Розбирання Toyota Highlander 2014-2019

Розбирання Toyota Highlander 2014-2019

Ущільнювач крила задній лівий Toyota Highlander 14-19
Арт.
91120
Номер
61668-0E030
1203 грн
30 $
Стоп сигнал Toyota Highlander 14-19
Арт.
90942
Номер
81570-47051
1203 грн
30 $
Заглушка втф лев Toyota Highlander 14-16
Арт.
91101
Номер
81482-0E140
1404 грн
35 $
Опора упор капота Toyota Highlander 14-19
Арт.
90882
Номер
53440-0E050
802 грн
20 $
Ступиця задня ліва Toyota Highlander 14-19 FWD
Арт.
90974
Номер
42450-0E050
2005 грн
50 $
Рейка рульова Toyota Highlander 14-19
Арт.
90990
Номер
45510-0E040
5213 грн
130 $
Дефлектор радіатора лев Toyota Highlander 14-16 2.7, 3.5
Арт.
90707
Номер
53294-0E090
1604 грн
40 $
Емблема TOYOTA двері багажника Toyota Highlander 14-19 злам креп
Арт.
346927
Номер
75403-0E010
321 грн
8 $
Без зображення
Арт.
95774
Номер
305000T030
24060 грн
600 $
Двигун Toyota Highlander 14-16 3.5 49к 9-9-9-9-9-9
Арт.
496987
Номер
19000-0P181
100250 грн
2500 $
Стабілізатор задній Toyota Highlander 14-19
Арт.
91009
Номер
48812-0E070
1604 грн
40 $
Привід піввісь зад лев Toyota Highlander 14-19 3.5
Арт.
91052
Номер
42340-0e060
3208 грн
80 $
Подушка двигуна центральна Toyota Highlander 14-19 2.7
Арт.
90674
Номер
123610V031
3208 грн
80 $
Датчик ABS передній лівий Toyota Highlander 14-19
Арт.
91033
Номер
89543-0E020
1404 грн
35 $
Ключ Toyota Highlander 14-19 smart 4 кнопки новий OEM оригінал
Арт.
303146
Номер
89904-0E121
6376 грн
159 $
Котушка запалювання Toyota Highlander 14-19 2.7
Арт.
90698
Номер
90919A2005
201 грн
5 $
Захист заднього бампера прав Toyota Highlander 14-19
Арт.
91109
Номер
58723-0E050
3208 грн
80 $
Замок двері перед лев Toyota Highlander 14-
Арт.
90630
Номер
69040-02440
2406 грн
60 $
Заглушка втф прав Toyota Highlander 14-16
Арт.
91102
Номер
81481-0E140
1404 грн
35 $
Трос відкриття замку капота Toyota Highlander 14-19
Арт.
90885
Номер
53630-0E050
802 грн
20 $
Цапфа ззаду права Toyota Highlander 14-19
Арт.
90979
Номер
42304-0E020
4010 грн
100 $
Рульова колонка Toyota Highlander 14-
Арт.
90991
Номер
4520A-0E010
8020 грн
200 $
Дефлектор радіатора прав Toyota Highlander 14-16 2.7, 3.5
Арт.
90708
Номер
53293-0E090
1604 грн
40 $
Повітропровід Toyota Highlander 14-16 3.5
Арт.
102486
Номер
17881-0P110
802 грн
20 $
АКПП у зборі Toyota Highlander 14-19 3.5 FWD 49к
Арт.
496988
Номер
30500-48540
72180 грн
1800 $
Стабілізатор передній Toyota Highlander 14-19 FWD
Арт.
91010
Номер
48811-0E030
1604 грн
40 $
Привід піввісь зад прав Toyota Highlander 14-19 3.5
Арт.
91053
Номер
42340-0e050
3008 грн
75 $
Датчик ABS передній правий Toyota Highlander 14-19
Арт.
91034
Номер
89542-0E020
1404 грн
35 $
Стартер Toyota Highlander 14-19 2.7, 3.5
Арт.
90699
Номер
28100-0A011
1404 грн
35 $
Замок двері перед прав Toyota Highlander 14-
Арт.
90651
Номер
69030-02380
2005 грн
50 $
Замок двері зад лев Toyota Highlander 14-
Арт.
90586
Номер
69060-0E030
2005 грн
50 $
Замок двері зад прав Toyota Highlander 14-
Арт.
90608
Номер
69050-0E030
2005 грн
50 $

Toyota Highlander 2014. Мачо з сімейними цінностями

Майже два десятки років тому Toyota Highlander на платформі тодішньої Camry увірвався на ринок сімейних кросоверів і практично завоював його. Не дивно, маючи непогані позашляхові властивості, трьохрядовий салон і сміливий дизайн, при мінімумі суперників, зробити це було нескладно. До 2013 року все змінилося, хоча дилери і продали 127 000 примірників. Ринок аж кишів сімейними мінівенами і паркетниками, залишатися на плаву було все складніше. 2014 рік показав, хто в домі господар.

Toyota Highlander 2014 року - сурогатний мінівен додав стилю

До 2013 року продажі мінівенів звалилися як сніг з весняного даху. Публіка вже не хотіла купувати просторі, але до зубного болю нудні мінівени. А попереднє покоління Toyota Highlander, скоріше, цілило саме в цей сегмент. І тоді Тойота просто обернула свій бестселер в більш незграбний і брутальний метал, щоб максимально дистанціюватися від мінівена.

Швидше, це був міцний кросовер для справжніх чоловіків, а не для клерків з великими сім'ями. Варто тільки подивитися на сміливу решітку радіатора, що нагадує необтесану мордаху іншого бестселера компанії, пікапа Toyota Tundra, на хромовані величезні брови, яким позаздрила б Леді Гага. Погляньте на величезні широкі колеса - базові катки не могли бути менш як 17 або 18 дюймів, до того ж вони були ширше колишніх і виглядали більш м'язистими в обрамленні роздутих колісних арок.

Дійсно, кузов став ширше на 15 мм і довше на 69 мм, справжній мачо в порівнянні з щуплявим Хайлендером 2013 року. Правда, і нове покоління не дотягувала до брутальності, яку навіював накачаний тестостероном Hummer, але позицію на ринку новий кросовер змінив радикально. Солоденькі Huyndai Tucson, Santa Fe, Honda CR-V і поруч не стояли.

Салон же, навпаки, був виконаний в стилі Авалона, але з набагато більш м'якими і приємними на дотик матеріалами передньої панелі і дверних карт. Тойота розуміла, що корейці в сегменті Toyota Highlander наступають на п'яти, тому зробила салон більш технологічним і напхала його додатковим обладнанням, недоступним для конкурентів.

Цим самим кросовер був максимально наближений до люксового братика Lexus RX350. Крім того, кузов нового Хайлендера став жорсткішим, в силовому каркасі зросла частка більш міцних металів, посилилися передні і центральні стійки, двері і дах. Зрештою, виробник заявив, що салон став набагато тихіше, оскільки нове покоління вже в базі використовувало шумопоглинаючі скла, поліпшену шумоізоляцію днища і колісних арок, а також моторного щита і капота.

Інтер'єр - гідний

З новин в салоні - як правило, полка для дрібниць. Тут же вона розтяглася від пасажирських дверей прямо до правого коліна водія. Це величезна корисний простір, в якому можна зберігати окуляри, браслети, мобільні телефони та інше сміття, виглядає дуже привабливо і підкреслює стилістику просторого салону.

Ще одна подібна новина - центральна консоль, яка закінчується величезним 24-літровим ящиком, в нього поміститься 38 банок по 330 мл. Або щось більш корисне. Органи управління на центральній консолі були злегка спрощені, зате з'явився величезний панорамний люк на даху з електроприводом. Кермо отримав опцію підігріву, а сидушки як підігріву, так і охолодження. Ще з'явилася нова, восьма, подушка безпеки, яка захована, сподіваємося, назавжди, в подушці безпеки переднього пасажира.

Приладова панель Toyota Highlander 2014 тепер надасть водієві більше інформації, оскільки між спідометром і тахометром притулився невеликий, але корисний інформаційний дисплей, який видає оперативну інформацію. Панель управління інформаційно-розважальною системою Entune в цьому поколінні обзавелася сенсорними елементами керування. Розмір екрану - 6,1 дюйма в базі і 8,0 дюйма в дорогих комплектаціях.

Є ще одна приємна дрібниця. Toyota Highlander вміщає не сім, а вісім пасажирів. Так вийшло не зовсім навмисне, оскільки в ході реконструкції задньої двохважелевої підвіски прибрали величезні задні стійки. Замість них встановили стійки меншого розміру, в результаті сидіння третього ряду отримало додаткових 94 мм ширини. Нехай без особливого комфорту, але четверо туди помістяться запросто.

Техніка Toyota Highlander 2014

З технічної частини змін не так багато. Технічні характеристики багато в чому перегукуються з Камрі і моделлю минулого покоління. У базі під капотом встановлена атмосферна четвірка потужністю 185 сил (249 Н ∙ м) і об'ємом 2,7 л. Однак упор робився на більш потужний V-6 об'ємом 3,5 л. Він видавав 270 сил (336 Н ∙ м) і цим двигуном комплектувалося більшість версій.

Коробка передач одна - шестиступінчаста гидромеханична автоматична з можливістю ручного вибору передачі. Крім цього, АКПП може працювати в режимі для слизьких доріг, допомагає рушити з місця. Також в базі йде режим коробки Еко. Він трохи присипляє дросельну заслінку і змушує автомат перемикатися на підвищену передачу трохи раніше, ніж стандартний режим, щоб оптимізувати витрату палива. До сотні Toyota Highlander з 2,7-літровим мотором розженеться за 8,5 с, а з потужною шісткою за 7,2 с.

Система повного приводу є, але вона передбачена тільки для моторів V-6, та й то за додаткову плату. Завдяки електроніці і міжосьовій муфті, передній привід прокидається тільки тоді, коли прослизають задні колеса. Жорсткого підключення переднього приводу, звичайно, не передбачено, кросовер все-таки.

У системи повного приводу все-таки є режим електронного блокування для дійсно слизьких доріг. Він рівномірно розподіляє потужність між передніми і задніми колесами, поки Highlander рухається на низьких швидкостях. Однак повний привід автоматично відключається при швидкості понад 40 км / год.

Highlander 2014 виглядає більш спортивним, ніж Hyundai Santa Fe і Nissan Pathfinder, обидва з яких піддалися рестайлінгу в тому ж році. Але він явно більш повільніший, ніж Mazda CX-9, яка також отримала невелике оновлення і змінить покоління через два роки. Рульове управління, як і динаміка керованості, займає золоту середину в порівнянні з конкуруючими моделями. Хайлендер має більшу вагу і дає більше зворотного зв'язку на кермі, ніж деякі (Nissan Pathfinder), але менше, ніж інші (Mazda CX-9).

Комплектації і ціни Toyota Highlander

2014Штатах кросовер отримав чотири комплектації - LE, LE Plus, XLE і Limited. Восьмимісний салон буде базовим для LE, LE Plus, XLE, а Limited замість восьмого місця ззаду отримує розкішний диван на другому ряду з капітановими кріслами і урізаним третім рядом. Такий же варіант можна замовити і для XLE опціонально. Ось як виглядає оснащення в кожної з комплектацій.

Toyota Highlander LE продавали за $ 29,215. Базова комплектація мала дуже непоганим списком обладнання без жодних доплат:

  • 18-дюймові литі диски;
  • оптикою з датчиком світла з автоматичним перемиканням на дальній або ближній;
  • дзеркала заднього виду з підігрівом;
  • симпатичний і стильний задній спойлер;
  • камера заднього виду;
  • круїз контроль;
  • електрорегулюванням сидіння водія;
  • складними спинками сидінь другого і третього ряду в пропорції 40/60;
  • телефон з голосовим управлінням і Bluetooth;
  • 6,1-дюймовий сенсорний монітор мультимедійкі;
  • магнітола з можливістю програвання компакт-дисків і з шістьма динаміками, інтерфейсом iPod і USB-входом для зовнішніх носіїв.

Вибравши комплектацію LE Plus за $ 32,640, можна було отримати противотуманки, відкидне заднє вікно кришки багажника, регульоване по величині відкривання з електроприводом, трьохзонний автоматичний клімат-контроль, модернізовану оббивку з акцентами з синтетичної шкіри (SofTex), сидіння водія з електроприводом у восьми напрямках (включаючи поперековий підпір), шкіряне кермо, супутникове радіо і HD-радіо.

Комплектація XLE за $ 36,040 може похвалитися 18-дюймовими легкосплавними дисками, панорамним люком на даху, рейлингами, безключовим доступом, шкіряною оббивкою першого і другого рядів (SofTex для третього), оновленим інформаційним дисплеєм для водія на приладовій панелі, дзеркалом заднього виду з автоматичним затемненням, 110-вольтовою розеткою в другому ряду. 

Також були доступні висувні сонцезахисні козирки для пасажирів другого ряду, підсилювач голосу водія для спілкування з задніми пасажирами (Driver Easy Speak, щоб не кричати на весь величезний салон), 8-дюймовий центральний сенсорний екран і Entune App Suite з інтеграцією попередньо встановленого на телефон мобільного додатки.

Нарешті, топова комплектація Limited, за яку просили віддати $ 39,640, була обладнана виключно по-царськи. Покупець міг розраховувати на наявність маси допів:

  • світлодіодні денні ходові вогні;
  • світлодіодне динамічне освітлення салону;
  • підігрів і вентиляція передніх сидінь;
  • наявність функції пам'яті у сидіння водія;
  • два капітанських крісла на другому ряду, між якими встановлено столик;
  • преміальна музика JBL на 12 динаміків.

Але і це не все. Дилер міг запропонувати два опціональних пакета - Driver Technology і Platinum. Перший відрізнявся наявністю адаптивного круїз-контролю, адаптивного світла фар і декількох додаткових систем безпеки. Другий, Платинум, пропонував той же, але додавав панорамний дах, підігрів керма і підігрів капітанських крісел другого ряду.

В якості опції для XLE і Limited пропонувалася розважальна система для пасажирів на задньому сидінні з 9-дюймовим дисплеєм і плеєром Blu-ray. Комплектація XLE також могла бути куплена з капітановими кріслами другого ряду, але без підігріву. Якщо потрібен підігрів, то Limited це єдиний варіант. Для комплектацій LE і LE Plus заводські опції не передбачені.

Безпека Toyota Highlander 2014

Toyota Highlander 2014 року в базових комплектаціях продавалася з функцією контролю тяги і стійкості, антиблокувальною системою, дисковими гальмами по колу, бічними подушками безпеки передніх сидінь, подушкою безпеки для колін водія, подушкою безпеки переднього пасажира і бічними шторками безпеки на всю довжину. Камера заднього виду також була в списку базового обладнання. 

При імітації екстреної зупинки на швидкості 97 км / год на випробувальному стенді Highlander XLE AWD подолав гальмівний шлях в 35,4 м, що вважалося дуже хорошим показником для цього класу. Педаль гальма на дотик м'якше, ніж хотілося б, але навряд чи це не буде напружувати більшість покупців.

Комплектація Limited обладнана функцією моніторингу сліпих зон з попередженням про перехресне русі ззаду, а додатковий пакет Driver Technology надавав систему попередження і пом'якшення наслідків лобового зіткнення (з автоматичним гальмуванням), попередження про виїзд з смуги руху і телематичний комплекс Toyota Safety Connect (екстрена допомога, місцезнаходження викраденого автомобіля і автоматичне повідомлення про зіткнення). Тільки ось ці технології недоступні в більш дешевих комплектаціях Highlander навіть за доплату.

Державні краш-тести оцінили загальну безпеку кросовера 2014 року на п'ять зірок. Трохи гірше машина показала себе при лобовому зіткненні зі збитком для капота, передній панелі, переднього бампера, силового каркаса і передніх крил. Також на чотири зірки було оцінено перекидання на дах. Точно так же оцінив безпеку автомобіля Страховий інститут дорожньої безпеки (Insurance Institute for Highway Safety).

Хайлендер з пробігом. Що хорошого

Як і два попередніх покоління до нього, Toyota Highlander 2014 року була хітом продажів. Він надає великій сім'ї все необхідне, щоб їздити з комфортом і безпекою. Враження від водіння стали більш спортивними, ніж раніше. Він управляється краще, ніж деякі конкуренти, включаючи Hyundai Santa Fe і Nissan Pathfinder, але не так добре, як інші, включаючи Ford Explorer і Mazda CX-9.

Що ще більш важливо, на Highlander було приємно їздити весь день безперервно. Від відчуттів від сидінь до функцій органів управління, звуку і потужності двигуна, Highlander стане прекрасним супутником в поїздці, який ніколи не стане дратувати і не розчарує скільки-небудь істотно. 

Часті питання про розбирання toyota highlander 2014-2019

Розбирання Toyota Highlander 2014-2019 - чи можна підібрати і купити запчастини по вин коду?

Так, скористайтеся пошуком автозапчастини по каталогу або зв'яжіться з нашим менеджером для підбору по VIN. В наявності 1190 товарів.

Розбирання Toyota Highlander 2014-2019 - які умови гарантії та доставки?

Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти товар абсолютно безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка здійснюється по всій Україні, також є самовивезення в Києві та Одесі.

Як правильно підібрати запчастини в розділі розбирання toyota highlander 2014-2019?

У продажу оригінальні запчастини та аксесуари з розбирання, тому проблем при установці не буде. Ви можете порівняти деталь з різних авто і замовити необхідну.

✅ Категорія товарів Розбирання Toyota Highlander 2014-2019
✅ Кількість товарів у каталозі 3115
✅ Середня ціна товарів 59 USD
✅ Ціна найдешевшого товару 1 USD
✅ Найдорожчий товар 2500 USD
✅ Середній рейтинг товару ✅14162 оцінок ✅ 4.8