- Авторозбірка
- Каталог
- Запчастини TOYOTA
- Запчастини Toyota Camry 2012 - 2014 V50
Розбирання Toyota Camry 2012 - 2014 V50
Розбирання Toyota Camry 2012 - 2014 V50
134171
AL3202030106
203396
5381206150
456371
FP 7051 900
186784
8122006071
206515
5329506071
592331
4806807040
134172
AL3202040106
353489
209222001N
585506
1770036230
186787
8156006470
206537
5381106140
218500
85315-06220
502758
86520-48030
186783
8121006071
186795
51442-06140
206535
5341006190
324074
177500V041
468701
5381233210
Toyota Camry V50. Традиції бестселера не порушувати!
Починаючи з 1997 року Toyota Camry був найпродаванішим автомобілем в Америці. За винятком 2001 року, коли щось пішло не так. Все ж інженери Тойота виправили ситуацію і у 2011 році тільки в США було продано 327 804 екземплярів седана. Крім того, Камрі отримала дуже вдалу платформу, яку використовують Toyota і Lexus: Avalon, Highlander, Sienna, Venza, ES350, RX350 і RX450h. Зрозуміло, що ми маємо справу з не простим автомобілем, а локомотивом майже всіх продажів японського бренду.
Toyota Camry 2012. Секрети успіху
Є ще кілька цікавих цифр. У сукупності у 2010 році Тойота і Лексус примудрилися продати в Штатах 738 416 автомобілів, побудованих на платформі Toyota Camry або самого седана. А це 42% від загального обсягу продажів японського бренду в цілому. Іншими словами, Камрі - це франшиза.
Toyota не втомлювалася оновлювати свій бестселер кожних п'ять років як годинник. Можливо, тому седан за замовчуванням вважається в США основним претендентом на гаманець покупця, якщо мова йде про тихий, надійний, економічний, комфортний і відносно недорогий автомобіль з хорошим вибором додаткового устаткування і завжди цікавим дизайном.
Правда, головний інженер проекту Камрі, Юкіхіро Окане, дещо недоговорює. За деякими показниками, в деяких штатах і в деяких країнах Toyota Camry програвала своїм конкурентам - гібридному Ford Fusion і Hyundai Sonata. Окане обіцяє, що з кожним новим поколінням, незалежно від двигуна, седан буде в лідерах у всякому випадку по частині економії пального.
Наприклад, базовий чотирициліндровий мотор Камрі 2012 року споживав 9 літрів бензину по місту і 6,5 літра по трасі на сотню км пробігу. Навіть потужний V-6, яким оснащені топові версії седана, стримав свій апетит і просить 11 літрів в міському циклі і 7,6 л по хайвею. А гібридна версія LE взагалі поліпшила показники по паливній ефективності до 6,0/5,5 л на сотню в режимі місто/траса.
Причому Тойота досягла таких показників для досить великого седана без жодних серйозних змін по двигуну, турбонаддуву, зменшення обсягу або потужності. Замість цього японці посадили його на дієту, що змусило Toyota Camry скинути зайвих 80 кг. Крім цього для седана застосовувалися шини з меншим опором коченню, електричний підсилювач керма замість гідропідсилювача, трохи поправили передавальні числа в головній передачі і переглянули конструкцію гідротрансформатора в АКПП. 2,5-літрова четвірка і 3,5-літровий V-6 майже не змінили своїх характеристик.
Те ж стосується і гібридної версії Toyota Camry - вона скинула 70 кг ваги, отримала більш ефективний бензиновий мотор, що працює по циклу Аткінсона, покращилися показники електродвигунів, поправили функцію рекуперативного гальмування і переглянули блок управління тяговою батареєю. У той час як сама нікель-металогідридна батарея залишилася колишньою. Зате загальна потужність гібрида підскочила зі 187 до 200 коней, а час розгону до сотні скоротився майже на секунду.
Новий седан 2012 року показав поліпшені версії торішніх двигунів: 2,5-літровий чотирициліндровий двигун потужністю 178 кінських сил і 3,5-літровий V6 потужністю 268 к.с. Обидва мотори оснащені шестиступінчастою автоматичною гідромеханічною коробкою передач для більш ефективної економії палива.
У салоні передні сидіння були переосмислені, бічна підтримка покращилася. Також вони трохи змістилися вперед, щоб надати більше місця для ніг задніх пасажирів. Однак велику різницю всередині видно в дизайні і якості. Стара Camry потерпала від неякісних матеріалів інтер'єру і досить нудного дизайну.
Нова машина поставила хрест на цій тенденції, особливо в комплектаціях SE і XLE, з різко поліпшеною якістю збірки і приємним вибором ретельно підібраних типів обробки, текстур і матеріалів. Тим часом новий, добре продуманий ергономічний інтерфейс електроніки з сенсорним екраном і кілька високотехнологічних функцій допомагають виділити його серед конкурентів. Але про комплектації - докладніше.
Почім Toyota Camry в кузові V50. Комплектації
Toyota Camry 2012 року продавалася в комплектаціях L, LE, SE і XLE. Варіант L за $ 22,055 оснащений 16-дюймовими сталевими колесами, кондиціонером, електричними склопідйомниками і дзеркалами, круїз-контролем, рульовою колонкою з регулюваннями по винесенню і висоті, задніми сидіннями, що складаються окремо, Bluetooth і аудіосистемою з можливістю програвання компакт-дисків з шістьма динаміками, додатковим входом і можливістю підключення зовнішніх накопичувачів по USB.
Комплектація LE ($ 22,600) несла на борту все те ж саме, що і базова модель, але до цього додавалися датчик світла, центральний замок з дистанційним управлінням, магнітола могла відтворювати потокове аудіо через Bluetooth і вже мала сенсорний екран для управління музикою. Також на цьому дисплеї показувалися оперативна шляхова інформація та інформація з підключеного телефону. Звичайно, залишився і бездротовий зв'язок з телефоном.
Версія SE, за яку просили $ 23,220, додавала до списку обладнання:
- підвіску зі спортивними налаштуваннями, вона стала більш жорсткою і менш валкою;
- литі диски на 17 дюймів;
- протитуманні фари з галогеновими лампами;
- дзеркала заднього виду з електричним регулюванням і підігрівом;
- в інтер'єрі були використані унікальні елементи, характерні тільки для цієї комплектації;
- зовнішні декоративні елементи;
- шкіряне кермо;
- ковшеподібні спортивні сидіння спереду.
Для цієї комплектації вже був доступний 268-сильний (336 Н∙м) двигун V6 з 6-ступінчастим автоматом з можливістю секвентального перемикання. Таку комплектацію можна було відрізнити по 18-дюймовим литим дискам, кнопковому запуску двигуна і безключового доступу, дизайн інтерфейсу мультимедійкі тут також відрізнявся від інших, менш дорогих комплектацій. Крім того, мультимедійна система отримала функцію навігатора, HD-радіо, голосове керування, а також підтримку інтерфейсу Entune плюс WEB-інтеграцію. Коштував такий варіант SE V6 $ 26,910.
Топова комплектація XLE продавалася за $ 24,775 і поверталася до більш м'яких і комфортних налаштувань підвіски. Тут ми знаходимо протитуманки, зовнішні дзеркала з підігрівом, двозонний клімат, люк на даху, сидіння водія з електричним регулюванням по восьми параметрах, а також таку ж магнітолу, як і в комплектації SE V6.
За версію XLE V6 просили 30,2 тисячі, але додавали камеру заднього виду, дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням, шкіряну оббивку, сидіння переднього пасажира з електроприводом і передні сидіння з підігрівом. Цій версії також належала секвентальна автоматична коробка передач на 6 діапазонів.
Деякі опції, пропоновані для дорогих комплектацій, можна було купити і для менш дорогих, правда, це залежало від того, в якому регіоні США був куплений автомобіль. Аудіосистема JBL з 10 динаміками преміум-класу була доступна за доплату для комплектацій SE і XLE. Для версії XLE V6 дилери Toyota також пропонували систему навігації на основі жорсткого диска з великим центральним дисплеєм.
Безпека. Як завжди - на висоті
Як і більшість Toyota, Camry 2012 року оснащена фірмовою системою Star Safe System, яка містить довгий список захисних елементів, таких як дискові гальма по колу, антиблокувальну систему (ABS) з електронним розподілом гальмівного зусилля, технологію Smart Stop, контроль тяги та курсової стійкості автомобіля. В цілому машина має десять подушок безпеки для захисту спереду, збоку (спереду і ззаду), колін і бічні шторки. Крім того, Camry оснащена передніми і задніми зонами деформації, а також передніми сидіннями, які знижують ймовірність травм. У топових комплектаціях пропонують функцію контролю сліпих зон.
В урядових краш-тестах США Camry отримала п'ять зірок за загальний захист від зіткнень, чотири зірки за загальний лобовий захист з деформацією капота, бампера і лонжеронів і п'ять зірок за загальний бічний захист з пошкодженням дверей, скління, порогів і центральної стійки. Страховий інститут дорожньої безпеки дав Camry найкращу оцінку «добре» в тестах на лобове зіткнення з частковим перекриттям, бокове зіткнення і міцність даху при перекиданні.
Конкуренти. Чи варто про них?
Варто, бо в цьому класі у Toyota Camry конкурентів хоч греблю гати. І один сильніше іншого. До того ж Камрі не найдешевша машина серед них. Наприклад, базова комплектація 2012 Hyundai Sonata становить майже 21 тисячу, а Ніссан Альтима зі старту коштує 20,5 тисячі доларів. Проте у Toyota Camry є свої козирі.
В цілому Toyota Camry знову залишається одним з найпривабливіших сімейних седанів середнього розміру. Honda Accord і Mazda 6 продовжують встановлювати стандарти для тих, хто хоче, щоб їх автомобіль відчував себе чуйним і динамічним, в той час, як Hyundai Sonata пропонує більше стилю, деяку вишуканість і пристойну вартість. Тим часом новий Volkswagen Passat більше і дешевше, ніж будь-коли, але при цьому зберігає свій європейський колорит. Camry, можливо, виправила багато недоліків свого попередника 2010 року, проте вибір в цьому сегменті неоднозначний.
Toyota Camry V50 2012. Чи гідна уваги
Toyota пішла по складному шляху, створивши нову Camry, яка набагато краще, ніж попередня модель, і не втратила всього того, що робило Camry бестселером всі ці роки. Camry ніколи не стане самим спортивним або сексуальним седаном в потоці руху. Але новий седан має гідну динаміку і відточене управління, особливо якщо вибрати V6 або SE. Можливо, що більш важливо, з ростом цін на бензин, Camry Hybrid покаже витрату палива, близьку до Prius.
Велика кількість оригінальних запчастин на вторинному ринку за хорошими цінами не дасть зробити будь-який ремонт цього седана вартістю з двопалубну яхту, а простота обслуговування основних вузлів і агрегатів дозволить заощадити на послугах СТО. Toyota Camry в 50-му кузові - гідний вибір практичної людини, що цінує комфорт, японську надійність і прийнятну динаміку сімейного седана.
Часті питання про розбирання Toyota Camry 2012 - 2014 V50
Так, скористайтесь пошуком автозапчастини на автомобіль за каталогом або зв'яжіться з нашим менеджером в будь-якому магазині для підбору VIN. В наявності 1010 товарів.
Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти будь-який товар безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка зі шроту здійснюється по всій Україні, також є самовивіз у Києві та Одесі.
У продажу оригінальні запчастини на іномарки та аксесуари з розбирання, тому проблем при встановленні не буде. Ви можете порівняти нову деталь із різних авто та замовити необхідну.
У широкому асортименті нашого складу представлені оригінали комплектуючих Toyota Camry 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 років випуску (покоління V40), а також Toyota Camry 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 років випуску (покоління MCV3_, ACV3_, _XV3_), Toyota Camry 2012 - 2014 V50 (покоління V50), Toyota Camry 2015 - 2017 V55 (покоління V55), Toyota Camry 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023, 2024 років випуску (покоління V70).
✅ Категорія товарів | Розбирання Toyota Camry 2012 - 2014 V50 |
✅ Кількість товарів у каталозі | 2276 |
✅ Середня ціна товарів | 56 USD |
✅ Ціна найдешевшого товару | 1 USD |
✅ Найдорожчий товар | 1350 USD |
✅ Середній рейтинг товару | ✅10387 оцінок ✅ 4.8 |