количество товаров в каталоге | 948 |
✅ Средняя цена товаров | 56 USD |
✅ Цена самого дешевого товара | 1 USD |
✅ Самый дорогой товар | 750 USD |