- Авторозбірка
- Статті
- 5 жовтня 2014
Запчастини б/у Toyota Camry 40
Toyota Camry - один із лідерів бізнес-класу в Україні, бюджетна альтернатива автомобілям Lexus. Незалежно від покоління модель користується впевненим попитом на вторинному ринку. І ще більш впевненим попитом користуються вживані запчастини на Камрі a>.
Шосте покоління, так звана "сороковка" (від позначення кузова XV40) вироблялася починаючи з 2006 року і по 2009, коли відбувся рестайлінг моделі. Авто випускалося виключно з кузовом седан і тільки з бензиновими силовими агрегатами.
Кузовні частини
В Україні зустрічаються як офіційні екземпляри японської збірки, так і велика кількість "сірих" Camry, призначених для Північної Америки (складання США) та країн Близького Сходу. "Американок" можна визначити по спідометру з великим оцифруванням в милях і відсутності повторювачів поворотів на передніх крилах (оригінальні крила на камрі 40 - 100-150$), а "арабів" за специфічною комплектацією. Крім того, і на це варто звернути увагу, бокові скла на американських та арабських версіях відрізняються кріпленнями. Вартість дверного скла від 70 до 80 $. Голі двері оцінюються в 300-350$ в Одесі та Харкові, за оригінальний бу бампер попросять від 80 до 150 $ і у Львові та в Луцьку, капот буде коштувати не менше 180 $ з доставкою до Києва або Чернігова. Також на нашому авторозборці ми запропонуємо цілі кузовні чверті, які спростять та здешевлять ремонт авто після дтп, відправимо до будь-якого міста України та Молдови.
Підвіска
Одним із головних плюсів Camry v40 завжди була надійність та комфортність підвіски. Конструкція — незалежна, на пружинах, із стійками МакФерсона. "Ходівка" досить надійна і довговічна, але згодом і вона потребує певного догляду. Стійки в зборі ви зможете купити за 100 $, важелі до 100 $. Термін служби втулок стабілізаторів в умовах українських доріг – не більше 30-40 тисяч кілометрів. Стійки стабілізаторів для 4-циліндрових версій - в 2 рази довше. Самі б/в стаби оцінюються в 50-70$, кулаки під 80-100, маточини по 40-50$, вся ходівка без проблем доставляється до покупця траснпротними компаніями в міста Запоріжжя, Луганськ, Миколаїв, Черкаси.
Двигун
Автомобіль представлений з рядним 4-циліндровим двигуном 2AZ-FE об'ємом 2,4 літра. Мотор є модернізованим силовим агрегатом попереднього покоління, з доопрацьованою системою випуску, завдяки чому вдалося збільшити потужність до 167 к.с. і в той же час дещо знизити витрати палива. Ці двигуни відрізняються блоками циліндрів з алюмінієвого сплаву, і в принципі не підлягають капітальному ремонту. Тойота навіть не пропонує деталі циліндро-поршневої групи з ремонтними розмірами: агрегат, що вийшов з ладу, доведеться, в разі чого, міняти повністю, а враховуючи широку поширеність знайти "б/у-шний" мотор camry 2.4 не складе особливих труднощів. Вартість двигуна тойота 2az 2.4 варіюється в районі 1500-1600 $, покупці з Кривого Рогу та Донецька підтвердять, що це найвигідніша пропозиція.
Але найпершість для людей схиблених на «конях» має, звичайно ж, новий двигун 2GR-FE - 24-клапанний шестициліндровий V-подібний агрегат з робочим об'ємом 3456 куб. см та потужністю 277 л. с.. Вдалий та надійний мотор, який встановлюється на автомобілі Тойота та Лексус вже майже 10 років. Купити на розбиранні двигун 3.5 можна в районі 2200$, таких пропозицій не знайти у Рівному, Дніпропетровську, Луганську.
Трансмісія
До 5-ступінчастої АКПП U250E особливих нарікань немає, а проблеми виникають, в основному, через неправильну експлуатацію (несвоєчасну заміну масла, часті агресивні старти з місця, буксування): першим страждає підшипника вихідного валу АКП. Також трапляється втрата герметичності сальника гідромуфти. Фахівці рекомендують перед покупкою провести комплексну діагностику АКП на спеціалізованому СТО. Поштовхи або удари при зміні режимів і дерганний набір швидкості - явна ознака сильного зношування "коробки". Перед власником завжди стоїть вибір: ремонт коробки передач, ціни торий доходять до 2000 $ + пошук гідного фахівця або заміна - 1500$ у Херсоні, Полтаві, Хмельницькому.
Можна версія комплектується шестиступінчастою АКПП U660E, що передбачає секвентальний режим. Особливістю цієї коробки є те, що в ній застосовується планетарна передача Ревіньє, яка замінила просту "планетарку". Зроблено це було для того, щоб зменшити розміри, масу та тертя. На жаль, дана коробка до 200 тисяч кілометрів пробігу цілком імовірно вийде з ладу при жорсткій експлуатації. Вартість робочої кпп u660e camry 40 з невеликим пробігом на розбиранні близько 2000 $.