Розбирання Toyota Prius 2010 - 2015

Розбирання Toyota Prius 2010 - 2015

Двигун 2ZR-FXE Toyota Prius 30 10-15 146к запустився, іржа
Арт.
675556
Номер
19000-37460
44205 грн
1050 $
Двері в зборі передня ліва Toyota Prius 30 10-15 keyless, білий 070, тичка, корозія
Водійський ремінь безпеки Toyota Prius 30 10-15 сірий
Арт.
20680
Номер
73220-47091-B3
3368 грн
80 $
Крило переднє ліве Toyota Prius 30 10-15
Арт.
179174
Номер
5380247050
6947 грн
165 $
АКПП у зборі Lexus CT200h 11-17 10/10 дефект роз'єму Підходить до Toyota Prius 2010 - 2015
Арт.
60147
Номер
30900-47061
21050 грн
500 $
Інвертор Toyota Prius 30 12-13 plug-in
Арт.
508335
Номер
G9200-49045
25260 грн
600 $
Акумуляторна батарея ВВБ у зборі Toyota Prius 30 12-15 plug-in, 145к, 210Вт, 4.4 кВт*ч
Шторка багажника Toyota Prius 30 10-15 сіра
Арт.
20624
Номер
64910-47021-B0
4210 грн
100 $
Датчик температури зовнішнього повітря Toyota Prius 30 10-15
Двері багажника голі зі склом Toyota Prius 30 10-15 зелений 781, здувся лак
Бампер передній голий Toyota Prius 30 13-15 рест, білий, прим'ятий, тріщини, подряпини
Ікло підсилювача переднього бампера лев Toyota Prius 30 10-15
Протитуманна фара птф ліва Lexus ES300h ES350 13-15 дорест Підходить до Toyota Prius 2010 - 2015
Рейка рульова Toyota Prius 30 10-15
Арт.
20936
Номер
45510-47040
9262 грн
220 $
Накладка телевізора Toyota Prius 30 10-15
Арт.
43348
Номер
53289-47033
1263 грн
30 $
Важіль нижній перед прав Toyota Prius 30 10-15 порваний сайлент
Арт.
225251
Номер
48068-47050
1263 грн
30 $
Дифузор кожух радіатора у зборі Toyota Prius 30 10-15
Арт.
186241
Номер
AL3202470104
5052 грн
120 $
Решітка радіатора grill Toyota Prius 30 12-15 рест
Арт.
566871
Номер
53111-47040
2947 грн
70 $
Компресор підкачування коліс Toyota Prius 30 10-15
Арт.
565543
Номер
44890-47041
4210 грн
100 $
Губа переднього бампера Toyota Prius 30 10-15 подряпини
Арт.
674677
Номер
76851-47030
2526 грн
60 $
Двері в зборі передні права Toyota Prius 30 10-15 keyless, червоний 3R3, тичка, сколи
Скло заднє двері багажника мале Toyota Prius 30 10-15 тонування, подряпини
Дефлектор радиатора верхній Toyota Prius 30 10-15 OEM
Арт.
263813
Номер
16712-37030
1305 грн
31 $
Решітка переднього бампера нижня Toyota Prius 30 12-15 рест, plug-in, злам креп, пісок
Цапфа перед прав Toyota Prius 30 10-15
Арт.
20929
Номер
43201-47030
1263 грн
30 $
Фара передня ліва Toyota Prius 30 13-15 рест, галоген, сколи
Арт.
566881
Номер
81170-47520
10525 грн
250 $
Накладка отвору багажника Toyota Prius 30 10-15 сіра, затерта
Арт.
224085
Номер
64716-47031-B0
842 грн
20 $
Корпус повітряного фільтра Toyota Prius 30 10-15
Арт.
20540
Номер
17700-37260
8420 грн
200 $
ТБ панель радіатора Toyota Prius 30 10-15 в зборі
Арт.
567029
Номер
53201-47903
10525 грн
250 $
Мотор омивача заднього скла Toyota Prius 30 10-15
Арт.
124852
Номер
85330-60180
632 грн
15 $
Балка задня Toyota Prius 30 10-15
Арт.
33036
Номер
42101-12171
11367 грн
270 $
Компресор кондиціонера Toyota Prius 30 10-15
Арт.
361140
Номер
88370-47081
6736 грн
160 $
Ліхтар лівий Toyota Prius 30 12-15 plug-in, тріщина на відбивачі
Арт.
558297
Номер
81561-47230
5894 грн
140 $
Крило переднє праве Toyota Prius 30 10-15 зелений 781, фарбоване
Бачок омивача Toyota Prius V 12-17 на 2 мотори без горловини Підходить до Toyota Prius 2010 - 2015
Арт.
184986
Номер
8531547140
2358 грн
56 $
Двері в зборі зад прав Toyota Prius 30 10-15 зелений 781
Арт.
408790
Номер
67003-47070
15156 грн
360 $
Захист переднього бампера Toyota Prius 30 10-12 дорест TW
Арт.
208676
Номер
AL3203090104
632 грн
15 $
Бампер задній голий Toyota Prius 30 10-15 оригінал, надрив
Арт.
559314
Номер
5215947916
6315 грн
150 $
Сигнал low Toyota Prius 30 10-15 лівий
Арт.
21028
Номер
86520-28180
211 грн
5 $
Чверть крило задня ліва Toyota Prius 30 10-15 червона, на кузові, зам'ята, тички
Протитуманні фари ВТФ права Lexus ES300h ES350 13-15 дорест, тріщина креп Підходить до Toyota Prius 2010 - 2015
Запасне колесо докатка Toyota Prius 30 10-15 R16 135/80
Арт.
218695
Номер
42611-20A50
2737 грн
65 $
Чверть передня ліва Toyota Prius 30 10-15 чорна зі стійкою
Абсорбер переднього бампера Toyota Prius 30 13-15
Арт.
352558
Номер
5261147090
1347 грн
32 $
Подушка безпеки airbag коленная водійська лев Toyota Prius 30 10-15 сіра
Дзеркало бічне ліве Toyota Prius 30 10-15 4 піна, синій 8S6
Арт.
566958
Номер
87940-47180
5894 грн
140 $
Підрамник передній Toyota Prius V 12- Підходить до Toyota Prius 2010 - 2015
Арт.
52967
Номер
5120112441
3368 грн
80 $
Захист двигуна центральна Toyota Prius 30 10-15
Арт.
20839
Номер
51410-12105
3368 грн
80 $
Буксирувальний гак Toyota Prius 30 10-15
Арт.
203284
Номер
51961-50041
632 грн
15 $
Подушка безпеки airbag у кермо водійська Toyota Prius 30 10-15 темно-сіра, подряпини
Подушка безпеки airbag бічна шторка ліва Toyota Prius 30 10-15
Замок капота Toyota Prius 30 10-15
Замок капота Toyota Prius 30 10-15
Новий оригінал
Арт.
558789
Номер
53510-47092
1263 грн
30 $

Toyota Prius 30 2010. Перший гібридний

Ну як перший, не зовсім. Хоча назва Пріус перекладається саме як «першість». Історично першим гібридом стала машина Lohner-Porsche, побудована аж в 1900 році тим самим Фердинандом Порше. Бог з ним, перший, так перший. Тим більше, що Toyota Prius, дійсно, став першим серійним автомобілем, заснованим виключно на гібридній архітектурі. 

Наш же Toyota Prius третього покоління був вперше показаний на автошоу в Нью-Йорку у 2009 році. Від попередника гібрид відрізнявся не стільки зовні, скільки повністю переробленою начинкою. І, звичайно, витратою палива. 

Як подружити економію зі швидкістю. Пріус знає

Сполучені Штати все життя пожирали бензин як німці свої сосиски. Тому поява Toyota Prius з, м'яко кажучи, скромними характеристиками потужності та динамічними характеристиками було сприйнято не більше ніж як чергове дивацтво японських геніїв-інженерів. Та ще беручи до уваги дуже неординарний дизайн, в який з першого погляду закохатися складно, якщо ви не божевільний футуролог.
І це серійна машина? Саме так. Якраз дизайн Приуса і став одним з китів, на яких тримається унікальне споживання палива цим японським дивом. Спочатку дизайнери в пліч-о-пліч з фахівцями з аеродинаміки працювали над тим, щоб максимально зберегти компонування і загальне враження класичної Toyota Prius, з єдиним бензиновим мотором. Кузов третього покоління показав, що у них це вийшло. Аеродинамічна труба підтвердила дуже низький коефіцієнт лобового опору - на рівні 0,25 Сх.

Тонесенькі коліщатка, галасливий салон, ніякої огляд ззаду - навіщо переплачувати, якщо можна купити кошерну Короллу, думали американці. Звичайно, у всього цього були й плюси. Основні з них це економічність і екологічність. Виявилося, що шанувальників цих двох якостей тільки в Штатах налічувалося близько мільйона. Це ті люди, які обміняли свої кровні гроші на гібридну Toyota Prius тільки до 2011 року.

Новий Пріус третього покоління повинен був поліпшити ці показники, і він це зробив. Машина стала привабливішою зовні, більш динамічною, більш швидкісною і навіть більше драйверською. При цьому гібрид показав середню витрату палива в межах 4 літрів на сотню. Форду Ф 150 цього вистачало тільки для прогріву і виїзду з паркування.

Що робило Toyota Prius 2010 особливою. Техніка та інновації

Якщо по-швидкому окинути поглядом Пріус 2009 і 2010, ми не розглянемо зміни концепції. Все той же хетч, але він став куди витонченіше, десь солідніше, а десь навіть більш спортивним. Так-так, більш спортивним. Цікаво й те, що візуально новий гібридний автомобіль став менше, хоча це далеко не так.
Більш того, машина стала на 20 мм довше і на стільки ж ширше. На простір в салоні скаржитися не доводилося і до цього, тепер же для свого класу Toyota Prius показував мало не рекордні результати по місткості. Правда, і висота стелі в салоні трохи зменшилася, приблизно на 15 мм.

На всі ці дрібниці дозволяє закрити очі новий гібридний агрегат Toyota Hybrid Synergy Drive. Об'єм і потужність бензинової силової установки різко відрізнялися від попереднього покоління. Новий 1,8-літровий бензиновий мотор в парі з електродвигуном видавали 134 сили проти 110 колишніх. Важливо, що інженери не піддалися спокусі направити продуктивність нового мотора на швидкість, вважаючи за краще її динаміку та економію палива.
До сотні третій Пріус розганяється за 9,8 с, але витрата палива на позначці трохи вище 4 літрів на сотню - ось головний результат. Це далеко не спорткар, проте свою місію новий гібрид виконав. Минуле покоління просило на сотню не менше 5,2-5,7 л в залежності від умов експлуатації.
Здавалося б, як можна домогтися економії палива, застосувавши більш об'ємний двигун, японці, перестаньте. Все виявилося просто! Новий 1,8-літровий потужний мотор міг працювати з тією ж віддачею на більш низьких оборотах, споживаючи менше бензину. А крім цього вдалося істотно знизити температуру вихлопних газів для більш ефективної роботи каталізатора

Система EGR (рециркуляції вихлопу) відправляла частину газів назад на впуск. Це потрібно було для того, щоб взимку прогрівати впускний колектор для зменшення часу прогріву двигуна, а також зменшити втрати тепла у впускному тракті в загальному. Цікаво, що жоден додатковий агрегат нового 1,8-літрового мотора (компресор кондиціонера, наприклад) не приводиться ременями. Цим займалися електромотори. І це тільки ДВС-ова частина питання. 

Спеціально розроблений для третього Приуса планетарний редуктор, синхронізував роботу бензинового і електричного моторів з генератором, дозволяючи більш ефективно використовувати крутний момент обох агрегатів, а генератор працював також в якості стартера. Також збільшилася ефективність системи рекуперації енергії, що виділяється при гальмуванні, для зарядки нікель-металгідридних батарей, які поклали за задню сидушку.
До речі, нова батарея стала набагато менше попередньої і дозволила звільнити місце в багажнику. Перероблений синхронний електродвигун тепер працював на напрузі 650 В, що дозволило збільшити його ефективність на 20%. На 40% полегшав інвертор, також його зробили більш компактним за рахунок використання нових електронних деталей. В цілому, втрати в трансмісії зменшилися на 20%, звідси і економія палива більш ніж на літр в порівнянні з Toyota Prius 2009 року.

Комплектації і ціни Toyota Prius 30

Якщо ви погано вчили історію стародавнього світу в школі, то Пріус 2010 може вам дещо нагадати. У будь-якому випадку, з історії Стародавнього Риму, тому що всі версії гібрида на ринку США позначалися тільки римськими цифрами - Prius II, Prius III, Prius IV і PriusV. Toyota Prius І теж планувався, але він з'явився пізніше і був розрахований на більш дбайливих покупців.

На момент виходу автомобіля на американський ринок базовою версією був Пріус II, але і він устатковувався вельми непогано на всі свої $22,800:

  • литі диски на 15 дюймів;
  • передні сидіння з електрорегулюванням;
  • безключовий запуск двигуна;
  • безключовий доступ;
  • датчик світла;
  • круїз контроль;
  • рульова колонка з регулюванням по винесенню і по висоті;
  • дисплей контролю і управління гібридною силовою установкою;
  • аудіопідготовка на 6 динаміків з магнітолою, яка читала тільки CD, але підключалася до зовнішніх пристроїв по AUX.

Що ще потрібно, щоб відчути себе людиною навіть в гібридному Приусі? Комплектація Prius III ($ 23,800) мала все те ж, але до цього додавала мультімедійку з Bluetooth, аудіосистему на вісім динаміків, а магнітола отримала чейнджер на шість дисків.

Підвищує планку комплектацій Prius IV ($26,600), який додавав до всього попереднього господарства шкіряний салон, підігрів передніх сидінь і салонне дзеркало заднього виду з ефектом затемнення. Вінчає піраміду гібридних машин Prius V ($ 28,700) на 17-дюймових литих дисках зі світлодіодним оптикою з функцією автоматичної корекції променя і омивачами.
Всі комплектації, крім базової, в США могли отримати пакет Navigation. Звичайно, головною фішкою цієї опції був навігатор з голосовим управлінням і сенсорним екраном, але в навантаження до нього йшли камера заднього виду, CD-чейнджер на 4 диска, а магнітола могла приймати потокову музику. До цього пакету було доступно додаток у вигляді даху з сонячними елементами, які активували систему охолодження систем автомобіля в тому випадку, якщо він стоїть на місці.
За доплату до пакету Навігатор були доступні функції автоматичного паркування, попередження про з'їзд з смуги руху і про лобове зіткнення. Також в цьому випадку покупцеві пропонувався адаптивний круїз-контроль.

Безпека Тойота Пріус 30

Як і в попередньому поколінні, в Prius 2010 року використання гальм - це мистецтво. Якщо занадто інтенсивно використовувати педаль гальма, гальмування на Пріусі не відрізнятиметься від гальмування на будь-який Короллі. Хитрість полягає в тому, щоб передбачити зупинки і уповільнення, завчасно злегка натискаючи на педаль, при цьому використовується тільки система рекуперативного гальмування автомобіля, тим самим підживлюючи акумулятор і знижуючи знос гальмівних колодок.
Державні тести на безпеку Toyota Prius пройшла тільки через три роки після появи на ринку США. Ймовірно, Державне бюро ліцензування повністю довіряє виробнику. І правильно робить, бо Тойота заслужено вважається одним з найбезпечніших автомобілів. Ось кілька результатів державних тестів на безпеку:

  1. Загальна оцінка обох Інститутів безпеки, NHTSA і IIHS - найвища.
  2. Лобове зіткнення з повним перекриттям з деформацією капота, оптики, переднього бампера, лонжеронів, передніх крил - «добре» за версією IIHS, найвищий бал.
  3. Бічний удар з пошкодженням дверей, центральної стійки, скління, частково даху - «добре».
  4. Захист пасажирів при перекиданні - найвищий бал.

При цьому Інститут безпеки NHTSA встановив загальну тенденцію гібрида до перекидання на рівні 12% завдяки низько розташованому центру тяжкості. Єдине, за що Пріус отримав чотири зірки, це за захист переднього пасажира при лобовому зіткненні з повним перекриттям.

Кожен Toyota Prius 2010 року в базовій комплектації продавався з антиблокувальною системою, дисковими гальмами по колу (минуле покоління мало задні барабанні гальма), системою стабілізації і контролю тяги, передніми бічними подушками безпеки, боковими шторками безпеки і подушкою безпеки для колін водія. Prius IV і V за доплату можуть бути обладнані системою екстреного зв'язку Toyota Safety Connect. Prius V обов'язково буде обладнаний функцією попередження про зіткнення і технологією попередження про виїзд з смуги руху.

Чи варто купувати Toyota Prius 30 з пробігом

Чи надійні автомобілі Тойота? Безумовно. Заводська гарантія поширюється на 85 000 миль, а це вже про щось говорить. Пріус навряд чи здивує динамікою і не стане палити покришки та пускати з-під них дим. Для цього існують інші автомобілі. Зате просторий і комфортний салон, виконаний з якісних матеріалів, мінімальна витрата палива і цікавий незвичайний дизайн можуть залучити практичного покупця.
Природно, у машини є і мінуси. В першу чергу, власники зазначають занижений кліренс. Звичайно, це зроблено на догоду аеродинаміці і економії палива. Втім, якщо не зловживати поганими дорогами і уважно ставитися до міських бордюрів, проблем в експлуатації бути не повинно.

У багатьох перед покупкою гібридного автомобіля є цілком обґрунтовані побоювання того, що дорогі інвертори, батарея, електромотор і генератор при ремонті висмокчуть весь сімейний бюджет. Справедливості заради можна відзначити, так, ці запчастини досить дорогі. Але тільки в тому випадку, якщо купувати їх в офіціалів. В наявності завжди можна знайти варіанти в рази дешевше офіційних, правда, поломки такого роду навіть на машинах з пробігами за 300 000 км трапляються вкрай рідко.
Toyota Prius 30 - відмінний варіант для тих, хто шукає дуже надійний автомобіль з мінімальною ціною експлуатації, а дотримуючись регламенту обслуговування, можна досягти набагато більш значних пробігів до першого серйозного ремонту. 
 

Часті питання про розбирання Toyota Prius 2010 - 2015

Розбирання Toyota Prius 2010 - 2015 - чи можна підібрати і купити запчастини по вин коду?

Так, скористайтесь пошуком автозапчастини на автомобіль за каталогом або зв'яжіться з нашим менеджером в будь-якому магазині для підбору VIN. В наявності 1349 товарів.

Розбирання Toyota Prius 2010 - 2015 - які умови гарантії та доставки?

Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти будь-який товар безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка зі шроту здійснюється по всій Україні, також є самовивіз у Києві та Одесі.

Як правильно підібрати запчастини в розділі розбирання Toyota Prius 2010 - 2015?

У продажу оригінальні запчастини на іномарки та аксесуари з розбирання, тому проблем при встановленні не буде. Ви можете порівняти нову деталь із різних авто та замовити необхідну.

Які комплектації машини Toyota Prius 2010 - 2015 представлені на вашій авторозборці?

У широкому асортименті нашого складу представлені оригінали комплектуючих Toyota Prius 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015 років випуску (покоління ZVW3_), а також Toyota Prius 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 років випуску (покоління NHW20_), Toyota Prius V 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017 років випуску (покоління V), Toyota Prius 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022 років випуску (покоління 50), Toyota Prius Prime 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022 років випуску, Toyota Prius C 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 років випуску.

✅ Категорія товарів Розбирання Toyota Prius 2010 - 2015
✅ Кількість товарів у каталозі 3788
✅ Середня ціна товарів 42 USD
✅ Ціна найдешевшого товару 1 USD
✅ Найдорожчий товар 1929 USD
✅ Середній рейтинг товару ✅17234 оцінок ✅ 4.8