Розбирання Chevrolet Volt 2011 - 2015

Розбирання Chevrolet Volt 2011 - 2015

Двигун Chevrolet Volt 11-15 1.4 LUU
Арт.
10384
Оригінальний номер
25200149
23293 грн
550 $
Двері голі перед лев Chevrolet Volt 11-15 червона WA505Q, вм'ятина
Арт.
405851
Оригінальний номер
22885533
14399 грн
340 $
Водійський ремінь безпеки Chevrolet Volt 11-15 черн стрельнувший
Арт.
57685
Оригінальний номер
19258773
1271 грн
30 $
Крило переднє ліве Chevrolet Volt 11-15 білий GAZ, тички, прим'ятості
Арт.
574680
Оригінальний номер
22801900
9317 грн
220 $
АКПП у зборі Chevrolet Volt 11-15 41к 2 піна
Арт.
93915
Оригінальний номер
19331746
29645 грн
700 $
Інвертер Chevrolet Volt 13-15
Арт.
119043
Оригінальний номер
24279726
5082 грн
120 $
Датчик температури навколишнього повітря Chevrolet Volt 11-15
Арт.
119323
Оригінальний номер
25775833
424 грн
10 $
Колісний диск R17 x 7J 5*115 Chevrolet Volt 11-15 хром, бордюрка, під ремонт
Арт.
358795
Оригінальний номер
9599008
2965 грн
70 $
Стійка амортизатора в зборі перед правим Chevrolet Volt 13-15 рест, іржава
Арт.
356760
Оригінальний номер
23448004
2965 грн
70 $
Двері багажника голі Chevrolet Volt 11-15 тички
Арт.
107588
Оригінальний номер
25982911
9317 грн
220 $
Бампер передній голий Chevrolet Volt 11-15
Арт.
208163
Оригінальний номер
20980829
11435 грн
270 $
Зарядна Chevrolet Volt 11-15 120V, 12а роблена
Арт.
423884
Оригінальний номер
23487635
6353 грн
150 $
Рейка рульова Chevrolet Volt 11-15 з мотором
Арт.
10687
Оригінальний номер
13363851
3812 грн
90 $
Катафот заднього бампера прав Chevrolet Volt 11-15 подряпини
Арт.
405824
Оригінальний номер
25958987
635 грн
15 $
Важіль нижній перед прав Chevrolet Volt 11-15
Арт.
10695
Оригінальний номер
13334023
1694 грн
40 $
Дифузор кожух радіатора у зборі Chevrolet Volt 11-15 з вентиляторами
Арт.
10411
Оригінальний номер
23204068
8470 грн
200 $
Решітка радіатора grill Chevrolet Volt 11-15
Арт.
178184
Оригінальний номер
22865818
15246 грн
360 $
Губа захист переднього бампера Chevrolet Volt 11-15 TW
Арт.
208157
Оригінальний номер
22751842
4659 грн
110 $
Двері в зборі перед правою Chevrolet Volt 11-15 червона тички
Арт.
121387
Оригінальний номер
22885532
14823 грн
350 $
Скло заднє двері багажника нижнє Chevrolet Volt 11-15 тонування, подряпини, відпаяний контакт
Дефлектор радіатора верхній Chevrolet Volt 11-15
Арт.
55772
Оригінальний номер
25964134
635 грн
15 $
Чайка кронштейн решітки радіатора Chevrolet Volt 11-15 з планкою замку
Арт.
10525
Оригінальний номер
22792152
4235 грн
100 $
Нижні ґрати переднього бампера Chevrolet Volt 11-15 дефект кріплень, надрив
Арт.
405974
Оригінальний номер
25975546
3812 грн
90 $
Модуль акумуляторної батареї ВВБ Chevrolet Volt 13-15 топляк, 2kWh, 1 елемент по 0
Арт.
574746
Оригінальний номер
23103874
7623 грн
180 $
Цапфа перед прав Chevrolet Cruze 11-15 R16 Підходить до Chevrolet Volt 2011 - 2015
Арт.
123823
Оригінальний номер
23118286
1059 грн
25 $
Фара передня ліва Chevrolet Volt 11-15 під полірування
Арт.
405970
Оригінальний номер
22902126
16940 грн
400 $
Накладка отвору багажника Chevrolet Volt 11-15 черн
Арт.
10452
Оригінальний номер
20993793
1906 грн
45 $
Корпус повітряного фільтра Chevrolet Volt 11-15 з воздухоприемником
Арт.
10392
Оригінальний номер
20871246
3176 грн
75 $
Мотор омивача Chevrolet Volt 11-15
Арт.
10655
Оригінальний номер
13250356
635 грн
15 $
Компресор кондиціонера Chevrolet Volt 11-15
Арт.
177523
Оригінальний номер
19353337
4659 грн
110 $
Порт зарядки в зборі з лючком Chevrolet Volt 11-13
Арт.
55792
Оригінальний номер
20911631
4235 грн
100 $
Ліхтар зовнішній крило лівий Chevrolet Volt 11-15 LED подряпини, дефект скла по кромці
Арт.
549286
Оригінальний номер
22790258
5506 грн
130 $
Крило переднє праве Chevrolet Volt 11-15 білий GBN
Арт.
549365
Оригінальний номер
22801899
10588 грн
250 $
Бачок омивача Chevrolet Volt 13-15 рест без горловини та датчика
Арт.
169836
Оригінальний номер
23184107
2541 грн
60 $
Двері голі зад правий Chevrolet Volt 11-15 срібло зам'яті
Арт.
81753
Оригінальний номер
22769182
2118 грн
50 $
Бампер задній голий Chevrolet Volt 11-15 червоний зам'ятий і порваний зліва, надриви кріплень, відірвані кріплення праворуч
Сигнал High Chevrolet Volt 11-15
Арт.
13512
Оригінальний номер
23166974
424 грн
10 $
Чверть крило ззаду ліва Chevrolet Volt 11-15 з центр стійкою
Арт.
126010
Оригінальний номер
22827173
9741 грн
230 $
Чверть передня ліва Chevrolet Volt 11-15 червона з центр стійкою, тички
Арт.
177803
Оригінальний номер
22902621
8470 грн
200 $
Абсорбер переднього бампера Chevrolet Volt 11-15
Арт.
10531
Оригінальний номер
25975550
3176 грн
75 $
Подушка безпеки airbag колінна водійська лев Chevrolet Volt 11-15 чорна, тип 1
Підрамник передній Chevrolet Volt 11-15
Арт.
10686
Оригінальний номер
20934868
5506 грн
130 $
Подушка безпеки airbag в кермо водійська Chevrolet Volt 11-15 черн
Арт.
159955
Оригінальний номер
22772326
4235 грн
100 $
Подушка безпеки airbag бічна шторка ліва Chevrolet Volt 11-15
Арт.
10460
Оригінальний номер
22792126
3176 грн
75 $
Замок капота Chevrolet Volt 11-15
Арт.
10630
Оригінальний номер
20936197
2329 грн
55 $
Петля капота права Chevrolet Volt 11-15
Арт.
10633
Оригінальний номер
25978498
1906 грн
45 $
Задня панель Chevrolet Volt 11-15 2 частини прим'ята
Арт.
269980
Оригінальний номер
23477960
2965 грн
70 $
Заглушка буксирувального гака переднього бампера Chevrolet Volt 11-15 TW
Арт.
208164
Оригінальний номер
20996053
551 грн
13 $
Парктронік задній Chevrolet Volt 11-15
Арт.
10520
Оригінальний номер
20777093
635 грн
15 $
Крило переднє ліве Chevrolet Volt 11-15 графіт GBV, вм'ятини
Арт.
356520
Оригінальний номер
22961903
5506 грн
130 $
АКПП в зборі Chevrolet Volt 11-15 50к, 9/10
Арт.
93918
Оригінальний номер
24282566
29645 грн
700 $
Інвертор Chevrolet Volt 11-12
Арт.
160868
Оригінальний номер
12643812
5082 грн
120 $

Chevrolet Volt 11-15

Опис моделі

Першу появу на публіці Chevrolet Volt датовано січнем 2007 року. Тоді модель постала на Північноамериканському автошоу як концепт-кар, але незабаром стала першим серійним plug-in гібридом від General Motors. На американський ринок модель надійшла в кінці 2010 року і радикально відрізнялася зовнішністю від концепту. Авто має футуристичний дизайн, належить до класу ліфтбек. На базі Volt по всьому світу продавалися аналоги - Opel Ampera, Holden Volt, Vauxhall Ampera, Buick Velite 5.

До 2015-го модель лідирувала в США в сегменті плагін-гібридів. У тому ж році завершилося виробництво Volt першого покоління, про яке піде мова в тексті.

Комплектації

Попри те, що у 2010-му році паралельно вийшов на ринок Nissan Leaf, це було вперше коли саме американський виробник автомобілів представив plug-in hybrid. Напевно тому комплектація всього одна - базова. Але порівнювати стандартний Volt і будь-який інший бензиновий автомобіль по набору базових функцій буде неправильно. Заводських опцій у гібрида Chevrolet набагато більше.

Рушійною силою у ліфтбека є електромотор потужністю 149 кінських сил. Трансмісія Voltec 4ET50 - це автоматична коробка передач з однією швидкістю і 4 режимами їзди. Розроблена General Motors АКПП стала революційним технічним рішенням, яке значно збільшило ККД двигуна. Харчується електродвигун від літій-іонної батареї. Перші два роки Volt оснащувався акумулятором на 16 кВт-годин, з 2013 по 2014 роки потужність підвищилася до 16,5 кВт-годину, а у 2015-му - до 17,1 кВт-годин. Запас ходу першого покоління моделі становить максимум 80 км. Коли батарея сідає, в роботу включається 1.4 літровий бензиновий двигун сімейства EcoFLEX. Volt - строго передньопривідний автомобіль.

Дизайн Volt цілісний і простий. Авто виглядає монолітним і стрімким. З деталей екстер'єру виділяються вузькі та розкосі головні фари, протитуманки, поворотники дублюються в дзеркалах. Решітка радіатора хромована. Зарядний роз'єм з кришкою розташувався трохи збоку лівого переднього колеса. Дверні ручки виконані в колір кузова. Кришка багажника піднімається вгору разом із заднім склом. Стандартна опція - це спойлер на кришці багажника. Дзеркала мають підігрів і електрорегулювання.

Інтер'єр Volt виконаний в сучасному стилі. Салон просторий, але вміщує 3 пасажирів і водія. Обшивка салону виконана з преміальних тканин, в певних місцях зустрічаються хромований декор. За комфортну атмосферу відповідає кондиціонер. Підігрів сидінь є опцією за додаткову плату. Свята святих, водійська зона, технологічна і функціональна. Рульове колесо обшите шкірою, під ним достатньо місця для високих людей і навіть є «зона відпочинку» для ніг. Сидіння регулюються в 6 напрямках, а водійське ще й по висоті. Між водійським кріслом і переднім пасажирським обов'язково є підлокітник. На задньому ряду така опція буде за додаткову плату.

Потрапити в автомобіль можна без ключа, аналогічно і закрити всі двері. Все це можливо завдяки спеціальному брелоку Volt. Досить наблизитися або віддалитися від авто, щоб система спрацювала. Двигун запускається з кнопки. На повністю цифровій приладовій панелі виводяться крім основних показань ще й дані про рівень заряду батареї. Інтерактивність Chevrolet Volt проявляється і в інших елементах. Так, мультимедіа можна управляти голосовими командами. Бортовий комп'ютер моментально налагоджує бездротовий зв'язок з гаджетом водія, що дозволяє контролювати показники моделі в дорозі. З іншого боку, технологія дає можливість прослуховувати через 6 динаміків улюблену музику зі смартфона. На центральній консолі розташувалися 2 LCD-монітора. Також на борту присутнє FM / AM та супутникове радіо, MP3 і CD плеєри, навігація OnStar turn-by-turn.

На допомогу водієві відряджені ціла система електронних асистентів. Більшою мірою їх робота спрямована на мінімізацію ризику аварії. Серед іншого доступні іммобілайзер, ABS, асистент гальм. Парктронік ззаду і спереду доступний тільки за додаткову плату. Аналогічно і система попереджає лобове зіткнення або утримання в смузі. Щоб авто не викрали, працює центральний замок і сигналізація. Якщо крадіжці запобігти не вдалося, то вбудована система відстеження підкаже де шукати Volt.

До появи другого покоління модель не отримувала ніяких оновлень і рестайлінг.

Агрегати

Вибору серед силових установок Volt просто немає. Основна «робоча конячка» - це мотор, здатний на піку видавати 149 к.с. і 370 Н-м крутного моменту. Разом з літій-іонною батареєю і трансмісією двигун входить в одну систему - GM Voltec. Аналогічне поєднання зустрічається також у Cadillac ELR. Батарея заряджається від електромереж побутового призначення, тобто змінним струмом напругою 110-250 Вольт. Розташовується джерело енергії в днищі кузова, розподіляючись рівномірним шаром по всій площі. Таким чином досягається підвищена стійкість. Щоб повністю зарядити батарею необхідно всього 4 години. Запас ходу тільки на електриці становить 60 - 80 км в залежності від режиму їзди, максимальна швидкість - 161 км/год, розгін до 100 км/год - за 8 секунд. Економія енергії в бензиновому еквіваленті - близько 2,4 л/100 км.

Коли рівень заряду падає нижче 30%, в справу вступає допоміжний атмосферний бензиновий агрегат EcoFLEX LUU об'ємом 1.4 літра. Цей двигун з мінімальним викидом вихлопних газів належить до сімейства 0 (нуль) від Opel. Його потужності в 80 «конячок» досить, щоб не тільки подовжити поїздку, але і зарядити акумулятор. Мотор обертає 55-кіловатний генератор, який і заряджає батарею і змушує працювати електродвигун. По суті ДВЗ завжди працює на холостих обертах. Підключається бензиновий агрегат автоматично також при швидкості понад 48 км/год. Тоді мотори працюють паралельно і модель досягає свого максимуму як за швидкістю, так і по дальності поїздки - 610 км при 100% зарядженій батареї та повному бензобаку (35 л).

Трансмісія Volt - це автоматична КПП з однією швидкістю, передача зусиль від двигуна до коліс відбувається за принципом планетарного редуктора.

Недоліки та поломки

На свій час Volt був практично ідеальним плагін гібридом. Динамічний зовнішній вигляд, просунутий функціонал, комфортний салон. Якщо використовувати його для поїздок на роботу і по магазинах, то кращого авто просто не придумати. Обслуговування вимагає тільки ходова частина, а бензиновий агрегат з причини своєї «легкої» роботи вимагає заміни масла кожні 30 000 км.

При підвищенні навантажень і з часом стають помітні недоліки. Найпоширеніша проблема виникає з електромотором. Після 130 000 - 150 000 км пробігу може статися вихід з ладу підшипника ротора. Батарея має гарантію 240 000 км безвідмовної роботи при ідеальній експлуатації. Після цього рубежу акумулятор починає деградувати. Ремонт електричної силової установки обходиться в середньому в одну третю вартості нового Volt. Тому з метою економії доводиться використовувати модель як звичайний автомобіль з ДВЗ. Інший неприємний момент трапляється з радіатором охолодження. Приблизно кожні 30 000 км його потрібно чистити, інакше вийде з ладу вся охолоджувальна система.

Ходова частина достатньо надійна  - якщо слідувати інструкції з експлуатації та проводити регулярні заміни витратних матеріалів, то непередбачених ситуацій не відбудеться.

Головним недоліком для наших реалій є кліренс Volt - всього 120 мм. Це значно звужує можливості подорожувати. Хоча і є «гірський» режим трансмісії. Незручністю вважаються розділені задні крісла. Через масивний центральний тунель можливості розмістити п'ятого пасажира просто не було. Іноді нарікання викликає недостатньо великий багажник і шум під час їзди. Комусь не подобається маленька максимальна швидкість в 160 км/год. Але це більше проблеми на любителя.
В цілому ж, Chevrolet Volt постає надійним і зручним авто для різних категорій водіїв. Якщо не порівнювати його з більш сучасними гібридними моделями інших виробників. У сегменті гібридних автомобілів почався справжній бум і після 2015-го майже кожен автовиробник обзавівся власною плаг-ін моделлю.

Безпека

Допомагати водієві в плані безпеки покликані безліч електронних помічників, зокрема системи:

  • Контролю стабільності роботи двигуна - для забезпечення рівного ходу.
  • Тяги провідних коліс - для подолання бездоріжжя.
  • Допомоги гальм - для посилення ефекту від натискання педалі.
  • ABS - щоб гальма не застопорило.
  • Вентильовані гальма - щоб не було перегріву дисків і колодок.

Опціонально можна додати систему запобігання лобовим зіткненням та моніторинг утримання в смузі. Всі разом це становить Safety System від Chevrolet. З такими помічниками водієві залишиться тільки насолоджуватися водінням і дорогою.

За безпеку відповідає також і конструкція кузова. Передня і задня частини максимально поглинають кінетичну енергію удару, тоді як з боків приховані посилені прути. По всьому периметру салону розташувалися 10 подушок безпеки - з боків, на торпедо і кермі, на рівні колін і голови. Ремені безпеки індивідуальні, кожне крісло має підголівник. На задньому ряду сидінь передбачено кріплення для дитячого крісла.

Всі двері Volt закриваються і відкриваються дистанційно з брелока. Закривається аналогічно і кришка багажника. Також з пульта включаються габарити та ходові вогні. Щоб авто не викрали, є іммобілайзер, GPS-трекер, сигналізація.

Краш-тести

Доцільність всіх встановлених систем і пристроїв безпеки підтвердило тестування IIHS. Chevrolet Volt першого покоління в цілому вдало пройшов випробування. Слабким місцем виявилася зона водія - всього лише допустимий рівень.

Тип краш-тесту Оцінка
Лобове зіткнення (сторона водія) Advanced 4/5
Помірне лобове зіткнення Good 5/5
Бічне зіткнення Good 5/5
Перекидання на дах Good 5/5
Підголівники та сидіння Good 5/5

На допустимому базовому рівні оцінюється система запобігання лобовим зіткненням. Всі подушки спрацьовують вчасно та уберігають водія і пасажирів від серйозних травм або переломів.

Конкуренти

  • Nissan Leaf
  • Toyota Prius
  • Honda Insight 2-го покоління

Пізніше з'явилися й інші гібриди, які й забрали пальму першості у Chevrolet.

Плюси та мінуси

Остаточний вплив на рішення про покупку Chevrolet Volt надає порівняння переваг і недоліків.

Плюси моделі:

  • Економія пального
  • Високий рівень безпеки
  • Безліч опцій і функцій в одній комплектації
  • Простота обслуговування
  • Надійність агрегатів і батареї
  • Якісне і багате оздоблення салону


Мінуси такі:

  • Невеликий запас ходу тільки на батареї
  • Низький дорожній просвіт
  • Дорогий ремонт в разі необхідності
  • Невелика максимальна швидкість

Висновки

Chevrolet Volt першого покоління має хороший попит і є одним з найбільш затребуваних гібридів. Він довів свою надійність і витривалість мінімальною кількістю поломок і нарікань. Свідчать про це і продажі тисячами примірників. Всі хто бажають отримати економічний автомобіль, який можна зарядити вдома, вибирають саме цю модель. Сприяє цьому і доступна ціна на старі варіанти. Отримати у своє розпорядження автомобіль з сучасним інтер'єром і зовнішнім виглядом за суму в близько $14 000 буде вдалою справою. Chevrolet Volt першого покоління досі залишається актуальним як в США, так і в Європі.

Часті питання про розбирання Chevrolet Volt 2011 - 2015

Розбирання Chevrolet Volt 2011 - 2015 - чи можна підібрати і купити запчастини по вин коду?

Так, скористайтесь пошуком автозапчастини на автомобіль за каталогом або зв'яжіться з нашим менеджером в будь-якому магазині для підбору VIN. В наявності 838 товарів.

Розбирання Chevrolet Volt 2011 - 2015 - які умови гарантії та доставки?

Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти будь-який товар безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка зі шроту здійснюється по всій Україні, також є самовивіз у Києві та Одесі.

Як правильно підібрати запчастини в розділі розбирання Chevrolet Volt 2011 - 2015?

У продажу оригінальні запчастини на іномарки та аксесуари з розбирання, тому проблем при встановленні не буде. Ви можете порівняти нову деталь із різних авто та замовити необхідну.

Які комплектації машини Chevrolet Volt 2011 - 2015 представлені на вашій авторозборці?

У широкому асортименті нашого складу представлені оригінали комплектуючих Chevrolet Volt 2011, 2012, 2013, 2014, 2015 років випуску, а також Chevrolet Volt 2016, 2017, 2018, 2019 років випуску.

✅ Категорія товарів Розбирання Chevrolet Volt 2011 - 2015
✅ Кількість товарів у каталозі 3168
✅ Середня ціна товарів 61 USD
✅ Ціна найдешевшого товару 0 USD
✅ Найдорожчий товар 980 USD
✅ Середній рейтинг товару ✅14067 оцінок ✅ 4.8