Розбирання TOYOTA CAMRY V50 12-14

Розбирання TOYOTA CAMRY V50 12-14

Підкрилок передній правий Toyota Camry v50 12-14 usa LE XLE новий TYC Тайвань
Арт.
376103
Номер
306TYF387
1006 грн
26 $
Ліхтар зовнішній крило правий Toyota Camry v50 12-14 usa новий TYC Тайвань
Арт.
353586
Номер
116411001N
2129 грн
55 $
Двері в зборі передня ліва Toyota Camry v50 12-14 usa графіт 1H2, тичка
Арт.
555863
Номер
67002-06170
21285 грн
550 $
Протитуманна фара ПТФ права Toyota Camry v50 12-14 usa новий неоригінал TYC
Арт.
544657
Номер
195921A12B
1200 грн
31 $
Капот голий Toyota Camry v50 12-14 usa графіт 1H2, сталь.
Арт.
555873
Номер
53301-06150
15480 грн
400 $
Цапфа ззаду права Toyota Camry v50 12-14 usa
Арт.
33630
Номер
42304-06140
1161 грн
30 $
Рульова колонка з ЭУР Toyota Camry v50 12-14 usa hybrid
Арт.
72947
Номер
4520A-06020
4644 грн
120 $
Колектор впускний Toyota Camry v50 12-14 2.5 usa
Арт.
33324
Номер
17120-0V010
1161 грн
30 $
Демпфер Toyota Camry v50 12-14 CVT
Арт.
67177
Номер
13451-36040
1548 грн
40 $
Компресор кондиціонера Toyota Camry v50 12-14 hybrid usa облом фішки
Арт.
205966
Номер
042200-0462
7740 грн
200 $
Двигун 2AR-FXE Toyota Camry v50 12-14 hybrid usa 111к
Арт.
558692
Номер
19000-0V160
52245 грн
1350 $
Стабілізатор передній Toyota Camry v50 12-14
Арт.
33655
Номер
48811-06250
1161 грн
30 $
ABS АБС Toyota Camry v50 12-14 usa LE
Арт.
33667
Номер
44050-06260
5805 грн
150 $
Ключ Toyota Camry v50 12-14 usa 4 кнопки
Арт.
69349
Номер
89070-06420
1548 грн
40 $
Форсунка розпилювач Toyota Camry v50 12-14 2.5 usa
Арт.
33361
Номер
23209-09175
387 грн
10 $
Генератор Toyota Camry v50 2.5 12-14 usa
Арт.
33338
Номер
27060-0V010
1935 грн
50 $
Двері в зборі задня права Toyota Camry v50 12-14 графіт 1H2, тичка
Арт.
555856
Номер
67003-06150
17415 грн
450 $
Захист двигуна правий Toyota Camry v50 12-14 usa
Арт.
353111
Номер
51441-06150
1548 грн
40 $
Підкрилок передній лівий Toyota Camry v50 12-14 usa LE XLE новий TYC Тайвань
Арт.
376092
Номер
306TYF388
1006 грн
26 $
Двері голі перед лев Toyota Camry v50 12-14 usa новий OEM оригінал
Арт.
206513
Номер
6700206170
19350 грн
500 $
Фара передня права Toyota Camry 12-14 BLACK новий TYC Тайвань
Арт.
353539
Номер
209221A01N
4876 грн
126 $
Капот голий Toyota Camry v50 12-14 EUR новий OEM оригінал
Арт.
529274
Номер
53301-33201
14706 грн
380 $
Цапфа ззаду ліва Toyota Camry v50 12-14 usa
Арт.
33629
Номер
42305-06130
1161 грн
30 $
Рульова колонка з ЭУР Toyota Camry v50 12-14 usa
Арт.
33474
Номер
4520A-06030
4644 грн
120 $
Петля кришки багажника права Toyota Camry v50 12-14
Арт.
33566
Номер
64510-06090
774 грн
20 $
Колектор впускний Toyota Camry v50 12-14
Арт.
67147
Номер
17120-36050
1548 грн
40 $
АКПП в зборі Toyota Camry v50 12-14 hybrid usa CVT 117к
Арт.
264303
Номер
30510-33670-84
30960 грн
800 $
Двигун 2AR-FXE Toyota Camry v50 12-14 hybrid usa 122к запустився
Арт.
407159
Номер
19000-36320
52245 грн
1350 $
Стабілізатор задній Toyota Camry v50 12-14
Арт.
33654
Номер
48812-06210
1548 грн
40 $
ABS АБС Toyota Camry v50 12-14 usa LE, тріснута верхня кришка
Арт.
374315
Номер
44540-06080
5031 грн
130 $
Ключ smart Toyota Camry v50 12-14 usa 4 кнопки
Арт.
140664
Номер
89904-06140
3870 грн
100 $
Паливна рейка Toyota Camry v50 2.5 12-14 usa
Арт.
33358
Номер
23814-36040
387 грн
10 $
Стартер Toyota Camry v50 12-14
Арт.
33340
Номер
28100-0A011
1548 грн
40 $
Захист двигуна правий Toyota Camry v50 12-14 usa новий OEM оригінал
Арт.
186794
Номер
5144106150
1587 грн
41 $

Toyota Camry V50. Традиції бестселера не порушувати!

Починаючи з 1997 року Toyota Camry був найпродаванішим автомобілем в Америці. За винятком 2001 року, коли щось пішло не так. Все ж інженери Тойота виправили ситуацію і у 2011 році тільки в США було продано 327 804 екземплярів седана. Крім того, Камрі отримала дуже вдалу платформу, яку використовують Toyota і Lexus: Avalon, Highlander, Sienna, Venza, ES350, RX350 і RX450h. Зрозуміло, що ми маємо справу з не простим автомобілем, а локомотивом майже всіх продажів японського бренду.

Toyota Camry 2012. Секрети успіху

Є ще кілька цікавих цифр. У сукупності у 2010 році Тойота і Лексус примудрилися продати в Штатах 738 416 автомобілів, побудованих на платформі Toyota Camry або самого седана. А це 42% від загального обсягу продажів японського бренду в цілому. Іншими словами, Камрі - це франшиза.

Toyota не втомлювалася оновлювати свій бестселер кожних п'ять років як годинник. Можливо, тому седан за замовчуванням вважається в США основним претендентом на гаманець покупця, якщо мова йде про тихий, надійний, економічний, комфортний і відносно недорогий автомобіль з хорошим вибором додаткового устаткування і завжди цікавим дизайном.

Правда, головний інженер проекту Камрі, Юкіхіро Окане, дещо недоговорює. За деякими показниками, в деяких штатах і в деяких країнах Toyota Camry програвала своїм конкурентам - гібридному Ford Fusion і Hyundai Sonata. Окане обіцяє, що з кожним новим поколінням, незалежно від двигуна, седан буде в лідерах у всякому випадку по частині економії пального.
Наприклад, базовий чотирициліндровий мотор Камрі 2012 року споживав 9 літрів бензину по місту і 6,5 літра по трасі на сотню км пробігу. Навіть потужний V-6, яким оснащені топові версії седана, стримав свій апетит і просить 11 літрів в міському циклі і 7,6 л по хайвею. А гібридна версія LE взагалі поліпшила показники по паливній ефективності до 6,0/5,5 л на сотню в режимі місто/траса.

Причому Тойота досягла таких показників для досить великого седана без жодних серйозних змін по двигуну, турбонаддуву, зменшення обсягу або потужності. Замість цього японці посадили його на дієту, що змусило Toyota Camry скинути зайвих 80 кг. Крім цього для седана застосовувалися шини з меншим опором коченню, електричний підсилювач керма замість гідропідсилювача, трохи поправили передавальні числа в головній передачі і переглянули конструкцію гідротрансформатора в АКПП. 2,5-літрова четвірка і 3,5-літровий V-6 майже не змінили своїх характеристик.

Те ж стосується і гібридної версії Toyota Camry - вона скинула 70 кг ваги, отримала більш ефективний бензиновий мотор, що працює по циклу Аткінсона, покращилися показники електродвигунів, поправили функцію рекуперативного гальмування і переглянули блок управління тяговою батареєю. У той час як сама нікель-металогідридна батарея залишилася колишньою. Зате загальна потужність гібрида підскочила зі 187 до 200 коней, а час розгону до сотні скоротився майже на секунду.

Новий седан 2012 року показав поліпшені версії торішніх двигунів: 2,5-літровий чотирициліндровий двигун потужністю 178 кінських сил і 3,5-літровий V6 потужністю 268 к.с. Обидва мотори оснащені шестиступінчастою автоматичною гідромеханічною коробкою передач для більш ефективної економії палива.

У салоні передні сидіння були переосмислені, бічна підтримка покращилася. Також вони трохи змістилися вперед, щоб надати більше місця для ніг задніх пасажирів. Однак велику різницю всередині видно в дизайні і якості. Стара Camry потерпала від неякісних матеріалів інтер'єру і досить нудного дизайну. 

Нова машина поставила хрест на цій тенденції, особливо в комплектаціях SE і XLE, з різко поліпшеною якістю збірки і приємним вибором ретельно підібраних типів обробки, текстур і матеріалів. Тим часом новий, добре продуманий ергономічний інтерфейс електроніки з сенсорним екраном і кілька високотехнологічних функцій допомагають виділити його серед конкурентів. Але про комплектації - докладніше.

Почім Toyota Camry в кузові V50. Комплектації

Toyota Camry 2012 року продавалася в комплектаціях L, LE, SE і XLE. Варіант L за $ 22,055 оснащений 16-дюймовими сталевими колесами, кондиціонером, електричними склопідйомниками і дзеркалами, круїз-контролем, рульовою колонкою з регулюваннями по винесенню і висоті, задніми сидіннями, що складаються окремо, Bluetooth і аудіосистемою з можливістю програвання компакт-дисків з шістьма динаміками, додатковим входом і можливістю підключення зовнішніх накопичувачів по USB.

Комплектація LE ($ 22,600) несла на борту все те ж саме, що і базова модель, але до цього додавалися датчик світла, центральний замок з дистанційним управлінням, магнітола могла відтворювати потокове аудіо через Bluetooth і вже мала сенсорний екран для управління музикою. Також на цьому дисплеї показувалися оперативна шляхова інформація та інформація з підключеного телефону. Звичайно, залишився і бездротовий зв'язок з телефоном.

Версія SE, за яку просили $ 23,220, додавала до списку обладнання:

  • підвіску зі спортивними налаштуваннями, вона стала більш жорсткою і менш валкою;
  • литі диски на 17 дюймів;
  • протитуманні фари з галогеновими лампами;
  • дзеркала заднього виду з електричним регулюванням і підігрівом;
  • в інтер'єрі були використані унікальні елементи, характерні тільки для цієї комплектації;
  • зовнішні декоративні елементи;
  • шкіряне кермо;
  • ковшеподібні спортивні сидіння спереду.

Для цієї комплектації вже був доступний 268-сильний (336 Н∙м) двигун V6 з 6-ступінчастим автоматом з можливістю секвентального перемикання. Таку комплектацію можна було відрізнити по 18-дюймовим литим дискам, кнопковому запуску двигуна і безключового доступу, дизайн інтерфейсу мультимедійкі тут також відрізнявся від інших, менш дорогих комплектацій. Крім того, мультимедійна система отримала функцію навігатора, HD-радіо, голосове керування, а також підтримку інтерфейсу Entune плюс WEB-інтеграцію. Коштував такий варіант SE V6 $ 26,910.

Топова комплектація XLE продавалася за $ 24,775 і поверталася до більш м'яких і комфортних налаштувань підвіски. Тут ми знаходимо протитуманки, зовнішні дзеркала з підігрівом, двозонний клімат, люк на даху, сидіння водія з електричним регулюванням по восьми параметрах, а також таку ж магнітолу, як і в комплектації SE V6.

За версію XLE V6 просили 30,2 тисячі, але додавали камеру заднього виду, дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням, шкіряну оббивку, сидіння переднього пасажира з електроприводом і передні сидіння з підігрівом. Цій версії також належала секвентальна автоматична коробка передач на 6 діапазонів.

Деякі опції, пропоновані для дорогих комплектацій, можна було купити і для менш дорогих, правда, це залежало від того, в якому регіоні США був куплений автомобіль. Аудіосистема JBL з 10 динаміками преміум-класу була доступна за доплату для комплектацій SE і XLE. Для версії XLE V6 дилери Toyota також пропонували систему навігації на основі жорсткого диска з великим центральним дисплеєм.

Безпека. Як завжди - на висоті

Як і більшість Toyota, Camry 2012 року оснащена фірмовою системою Star Safe System, яка містить довгий список захисних елементів, таких як дискові гальма по колу, антиблокувальну систему (ABS) з електронним розподілом гальмівного зусилля, технологію Smart Stop, контроль тяги та курсової стійкості автомобіля. В цілому машина має десять подушок безпеки для захисту спереду, збоку (спереду і ззаду), колін і бічні шторки. Крім того, Camry оснащена передніми і задніми зонами деформації, а також передніми сидіннями, які знижують ймовірність травм. У топових комплектаціях пропонують функцію контролю сліпих зон.

В урядових краш-тестах США Camry отримала п'ять зірок за загальний захист від зіткнень, чотири зірки за загальний лобовий захист з деформацією капота, бампера і лонжеронів і п'ять зірок за загальний бічний захист з пошкодженням дверей, скління, порогів і центральної стійки. Страховий інститут дорожньої безпеки дав Camry найкращу оцінку «добре» в тестах на лобове зіткнення з частковим перекриттям, бокове зіткнення і міцність даху при перекиданні.

Конкуренти. Чи варто про них?

Варто, бо в цьому класі у Toyota Camry конкурентів хоч греблю гати. І один сильніше іншого. До того ж Камрі не найдешевша машина серед них. Наприклад, базова комплектація 2012 Hyundai Sonata становить майже 21 тисячу, а Ніссан Альтима зі старту коштує 20,5 тисячі доларів. Проте у Toyota Camry є свої козирі.

В цілому Toyota Camry знову залишається одним з найпривабливіших сімейних седанів середнього розміру. Honda Accord і Mazda 6 продовжують встановлювати стандарти для тих, хто хоче, щоб їх автомобіль відчував себе чуйним і динамічним, в той час, як Hyundai Sonata пропонує більше стилю, деяку вишуканість і пристойну вартість. Тим часом новий Volkswagen Passat більше і дешевше, ніж будь-коли, але при цьому зберігає свій європейський колорит. Camry, можливо, виправила багато недоліків свого попередника 2010 року, проте вибір в цьому сегменті неоднозначний.

Toyota Camry V50 2012. Чи гідна уваги

Toyota пішла по складному шляху, створивши нову Camry, яка набагато краще, ніж попередня модель, і не втратила всього того, що робило Camry бестселером всі ці роки. Camry ніколи не стане самим спортивним або сексуальним седаном в потоці руху. Але новий седан має гідну динаміку і відточене управління, особливо якщо вибрати V6 або SE. Можливо, що більш важливо, з ростом цін на бензин, Camry Hybrid покаже витрату палива, близьку до Prius.

Велика кількість оригінальних запчастин на вторинному ринку за хорошими цінами не дасть зробити будь-який ремонт цього седана вартістю з двопалубну яхту, а простота обслуговування основних вузлів і агрегатів дозволить заощадити на послугах СТО. Toyota Camry в 50-му кузові - гідний вибір практичної людини, що цінує комфорт, японську надійність і прийнятну динаміку сімейного седана.

Часті питання про розбирання toyota camry v50 12-14

Розбирання TOYOTA CAMRY V50 12-14 - чи можна підібрати і купити запчастини по вин коду?

Так, скористайтеся пошуком автозапчастини по каталогу або зв'яжіться з нашим менеджером для підбору по VIN. В наявності 1005 товарів.

Розбирання TOYOTA CAMRY V50 12-14 - які умови гарантії та доставки?

Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти товар абсолютно безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка здійснюється по всій Україні, також є самовивезення в Києві та Одесі.

Як правильно підібрати запчастини в розділі розбирання toyota camry v50 12-14?

У продажу оригінальні запчастини та аксесуари з розбирання, тому проблем при установці не буде. Ви можете порівняти деталь з різних авто і замовити необхідну.

✅ Категорія товарів Розбирання TOYOTA CAMRY V50 12-14
✅ Кількість товарів у каталозі 2413
✅ Середня ціна товарів 61 USD
✅ Ціна найдешевшого товару 1 USD
✅ Найдорожчий товар 1350 USD
✅ Середній рейтинг товару ✅11179 оцінок ✅ 4.8