Розбирання CHRYSLER 200 15-17

Розбирання CHRYSLER 200 15-17

Стоп сигнал Chrysler 200 15-17
Арт.
72438
Номер
5SD51DX9AD
581 грн
15 $
Замок двері перед лев Chrysler 200 15-17
Арт.
72118
Номер
04589913AH
581 грн
15 $
Цапфа перед прав Chrysler 200 15-17
Арт.
72477
Номер
68080868AD
1161 грн
30 $
Рейка рульова Chrysler 200 15-17, надлом фішки
Арт.
160806
Номер
05154461AH
2709 грн
70 $
Охолоджувач масляний Chrysler 200 15-17 2.4
Арт.
72207
Номер
5047370AC
1548 грн
40 $
Обшивка кришки багажника Chrysler 200 15-17 черн
Арт.
72402
Номер
1WW42VXLAD
387 грн
10 $
Захист впускного колектора Chrysler 200 15-17 2.4
Арт.
170146
Номер
04627315ad
194 грн
5 $
АКПП у зборі Chrysler 200 15-17 3.6 9HP48 68k, 10/10
Арт.
117920
Номер
68248919AG
32895 грн
850 $
Двигун Chrysler 200 15-17 2.4 ED6 143к
Арт.
132766
Номер
68292300AA
23220 грн
600 $
Підрамник передній Chrysler 200 15-17
Арт.
72482
Номер
68080870AE
4644 грн
120 $
Стабілізатор передній Chrysler 200 15-17 23мм
Арт.
72506
Номер
4877679AC
774 грн
20 $
Датчик ABS задній лівий Chrysler 200 15-17
Арт.
209913
Номер
68155899AA
194 грн
5 $
Ключ Chrysler 200 15-17 без автозапуску, 4 кнопки
Арт.
124760
Номер
68155686AB
1935 грн
50 $
Паливна рейка Chrysler 200 15-17 3.6
Арт.
113895
Номер
4593922AA
774 грн
20 $
Ручка дверей зовнішня зад лев Chrysler 200 15-17
Арт.
72085
Номер
1YB55GW7AC
387 грн
10 $
Ручка дверей зовнішня зад прав Chrysler 200 15-17
Арт.
72107
Номер
1YB55LAUAC
581 грн
15 $
Захист днища лев Chrysler 200 15-17 прим'ятий, надрив креп
Арт.
133084
Номер
68102 929AC
774 грн
20 $
Ліхтар зовнішній крило правий Chrysler 200 15-17
Арт.
132468
Номер
68110361AA
3096 грн
80 $
Абсорбер переднього бампера Chrysler 200 15-17
Арт.
95292
Номер
68096064AB
1935 грн
50 $
Відбійник капота лев Chrysler 200 15-17
Арт.
207513
Номер
5054227AA
194 грн
5 $
Цапфа перед лев Chrysler 200 15-17
Арт.
72476
Номер
68080869AD
1161 грн
30 $
Рейка рульова Chrysler 200 15-17 дефект фішки
Арт.
349059
Номер
5154461AJ
3483 грн
90 $
Помпа водяна Chrysler 200 15-17 2.4
Арт.
161062
Номер
5047389AB
581 грн
15 $
Ущільнювач кришки багажника Chrysler 200 15-17
Арт.
72407
Номер
68144960AD
581 грн
15 $
Дросельна заслінка Chrysler 200 15-17 2.4
Арт.
72171
Номер
4891970AB
774 грн
20 $
АКПП у зборі Chrysler 200 15-17 3.6 9HP48 113к, ок
Арт.
274175
Номер
68248919AL
30960 грн
800 $
Привід піввісь перед лев Chrysler 200 15-17 2.4
Арт.
72560
Номер
52123849AB
5805 грн
150 $
Стабілізатор задній Chrysler 200 15-17 fwd 21мм
Арт.
72505
Номер
68161272AB
968 грн
25 $
Датчик ABS задній лівий Chrysler 200 15-17
Арт.
72527
Номер
68155899AB
194 грн
5 $
Форсунка розпилювач Chrysler 200 15-17 2.4
Арт.
72215
Номер
4593986AB
194 грн
5 $
Стартер Chrysler 200 15-17 3.6 не крутить
Арт.
359544
Номер
4801839ad
1161 грн
30 $
Захист днища прав Chrysler 200 15-17 3.6 дефект
Арт.
118010
Номер
68102 930AC
1355 грн
35 $
Крило переднє праве Chrysler 200 15-17 графіт PAU
Арт.
511135
Номер
68143656AA
10449 грн
270 $

2015 Chrysler 200. Стильний малий

Нове століття для компанії Chrysler почався вкрай невдало. Провальний Sebring, який намагалися навіть впарити російським і випускати на ГАЗі, не виправдав високої довіри американської публіки. Тому у 2010 році під егідою Daimler / Chrysler вийшла як би нова модель «200». Правда, все запчастини Chrysler 200, платформа JS від Mitsubishi, частина салону були взяті від попередньої двохсотки. І знову провал. Потрібно було приймати стратегічне рішення.

Як Chrysler 200 честь марки рятував

Після приходу в корпорацію Фіата це рішення було прийнято. Незрозуміло, чому автомобілю залишили стару назву, але тепер 200-й став зовсім іншим автомобілем. FCA (Fiat Chrysler Automobiles) ніяк не хотіли втрачати такий ласий шматок ринку як середньорозмірний сімейний седан. Тим більше, що на хвості сиділа ціла зграя дуже гідних і зубастих конкурентів - Toyota Camry, Nissan Altima, Honda Accord, Mazda6, Volkswagen Passat, Chevrolet Malibu і Ford Fusion.

Тому було прийнято стратегічне рішення повністю перевести новий автомобіль на фіатовську платформу від Alfa Romeo Giulietta, на якій також будувався і Dodge Dart. Правда, для Chrysler 200 платформу трохи розтягнули. Також відмовилися від виробництва купе-кабріолета минулого 200-го.

Розміри нового Chrysler 200 були аж ніяк не гольфовскі, як у Dart:

  • довжина - 4884 мм, що на 15 мм більше минулого покоління моделі;
  • колісна база стала на 14 мм коротше у зв'язку з переходом на італійську платформу (2743 мм);
  • ширина - 1870 мм;
  • висота - 1490 мм.

Базовий 200-й важить 1573 кг. Це на пару кг легше минулої моделі внаслідок застосування легких сплавів в конструкції підвіски і кузова, який став жорсткішим на 46% коштом застосування високоміцної легкої стали і зовсім іншої архітектури силового каркаса.

У результаті американці отримали динамічний, сучасний автомобіль, що сміливо конкурує з суперниками. Більш того, запчастини Chrysler 200 і Dodge Dart багато в чому перетинаються - у них одна платформа, одні мотори, але різні бренди і різні сегменти ринку. Так FCA одним пострілом поклала відразу декількох зайців: запустила у два сегменти дві різні моделі без витрат на інженерні розробки, а також підняла престиж Крайслера, що почав потрохи загинатися.

Дизайн і салон другого покоління Chrysler 200 2015 року

Схожість з іншими седанами в цьому класі жодним чином не применшує чеснот дизайну кузова 200-го. Наприклад, можна чіплятися до передньої решітки радіатора і говорити про схожість з моделями Saab, силует даху може нагадати про Audi A7, Ford Fusion і Hyundai Genesis, а корма і підвіконна лінія передніх і задніх дверей, можливо, будуть відсилати до дизайну Hyundai Elantra.

Все ж загальна концепція дизайну салону перегукується з концепт-карами Крайслера з 50-х років. Такі ж плавні лінії, кузов так само елегантний, як у легендарного концепту Chrysler Ghia. Завзятий характер моторів можуть видати лише спойлер на кришці багажника і масивний передній обвіс під бампером з величезним повітрозабірником. Характерним елементом передньої оптики служать довгасті вигнуті денні ходові вогні. Вони відмінно підкреслюють м'язисті передні крила і витончені колісні арки.

Оздоблення і дизайн інтер'єру далекі від минулої моделі 200-го, як Каліфорнія від Аляски. Тут все виконано за канонами преміум-класу, особливо у топових комплектаціях. Особливий затишок створюють акуратні дерев'яні матовані вставки на передній панелі навколо приладової дошки і на дверних картах. Просто шикарно виглядає на тлі обладнання однокласників висувна полиця-підсклянник з мікроліфтом на центральному тунелі. 

Під цією полицею ми знайдемо ще одну цікаву штуку - тиснення, в якому можна впізнати панораму центру Детройта. Чи не занадто часто згадуються американські мотиви в автомобілях FCA? Втім, головний дизайнер інтер'єру концерну Клаус Буссе зазначив, що він не хоче, щоб його машини були схожі на європейські чи японські.

Америка - і крапка.

Дверні карти оброблені виключно м'якими матеріалами зверху до низу, ви не знайдете жодної дешевої жорсткої пластикової деталі в салоні. Дорогі комплектації отримали додаткову контрастну прострочку і цілий ряд модних фішок. 

Окреме спасибі інтер'єрники з Детройта за плаваючу центральну консоль, на якій панує шайба управління коробкою-автоматом по сусідству з крутилками і кнопками управління клімат-контролем або кондиціонером. Безперечно, салон Chrysler 200 прекрасний в будь-якій комплектації, але не тільки він підняв рівень марки на інший рівень.

Техніка Chrysler 200. І знову made in Detroit 

Задоволення від водіння нового 200-го здивувало навіть скептиків. Півторатонний седан чудово управляється. Втім, як і Jeep Cherokee 2015. Крени кузова практично непомітні в поворотах завдяки відмінно збалансованій підвісці, переналаштованим амортизаторам, важелям і стабілізаторам з легких сплавів.

Незалежно від того, який двигун встановлений під капотом, автомобіль не втрачає самовладання в межах розумного водіння - рульове управління гостре, підвіска в міру збита, а динаміка стабільна хоч з переднім, хоч з повним приводом. Так, це не Феррарі, але і не понура Toyota Camry з її млявим рульовим керуванням. У порівнянні з нею, 200-й - спортивний седан.

На вибір пропонуються два вже знайомих власникам машин Fiat-Chrysler двигуна

  • 2,4-літровий атмосферний мотор Multiair Tigershark I-4 потужністю 184 к.с. (234 Н ∙ м) італійської розробки. Характер у базової четвірки досить завзятий, але при розгоні за 4000 об / хв в салоні стає трохи шумно. 9 секунд потрібно седану, щоб розігнатися до сотні. По місту він просить 10,1 л / 100 км, а по трасі - 6,7 л на сотню.
  • 3,6-літровий V6 Pentastar потужністю 295 к.с. і 355 Н ∙ м крутного моменту. Це американська класика, атмосферник, з чавунним блоком, великим об'ємом і прекрасним звуком. Працює шістка набагато тихіше базового мотора, більш рівно і у нього більше тяги на середніх оборотах. Звичайно, він швидше четвірки - 6,4 с до сотні. По витраті палива, як не дивно, мотори не особливо відрізняються. V6 просить 11 і 7 л в режимах місто / траса.

Обидва двигуни комплектуються глобальною гідромеханічною автоматичною коробкою передач ZF 9HP на дев'ять діапазонів. Міцна і надійна АКПП, перевірена на масі моделей FCA і не тільки, переварить майже 500 Н ∙ м крутного моменту. Її ресурс оцінюють в 300 тисяч км пробігу, але в разі проблем, на розбиранні Chrysler 200 запчастини до неї завжди в наявності.

У базі тільки передні ведучі колеса, а для комплектацій дорожче доступний повний привід. За замовчуванням в ньому працює передня вісь, але якщо електроніка запідозрить недолік тяги або складні дорожні умови, електромагнітна муфта підключає задні колеса, на які може передати до половини крутного моменту.

Ціна і комплектації Chrysler 200 2015 року

Для своєї стартової ціни седан обладнаний дуже непогано, а з огляду на досить вдалий комфортний салон, багато суперників виглядають блідо. Chrysler 200 випускався в чотирьох комплектаціях: LX, Limited, S і C. Устаткування і ціни виглядали на 2015 рік так.

Комплектація LX, від $ 22,695
Базовий 200-й взували в 17-дюймові сталеві штамповані колеса і йому призначали:

  • запуск двигуна і доступ без ключа; 
  • кондиціонер;
  • круїз контроль; 
  • регульована за кутом нахилу і виносу рульова колонка; 
  • передні сидіння з ручним регулюванням по висоті; 
  • задні спинки складалися в пропорції 60/40;
  • аудіосистема з чотирма динаміками з інтеграцією USB і iPod, додатковим аудіовходом (цікаво, що програвач компакт-дисків в комплект не входив). 

Був доступний опціональний пакет Uconnect. Він забезпечував можливість підключення телефону або іншого пристрою по протоколу Bluetooth, а також він мав 5-дюймовий сенсорний дисплей для аудіосистеми.

Комплектація Limited, від $ 24,250
Ця версія отримала все те ж, що і базова, але до цього додавали 17-дюймові литі диски, акустику на шість динаміків і деякі декоративні елементи кузова. Перевагою комплектації Лімітед була можливість за додаткову плату отримати цілу купу опцій.

Так, пакет Comfort Group додає дистанційний пуск двигуна, двозонний автоматичний клімат-контроль, підігрів передніх сидінь і повітроводи заднього обігріву. Пакет Convenience Group додавав підігрів дзеркал, камеру заднього виду і Восьмипозиційне регулювання сидіння водія з електроприводом (з чотиристороннім електроприводом регулювання поперекового підпору), обтягнуте шкірою кермо і супутникове радіо. Ще були доступні люк і 18-дюймові колеса.

Комплектація S, від $ 25,490
Версія S - це спортивний варіант седана. Він містить всю стандартну комплектацію обладнання Limited і багатьох елементів пакету Convenience Group, хоча, зокрема, камера заднього виду тут відсутня (замість цього вона пропонується у версії S з додатковим пакетом Comfort). 
Також в стандартну комплектацію S входять: 

  • 18-дюймові колеса;
  • спортивна підвіска; 
  • протитуманні фари
  • шумоізоляційні скла передніх дверей і лобове скло
  • спортивні сидіння з тканини / шкіри;
  • поліпшене внутрішнє оздоблення.

Додатково для комплектації S пропонували пакет навігації і музичний пакет. Вони включали: 

  • модернізовану приладову панель; 
  • інтерфейс мультімедійкі з сенсорним екраном 8,4 дюйма; 
  • навігаційну систему;
  • інтеграцію додатків для смартфонів; 
  • можливість перетворення тексту в голос для сумісних телефонів; 
  • покращений звук з дев'ятьма динаміками;
  • дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням. 

За доплату були доступні ксенонові фари, 19-дюймові колеса, функція контролю мертвих зон (з попередженням про перехресний рух ззаду), панорамний люк на даху і повна шкіряна оббивка з вентильованими передніми сидіннями.

Комплектація С, від $ 26,990
На вершині лінійки знаходиться розкішна комплектація 200C. Вона включає в себе всі стандартні функції і обладнання 200S і вміст пакета Comfort Group, але повертає більш м'яку підвіску версії Limited і 17-дюймові колеса (18-ті призначені тільки повнопривідним версіями). Тут ми знайдемо шкіряну оббивку і сидіння переднього пасажира з електроприводом регулювання в шести позиціях.

Опції для 200C дуже схожі на опції 200S, але функція контролю мертвих зон буде частиною більш великого пакета SafetyTec. У нього входили: 

  • адаптивний круїз-контроль;
  • попередження про лобове зіткнення;
  • попередження про виїзд з смуги руху і функцію утримання машини в смузі; 
  • комплекс автоматичного паркування; 
  • автоматичне включення дальнього світла і датчики дощу. 

Дилери пропонували пакет Premium Group із запам'ятовуванням налаштувань сидіння водія, оновленої внутрішньою обробкою (з вставками з натурального дерева), рульовим колесом з підігрівом і розеткою на 115 вольтів.

Безпека і краш-тести

Chrysler 200 2015 в стандартній комплектації йшов з ABS, функцією контролю тяги і стійкості, передніми бічними подушками безпеки, боковими шторками безпеки, а також подушками безпеки для захисту колін водія і переднього пасажира. Камера заднього виду не прикручували до комплектації Limited і S, але вона була базовою для топової С.

Краш тести нового 200-го у 2017 році пройшли так. За версією державної організації NHTSA:

  • загальний рейтинг безпеки - п'ять зірок;
  • фронтальний удар з деформацією капота, бампера, передньої рамки, лонжеронів - 5 зірок;
  • бічний удар з пошкодженням передньої і задньої двері, порогів, центральної стійки і скління - 5 зірок;
  • протистояння до перекидання - 4 зірки.

акож і в тестах IIHS ефективність додаткових модулів попередження про лобове зіткнення і автоматичного гальмування 200-й отримав вищу оцінку «Superior».

Конкуренція, вона така

Для порівняння з конкурентами компанія Chrysler запропонувала зразки Toyota Camry, Nissan Altima, Honda Accord і Ford Fusion для тестів. І Camry, і Accord в салоні були набагато гучніше. Більший простір для ніг задніх пасажирів частково компенсували їх більш дешеві матеріали інтер'єру. 

  • Altima і Fusion були схожі з точки зору вишуканості, розміру і якості матеріалів салону, хоча перший оснащений варіатором (хоча і хорошим), а другий коштує на кілька тисяч доларів дорожче. В принципі, в цьому класі конкурентів, м'яко кажучи, багато. Це були основні, але є ще кілька.
  • Volkswagen Passat. Це були не найкращі часи для німецької моделі. Дизайн салону і, зокрема, приладової панелі, програвали 200-му, були часті проблеми з роботою обігрівача і системи кондиціонування, та й коштував Пассат дорожче.
  • Kia Optima. Відверто застарілий дизайн навіть на 2015 рік. Двигуни Оптими тих часів залишали бажати кращого, але оснащені навіть базові Kia Optima були непогано.
  • Hyundai Sonata. Своєрідний дизайн з явним присмаком корейської кухні. Керованість і динаміка Сонати програвали 200-му, двигуни Крайслера були міцніші, але набір коробок і моторів у корейців був багатшим.

Підсумуємо. Чи потрібен вам Chrysler 200 з пробігом

Як і у кожного автомобіля, у Chrysler 200 є свої плюси і мінуси. Ось що можна знайти з мінусів:

  • Тісне заднє сидіння, мало простору для ніг пасажирів.
  • Якщо порівнювати з гібридами та плагін-гібридами, витрата палива Chrysler 200 не радує. Але хто їх стане порівнювати.
  • Перше покоління 200-го сильно вдарило по репутації моделі. Та і всій компанії Chrysler.
  • Автомат в парі з чотирициліндровим мотором іноді занадто задумливий, а селектор-шайба вибору передач працює не завжди чітко.

Проте автомобіль вийшов дуже яскравим і продавався добре, публіка його прийняла і полюбила за вишуканий акуратний дизайн, відмінний затишний салон, чудову деталізацію інтер'єру. Обидва двигуни не били рекордів швидкості, але стояли набагато вище багатьох конкурентів в класі. 

Надійна ходова, ремонтоздатні мотори, які лояльно ставляться навіть до українського 92-го бензину, відмінні комплектації і невисокі ціни на вторинному ринку. Крім того, на розбиранні Chrysler 200 можна купити будь-які запчастини як по кузову, підвісці, електроніці, так і зі скління та оптики. Схоже, це непоганий варіант, щоб отримати яскравий незвичайний для доріг України комфортабельний седан.

Часті питання про розбирання chrysler 200 15-17

Розбирання CHRYSLER 200 15-17 - чи можна підібрати і купити запчастини по вин коду?

Так, скористайтеся пошуком автозапчастини по каталогу або зв'яжіться з нашим менеджером для підбору по VIN. В наявності 644 товарів.

Розбирання CHRYSLER 200 15-17 - які умови гарантії та доставки?

Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти товар абсолютно безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка здійснюється по всій Україні, також є самовивезення в Києві та Одесі.

Як правильно підібрати запчастини в розділі розбирання chrysler 200 15-17?

У продажу оригінальні запчастини та аксесуари з розбирання, тому проблем при установці не буде. Ви можете порівняти деталь з різних авто і замовити необхідну.

✅ Категорія товарів Розбирання CHRYSLER 200 15-17
✅ Кількість товарів у каталозі 1992
✅ Середня ціна товарів 42 USD
✅ Ціна найдешевшого товару 2 USD
✅ Найдорожчий товар 850 USD
✅ Середній рейтинг товару ✅8901 оцінок ✅ 4.8