- Авторозбірка
- Каталог
- Запчастини TOYOTA
- Запчастини Toyota Highlander 2014 - 2019
Розбирання Toyota Highlander 2014 - 2019
Розбирання Toyota Highlander 2014 - 2019
203471
67002-0E110
339874
53802-0E100
492844
8879028100
263572
521190E925
176149
81480-0E020
592334
4806848040
176710
53101-0E241
176113
52129-0E010
594697
PT79100842
493717
81430-0E020
649740
53102-0E070
558813
17700-0P250
215318
53201-0E904
574102
51206-0E081
208660
AL3204880804
175770
85315-0E070
352569
86510-0E040
379531
8121002160
176708
52611-0E120
175427
53410-0E120
Toyota Highlander 2014. Мачо з сімейними цінностями
Майже два десятки років тому Toyota Highlander на платформі тодішньої Camry увірвався на ринок сімейних кросоверів і практично завоював його. Не дивно, маючи непогані позашляхові властивості, трьохрядовий салон і сміливий дизайн, при мінімумі суперників, зробити це було нескладно. До 2013 року все змінилося, хоча дилери і продали 127 000 примірників. Ринок аж кишів сімейними мінівенами і паркетниками, залишатися на плаву було все складніше. 2014 рік показав, хто в домі господар.
Toyota Highlander 2014 року - сурогатний мінівен додав стилю
До 2013 року продажі мінівенів звалилися як сніг з весняного даху. Публіка вже не хотіла купувати просторі, але до зубного болю нудні мінівени. А попереднє покоління Toyota Highlander, скоріше, цілило саме в цей сегмент. І тоді Тойота просто обернула свій бестселер в більш незграбний і брутальний метал, щоб максимально дистанціюватися від мінівена.
Швидше, це був міцний кросовер для справжніх чоловіків, а не для клерків з великими сім'ями. Варто тільки подивитися на сміливу решітку радіатора, що нагадує необтесану мордаху іншого бестселера компанії, пікапа Toyota Tundra, на хромовані величезні брови, яким позаздрила б Леді Гага. Погляньте на величезні широкі колеса - базові катки не могли бути менш як 17 або 18 дюймів, до того ж вони були ширше колишніх і виглядали більш м'язистими в обрамленні роздутих колісних арок.
Дійсно, кузов став ширше на 15 мм і довше на 69 мм, справжній мачо в порівнянні з щуплявим Хайлендером 2013 року. Правда, і нове покоління не дотягувала до брутальності, яку навіював накачаний тестостероном Hummer, але позицію на ринку новий кросовер змінив радикально. Солоденькі Huyndai Tucson, Santa Fe, Honda CR-V і поруч не стояли.
Салон же, навпаки, був виконаний в стилі Авалона, але з набагато більш м'якими і приємними на дотик матеріалами передньої панелі і дверних карт. Тойота розуміла, що корейці в сегменті Toyota Highlander наступають на п'яти, тому зробила салон більш технологічним і напхала його додатковим обладнанням, недоступним для конкурентів.
Цим самим кросовер був максимально наближений до люксового братика Lexus RX350. Крім того, кузов нового Хайлендера став жорсткішим, в силовому каркасі зросла частка більш міцних металів, посилилися передні і центральні стійки, двері і дах. Зрештою, виробник заявив, що салон став набагато тихіше, оскільки нове покоління вже в базі використовувало шумопоглинаючі скла, поліпшену шумоізоляцію днища і колісних арок, а також моторного щита і капота.
Інтер'єр - гідний
З новин в салоні - як правило, полка для дрібниць. Тут же вона розтяглася від пасажирських дверей прямо до правого коліна водія. Це величезна корисний простір, в якому можна зберігати окуляри, браслети, мобільні телефони та інше сміття, виглядає дуже привабливо і підкреслює стилістику просторого салону.
Ще одна подібна новина - центральна консоль, яка закінчується величезним 24-літровим ящиком, в нього поміститься 38 банок по 330 мл. Або щось більш корисне. Органи управління на центральній консолі були злегка спрощені, зате з'явився величезний панорамний люк на даху з електроприводом. Кермо отримав опцію підігріву, а сидушки як підігріву, так і охолодження. Ще з'явилася нова, восьма, подушка безпеки, яка захована, сподіваємося, назавжди, в подушці безпеки переднього пасажира.
Приладова панель Toyota Highlander 2014 тепер надасть водієві більше інформації, оскільки між спідометром і тахометром притулився невеликий, але корисний інформаційний дисплей, який видає оперативну інформацію. Панель управління інформаційно-розважальною системою Entune в цьому поколінні обзавелася сенсорними елементами керування. Розмір екрану - 6,1 дюйма в базі і 8,0 дюйма в дорогих комплектаціях.
Є ще одна приємна дрібниця. Toyota Highlander вміщає не сім, а вісім пасажирів. Так вийшло не зовсім навмисне, оскільки в ході реконструкції задньої двохважелевої підвіски прибрали величезні задні стійки. Замість них встановили стійки меншого розміру, в результаті сидіння третього ряду отримало додаткових 94 мм ширини. Нехай без особливого комфорту, але четверо туди помістяться запросто.
Техніка Toyota Highlander 2014
З технічної частини змін не так багато. Технічні характеристики багато в чому перегукуються з Камрі і моделлю минулого покоління. У базі під капотом встановлена атмосферна четвірка потужністю 185 сил (249 Н ∙ м) і об'ємом 2,7 л. Однак упор робився на більш потужний V-6 об'ємом 3,5 л. Він видавав 270 сил (336 Н ∙ м) і цим двигуном комплектувалося більшість версій.
Коробка передач одна - шестиступінчаста гидромеханична автоматична з можливістю ручного вибору передачі. Крім цього, АКПП може працювати в режимі для слизьких доріг, допомагає рушити з місця. Також в базі йде режим коробки Еко. Він трохи присипляє дросельну заслінку і змушує автомат перемикатися на підвищену передачу трохи раніше, ніж стандартний режим, щоб оптимізувати витрату палива. До сотні Toyota Highlander з 2,7-літровим мотором розженеться за 8,5 с, а з потужною шісткою за 7,2 с.
Система повного приводу є, але вона передбачена тільки для моторів V-6, та й то за додаткову плату. Завдяки електроніці і міжосьовій муфті, передній привід прокидається тільки тоді, коли прослизають задні колеса. Жорсткого підключення переднього приводу, звичайно, не передбачено, кросовер все-таки.
У системи повного приводу все-таки є режим електронного блокування для дійсно слизьких доріг. Він рівномірно розподіляє потужність між передніми і задніми колесами, поки Highlander рухається на низьких швидкостях. Однак повний привід автоматично відключається при швидкості понад 40 км / год.
Highlander 2014 виглядає більш спортивним, ніж Hyundai Santa Fe і Nissan Pathfinder, обидва з яких піддалися рестайлінгу в тому ж році. Але він явно більш повільніший, ніж Mazda CX-9, яка також отримала невелике оновлення і змінить покоління через два роки. Рульове управління, як і динаміка керованості, займає золоту середину в порівнянні з конкуруючими моделями. Хайлендер має більшу вагу і дає більше зворотного зв'язку на кермі, ніж деякі (Nissan Pathfinder), але менше, ніж інші (Mazda CX-9).
Комплектації і ціни Toyota Highlander
2014Штатах кросовер отримав чотири комплектації - LE, LE Plus, XLE і Limited. Восьмимісний салон буде базовим для LE, LE Plus, XLE, а Limited замість восьмого місця ззаду отримує розкішний диван на другому ряду з капітановими кріслами і урізаним третім рядом. Такий же варіант можна замовити і для XLE опціонально. Ось як виглядає оснащення в кожної з комплектацій.
Toyota Highlander LE продавали за $ 29,215. Базова комплектація мала дуже непоганим списком обладнання без жодних доплат:
- 18-дюймові литі диски;
- оптикою з датчиком світла з автоматичним перемиканням на дальній або ближній;
- дзеркала заднього виду з підігрівом;
- симпатичний і стильний задній спойлер;
- камера заднього виду;
- круїз контроль;
- електрорегулюванням сидіння водія;
- складними спинками сидінь другого і третього ряду в пропорції 40/60;
- телефон з голосовим управлінням і Bluetooth;
- 6,1-дюймовий сенсорний монітор мультимедійкі;
- магнітола з можливістю програвання компакт-дисків і з шістьма динаміками, інтерфейсом iPod і USB-входом для зовнішніх носіїв.
Вибравши комплектацію LE Plus за $ 32,640, можна було отримати противотуманки, відкидне заднє вікно кришки багажника, регульоване по величині відкривання з електроприводом, трьохзонний автоматичний клімат-контроль, модернізовану оббивку з акцентами з синтетичної шкіри (SofTex), сидіння водія з електроприводом у восьми напрямках (включаючи поперековий підпір), шкіряне кермо, супутникове радіо і HD-радіо.
Комплектація XLE за $ 36,040 може похвалитися 18-дюймовими легкосплавними дисками, панорамним люком на даху, рейлингами, безключовим доступом, шкіряною оббивкою першого і другого рядів (SofTex для третього), оновленим інформаційним дисплеєм для водія на приладовій панелі, дзеркалом заднього виду з автоматичним затемненням, 110-вольтовою розеткою в другому ряду.
Також були доступні висувні сонцезахисні козирки для пасажирів другого ряду, підсилювач голосу водія для спілкування з задніми пасажирами (Driver Easy Speak, щоб не кричати на весь величезний салон), 8-дюймовий центральний сенсорний екран і Entune App Suite з інтеграцією попередньо встановленого на телефон мобільного додатки.
Нарешті, топова комплектація Limited, за яку просили віддати $ 39,640, була обладнана виключно по-царськи. Покупець міг розраховувати на наявність маси допів:
- світлодіодні денні ходові вогні;
- світлодіодне динамічне освітлення салону;
- підігрів і вентиляція передніх сидінь;
- наявність функції пам'яті у сидіння водія;
- два капітанських крісла на другому ряду, між якими встановлено столик;
- преміальна музика JBL на 12 динаміків.
Але і це не все. Дилер міг запропонувати два опціональних пакета - Driver Technology і Platinum. Перший відрізнявся наявністю адаптивного круїз-контролю, адаптивного світла фар і декількох додаткових систем безпеки. Другий, Платинум, пропонував той же, але додавав панорамний дах, підігрів керма і підігрів капітанських крісел другого ряду.
В якості опції для XLE і Limited пропонувалася розважальна система для пасажирів на задньому сидінні з 9-дюймовим дисплеєм і плеєром Blu-ray. Комплектація XLE також могла бути куплена з капітановими кріслами другого ряду, але без підігріву. Якщо потрібен підігрів, то Limited це єдиний варіант. Для комплектацій LE і LE Plus заводські опції не передбачені.
Безпека Toyota Highlander 2014
Toyota Highlander 2014 року в базових комплектаціях продавалася з функцією контролю тяги і стійкості, антиблокувальною системою, дисковими гальмами по колу, бічними подушками безпеки передніх сидінь, подушкою безпеки для колін водія, подушкою безпеки переднього пасажира і бічними шторками безпеки на всю довжину. Камера заднього виду також була в списку базового обладнання.
При імітації екстреної зупинки на швидкості 97 км / год на випробувальному стенді Highlander XLE AWD подолав гальмівний шлях в 35,4 м, що вважалося дуже хорошим показником для цього класу. Педаль гальма на дотик м'якше, ніж хотілося б, але навряд чи це не буде напружувати більшість покупців.
Комплектація Limited обладнана функцією моніторингу сліпих зон з попередженням про перехресне русі ззаду, а додатковий пакет Driver Technology надавав систему попередження і пом'якшення наслідків лобового зіткнення (з автоматичним гальмуванням), попередження про виїзд з смуги руху і телематичний комплекс Toyota Safety Connect (екстрена допомога, місцезнаходження викраденого автомобіля і автоматичне повідомлення про зіткнення). Тільки ось ці технології недоступні в більш дешевих комплектаціях Highlander навіть за доплату.
Державні краш-тести оцінили загальну безпеку кросовера 2014 року на п'ять зірок. Трохи гірше машина показала себе при лобовому зіткненні зі збитком для капота, передній панелі, переднього бампера, силового каркаса і передніх крил. Також на чотири зірки було оцінено перекидання на дах. Точно так же оцінив безпеку автомобіля Страховий інститут дорожньої безпеки (Insurance Institute for Highway Safety).
Хайлендер з пробігом. Що хорошого
Як і два попередніх покоління до нього, Toyota Highlander 2014 року була хітом продажів. Він надає великій сім'ї все необхідне, щоб їздити з комфортом і безпекою. Враження від водіння стали більш спортивними, ніж раніше. Він управляється краще, ніж деякі конкуренти, включаючи Hyundai Santa Fe і Nissan Pathfinder, але не так добре, як інші, включаючи Ford Explorer і Mazda CX-9.
Що ще більш важливо, на Highlander було приємно їздити весь день безперервно. Від відчуттів від сидінь до функцій органів управління, звуку і потужності двигуна, Highlander стане прекрасним супутником в поїздці, який ніколи не стане дратувати і не розчарує скільки-небудь істотно.
Часті питання про розбирання Toyota Highlander 2014 - 2019
Так, скористайтесь пошуком автозапчастини на автомобіль за каталогом або зв'яжіться з нашим менеджером в будь-якому магазині для підбору VIN. В наявності 1550 товарів.
Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти будь-який товар безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка зі шроту здійснюється по всій Україні, також є самовивіз у Києві та Одесі.
У продажу оригінальні запчастини на іномарки та аксесуари з розбирання, тому проблем при встановленні не буде. Ви можете порівняти нову деталь із різних авто та замовити необхідну.
У широкому асортименті нашого складу представлені оригінали комплектуючих Toyota Highlander 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013 років випуску (покоління MHU4_, _GSU4_, _ASU4_), а також Toyota Highlander 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 років випуску (покоління MCU2_, _ACU2_), Toyota Highlander 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 років випуску, Toyota Highlander 2020, 2021, 2022, 2023, 2024 років випуску.
✅ Категорія товарів | Розбирання Toyota Highlander 2014 - 2019 |
✅ Кількість товарів у каталозі | 3789 |
✅ Середня ціна товарів | 61 USD |
✅ Ціна найдешевшого товару | 1 USD |
✅ Найдорожчий товар | 2900 USD |
✅ Середній рейтинг товару | ✅17086 оцінок ✅ 4.8 |