Розбирання FORD C-MAX MK2 13-

Розбирання FORD C-MAX MK2 13-

Підкрилок передній лівий Ford C-max MK2 13-18 новий TYC Тайвань
Арт.
424418
Номер
306FDF244
1282 грн
33 $
Стоп сигнал Ford C-max MK2 13-16
Арт.
118806
Номер
7S7Z-13A613-E
583 грн
15 $
Личинка замка перед лев Ford C-max MK2 13-18
Арт.
347311
Номер
AM5Z 5821991-A
311 грн
8 $
Кліпса ізоляції капота Ford C-max MK2 13- новий OEM оригінал
Арт.
459174
Номер
1251866
39 грн
1 $
Рульова тяга Ford C-max MK2 13-18
Арт.
421199
Номер
AV6Z-3280-E
583 грн
15 $
Кнопка відкриття багажника Ford C-max MK2 13-
Арт.
118815
Номер
C1BZ-54432A38-A
194 грн
5 $
Map Sensor Ford C-max MK2 13-18
Арт.
365883
Номер
1S7Z 9F479-AD
389 грн
10 $
Демпферний диск Ford C-max MK2 13-18
Арт.
342398
Номер
DG9Z 7550-A
1554 грн
40 $
Радіатор кондиціонера конденсер Ford C-max MK2 13-
Арт.
79647
Номер
CV6Z-19712-KB
3885 грн
100 $
Двигун Ford C-max MK2 13-18 122к, запустився
Арт.
313446
Номер
DS-350-AA
17483 грн
450 $
Без зображення
Арт.
512713
Номер
1456980
505 грн
13 $
Траверса Ford C-max MK2 13-18 іржавий
Арт.
424229
Номер
CV61-F111E50-A
389 грн
10 $
Провід ABS задній лівий Ford C-max MK2 13-18
Арт.
119037
Номер
BV6Z-2B325-B
311 грн
8 $
Ключ Ford C-max MK2 13-18 4 кнопки
Арт.
80020
Номер
CM5Z-15K601-A
777 грн
20 $
Котушка запалювання Ford C-max MK2 13-
Арт.
79643
Номер
9E5Z12029A
194 грн
5 $
Накладка двері бічна перед прав Ford C-max MK2 13-
Арт.
79599
Номер
AM5Z-1720554-A
272 грн
7 $
Ущільнювач двері зад прав Ford C-max MK2 13-
Арт.
79567
Номер
AM5Z-58253A10-B
311 грн
8 $
Захист переднього бампера Ford C-max MK2 13-18 новий TYC Тайвань
Арт.
503305
Номер
533FD0082
2409 грн
62 $
Крило переднє ліве Ford C-max MK2 13-18 Energy новий OEM оригінал
Арт.
527850
Номер
5237808
13598 грн
350 $
Накладка двері бічна перед лев Ford C-max MK2 13-
Арт.
79578
Номер
AM5Z-1720555-A
311 грн
8 $
Протитуманна фара птф ліва Ford C-max MK2 13-18 новий неоригінал VALEO
Арт.
546803
Номер
88358
1476 грн
38 $
Опора упор капота Ford C-max MK2 13-18 новий OEM оригінал
Арт.
492224
Номер
2033905
1360 грн
35 $
Клапан соленоїд на впуску Ford C-max MK2 13-18
Арт.
365882
Номер
AU5Z 9C915-D
971 грн
25 $
Амортизатор Ford C-max MK2 13-
Арт.
124107
Номер
DG9Z-7550-A
1554 грн
40 $
Двигун Ford C-max MK2 13-18 C20EDEF 2.0 Duratec 100к
Арт.
225071
Номер
DS7Z 6007-A
19425 грн
500 $
Болт розвальний Ford C-max MK2 13-18 новий неоригінал FEBEST
Арт.
545374
Номер
2129001
311 грн
8 $
Тяга стабілізатора перед лев Ford C-max MK2 13-18
Арт.
167470
Номер
AV6Z-5K484-B
272 грн
7 $
Подушка двигуна задня Ford C-max MK2 13 довга новий OEM оригінал
Арт.
428600
Номер
FV6Z-6068-A
3069 грн
79 $
Кронштейн ABS Ford C-max MK2 13-18
Арт.
562461
Номер
CV6Z2B389A
194 грн
5 $
Паливна рейка Ford C-max MK2 13-
Арт.
79667
Номер
4M5Z9D280D
389 грн
10 $
Замок запалювання Ford C-max MK2 13-18
Арт.
360956
Номер
CP9Z-11582-A
1943 грн
50 $
Ущільнювач двері зад лев Ford C-max MK2 13-
Арт.
79545
Номер
AM5Z-58253A11-B
311 грн
8 $
Захист заднього бампера прав Ford C-max MK2 13-
Арт.
129785
Номер
AV6Z-3811778-A
311 грн
8 $
Підкрилок задній лівий Ford C-max MK2 13-
Арт.
79901
Номер
AM5Z-58278B51-B
2137 грн
55 $

Ford C-Max Мк2. Оптимальний гібрид

Ford Motor зробив радикальний крок. Ні, автовиробник №2 в США не порушив культуру стриманості, однак поява чистого гібрида у 2013 році на автошоу збентежило знають. Платформа і багато запчастини Ford C-Max Мк2 належали новому поколінню спритного бензинового Фокуса. Відсутність бензинової версії у нового автомобіля, а також орієнтованість на певну аудиторію говорило про те, що японським гібридам пора б посунутися.

Гібридна війна Ford C-Max Мк2

Зручний, практичний і цікавий по дизайну в 2013 році Ford C-Max показав американцям, як може виглядати екологічне майбутнє. Більш того, блакитний овал в рекламних компаніях нової моделі явно тролів свого основного конкурента - Toyota Prius V. З точки зору Форда, японець був повільним, неповоротким і тісним. 

Форд же пропонував своїм майбутнім покупцям цілий букет переваг:

  1. Ціна. В середньому новий Ford C-Max коштував близько $ 25,000. Водночас цінник на Приусе був вище як мінімум на $ 7,000. Очевидно, що увага публіки в першу чергу діставалося Форду.
  2. Динаміка. Про повільність Пріус вже ходили легенди. Форд зумів зробити невеликий мінівен майже зі спортивним характером, гострим кермом і збитої підвіскою, що не хитким в поворотах і з надійними гальмами.
  3. Комфорт. При відносно скромних габаритах простір в салоні і багажнику Ford C-Max перевершувало всіх конкурентів. Простий, але добре зібраний і ергономічний інтер'єр, світлий салон, відмінні матеріали обробки - все це працювало на користь Форда.
  4. Стиль. Він не екзотичний і не сексуальний. Але відмінно вписувався в перелік вимог до автомобіля для сім'ї, бізнесу, для щоденних поїздок і для подорожей. Виглядає Ford C-Max менш гибридно, ніж той самий Prius V, не привертаючи до своєї гибридності особливої уваги.
  5. Синдром перезапуску. У всіх гібридів є невелика проблемка - вібрація при перезапуску двигуна внутрішнього згоряння. Так, вона є навіть у Тойоти. Потрібно бути в вкрай напруженому стані, щоб хоч якось звернути увагу на цей аспект у Ford C-Max Мк2. Вібрацій немає.

Народжений на чутливому до габаритів європейському ринку, Ford C-Max по-європейськи має невеликі розміри та велику місткість. Що стосується розмірів, то ось вони:

  • довжина 4409 мм;
  • 1830 мм в ширину;
  • висота 1620 мм;
  • маса 1650 кг;
  • колісна база - 2649 мм.

У ці, за американськими поняттями, крихітні розміри фордівці зуміли втиснути просторий салон і багажник, а класифікувати його можна як великий хетчбек або невеликий мінівен, кому як зручніше. У будь-якому випадку цей гібрид в місті відчуває себе як риба у воді, але і на трасі не дасть себе в образу.

Коли справа дійшла до цифр, Форд перевершує Тойоту по внутрішньому простору за всіма параметрами приблизно на 30-40 мм: і по простору в ногах задніх пасажирів, і по ширині задньої сидушки, і по висоті стелі. А ось багажник у Форда в транспортному положенні з піднятими спинками на 52 л менше (700 л), зате на тих же 50 л більше з розкладеними спинками (1 488 л).

Ймовірно, C-Max з його більш консервативною і впевненою в собі зовнішністю, збере більше бонусів в Україні, ніж Пріус. Абсолютно не провокативний дизайн, заспокійливі плавні обводи колісних арок, затишний силует, величезна решітка радіатора і корпоративні фордовські цінності архітектури передка точно знайдуть більше шанувальників, ніж задерикуватий Пріус.

Технічні характеристики, мотори та трансмісія

Загальні враження від знайомства з цим гібридом можуть бути двоякими:

  • великий плюс в тому, що Ford C-Max набагато спритніше конкуруючих з ним гібридів, у нього надійна і гнучка трансмісія, збита спортивна підвіска;
  • відторгнення може викликати почуття деякої тяжкості в поворотах і не така ефективна витрата палива, як у інших.

Якщо не особливо обережним і не гратися в еко-ралі, Ford C-Max в середньому просить не більше 5,3 л на сотню. У місті ця цифра трохи зростає, а на трасі цілком реально вписатися в 5 літрів на 100 км шляху. Тут Тойота трохи випереджає Форд, оскільки заявлена витрата складає близько 5 л в середньому. Перевага незначне, але воно є.

При постійній міської експлуатації, перегонах зі світлофора, пробках витрата палива може вирости до 6,2 л / 100 км. Втім, бензин ми не ллємо в нікуди. Під капотом у C-Max високоефективний чотирициліндровий атмосферний двигун об'ємом 2,0 л. Мотор працює по циклу Аткінсона, що означає збільшену ефективність використання теплової енергії.

Потужність бензинового мотора 141 к.с., а крутний момент 175 Н∙м. У парі з ДВС крутиться два електромотори (118 сил), а спільна віддача в справжніх 188 коней (240 Н ∙ м) передаються на передні колеса через розумну безступеневу трансмісію HF 35 eCVT. 

Це фактично планетарна передача, до якої підключений тяговий електромотор і бензиновий атмосферник. Крутний момент в залежності від умов і навантаження подається на вихідний вал трансмісії. Все це господарство може розганяти C-Max до сотні за 7,9 секунди, що на 3 секунди швидше Приуса. 

Салон, мультимедіа та багажник

Компактвен повинен бути комфортабельним, зручним і вміщати при цьому купу всякої всячини. C-Max в цьому відношенні молодець, хоч і не без нюансів. 

  • Добре те, що салон просторий і ергономічний, в багажнику з хорошим доступом повно місця і він добре організований.
  • Не всім сподобається трохи застарілий дизайн консолі та передньої панелі, а базова мультімедійка залишає бажати кращого.

Інтер'єр C-Max зручний, але він на покоління відстає від новітніх пропозицій Ford по дизайну, матеріалів і обробці. Зокрема, розташування центральної консолі починає виглядати застарілим. Тканинні сидіння з механічним регулюванням входять в стандартну комплектацію C-Max, але шкіра доступна тільки для Titanium. Базові сидіння для SE навряд чи викличуть нарікань, але великий, високо розташований важіль перемикання передач і механічне гальмо стоянки в версії SE займають більшу частину самого ласого місця в першому ряду.

C-Max - один із самих просторих представників цього класу. Сама архітектура кузова хетчбек натякає, що у нього великий високий багажний відсік і достатньо місця для зберігання в салоні. Задні сидіння C-Max легко опускаються за допомогою важеля, встановленого на зовнішній стороні кожного сидіння. Вони складаються паралельно підлозі та утворюють рівну поверхню, що дозволяє рівномірно розподілити багаж.

Ціна і комплектації Ford C-Max Мк2

Якщо більшість моделей фордовської лінійки були представлені як мінімум в 4-5 комплектаціях, то у випадку з Ford C-Max вибір невеликий. Тільки два варіанти - SE і Titanium. Правда, час від часу (у 2016 році, скажімо) спливала комплектація SEL. Вона в основному дублювала топовий варіант останніх років випуску гібрида. Ціни виглядали так:

  • SE: $ 24,995;
  • Titanium: $ 28,150.

Існує підключається гібрид C-Max Energi, але він розглядається в якості окремої моделі. Базова комплектація SE була обладнана з розрахунком на небагату публіку, але так, щоб покупець не відчував себе чимось обділеним. Стартова версія включала в себе:

  • 17-дюймове лиття в фірмовому фордовському стилі;
  • двозонний клімат-контроль;
  • сидушка водія з масою регулювань;
  • шкіряне кермо;
  • рульова колонка мала можливість регулювання по винесенню і висоті;
  • камера заднього виду;
  • розетка на 110 В;
  • магнітола розуміла голосові команди, мала 4-дюймовий сенсорний дисплей;
  • музична установка на шість динаміків з USB і супутниковим радіо.

Кількість комплектацій тепер компенсувалося декількома пакетами, які дилер міг запропонувати покупцеві на вибір, що, здається, більш правильно. Наприклад, був пакет SE DriverAssist, в який входила двері багажника з електроприводом і можливістю сенсорного управління, задній парктронік, інтерфейс Sync 3 з 8-дюймовим сенсорним екраном, Android Auto, Apple CarPlay і додатковий порт USB.

У пакет SE Comfort додали дзеркала з підігрівом, шкіряну обшивку сидінь, регульоване переднє пасажирське сидіння і передні сидіння з підігрівом. В якості альтернативи йшов пакет Cold Weather тільки з обігрівом дзеркал і передніх сидінь. Навігатор, панорамний дах і безключовий доступ пропонувалися як окремі опції незалежно від пакетів.

Комплектація Titanium відрізнялася в першу чергу розкішною обробкою салону, а зовні її можна було відрізнити за протитуманними фарами і деякими декоративними елементами. Топовий C-Max доповнював обладнання попередньої комплектації:

  • датчиком дощу;
  • сидушками з підігрівом;
  • регулюваннями пасажирського сидіння;
  • можливістю дистанційного запуску двигуна;
  • безключовим доступом;
  • дзеркалом заднього виду з автоматичним затемненням;
  • аудіосистемою преміум-класу Sony з дев'ятьма динаміками і HD-радіо.

Пакет Titanium Driver Assist пропонував передній парктронік, двері багажного відділення з функцією гучного зв'язку, функцію контролю сліпих зон і комплекс датчиків для автоматичної паралельної парковки. Панорамний скляний дах і навігатор з голосовим управлінням також можна було купити в якості автономних опцій.

Безпека і краш-тести

C-Max показав хороші результати в тестах Національної адміністрації безпеки дорожнього руху та Страхового інституту з безпеки дорожнього руху, але не отримав вищих оцінок від обох агентств. У порівнянні з іншими в цьому класі, C-Max пропонує не так багато технологій допомоги водієві. Ключові функції безпеки включають:

  • моніторинг сліпих зон;
  • попередження про перехресне русі ззаду;
  • функція самостійної парковки;
  • комплекс MyKey дозволяє встановлювати певні параметри швидкості і гучності стерео для підлітків;
  • передні подушки безпеки і шторки безпеки по колу.

Офіційні результати тестів NHTSA виглядають наступним чином:

  • Лобовий удар з повним перекриттям і ушкодженнями капота, бампера, передніх крил, силового каркаса бампера і лонжеронів - 4 зірки.
  • Перекидання на дах - 4 зірки.
  • Бічний удар з деформацією обох дверей, скел, порога і центральної стійки - 5 зірок.
  • Задній хлистовий удар - 5 зірок.

Ford C-Max з пробігом в Україні. Або краще Пріус?

Що стосується практично єдиного реального конкурента Сі-Макса, Приуса, то тут питання вирішується просто. Якщо потрібна машина, яка витрачає мало бензину, але їде як звичайний «нормальний» бензиновий автомобіль, відповідь очевидна. Це по-перше. По-друге, Пріус обійдеться значно дорожче зі старту, хоча і має свої плюси, сперечатися з якими неможливо. 

Резюмуючи, можна сказати:

  • Toyota Prius V. Теж хоче бути компактним веном і у неї це непогано виходить, особливо по частині перевезення багажу. Нудний характер і висока ціна можуть зіпсувати враження від знайомства.
  • Ford Fusion Hybrid. Великий плюс цього седана - маса функцій безпеки, яких немає у Ford C-Max, запчастини по двигуну і силовій установці в цілому практично однакові. Витрата палива у Ford Fusion Hybrid трохи нижче, але ціна вище.
  • Hyundai Sonata Hybrid. Зі старту обійдеться дорожче (30 тисяч в базі), менше місця в багажнику, не такий просторий салон. За ці гроші можна купити бензинову Toyota Sienna.

Проте в тих випадках, коли є необхідність в чотирьох колесах, що не висмоктували б весь сімейний бюджет в експлуатації, Форд виглядає привабливо. До того ж розбірка Ford C-Max Мк2 може підібрати будь-які запчастини при необхідності за людськими цінами, та й зі старту другої Сі-Макс обійдеться зовсім недорого.

Часті питання про розбирання ford c-max mk2 13-

Розбирання FORD C-MAX MK2 13- - чи можна підібрати і купити запчастини по вин коду?

Так, скористайтеся пошуком автозапчастини по каталогу або зв'яжіться з нашим менеджером для підбору по VIN. В наявності 823 товарів.

Розбирання FORD C-MAX MK2 13- - які умови гарантії та доставки?

Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти товар абсолютно безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка здійснюється по всій Україні, також є самовивезення в Києві та Одесі.

Як правильно підібрати запчастини в розділі розбирання ford c-max mk2 13-?

У продажу оригінальні запчастини та аксесуари з розбирання, тому проблем при установці не буде. Ви можете порівняти деталь з різних авто і замовити необхідну.

✅ Категорія товарів Розбирання FORD C-MAX MK2 13-
✅ Кількість товарів у каталозі 2044
✅ Середня ціна товарів 54 USD
✅ Ціна найдешевшого товару 1 USD
✅ Найдорожчий товар 1600 USD
✅ Середній рейтинг товару ✅8917 оцінок ✅ 4.8