Розбирання Toyota Prius 2010 - 2015

Розбирання Toyota Prius 2010 - 2015

Двері в зборі передня ліва Toyota Prius 30 10-15 keyless, червоний 3R3, відколи
Водійський ремінь безпеки Toyota Prius 30 10-15 сірий
Арт.
20680
Номер
73220-47091-B3
3336 грн
80 $
Крило переднє ліве Toyota Prius 30 10-15 новий OEM оригінал
Арт.
179174
Номер
5380247050
6881 грн
165 $
АКПП у зборі Toyota Prius 30 10-15 варіатор CVT 115к
Арт.
21004
Номер
30900-47060
18765 грн
450 $
Інвертор Toyota Prius 30 12-13 plug-in
Арт.
508335
Номер
G9200-49045
25020 грн
600 $
Акумуляторна батарея ВВБ у зборі Toyota Prius 30 12-15 plug-in, 145к, 210Вт
Шторка багажника Toyota Prius 30 10-15 сіра
Арт.
20624
Номер
64910-47021-B0
4170 грн
100 $
Датчик температури навколишнього повітря Toyota Prius 30 10-15 новий OEM оригінал
Двері багажника голі зі склом Toyota Prius 30 10-15 зелений 781, здувся лак
Бампер передній голий Toyota Prius 30 10-12 дорест новий неоригінал TYG
Арт.
633972
Номер
TY04350BG
5838 грн
140 $
Зарядка оригінальна Toyota Prius Prime 17-22 1.5 kw, подряпини Підходить до Toyota Prius 2010 - 2015
Арт.
577586
Номер
G9060-47130
12093 грн
290 $
Ікло підсилювача переднього бампера лев Toyota Prius 30 10-15
Протитуманна фара птф ліва Toyota Highlander 08-10 новий OEM оригінал Підходить до Toyota Prius 2010 - 2015
Арт.
590983
Номер
812200D041
3628 грн
87 $
Рейка рульова Toyota Prius 30 10-15
Арт.
20936
Номер
45510-47040
9174 грн
220 $
Накладка телевізора Toyota Prius 30 10-15
Арт.
43348
Номер
53289-47033
1251 грн
30 $
Важіль нижній передній правий Toyota Prius 30 10-15 новий неоригінал APPLUS
Арт.
635196
Номер
29559AP
3211 грн
77 $
Дифузор кожух радіатора в зборі Toyota Prius 30 10-15 новий TW неоригінал
Арт.
186241
Номер
AL3202470104
5004 грн
120 $
Решітка радіатора grill Toyota Prius 30 12-15 рест новий OEM оригінал
Арт.
591570
Номер
5311147040
4253 грн
102 $
Компресор підкачування коліс Toyota Prius 30 10-15
Арт.
565543
Номер
44890-47041
4170 грн
100 $
Губа переднього бампера Toyota Prius 30 10-15 зламане кріплення, затерта, надрив, прим'ято
Двері в зборі передні права Toyota Prius 30 10-15 keyless, червоний 3R3, тичка, сколи
Скло заднє двері багажника мале Toyota Prius 30 10-15 тонування, подряпини
Решітка переднього бампера нижня Toyota Prius 30 12-15 рест, plug-in, злам креп, пісок
Емблема решітки радіатора grill Toyota Prius 30 10-15 новий OEM оригінал
Арт.
179202
Номер
7531047010
1418 грн
34 $
Цапфа перед прав Toyota Prius 30 10-15
Арт.
20929
Номер
43201-47030
1251 грн
30 $
Фара передня ліва Toyota Prius 30 13-15 рест, галоген, сколи
Арт.
566881
Номер
81170-47520
10425 грн
250 $
Накладка отвору багажника Toyota Prius 30 10-15 сіра
Арт.
20619
Номер
64716-47031-B0
1043 грн
25 $
Корпус повітряного фільтра Toyota Prius 30 10-15
Арт.
20540
Номер
17700-37260
8340 грн
200 $
ТБ панель радіатора Toyota Prius 30 10-15 в зборі
Арт.
567029
Номер
53201-47903
10425 грн
250 $
Мотор омивача Toyota Camry v55 15-17 usa новий OEM оригінал Підходить до Toyota Prius 2010 - 2015
Арт.
587777
Номер
8533006070
3044 грн
73 $
Балка задня Toyota Prius 30 10-15
Арт.
33036
Номер
42101-12171
11259 грн
270 $
Компресор кондиціонера Toyota Prius 30 10-15
Арт.
361140
Номер
88370-47081
6672 грн
160 $
Ліхтар лівий Toyota Prius 30 13-15 рест новий TYC Тайвань
Арт.
376011
Номер
116466001N
3962 грн
95 $
Крило переднє праве Toyota Prius 30 10-15 новий OEM оригінал
Арт.
179175
Номер
5380147050
7715 грн
185 $
Бачок омивача Toyota Prius V 12-17 у зборі з моторами новий неоригінал POLCAR Підходить до Toyota Prius 2010 - 2015
Арт.
633989
Номер
81H1ZBS3
4212 грн
101 $
Двері в зборі зад прав Toyota Prius 30 10-15 зелений 781
Арт.
408790
Номер
67003-47070
15012 грн
360 $
Захист переднього бампера Toyota Prius 30 13-15 новий OEM оригінал
Арт.
302993
Номер
5261847050
2002 грн
48 $
Бампер задній голий Toyota Prius 30 10-15 новий OEM оригінал
Арт.
203129
Номер
5215947916
6672 грн
160 $
Сигнал low Toyota Prius 30 10-15 лівий
Арт.
21028
Номер
86520-28180
209 грн
5 $
Чверть крило задня ліва Toyota Prius 30 10-15 срібло, прим'ята
Арт.
306253
Номер
61602-47081
10425 грн
250 $
Протитуманна фара ПТФ права Toyota Highlander 08-10 пісок новий OEM оригінал Підходить до Toyota Prius 2010 - 2015
Запасне колесо докатка Toyota Prius 30 10-15 R16 135/80
Арт.
218695
Номер
42611-20A50
2711 грн
65 $
Чверть передня ліва Toyota Prius 30 10-15 чорна зі стійкою
Абсорбер переднього бампера Toyota Prius 30 10-12 дорест новий OEM оригінал
Подушка безпеки airbag коленная водійська лев Toyota Prius 30 10-15 сіра
Дзеркало бокове ліве Toyota Prius 30 10-15 5 пинов, підігрів новий TW неоригінал
Підрамник передній Toyota Prius 30 10-15
Арт.
20934
Номер
51201-12442
2919 грн
70 $
Захист двигуна центральна Toyota Prius 30 10-15
Арт.
20839
Номер
51410-12105
3336 грн
80 $
Буксирувальний гак Toyota Prius 30 10-15
Арт.
203284
Номер
51961-50041
626 грн
15 $
Подушка безпеки airbag у кермо водійська Toyota Prius 30 10-15 чорна
Арт.
644870
Номер
45130-47110-C0
договірнадог.
Подушка безпеки airbag бічна шторка ліва Toyota Prius 30 10-15
Замок капота Toyota Prius 30 10-15 із датчиком
Арт.
567009
Номер
53510-47102
1460 грн
35 $

Toyota Prius 30 2010. Перший гібридний

Ну як перший, не зовсім. Хоча назва Пріус перекладається саме як «першість». Історично першим гібридом стала машина Lohner-Porsche, побудована аж в 1900 році тим самим Фердинандом Порше. Бог з ним, перший, так перший. Тим більше, що Toyota Prius, дійсно, став першим серійним автомобілем, заснованим виключно на гібридній архітектурі. 

Наш же Toyota Prius третього покоління був вперше показаний на автошоу в Нью-Йорку у 2009 році. Від попередника гібрид відрізнявся не стільки зовні, скільки повністю переробленою начинкою. І, звичайно, витратою палива. 

Як подружити економію зі швидкістю. Пріус знає

Сполучені Штати все життя пожирали бензин як німці свої сосиски. Тому поява Toyota Prius з, м'яко кажучи, скромними характеристиками потужності та динамічними характеристиками було сприйнято не більше ніж як чергове дивацтво японських геніїв-інженерів. Та ще беручи до уваги дуже неординарний дизайн, в який з першого погляду закохатися складно, якщо ви не божевільний футуролог.
І це серійна машина? Саме так. Якраз дизайн Приуса і став одним з китів, на яких тримається унікальне споживання палива цим японським дивом. Спочатку дизайнери в пліч-о-пліч з фахівцями з аеродинаміки працювали над тим, щоб максимально зберегти компонування і загальне враження класичної Toyota Prius, з єдиним бензиновим мотором. Кузов третього покоління показав, що у них це вийшло. Аеродинамічна труба підтвердила дуже низький коефіцієнт лобового опору - на рівні 0,25 Сх.

Тонесенькі коліщатка, галасливий салон, ніякої огляд ззаду - навіщо переплачувати, якщо можна купити кошерну Короллу, думали американці. Звичайно, у всього цього були й плюси. Основні з них це економічність і екологічність. Виявилося, що шанувальників цих двох якостей тільки в Штатах налічувалося близько мільйона. Це ті люди, які обміняли свої кровні гроші на гібридну Toyota Prius тільки до 2011 року.

Новий Пріус третього покоління повинен був поліпшити ці показники, і він це зробив. Машина стала привабливішою зовні, більш динамічною, більш швидкісною і навіть більше драйверською. При цьому гібрид показав середню витрату палива в межах 4 літрів на сотню. Форду Ф 150 цього вистачало тільки для прогріву і виїзду з паркування.

Що робило Toyota Prius 2010 особливою. Техніка та інновації

Якщо по-швидкому окинути поглядом Пріус 2009 і 2010, ми не розглянемо зміни концепції. Все той же хетч, але він став куди витонченіше, десь солідніше, а десь навіть більш спортивним. Так-так, більш спортивним. Цікаво й те, що візуально новий гібридний автомобіль став менше, хоча це далеко не так.
Більш того, машина стала на 20 мм довше і на стільки ж ширше. На простір в салоні скаржитися не доводилося і до цього, тепер же для свого класу Toyota Prius показував мало не рекордні результати по місткості. Правда, і висота стелі в салоні трохи зменшилася, приблизно на 15 мм.

На всі ці дрібниці дозволяє закрити очі новий гібридний агрегат Toyota Hybrid Synergy Drive. Об'єм і потужність бензинової силової установки різко відрізнялися від попереднього покоління. Новий 1,8-літровий бензиновий мотор в парі з електродвигуном видавали 134 сили проти 110 колишніх. Важливо, що інженери не піддалися спокусі направити продуктивність нового мотора на швидкість, вважаючи за краще її динаміку та економію палива.
До сотні третій Пріус розганяється за 9,8 с, але витрата палива на позначці трохи вище 4 літрів на сотню - ось головний результат. Це далеко не спорткар, проте свою місію новий гібрид виконав. Минуле покоління просило на сотню не менше 5,2-5,7 л в залежності від умов експлуатації.
Здавалося б, як можна домогтися економії палива, застосувавши більш об'ємний двигун, японці, перестаньте. Все виявилося просто! Новий 1,8-літровий потужний мотор міг працювати з тією ж віддачею на більш низьких оборотах, споживаючи менше бензину. А крім цього вдалося істотно знизити температуру вихлопних газів для більш ефективної роботи каталізатора

Система EGR (рециркуляції вихлопу) відправляла частину газів назад на впуск. Це потрібно було для того, щоб взимку прогрівати впускний колектор для зменшення часу прогріву двигуна, а також зменшити втрати тепла у впускному тракті в загальному. Цікаво, що жоден додатковий агрегат нового 1,8-літрового мотора (компресор кондиціонера, наприклад) не приводиться ременями. Цим займалися електромотори. І це тільки ДВС-ова частина питання. 

Спеціально розроблений для третього Приуса планетарний редуктор, синхронізував роботу бензинового і електричного моторів з генератором, дозволяючи більш ефективно використовувати крутний момент обох агрегатів, а генератор працював також в якості стартера. Також збільшилася ефективність системи рекуперації енергії, що виділяється при гальмуванні, для зарядки нікель-металгідридних батарей, які поклали за задню сидушку.
До речі, нова батарея стала набагато менше попередньої і дозволила звільнити місце в багажнику. Перероблений синхронний електродвигун тепер працював на напрузі 650 В, що дозволило збільшити його ефективність на 20%. На 40% полегшав інвертор, також його зробили більш компактним за рахунок використання нових електронних деталей. В цілому, втрати в трансмісії зменшилися на 20%, звідси і економія палива більш ніж на літр в порівнянні з Toyota Prius 2009 року.

Комплектації і ціни Toyota Prius 30

Якщо ви погано вчили історію стародавнього світу в школі, то Пріус 2010 може вам дещо нагадати. У будь-якому випадку, з історії Стародавнього Риму, тому що всі версії гібрида на ринку США позначалися тільки римськими цифрами - Prius II, Prius III, Prius IV і PriusV. Toyota Prius І теж планувався, але він з'явився пізніше і був розрахований на більш дбайливих покупців.

На момент виходу автомобіля на американський ринок базовою версією був Пріус II, але і він устатковувався вельми непогано на всі свої $22,800:

  • литі диски на 15 дюймів;
  • передні сидіння з електрорегулюванням;
  • безключовий запуск двигуна;
  • безключовий доступ;
  • датчик світла;
  • круїз контроль;
  • рульова колонка з регулюванням по винесенню і по висоті;
  • дисплей контролю і управління гібридною силовою установкою;
  • аудіопідготовка на 6 динаміків з магнітолою, яка читала тільки CD, але підключалася до зовнішніх пристроїв по AUX.

Що ще потрібно, щоб відчути себе людиною навіть в гібридному Приусі? Комплектація Prius III ($ 23,800) мала все те ж, але до цього додавала мультімедійку з Bluetooth, аудіосистему на вісім динаміків, а магнітола отримала чейнджер на шість дисків.

Підвищує планку комплектацій Prius IV ($26,600), який додавав до всього попереднього господарства шкіряний салон, підігрів передніх сидінь і салонне дзеркало заднього виду з ефектом затемнення. Вінчає піраміду гібридних машин Prius V ($ 28,700) на 17-дюймових литих дисках зі світлодіодним оптикою з функцією автоматичної корекції променя і омивачами.
Всі комплектації, крім базової, в США могли отримати пакет Navigation. Звичайно, головною фішкою цієї опції був навігатор з голосовим управлінням і сенсорним екраном, але в навантаження до нього йшли камера заднього виду, CD-чейнджер на 4 диска, а магнітола могла приймати потокову музику. До цього пакету було доступно додаток у вигляді даху з сонячними елементами, які активували систему охолодження систем автомобіля в тому випадку, якщо він стоїть на місці.
За доплату до пакету Навігатор були доступні функції автоматичного паркування, попередження про з'їзд з смуги руху і про лобове зіткнення. Також в цьому випадку покупцеві пропонувався адаптивний круїз-контроль.

Безпека Тойота Пріус 30

Як і в попередньому поколінні, в Prius 2010 року використання гальм - це мистецтво. Якщо занадто інтенсивно використовувати педаль гальма, гальмування на Пріусі не відрізнятиметься від гальмування на будь-який Короллі. Хитрість полягає в тому, щоб передбачити зупинки і уповільнення, завчасно злегка натискаючи на педаль, при цьому використовується тільки система рекуперативного гальмування автомобіля, тим самим підживлюючи акумулятор і знижуючи знос гальмівних колодок.
Державні тести на безпеку Toyota Prius пройшла тільки через три роки після появи на ринку США. Ймовірно, Державне бюро ліцензування повністю довіряє виробнику. І правильно робить, бо Тойота заслужено вважається одним з найбезпечніших автомобілів. Ось кілька результатів державних тестів на безпеку:

  1. Загальна оцінка обох Інститутів безпеки, NHTSA і IIHS - найвища.
  2. Лобове зіткнення з повним перекриттям з деформацією капота, оптики, переднього бампера, лонжеронів, передніх крил - «добре» за версією IIHS, найвищий бал.
  3. Бічний удар з пошкодженням дверей, центральної стійки, скління, частково даху - «добре».
  4. Захист пасажирів при перекиданні - найвищий бал.

При цьому Інститут безпеки NHTSA встановив загальну тенденцію гібрида до перекидання на рівні 12% завдяки низько розташованому центру тяжкості. Єдине, за що Пріус отримав чотири зірки, це за захист переднього пасажира при лобовому зіткненні з повним перекриттям.

Кожен Toyota Prius 2010 року в базовій комплектації продавався з антиблокувальною системою, дисковими гальмами по колу (минуле покоління мало задні барабанні гальма), системою стабілізації і контролю тяги, передніми бічними подушками безпеки, боковими шторками безпеки і подушкою безпеки для колін водія. Prius IV і V за доплату можуть бути обладнані системою екстреного зв'язку Toyota Safety Connect. Prius V обов'язково буде обладнаний функцією попередження про зіткнення і технологією попередження про виїзд з смуги руху.

Чи варто купувати Toyota Prius 30 з пробігом

Чи надійні автомобілі Тойота? Безумовно. Заводська гарантія поширюється на 85 000 миль, а це вже про щось говорить. Пріус навряд чи здивує динамікою і не стане палити покришки та пускати з-під них дим. Для цього існують інші автомобілі. Зате просторий і комфортний салон, виконаний з якісних матеріалів, мінімальна витрата палива і цікавий незвичайний дизайн можуть залучити практичного покупця.
Природно, у машини є і мінуси. В першу чергу, власники зазначають занижений кліренс. Звичайно, це зроблено на догоду аеродинаміці і економії палива. Втім, якщо не зловживати поганими дорогами і уважно ставитися до міських бордюрів, проблем в експлуатації бути не повинно.

У багатьох перед покупкою гібридного автомобіля є цілком обґрунтовані побоювання того, що дорогі інвертори, батарея, електромотор і генератор при ремонті висмокчуть весь сімейний бюджет. Справедливості заради можна відзначити, так, ці запчастини досить дорогі. Але тільки в тому випадку, якщо купувати їх в офіціалів. В наявності завжди можна знайти варіанти в рази дешевше офіційних, правда, поломки такого роду навіть на машинах з пробігами за 300 000 км трапляються вкрай рідко.
Toyota Prius 30 - відмінний варіант для тих, хто шукає дуже надійний автомобіль з мінімальною ціною експлуатації, а дотримуючись регламенту обслуговування, можна досягти набагато більш значних пробігів до першого серйозного ремонту. 
 

Часті питання про розбирання toyota prius 2010 - 2015

Розбирання Toyota Prius 2010 - 2015 - чи можна підібрати і купити запчастини по вин коду?

Так, скористайтеся пошуком автозапчастини по каталогу або зв'яжіться з нашим менеджером для підбору по VIN. В наявності 1242 товарів.

Розбирання Toyota Prius 2010 - 2015 - які умови гарантії та доставки?

Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти товар абсолютно безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка здійснюється по всій Україні, також є самовивезення в Києві та Одесі.

Як правильно підібрати запчастини в розділі розбирання toyota prius 2010 - 2015?

У продажу оригінальні запчастини та аксесуари з розбирання, тому проблем при установці не буде. Ви можете порівняти деталь з різних авто і замовити необхідну.

✅ Категорія товарів Розбирання Toyota Prius 2010 - 2015
✅ Кількість товарів у каталозі 3425
✅ Середня ціна товарів 39 USD
✅ Ціна найдешевшого товару 1 USD
✅ Найдорожчий товар 2200 USD
✅ Середній рейтинг товару ✅15335 оцінок ✅ 4.8