- Авторозбірка
- Каталог
- Запчастини CHRYSLER
- Запчастини Chrysler 200 2015 - 2017
Розбирання Chrysler 200 2015 - 2017
Розбирання Chrysler 200 2015 - 2017
420162
6DR29DX9AB
364485
68306795AB
128336
5149265AB
467405
FP 38 W141
466776
FP 1803 919
547119
PCR30004B
105928
68103198AC
208146
AL0804880104
582579
6511052AA
599672
1TK84TZZAA
301613
68292300AB
2015 Chrysler 200. Стильний малий
Нове століття для компанії Chrysler почався вкрай невдало. Провальний Sebring, який намагалися навіть впарити російським і випускати на ГАЗі, не виправдав високої довіри американської публіки. Тому у 2010 році під егідою Daimler / Chrysler вийшла як би нова модель «200». Правда, все запчастини Chrysler 200, платформа JS від Mitsubishi, частина салону були взяті від попередньої двохсотки. І знову провал. Потрібно було приймати стратегічне рішення.
Як Chrysler 200 честь марки рятував
Після приходу в корпорацію Фіата це рішення було прийнято. Незрозуміло, чому автомобілю залишили стару назву, але тепер 200-й став зовсім іншим автомобілем. FCA (Fiat Chrysler Automobiles) ніяк не хотіли втрачати такий ласий шматок ринку як середньорозмірний сімейний седан. Тим більше, що на хвості сиділа ціла зграя дуже гідних і зубастих конкурентів - Toyota Camry, Nissan Altima, Honda Accord, Mazda6, Volkswagen Passat, Chevrolet Malibu і Ford Fusion.
Тому було прийнято стратегічне рішення повністю перевести новий автомобіль на фіатовську платформу від Alfa Romeo Giulietta, на якій також будувався і Dodge Dart. Правда, для Chrysler 200 платформу трохи розтягнули. Також відмовилися від виробництва купе-кабріолета минулого 200-го.
Розміри нового Chrysler 200 були аж ніяк не гольфовскі, як у Dart:
- довжина - 4884 мм, що на 15 мм більше минулого покоління моделі;
- колісна база стала на 14 мм коротше у зв'язку з переходом на італійську платформу (2743 мм);
- ширина - 1870 мм;
- висота - 1490 мм.
Базовий 200-й важить 1573 кг. Це на пару кг легше минулої моделі внаслідок застосування легких сплавів в конструкції підвіски і кузова, який став жорсткішим на 46% коштом застосування високоміцної легкої стали і зовсім іншої архітектури силового каркаса.
У результаті американці отримали динамічний, сучасний автомобіль, що сміливо конкурує з суперниками. Більш того, запчастини Chrysler 200 і Dodge Dart багато в чому перетинаються - у них одна платформа, одні мотори, але різні бренди і різні сегменти ринку. Так FCA одним пострілом поклала відразу декількох зайців: запустила у два сегменти дві різні моделі без витрат на інженерні розробки, а також підняла престиж Крайслера, що почав потрохи загинатися.
Дизайн і салон другого покоління Chrysler 200 2015 року
Схожість з іншими седанами в цьому класі жодним чином не применшує чеснот дизайну кузова 200-го. Наприклад, можна чіплятися до передньої решітки радіатора і говорити про схожість з моделями Saab, силует даху може нагадати про Audi A7, Ford Fusion і Hyundai Genesis, а корма і підвіконна лінія передніх і задніх дверей, можливо, будуть відсилати до дизайну Hyundai Elantra.
Все ж загальна концепція дизайну салону перегукується з концепт-карами Крайслера з 50-х років. Такі ж плавні лінії, кузов так само елегантний, як у легендарного концепту Chrysler Ghia. Завзятий характер моторів можуть видати лише спойлер на кришці багажника і масивний передній обвіс під бампером з величезним повітрозабірником. Характерним елементом передньої оптики служать довгасті вигнуті денні ходові вогні. Вони відмінно підкреслюють м'язисті передні крила і витончені колісні арки.
Оздоблення і дизайн інтер'єру далекі від минулої моделі 200-го, як Каліфорнія від Аляски. Тут все виконано за канонами преміум-класу, особливо у топових комплектаціях. Особливий затишок створюють акуратні дерев'яні матовані вставки на передній панелі навколо приладової дошки і на дверних картах. Просто шикарно виглядає на тлі обладнання однокласників висувна полиця-підсклянник з мікроліфтом на центральному тунелі.
Під цією полицею ми знайдемо ще одну цікаву штуку - тиснення, в якому можна впізнати панораму центру Детройта. Чи не занадто часто згадуються американські мотиви в автомобілях FCA? Втім, головний дизайнер інтер'єру концерну Клаус Буссе зазначив, що він не хоче, щоб його машини були схожі на європейські чи японські.
Америка - і крапка.
Дверні карти оброблені виключно м'якими матеріалами зверху до низу, ви не знайдете жодної дешевої жорсткої пластикової деталі в салоні. Дорогі комплектації отримали додаткову контрастну прострочку і цілий ряд модних фішок.
Окреме спасибі інтер'єрники з Детройта за плаваючу центральну консоль, на якій панує шайба управління коробкою-автоматом по сусідству з крутилками і кнопками управління клімат-контролем або кондиціонером. Безперечно, салон Chrysler 200 прекрасний в будь-якій комплектації, але не тільки він підняв рівень марки на інший рівень.
Техніка Chrysler 200. І знову made in Detroit
Задоволення від водіння нового 200-го здивувало навіть скептиків. Півторатонний седан чудово управляється. Втім, як і Jeep Cherokee 2015. Крени кузова практично непомітні в поворотах завдяки відмінно збалансованій підвісці, переналаштованим амортизаторам, важелям і стабілізаторам з легких сплавів.
Незалежно від того, який двигун встановлений під капотом, автомобіль не втрачає самовладання в межах розумного водіння - рульове управління гостре, підвіска в міру збита, а динаміка стабільна хоч з переднім, хоч з повним приводом. Так, це не Феррарі, але і не понура Toyota Camry з її млявим рульовим керуванням. У порівнянні з нею, 200-й - спортивний седан.
На вибір пропонуються два вже знайомих власникам машин Fiat-Chrysler двигуна:
- 2,4-літровий атмосферний мотор Multiair Tigershark I-4 потужністю 184 к.с. (234 Н ∙ м) італійської розробки. Характер у базової четвірки досить завзятий, але при розгоні за 4000 об / хв в салоні стає трохи шумно. 9 секунд потрібно седану, щоб розігнатися до сотні. По місту він просить 10,1 л / 100 км, а по трасі - 6,7 л на сотню.
- 3,6-літровий V6 Pentastar потужністю 295 к.с. і 355 Н ∙ м крутного моменту. Це американська класика, атмосферник, з чавунним блоком, великим об'ємом і прекрасним звуком. Працює шістка набагато тихіше базового мотора, більш рівно і у нього більше тяги на середніх оборотах. Звичайно, він швидше четвірки - 6,4 с до сотні. По витраті палива, як не дивно, мотори не особливо відрізняються. V6 просить 11 і 7 л в режимах місто / траса.
Обидва двигуни комплектуються глобальною гідромеханічною автоматичною коробкою передач ZF 9HP на дев'ять діапазонів. Міцна і надійна АКПП, перевірена на масі моделей FCA і не тільки, переварить майже 500 Н ∙ м крутного моменту. Її ресурс оцінюють в 300 тисяч км пробігу, але в разі проблем, на розбиранні Chrysler 200 запчастини до неї завжди в наявності.
У базі тільки передні ведучі колеса, а для комплектацій дорожче доступний повний привід. За замовчуванням в ньому працює передня вісь, але якщо електроніка запідозрить недолік тяги або складні дорожні умови, електромагнітна муфта підключає задні колеса, на які може передати до половини крутного моменту.
Ціна і комплектації Chrysler 200 2015 року
Для своєї стартової ціни седан обладнаний дуже непогано, а з огляду на досить вдалий комфортний салон, багато суперників виглядають блідо. Chrysler 200 випускався в чотирьох комплектаціях: LX, Limited, S і C. Устаткування і ціни виглядали на 2015 рік так.
Комплектація LX, від $ 22,695
Базовий 200-й взували в 17-дюймові сталеві штамповані колеса і йому призначали:
- запуск двигуна і доступ без ключа;
- кондиціонер;
- круїз контроль;
- регульована за кутом нахилу і виносу рульова колонка;
- передні сидіння з ручним регулюванням по висоті;
- задні спинки складалися в пропорції 60/40;
- аудіосистема з чотирма динаміками з інтеграцією USB і iPod, додатковим аудіовходом (цікаво, що програвач компакт-дисків в комплект не входив).
Був доступний опціональний пакет Uconnect. Він забезпечував можливість підключення телефону або іншого пристрою по протоколу Bluetooth, а також він мав 5-дюймовий сенсорний дисплей для аудіосистеми.
Комплектація Limited, від $ 24,250
Ця версія отримала все те ж, що і базова, але до цього додавали 17-дюймові литі диски, акустику на шість динаміків і деякі декоративні елементи кузова. Перевагою комплектації Лімітед була можливість за додаткову плату отримати цілу купу опцій.
Так, пакет Comfort Group додає дистанційний пуск двигуна, двозонний автоматичний клімат-контроль, підігрів передніх сидінь і повітроводи заднього обігріву. Пакет Convenience Group додавав підігрів дзеркал, камеру заднього виду і Восьмипозиційне регулювання сидіння водія з електроприводом (з чотиристороннім електроприводом регулювання поперекового підпору), обтягнуте шкірою кермо і супутникове радіо. Ще були доступні люк і 18-дюймові колеса.
Комплектація S, від $ 25,490
Версія S - це спортивний варіант седана. Він містить всю стандартну комплектацію обладнання Limited і багатьох елементів пакету Convenience Group, хоча, зокрема, камера заднього виду тут відсутня (замість цього вона пропонується у версії S з додатковим пакетом Comfort).
Також в стандартну комплектацію S входять:
- 18-дюймові колеса;
- спортивна підвіска;
- протитуманні фари;
- шумоізоляційні скла передніх дверей і лобове скло;
- спортивні сидіння з тканини / шкіри;
- поліпшене внутрішнє оздоблення.
Додатково для комплектації S пропонували пакет навігації і музичний пакет. Вони включали:
- модернізовану приладову панель;
- інтерфейс мультімедійкі з сенсорним екраном 8,4 дюйма;
- навігаційну систему;
- інтеграцію додатків для смартфонів;
- можливість перетворення тексту в голос для сумісних телефонів;
- покращений звук з дев'ятьма динаміками;
- дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням.
За доплату були доступні ксенонові фари, 19-дюймові колеса, функція контролю мертвих зон (з попередженням про перехресний рух ззаду), панорамний люк на даху і повна шкіряна оббивка з вентильованими передніми сидіннями.
Комплектація С, від $ 26,990
На вершині лінійки знаходиться розкішна комплектація 200C. Вона включає в себе всі стандартні функції і обладнання 200S і вміст пакета Comfort Group, але повертає більш м'яку підвіску версії Limited і 17-дюймові колеса (18-ті призначені тільки повнопривідним версіями). Тут ми знайдемо шкіряну оббивку і сидіння переднього пасажира з електроприводом регулювання в шести позиціях.
Опції для 200C дуже схожі на опції 200S, але функція контролю мертвих зон буде частиною більш великого пакета SafetyTec. У нього входили:
- адаптивний круїз-контроль;
- попередження про лобове зіткнення;
- попередження про виїзд з смуги руху і функцію утримання машини в смузі;
- комплекс автоматичного паркування;
- автоматичне включення дальнього світла і датчики дощу.
Дилери пропонували пакет Premium Group із запам'ятовуванням налаштувань сидіння водія, оновленої внутрішньою обробкою (з вставками з натурального дерева), рульовим колесом з підігрівом і розеткою на 115 вольтів.
Безпека і краш-тести
Chrysler 200 2015 в стандартній комплектації йшов з ABS, функцією контролю тяги і стійкості, передніми бічними подушками безпеки, боковими шторками безпеки, а також подушками безпеки для захисту колін водія і переднього пасажира. Камера заднього виду не прикручували до комплектації Limited і S, але вона була базовою для топової С.
Краш тести нового 200-го у 2017 році пройшли так. За версією державної організації NHTSA:
- загальний рейтинг безпеки - п'ять зірок;
- фронтальний удар з деформацією капота, бампера, передньої рамки, лонжеронів - 5 зірок;
- бічний удар з пошкодженням передньої і задньої двері, порогів, центральної стійки і скління - 5 зірок;
- протистояння до перекидання - 4 зірки.
акож і в тестах IIHS ефективність додаткових модулів попередження про лобове зіткнення і автоматичного гальмування 200-й отримав вищу оцінку «Superior».
Конкуренція, вона така
Для порівняння з конкурентами компанія Chrysler запропонувала зразки Toyota Camry, Nissan Altima, Honda Accord і Ford Fusion для тестів. І Camry, і Accord в салоні були набагато гучніше. Більший простір для ніг задніх пасажирів частково компенсували їх більш дешеві матеріали інтер'єру.
- Altima і Fusion були схожі з точки зору вишуканості, розміру і якості матеріалів салону, хоча перший оснащений варіатором (хоча і хорошим), а другий коштує на кілька тисяч доларів дорожче. В принципі, в цьому класі конкурентів, м'яко кажучи, багато. Це були основні, але є ще кілька.
- Volkswagen Passat. Це були не найкращі часи для німецької моделі. Дизайн салону і, зокрема, приладової панелі, програвали 200-му, були часті проблеми з роботою обігрівача і системи кондиціонування, та й коштував Пассат дорожче.
- Kia Optima. Відверто застарілий дизайн навіть на 2015 рік. Двигуни Оптими тих часів залишали бажати кращого, але оснащені навіть базові Kia Optima були непогано.
- Hyundai Sonata. Своєрідний дизайн з явним присмаком корейської кухні. Керованість і динаміка Сонати програвали 200-му, двигуни Крайслера були міцніші, але набір коробок і моторів у корейців був багатшим.
Підсумуємо. Чи потрібен вам Chrysler 200 з пробігом
Як і у кожного автомобіля, у Chrysler 200 є свої плюси і мінуси. Ось що можна знайти з мінусів:
- Тісне заднє сидіння, мало простору для ніг пасажирів.
- Якщо порівнювати з гібридами та плагін-гібридами, витрата палива Chrysler 200 не радує. Але хто їх стане порівнювати.
- Перше покоління 200-го сильно вдарило по репутації моделі. Та і всій компанії Chrysler.
- Автомат в парі з чотирициліндровим мотором іноді занадто задумливий, а селектор-шайба вибору передач працює не завжди чітко.
Проте автомобіль вийшов дуже яскравим і продавався добре, публіка його прийняла і полюбила за вишуканий акуратний дизайн, відмінний затишний салон, чудову деталізацію інтер'єру. Обидва двигуни не били рекордів швидкості, але стояли набагато вище багатьох конкурентів в класі.
Надійна ходова, ремонтоздатні мотори, які лояльно ставляться навіть до українського 92-го бензину, відмінні комплектації і невисокі ціни на вторинному ринку. Крім того, на розбиранні Chrysler 200 можна купити будь-які запчастини як по кузову, підвісці, електроніці, так і зі скління та оптики. Схоже, це непоганий варіант, щоб отримати яскравий незвичайний для доріг України комфортабельний седан.
Часті питання про розбирання Chrysler 200 2015 - 2017
Так, скористайтесь пошуком автозапчастини на автомобіль за каталогом або зв'яжіться з нашим менеджером в будь-якому магазині для підбору VIN. В наявності 932 товарів.
Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти будь-який товар безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка зі шроту здійснюється по всій Україні, також є самовивіз у Києві та Одесі.
У продажу оригінальні запчастини на іномарки та аксесуари з розбирання, тому проблем при встановленні не буде. Ви можете порівняти нову деталь із різних авто та замовити необхідну.
У широкому асортименті нашого складу представлені оригінали комплектуючих Chrysler 200 2015, 2016, 2017 років випуску, а також Chrysler 200 2011, 2012, 2013, 2014 років випуску.
✅ Категорія товарів | Розбирання Chrysler 200 2015 - 2017 |
✅ Кількість товарів у каталозі | 3270 |
✅ Середня ціна товарів | 38 USD |
✅ Ціна найдешевшого товару | 2 USD |
✅ Найдорожчий товар | 750 USD |
✅ Середній рейтинг товару | ✅14312 оцінок ✅ 4.8 |