- Авторозбірка
- Каталог
- Запчастини KIA
- Kia Optima 2011 - 2015
- Інтер'єр / салон Kia Optima 2011 - 2015
- Покриття підлоги Kia Optima 2011 - 2015
- Килимок салону Kia Optima 2011 - 2015
- Килимків салону перед прав Kia Optima 11-15 ганчірка чорний
Килимків салону перед прав Kia Optima 11-15 ганчірка чорний 2T014-ADU00
Артикул: 153742
Назва в каталозі: Floor Mats, Carpet - Kia (2T014 ADU00)
Альтернативне назва: Floor Mat
Опис в каталозі запчастин Kia Optima 2011 - 2015: These carpeted mats are custom fit and color-coordinated to match your Kia interior.
2T014ADU00
2015 | Kia | Optima | EX, Hybrid EX, Hybrid LX, LX, Limited, SX, SX Turbo, SXL Turbo | 2.0L L4 - Gas, 2.4L L4 - Electric/Gas, 2.4L L4 - FULL HYBRID EV-GAS (FHEV), 2.4L L4 - Gas |
2014 | Kia | Optima | EX, Hybrid EX, Hybrid LX, LX, Limited, SX, SX Turbo, SXL Turbo | 2.0L L4 - Gas, 2.4L L4 - Electric/Gas, 2.4L L4 - FULL HYBRID EV-GAS (FHEV), 2.4L L4 - Gas |
2013 | Kia | Optima | EX, Hybrid EX, Hybrid LX, LX, SX, SXL | 2.0L L4 - Gas, 2.4L L4 - Electric/Gas, 2.4L L4 - FULL HYBRID EV-GAS (FHEV), 2.4L L4 - Gas |
Шановні покупці, компанія Алето Авто надає можливість перевірки відповідності та працездатності запчастин.
Перевірити і повернути, або обміняти товар, можна протягом 14 календарних днів з моменту отримання замовлення. Термін перевірки двигунів і КПП - 30 календарних днів. Продавець не компенсує витрати на доставку, встановлення та налаштування, витрати оплачує покупець.
Умови повернення для Б/У автозапчастин:
Звертаємо Вашу увагу, що згідно ЗУ» Про захист прав споживачів", повернення або обмін вживаного товару можливий тільки за згодою продавця. Компанія Алето Авто приймає на себе добровільні гарантійні зобов'язання
Повернути можна, якщо:
- стан деталі не відповідає заявленому (є не зазначені дефекти);
- деталь, не відповідає замовленої (не той рік, не той автомобіль, не та сторона);
- не закінчився перевірочний Термін 14 днів , не рахуючи дня покупки.
Не підлягають поверненню автозапчастини, якщо:
- закінчився перевірочний термін;
- відсутня (повністю або значна частина) відмітка фірмовим маркерів продавця на товарі;
- автозапчастина була встановлена (експлуатувалася) з порушеннями правил або технологій установки (експлуатації);
- на автозапчастини присутні механічні пошкодження, відсутні при продажу;
- запчастина з дефектом, про який був попереджений покупець заздалегідь (тобто підставою для повернення даний дефект являтися не буде);
- деталь не знадобилася, полагодили свою (тобто не з вини продавця).
У виняткових випадках повернення можливе з утриманням комісії на розсуд продавця від 10% (але не менше 300 грн)
Умови повернення для НОВИХ автозапчастин:
Повернути можна, якщо:
- збережено товарний вигляд деталі і цілісність упаковки;
- не закінчився перевірочний Термін 14 днів , не рахуючи дня покупки.
Зверніть увагу, що запчастини від партнерів компанії мають гарантійний термін 10 днів.
Компанія має право утримувати комісію за операційні витрати у розмірі 10% (але не менше 300 грн).
Не підлягають поверненню автозапчастини, якщо:
- закінчився перевірочний термін;
- автозапчастина була встановлена (експлуатувалася);
- пошкоджена або відсутня упаковка нової Автозапчастини;
Поверненню не підлягає електрика, електроніка, мікросхеми, блоки та інші види електротехнічних пристроїв.
У виняткових випадках повернення можливе з утриманням комісії на розсуд продавця від 10% (але не менше 300 грн)
Повернення грошових коштів осуществялется тільки після отримання та перевірки деталі Продавцем (до 14 днів)