- Авторозбірка
- Каталог
- Запчастини KIA
- Kia Optima 2016 - 2020
- Інтер'єр / салон Kia Optima 2016 - 2020
- Сидіння Kia Optima 2016 - 2020
- Задній ряд сидінь (другий ряд) Kia Optima 2016 - 2020
- Задній ряд сидінь 2 ряд Kia Optima 16- ганчірка чорна
Задній ряд сидінь 2 ряд Kia Optima 16- ганчірка чорна 89100-D5010A3A
Артикул: 104546
Назва в каталозі: Cushion Assembly - Kia (89100-D5010A3A)
Альтернативне назва: Cushion Assembly Rear Seat
Опис в каталозі запчастин Kia Optima 2016 - 2020: Without hybrid, cloth, black.
89100D5010A3A
Інші назви: Салонний диван, Сидіння салонне
2018 | Kia | Optima | EX, LX, LX 1.6T, S, SX | 1.6L L4 - Gas, 2.0L L4 - Gas, 2.4L L4 - Gas |
2017 | Kia | Optima | EX, LX, LX 1.6T, SX, SX Limited | 1.6L L4 - Gas, 2.0L L4 - Gas, 2.4L L4 - Gas |
2016 | Kia | Optima | EX, LX, LX 1.6T, SX, SX Limited | 1.6L L4 - Gas, 2.0L L4 - Gas, 2.4L L4 - Gas |
Шановні покупці, компанія Алето Авто надає можливість перевірки відповідності та працездатності запчастин.
Перевірити і повернути, або обміняти товар, можна протягом 14 календарних днів з моменту отримання замовлення. Термін перевірки двигунів і КПП - 30 календарних днів. Продавець не компенсує витрати на доставку, встановлення та налаштування, витрати оплачує покупець.
Умови повернення для Б/У автозапчастин:
Звертаємо Вашу увагу, що згідно ЗУ» Про захист прав споживачів", повернення або обмін вживаного товару можливий тільки за згодою продавця. Компанія Алето Авто приймає на себе добровільні гарантійні зобов'язання
Повернути можна, якщо:
- стан деталі не відповідає заявленому (є не зазначені дефекти);
- деталь, не відповідає замовленої (не той рік, не той автомобіль, не та сторона);
- не закінчився перевірочний Термін 14 днів , не рахуючи дня покупки.
Не підлягають поверненню автозапчастини, якщо:
- закінчився перевірочний термін;
- відсутня (повністю або значна частина) відмітка фірмовим маркерів продавця на товарі;
- автозапчастина була встановлена (експлуатувалася) з порушеннями правил або технологій установки (експлуатації);
- на автозапчастини присутні механічні пошкодження, відсутні при продажу;
- запчастина з дефектом, про який був попереджений покупець заздалегідь (тобто підставою для повернення даний дефект являтися не буде);
- деталь не знадобилася, полагодили свою (тобто не з вини продавця).
У виняткових випадках повернення можливе з утриманням комісії на розсуд продавця від 10% (але не менше 300 грн)
Умови повернення для НОВИХ автозапчастин:
Повернути можна, якщо:
- збережено товарний вигляд деталі і цілісність упаковки;
- не закінчився перевірочний Термін 14 днів , не рахуючи дня покупки.
Зверніть увагу, що запчастини від партнерів компанії мають гарантійний термін 10 днів.
Компанія має право утримувати комісію за операційні витрати у розмірі 10% (але не менше 300 грн).
Не підлягають поверненню автозапчастини, якщо:
- закінчився перевірочний термін;
- автозапчастина була встановлена (експлуатувалася);
- пошкоджена або відсутня упаковка нової Автозапчастини;
Поверненню не підлягає електрика, електроніка, мікросхеми, блоки та інші види електротехнічних пристроїв.
У виняткових випадках повернення можливе з утриманням комісії на розсуд продавця від 10% (але не менше 300 грн)
Повернення грошових коштів осуществялется тільки після отримання та перевірки деталі Продавцем (до 14 днів)
Для оформлення повернення зв'яжіться з вашим менеджером
300874
88600-D5011