- Авторозбірка
- Статті
- 19 листопада 2020
Як замінити стійки стабілізатора
Підвіска автомобіля - складна система важелів, пружин, підшипників та інших елементів. Хоч всі складові шасі виконані зі сталі, вони не здатні витримати навантаження дорожнього покриття. Регулярний ремонт неминучий, а коли і як поміняти стійки стабілізатора в 2020 році повинен знати кожен автолюбитель.
Конструкція та призначення
Ці компоненти ходової частини (також називаються тягами) представляють собою металеві штоки довжиною від 40 до 200 міліметрів в залежності від марки, моделі та конфігурації. З обох кінців є кріплення, які також різняться в залежності від автовиробника, тому єдиного опису того, як виглядає стабілізатор немає. Часто для з'єднання використовуються втулки і шарніри. З їх допомогою елемент з'єднує раму з поворотним кулаком або маточиною. Контакти приховані під пильовиками. Задні і передні тяги на одному автомобілі відрізняються між собою.
Цей вузол грає найважливішу роль в забезпеченні поперечніої стійкості транспортного засобу на поворотах і взагалі в русі по будь-яких дорогах. Те, навіщо потрібен стабілізатор приховано в самій назві. Справні вироби максимально нівелюють горизонтальні крен кузова, а шасі при цьому залишаються на дорожньому покритті. Тому транспортний засіб не перевертається під час маневрів.
Несправності
Не секрет, що ходовка відкрита для впливу оточуючого середовища і постійно контактує з агресивними речовинами цілий рік. Фактори, які впливають на термін служби стабілізаторів, це:
- • Динамічна їзда по бездоріжжю
- • Бруд, який забивається в просвіти і перешкоджає нормальній функціональності
- • Реагенти проти ожеледиці
- • Глибокі калюжі
- • Вибоїни і глибокі ями на дорогах
Це може стати причиною корозії, розривання пиляків і подальшого засмічення шарнірів і втулок, втрату пружності. Після тривалого впливу негативних умов навіть новачок в автомобільній сфері знатиме, як виглядає стабілізатор, що потребує реставрації.
Коли необхідна заміна?
Періодичність процедури - величина непостійна навіть для одного водія. Про те, що для неї настав час підкаже стукіт при їзді. Якщо звуки лунають з-під крил нижче піввісь, то проблема трапилася саме зі стійками і доведеться вивчати літературу як міняти втулки стабілізатора та інше. Сильно засмучуватися фактом поломки немає потреби, так як роботи можна провести самостійно, а витрати не сильно позначаться на фінансовому благополуччі автовласника.
Якщо є тільки підозри без доказів, можна провести візуальну діагностику. Для цього досить зняти колесо і оглянути простір навколо півосі. Порвані захисні оболонки, втулки, які втратили еластичність, корозія та інші прояви зносу стануть сигналом почати ремонт.
Як замінити втулки стабілізатора самому
Коли процедура стала неминучою, у першу чергу слід встановити авто на рівному майданчику і поставити упори. Набір інструментів включає в себе:
- • Домкрат
- • Балонний ключ або набір головок різного розміру з воротком для відкручування шпильок
- • Шестигранник або зажим для фіксації різьби
- • WD-40, яка допоможе послабити закислі гайки
- • Ключі, щоб відкрутити самі стійки
- • Ремкомплект і запчастини
- • Змаска
Перед тим, як поміняти втулки стабілізатора краще переконається в наявності всього необхідного. Так все пройде швидко і легко.
Піднявши машину домкратом і знявши колісний диск відкривається доступ. Щоб витягти тягу без надзусиль важливо вивісити обидва колеса підвіски (друге знімати може не знадобитися). В іншому випадку вузол буде в напрузі. Інший вихід – поставити упор під нижній важіль і опускати авто, поки стійка не виявиться в більш вільному положенні. У різних моделях доведеться додатково знімати кульову опору.
Якщо з першого разу зірвати болти не виходить, то з'єднання можна обробити WD-40. Після цього різьбу слід зафіксувати шестигранником (якщо таке передбачено) і відкрутити верхній і нижній кріплення. Стару і нову деталі можна звірити по конфігурації і розмірам.
Щоб зібрати ходовки після того, як замінити втулки стабілізатора вийшло вдало, знадобиться менше часу, ніж на розбирання. Важливо пам'ятати, що встановлювати тільки нові, попередньо змазані елементи – це закон. Відновлена тяга після тривалого періоду і викличе ризик раптової поломки.
Висновок
На СТО знають, як змінювати втулки стабілізатора, проте задоволення виходить більше, коли власник своїми руками проводить всі роботи. Якщо виникають складнощі з тим, як поміняти стійки стабілізатора, то звичайно краще звернутися до професіоналів. Оригінальні запчастини можна знайти на будь-якому авторинку, а розбірка запропонує той же асортимент за більш низькими цінами і для рідкісних на наших просторах іномарок.
Смотрите также:
- разборка камри 55 америка
- ford edge запчасти
- разборка форд ескейп
- разборка форд фокус
- разборка ford fusion usa киев
- запчасти jetta usa
- разборка пассат б7 сша киев
- разборка пассат б8
- салон камри 70
- хайлендер 2014
- запчасти на ниссан рог