- Авторозбірка
- Каталог
- Запчастини FORD
- Запчастини Ford C-Max 2013 - 2018
Розбирання Ford C-Max 2013 - 2018
Розбирання Ford C-Max 2013 - 2018
669232
5237808
460195
KR3Z-19G525-A
186471
DM5Z17626B
664582
HM5Z-17B968-AA
664658
HM51-13W030-AC
510465
DM5Z10370D
275891
HM5Z-17683-A
634122
182835913
Ford C-Max Мк2. Оптимальний гібрид
Ford Motor зробив радикальний крок. Ні, автовиробник №2 в США не порушив культуру стриманості, однак поява чистого гібрида у 2013 році на автошоу збентежило знають. Платформа і багато запчастини Ford C-Max Мк2 належали новому поколінню спритного бензинового Фокуса. Відсутність бензинової версії у нового автомобіля, а також орієнтованість на певну аудиторію говорило про те, що японським гібридам пора б посунутися.
Гібридна війна Ford C-Max Мк2
Зручний, практичний і цікавий по дизайну в 2013 році Ford C-Max показав американцям, як може виглядати екологічне майбутнє. Більш того, блакитний овал в рекламних компаніях нової моделі явно тролів свого основного конкурента - Toyota Prius V. З точки зору Форда, японець був повільним, неповоротким і тісним.
Форд же пропонував своїм майбутнім покупцям цілий букет переваг:
- Ціна. В середньому новий Ford C-Max коштував близько $ 25,000. Водночас цінник на Приусе був вище як мінімум на $ 7,000. Очевидно, що увага публіки в першу чергу діставалося Форду.
- Динаміка. Про повільність Пріус вже ходили легенди. Форд зумів зробити невеликий мінівен майже зі спортивним характером, гострим кермом і збитої підвіскою, що не хитким в поворотах і з надійними гальмами.
- Комфорт. При відносно скромних габаритах простір в салоні і багажнику Ford C-Max перевершувало всіх конкурентів. Простий, але добре зібраний і ергономічний інтер'єр, світлий салон, відмінні матеріали обробки - все це працювало на користь Форда.
- Стиль. Він не екзотичний і не сексуальний. Але відмінно вписувався в перелік вимог до автомобіля для сім'ї, бізнесу, для щоденних поїздок і для подорожей. Виглядає Ford C-Max менш гибридно, ніж той самий Prius V, не привертаючи до своєї гибридності особливої уваги.
- Синдром перезапуску. У всіх гібридів є невелика проблемка - вібрація при перезапуску двигуна внутрішнього згоряння. Так, вона є навіть у Тойоти. Потрібно бути в вкрай напруженому стані, щоб хоч якось звернути увагу на цей аспект у Ford C-Max Мк2. Вібрацій немає.
Народжений на чутливому до габаритів європейському ринку, Ford C-Max по-європейськи має невеликі розміри та велику місткість. Що стосується розмірів, то ось вони:
- довжина 4409 мм;
- 1830 мм в ширину;
- висота 1620 мм;
- маса 1650 кг;
- колісна база - 2649 мм.
У ці, за американськими поняттями, крихітні розміри фордівці зуміли втиснути просторий салон і багажник, а класифікувати його можна як великий хетчбек або невеликий мінівен, кому як зручніше. У будь-якому випадку цей гібрид в місті відчуває себе як риба у воді, але і на трасі не дасть себе в образу.
Коли справа дійшла до цифр, Форд перевершує Тойоту по внутрішньому простору за всіма параметрами приблизно на 30-40 мм: і по простору в ногах задніх пасажирів, і по ширині задньої сидушки, і по висоті стелі. А ось багажник у Форда в транспортному положенні з піднятими спинками на 52 л менше (700 л), зате на тих же 50 л більше з розкладеними спинками (1 488 л).
Ймовірно, C-Max з його більш консервативною і впевненою в собі зовнішністю, збере більше бонусів в Україні, ніж Пріус. Абсолютно не провокативний дизайн, заспокійливі плавні обводи колісних арок, затишний силует, величезна решітка радіатора і корпоративні фордовські цінності архітектури передка точно знайдуть більше шанувальників, ніж задерикуватий Пріус.
Технічні характеристики, мотори та трансмісія
Загальні враження від знайомства з цим гібридом можуть бути двоякими:
- великий плюс в тому, що Ford C-Max набагато спритніше конкуруючих з ним гібридів, у нього надійна і гнучка трансмісія, збита спортивна підвіска;
- відторгнення може викликати почуття деякої тяжкості в поворотах і не така ефективна витрата палива, як у інших.
Якщо не особливо обережним і не гратися в еко-ралі, Ford C-Max в середньому просить не більше 5,3 л на сотню. У місті ця цифра трохи зростає, а на трасі цілком реально вписатися в 5 літрів на 100 км шляху. Тут Тойота трохи випереджає Форд, оскільки заявлена витрата складає близько 5 л в середньому. Перевага незначне, але воно є.
При постійній міської експлуатації, перегонах зі світлофора, пробках витрата палива може вирости до 6,2 л / 100 км. Втім, бензин ми не ллємо в нікуди. Під капотом у C-Max високоефективний чотирициліндровий атмосферний двигун об'ємом 2,0 л. Мотор працює по циклу Аткінсона, що означає збільшену ефективність використання теплової енергії.
Потужність бензинового мотора 141 к.с., а крутний момент 175 Н∙м. У парі з ДВС крутиться два електромотори (118 сил), а спільна віддача в справжніх 188 коней (240 Н ∙ м) передаються на передні колеса через розумну безступеневу трансмісію HF 35 eCVT.
Це фактично планетарна передача, до якої підключений тяговий електромотор і бензиновий атмосферник. Крутний момент в залежності від умов і навантаження подається на вихідний вал трансмісії. Все це господарство може розганяти C-Max до сотні за 7,9 секунди, що на 3 секунди швидше Приуса.
Салон, мультимедіа та багажник
Компактвен повинен бути комфортабельним, зручним і вміщати при цьому купу всякої всячини. C-Max в цьому відношенні молодець, хоч і не без нюансів.
- Добре те, що салон просторий і ергономічний, в багажнику з хорошим доступом повно місця і він добре організований.
- Не всім сподобається трохи застарілий дизайн консолі та передньої панелі, а базова мультімедійка залишає бажати кращого.
Інтер'єр C-Max зручний, але він на покоління відстає від новітніх пропозицій Ford по дизайну, матеріалів і обробці. Зокрема, розташування центральної консолі починає виглядати застарілим. Тканинні сидіння з механічним регулюванням входять в стандартну комплектацію C-Max, але шкіра доступна тільки для Titanium. Базові сидіння для SE навряд чи викличуть нарікань, але великий, високо розташований важіль перемикання передач і механічне гальмо стоянки в версії SE займають більшу частину самого ласого місця в першому ряду.
C-Max - один із самих просторих представників цього класу. Сама архітектура кузова хетчбек натякає, що у нього великий високий багажний відсік і достатньо місця для зберігання в салоні. Задні сидіння C-Max легко опускаються за допомогою важеля, встановленого на зовнішній стороні кожного сидіння. Вони складаються паралельно підлозі та утворюють рівну поверхню, що дозволяє рівномірно розподілити багаж.
Ціна і комплектації Ford C-Max Мк2
Якщо більшість моделей фордовської лінійки були представлені як мінімум в 4-5 комплектаціях, то у випадку з Ford C-Max вибір невеликий. Тільки два варіанти - SE і Titanium. Правда, час від часу (у 2016 році, скажімо) спливала комплектація SEL. Вона в основному дублювала топовий варіант останніх років випуску гібрида. Ціни виглядали так:
- SE: $ 24,995;
- Titanium: $ 28,150.
Існує підключається гібрид C-Max Energi, але він розглядається в якості окремої моделі. Базова комплектація SE була обладнана з розрахунком на небагату публіку, але так, щоб покупець не відчував себе чимось обділеним. Стартова версія включала в себе:
- 17-дюймове лиття в фірмовому фордовському стилі;
- двозонний клімат-контроль;
- сидушка водія з масою регулювань;
- шкіряне кермо;
- рульова колонка мала можливість регулювання по винесенню і висоті;
- камера заднього виду;
- розетка на 110 В;
- магнітола розуміла голосові команди, мала 4-дюймовий сенсорний дисплей;
- музична установка на шість динаміків з USB і супутниковим радіо.
Кількість комплектацій тепер компенсувалося декількома пакетами, які дилер міг запропонувати покупцеві на вибір, що, здається, більш правильно. Наприклад, був пакет SE DriverAssist, в який входила двері багажника з електроприводом і можливістю сенсорного управління, задній парктронік, інтерфейс Sync 3 з 8-дюймовим сенсорним екраном, Android Auto, Apple CarPlay і додатковий порт USB.
У пакет SE Comfort додали дзеркала з підігрівом, шкіряну обшивку сидінь, регульоване переднє пасажирське сидіння і передні сидіння з підігрівом. В якості альтернативи йшов пакет Cold Weather тільки з обігрівом дзеркал і передніх сидінь. Навігатор, панорамний дах і безключовий доступ пропонувалися як окремі опції незалежно від пакетів.
Комплектація Titanium відрізнялася в першу чергу розкішною обробкою салону, а зовні її можна було відрізнити за протитуманними фарами і деякими декоративними елементами. Топовий C-Max доповнював обладнання попередньої комплектації:
- датчиком дощу;
- сидушками з підігрівом;
- регулюваннями пасажирського сидіння;
- можливістю дистанційного запуску двигуна;
- безключовим доступом;
- дзеркалом заднього виду з автоматичним затемненням;
- аудіосистемою преміум-класу Sony з дев'ятьма динаміками і HD-радіо.
Пакет Titanium Driver Assist пропонував передній парктронік, двері багажного відділення з функцією гучного зв'язку, функцію контролю сліпих зон і комплекс датчиків для автоматичної паралельної парковки. Панорамний скляний дах і навігатор з голосовим управлінням також можна було купити в якості автономних опцій.
Безпека і краш-тести
C-Max показав хороші результати в тестах Національної адміністрації безпеки дорожнього руху та Страхового інституту з безпеки дорожнього руху, але не отримав вищих оцінок від обох агентств. У порівнянні з іншими в цьому класі, C-Max пропонує не так багато технологій допомоги водієві. Ключові функції безпеки включають:
- моніторинг сліпих зон;
- попередження про перехресне русі ззаду;
- функція самостійної парковки;
- комплекс MyKey дозволяє встановлювати певні параметри швидкості і гучності стерео для підлітків;
- передні подушки безпеки і шторки безпеки по колу.
Офіційні результати тестів NHTSA виглядають наступним чином:
- Лобовий удар з повним перекриттям і ушкодженнями капота, бампера, передніх крил, силового каркаса бампера і лонжеронів - 4 зірки.
- Перекидання на дах - 4 зірки.
- Бічний удар з деформацією обох дверей, скел, порога і центральної стійки - 5 зірок.
- Задній хлистовий удар - 5 зірок.
Ford C-Max з пробігом в Україні. Або краще Пріус?
Що стосується практично єдиного реального конкурента Сі-Макса, Приуса, то тут питання вирішується просто. Якщо потрібна машина, яка витрачає мало бензину, але їде як звичайний «нормальний» бензиновий автомобіль, відповідь очевидна. Це по-перше. По-друге, Пріус обійдеться значно дорожче зі старту, хоча і має свої плюси, сперечатися з якими неможливо.
Резюмуючи, можна сказати:
- Toyota Prius V. Теж хоче бути компактним веном і у неї це непогано виходить, особливо по частині перевезення багажу. Нудний характер і висока ціна можуть зіпсувати враження від знайомства.
- Ford Fusion Hybrid. Великий плюс цього седана - маса функцій безпеки, яких немає у Ford C-Max, запчастини по двигуну і силовій установці в цілому практично однакові. Витрата палива у Ford Fusion Hybrid трохи нижче, але ціна вище.
- Hyundai Sonata Hybrid. Зі старту обійдеться дорожче (30 тисяч в базі), менше місця в багажнику, не такий просторий салон. За ці гроші можна купити бензинову Toyota Sienna.
Проте в тих випадках, коли є необхідність в чотирьох колесах, що не висмоктували б весь сімейний бюджет в експлуатації, Форд виглядає привабливо. До того ж розбірка Ford C-Max Мк2 може підібрати будь-які запчастини при необхідності за людськими цінами, та й зі старту другої Сі-Макс обійдеться зовсім недорого.
Часті питання про розбирання Ford C-Max 2013 - 2018
Так, скористайтесь пошуком автозапчастини на автомобіль за каталогом або зв'яжіться з нашим менеджером в будь-якому магазині для підбору VIN. В наявності 1115 товарів.
Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти будь-який товар безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка зі шроту здійснюється по всій Україні, також є самовивіз у Києві та Одесі.
У продажу оригінальні запчастини на іномарки та аксесуари з розбирання, тому проблем при встановленні не буде. Ви можете порівняти нову деталь із різних авто та замовити необхідну.
У широкому асортименті нашого складу представлені оригінали комплектуючих Ford C-Max 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 років випуску.
✅ Категорія товарів | Розбирання Ford C-Max 2013 - 2018 |
✅ Кількість товарів у каталозі | 3413 |
✅ Середня ціна товарів | 45 USD |
✅ Ціна найдешевшого товару | 1 USD |
✅ Найдорожчий товар | 1137 USD |
✅ Середній рейтинг товару | ✅14649 оцінок ✅ 4.8 |