Розбирання TOYOTA PRIUS 30 10-15

Розбирання TOYOTA PRIUS 30 10-15

Підкрилок передній правий Toyota Prius 30 10-15 новий TYC Тайвань
Арт.
375935
Номер
306TYF289
660 грн
17 $
Ліхтар правий Toyota Prius 30 13-15 рест новий TYC Тайвань
Арт.
376012
Номер
116465001N
3691 грн
95 $
Поворотник права Toyota Prius 12-15 LED новий TYC Тайвань
Арт.
353414
Номер
125285001N
2098 грн
54 $
Петля капота права Toyota Prius 30 10-15 новий неоригінал
Арт.
510740
Номер
30823164
544 грн
14 $
Ступиця передня ліва Toyota Prius 30 10-15 новий неоригінал KOYO
Арт.
546163
Номер
3DACF038D15BRAM
3419 грн
88 $
Пильник рульової колонки Toyota Prius 30 10-15
Арт.
43273
Номер
45025-12300
777 грн
20 $
Корпус масляного фільтра 2ZR-FXE Toyota Prius 30 10-15
Арт.
301544
Номер
15609-37040
583 грн
15 $
Емблема Toyota двері багажника Toyota Prius 30 10-15
Арт.
43381
Номер
75310-47020
389 грн
10 $
Колектор впускний Toyota Prius 30 10-15
Арт.
20539
Номер
17120-37050
1943 грн
50 $
АКПП у зборі Toyota Prius 30 10-15 варіатор CVT 115к
Арт.
21004
Номер
30900-47060
17483 грн
450 $
Двигун 2ZR-FXE Toyota Prius 30 10-15 76к невеликі задираки в 2 циліндрах
Арт.
569928
Номер
19000-37460
48563 грн
1250 $
Балка задня Toyota Prius 30 10-15
Арт.
33036
Номер
42101-12171
10490 грн
270 $
Стабілізатор передній Toyota Prius 30 10-15 25,5мм
Арт.
20951
Номер
48811-47060
4274 грн
110 $
Форсунка розпилювач Toyota Prius 30 10-15
Арт.
20579
Номер
23209-39195
777 грн
20 $
Котушка запалювання Toyota Prius 30 10-15
Арт.
20554
Номер
90919-02258
583 грн
15 $
Двері в зборі задні ліві Toyota Prius 30 10-15
Арт.
558598
Номер
67004-47070
13598 грн
350 $
Двері голі зад прав Toyota Prius 30 10-15 червоний 3R3, роблені
Арт.
361694
Номер
67003-47070
8936 грн
230 $
Захист двигуна центральна Toyota Prius 30 10-15
Арт.
20839
Номер
51410-12105
3108 грн
80 $
Підкрилок передній лівий Toyota Prius 30 10-15 новий TYC Тайвань
Арт.
375942
Номер
306TYF290
738 грн
19 $
Ліхтар лівий Toyota Prius 30 13-15 рест новий TYC Тайвань
Арт.
376011
Номер
116466001N
3691 грн
95 $
Поворотник ліва Toyota Prius 12-15 LED новий TYC Тайвань
Арт.
353408
Номер
125286001N
1943 грн
50 $
Капот голий Toyota Prius 30 10-15 алюміній, синій 8S6, тички
Арт.
566857
Номер
53301-47050
7770 грн
200 $
Маточина зад лев Toyota Prius 30 10-15
Арт.
20970
Номер
42450-47040
1943 грн
50 $
Корпус термостату Toyota Prius 30 10-15
Арт.
186351
Номер
16031-37010
389 грн
10 $
Емблема Toyota двері багажника Toyota Prius 30 10-15 новий OEM оригінал
Арт.
429416
Номер
7531047020
777 грн
20 $
Корпус повітряного фільтра Toyota Prius 30 10-15
Арт.
20540
Номер
17700-37260
7770 грн
200 $
АКПП у зборі Toyota Prius 30 10-15 варіатор CVT 145к
Арт.
558834
Номер
30900-47063
15540 грн
400 $
Компресор кондиціонера Toyota Prius 30 10-15
Арт.
361140
Номер
88370-47081
6216 грн
160 $
Привід піввісь перед прав Toyota Prius 30 10-15
Арт.
21009
Номер
43410-47031
3885 грн
100 $
Тяга стабілізатора перед лев Toyota Prius 30 10-15
Арт.
180201
Номер
48820-47020
389 грн
10 $
Кронштейн двигуна передній Toyota Prius 30 10-15
Арт.
218900
Номер
12311-37090
583 грн
15 $
Провід датчика ABS задній лівий Toyota Prius 30 10-15
Арт.
20982
Номер
89516-47100
389 грн
10 $
Ключ Toyota Prius 30 10-15 Smart Key 3 кнопки
Арт.
57676
Номер
89904-47250
3885 грн
100 $
Форсунка розпилювач Toyota Prius 30 10-15
Арт.
558523
Номер
23250-37021
777 грн
20 $
Котушка запалювання Toyota Prius 30 10-15 новий OEM оригінал
Арт.
352391
Номер
9091902258
2370 грн
61 $
Напрямна скла дверей зад лев Toyota Prius 30 10-15
Арт.
39310
Номер
67408-47030
311 грн
8 $
Напрямна скла дверей зад прав Toyota Prius 30 10-15
Арт.
43259
Номер
67407-47030
311 грн
8 $
Захист двигуна задня Toyota Prius 30 10-15
Арт.
43795
Номер
51442-12270
389 грн
10 $
Підкрилок передній лівий Toyota Prius 30 10-15 новий неоригінал
Арт.
510711
Номер
30805173
427 грн
11 $

Toyota Prius 30 2010. Перший гібридний

Ну як перший, не зовсім. Хоча назва Пріус перекладається саме як «першість». Історично першим гібридом стала машина Lohner-Porsche, побудована аж в 1900 році тим самим Фердинандом Порше. Бог з ним, перший, так перший. Тим більше, що Toyota Prius, дійсно, став першим серійним автомобілем, заснованим виключно на гібридній архітектурі. 

Наш же Toyota Prius третього покоління був вперше показаний на автошоу в Нью-Йорку у 2009 році. Від попередника гібрид відрізнявся не стільки зовні, скільки повністю переробленою начинкою. І, звичайно, витратою палива. 

Як подружити економію зі швидкістю. Пріус знає

Сполучені Штати все життя пожирали бензин як німці свої сосиски. Тому поява Toyota Prius з, м'яко кажучи, скромними характеристиками потужності та динамічними характеристиками було сприйнято не більше ніж як чергове дивацтво японських геніїв-інженерів. Та ще беручи до уваги дуже неординарний дизайн, в який з першого погляду закохатися складно, якщо ви не божевільний футуролог.
І це серійна машина? Саме так. Якраз дизайн Приуса і став одним з китів, на яких тримається унікальне споживання палива цим японським дивом. Спочатку дизайнери в пліч-о-пліч з фахівцями з аеродинаміки працювали над тим, щоб максимально зберегти компонування і загальне враження класичної Toyota Prius, з єдиним бензиновим мотором. Кузов третього покоління показав, що у них це вийшло. Аеродинамічна труба підтвердила дуже низький коефіцієнт лобового опору - на рівні 0,25 Сх.

Тонесенькі коліщатка, галасливий салон, ніякої огляд ззаду - навіщо переплачувати, якщо можна купити кошерну Короллу, думали американці. Звичайно, у всього цього були й плюси. Основні з них це економічність і екологічність. Виявилося, що шанувальників цих двох якостей тільки в Штатах налічувалося близько мільйона. Це ті люди, які обміняли свої кровні гроші на гібридну Toyota Prius тільки до 2011 року.

Новий Пріус третього покоління повинен був поліпшити ці показники, і він це зробив. Машина стала привабливішою зовні, більш динамічною, більш швидкісною і навіть більше драйверською. При цьому гібрид показав середню витрату палива в межах 4 літрів на сотню. Форду Ф 150 цього вистачало тільки для прогріву і виїзду з паркування.

Що робило Toyota Prius 2010 особливою. Техніка та інновації

Якщо по-швидкому окинути поглядом Пріус 2009 і 2010, ми не розглянемо зміни концепції. Все той же хетч, але він став куди витонченіше, десь солідніше, а десь навіть більш спортивним. Так-так, більш спортивним. Цікаво й те, що візуально новий гібридний автомобіль став менше, хоча це далеко не так.
Більш того, машина стала на 20 мм довше і на стільки ж ширше. На простір в салоні скаржитися не доводилося і до цього, тепер же для свого класу Toyota Prius показував мало не рекордні результати по місткості. Правда, і висота стелі в салоні трохи зменшилася, приблизно на 15 мм.

На всі ці дрібниці дозволяє закрити очі новий гібридний агрегат Toyota Hybrid Synergy Drive. Об'єм і потужність бензинової силової установки різко відрізнялися від попереднього покоління. Новий 1,8-літровий бензиновий мотор в парі з електродвигуном видавали 134 сили проти 110 колишніх. Важливо, що інженери не піддалися спокусі направити продуктивність нового мотора на швидкість, вважаючи за краще її динаміку та економію палива.
До сотні третій Пріус розганяється за 9,8 с, але витрата палива на позначці трохи вище 4 літрів на сотню - ось головний результат. Це далеко не спорткар, проте свою місію новий гібрид виконав. Минуле покоління просило на сотню не менше 5,2-5,7 л в залежності від умов експлуатації.
Здавалося б, як можна домогтися економії палива, застосувавши більш об'ємний двигун, японці, перестаньте. Все виявилося просто! Новий 1,8-літровий потужний мотор міг працювати з тією ж віддачею на більш низьких оборотах, споживаючи менше бензину. А крім цього вдалося істотно знизити температуру вихлопних газів для більш ефективної роботи каталізатора

Система EGR (рециркуляції вихлопу) відправляла частину газів назад на впуск. Це потрібно було для того, щоб взимку прогрівати впускний колектор для зменшення часу прогріву двигуна, а також зменшити втрати тепла у впускному тракті в загальному. Цікаво, що жоден додатковий агрегат нового 1,8-літрового мотора (компресор кондиціонера, наприклад) не приводиться ременями. Цим займалися електромотори. І це тільки ДВС-ова частина питання. 

Спеціально розроблений для третього Приуса планетарний редуктор, синхронізував роботу бензинового і електричного моторів з генератором, дозволяючи більш ефективно використовувати крутний момент обох агрегатів, а генератор працював також в якості стартера. Також збільшилася ефективність системи рекуперації енергії, що виділяється при гальмуванні, для зарядки нікель-металгідридних батарей, які поклали за задню сидушку.
До речі, нова батарея стала набагато менше попередньої і дозволила звільнити місце в багажнику. Перероблений синхронний електродвигун тепер працював на напрузі 650 В, що дозволило збільшити його ефективність на 20%. На 40% полегшав інвертор, також його зробили більш компактним за рахунок використання нових електронних деталей. В цілому, втрати в трансмісії зменшилися на 20%, звідси і економія палива більш ніж на літр в порівнянні з Toyota Prius 2009 року.

Комплектації і ціни Toyota Prius 30

Якщо ви погано вчили історію стародавнього світу в школі, то Пріус 2010 може вам дещо нагадати. У будь-якому випадку, з історії Стародавнього Риму, тому що всі версії гібрида на ринку США позначалися тільки римськими цифрами - Prius II, Prius III, Prius IV і PriusV. Toyota Prius І теж планувався, але він з'явився пізніше і був розрахований на більш дбайливих покупців.

На момент виходу автомобіля на американський ринок базовою версією був Пріус II, але і він устатковувався вельми непогано на всі свої $22,800:

  • литі диски на 15 дюймів;
  • передні сидіння з електрорегулюванням;
  • безключовий запуск двигуна;
  • безключовий доступ;
  • датчик світла;
  • круїз контроль;
  • рульова колонка з регулюванням по винесенню і по висоті;
  • дисплей контролю і управління гібридною силовою установкою;
  • аудіопідготовка на 6 динаміків з магнітолою, яка читала тільки CD, але підключалася до зовнішніх пристроїв по AUX.

Що ще потрібно, щоб відчути себе людиною навіть в гібридному Приусі? Комплектація Prius III ($ 23,800) мала все те ж, але до цього додавала мультімедійку з Bluetooth, аудіосистему на вісім динаміків, а магнітола отримала чейнджер на шість дисків.

Підвищує планку комплектацій Prius IV ($26,600), який додавав до всього попереднього господарства шкіряний салон, підігрів передніх сидінь і салонне дзеркало заднього виду з ефектом затемнення. Вінчає піраміду гібридних машин Prius V ($ 28,700) на 17-дюймових литих дисках зі світлодіодним оптикою з функцією автоматичної корекції променя і омивачами.
Всі комплектації, крім базової, в США могли отримати пакет Navigation. Звичайно, головною фішкою цієї опції був навігатор з голосовим управлінням і сенсорним екраном, але в навантаження до нього йшли камера заднього виду, CD-чейнджер на 4 диска, а магнітола могла приймати потокову музику. До цього пакету було доступно додаток у вигляді даху з сонячними елементами, які активували систему охолодження систем автомобіля в тому випадку, якщо він стоїть на місці.
За доплату до пакету Навігатор були доступні функції автоматичного паркування, попередження про з'їзд з смуги руху і про лобове зіткнення. Також в цьому випадку покупцеві пропонувався адаптивний круїз-контроль.

Безпека Тойота Пріус 30

Як і в попередньому поколінні, в Prius 2010 року використання гальм - це мистецтво. Якщо занадто інтенсивно використовувати педаль гальма, гальмування на Пріусі не відрізнятиметься від гальмування на будь-який Короллі. Хитрість полягає в тому, щоб передбачити зупинки і уповільнення, завчасно злегка натискаючи на педаль, при цьому використовується тільки система рекуперативного гальмування автомобіля, тим самим підживлюючи акумулятор і знижуючи знос гальмівних колодок.
Державні тести на безпеку Toyota Prius пройшла тільки через три роки після появи на ринку США. Ймовірно, Державне бюро ліцензування повністю довіряє виробнику. І правильно робить, бо Тойота заслужено вважається одним з найбезпечніших автомобілів. Ось кілька результатів державних тестів на безпеку:

  1. Загальна оцінка обох Інститутів безпеки, NHTSA і IIHS - найвища.
  2. Лобове зіткнення з повним перекриттям з деформацією капота, оптики, переднього бампера, лонжеронів, передніх крил - «добре» за версією IIHS, найвищий бал.
  3. Бічний удар з пошкодженням дверей, центральної стійки, скління, частково даху - «добре».
  4. Захист пасажирів при перекиданні - найвищий бал.

При цьому Інститут безпеки NHTSA встановив загальну тенденцію гібрида до перекидання на рівні 12% завдяки низько розташованому центру тяжкості. Єдине, за що Пріус отримав чотири зірки, це за захист переднього пасажира при лобовому зіткненні з повним перекриттям.

Кожен Toyota Prius 2010 року в базовій комплектації продавався з антиблокувальною системою, дисковими гальмами по колу (минуле покоління мало задні барабанні гальма), системою стабілізації і контролю тяги, передніми бічними подушками безпеки, боковими шторками безпеки і подушкою безпеки для колін водія. Prius IV і V за доплату можуть бути обладнані системою екстреного зв'язку Toyota Safety Connect. Prius V обов'язково буде обладнаний функцією попередження про зіткнення і технологією попередження про виїзд з смуги руху.

Чи варто купувати Toyota Prius 30 з пробігом

Чи надійні автомобілі Тойота? Безумовно. Заводська гарантія поширюється на 85 000 миль, а це вже про щось говорить. Пріус навряд чи здивує динамікою і не стане палити покришки та пускати з-під них дим. Для цього існують інші автомобілі. Зате просторий і комфортний салон, виконаний з якісних матеріалів, мінімальна витрата палива і цікавий незвичайний дизайн можуть залучити практичного покупця.
Природно, у машини є і мінуси. В першу чергу, власники зазначають занижений кліренс. Звичайно, це зроблено на догоду аеродинаміці і економії палива. Втім, якщо не зловживати поганими дорогами і уважно ставитися до міських бордюрів, проблем в експлуатації бути не повинно.

У багатьох перед покупкою гібридного автомобіля є цілком обґрунтовані побоювання того, що дорогі інвертори, батарея, електромотор і генератор при ремонті висмокчуть весь сімейний бюджет. Справедливості заради можна відзначити, так, ці запчастини досить дорогі. Але тільки в тому випадку, якщо купувати їх в офіціалів. В наявності завжди можна знайти варіанти в рази дешевше офіційних, правда, поломки такого роду навіть на машинах з пробігами за 300 000 км трапляються вкрай рідко.
Toyota Prius 30 - відмінний варіант для тих, хто шукає дуже надійний автомобіль з мінімальною ціною експлуатації, а дотримуючись регламенту обслуговування, можна досягти набагато більш значних пробігів до першого серйозного ремонту. 
 

Часті питання про розбирання toyota prius 30 10-15

Розбирання TOYOTA PRIUS 30 10-15 - чи можна підібрати і купити запчастини по вин коду?

Так, скористайтеся пошуком автозапчастини по каталогу або зв'яжіться з нашим менеджером для підбору по VIN. В наявності 926 товарів.

Розбирання TOYOTA PRIUS 30 10-15 - які умови гарантії та доставки?

Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти товар абсолютно безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка здійснюється по всій Україні, також є самовивезення в Києві та Одесі.

Як правильно підібрати запчастини в розділі розбирання toyota prius 30 10-15?

У продажу оригінальні запчастини та аксесуари з розбирання, тому проблем при установці не буде. Ви можете порівняти деталь з різних авто і замовити необхідну.

✅ Категорія товарів Розбирання TOYOTA PRIUS 30 10-15
✅ Кількість товарів у каталозі 2257
✅ Середня ціна товарів 47 USD
✅ Ціна найдешевшого товару 1 USD
✅ Найдорожчий товар 2200 USD
✅ Середній рейтинг товару ✅10260 оцінок ✅ 4.8