Розбирання Volkswagen Passat 2012 - 2015 B7 USA

Розбирання Volkswagen Passat 2012 - 2015 B7 USA

Двигун VW Passat b7 12-15 USA 1.8T CPRA 89к, 10-10-10-10
Арт.
654267
Номер
06K100032M
27170 грн
650 $
Двері в зборі передня ліва VW Passat b7 12-15 USA білий LB9A, фарбована 0,25мм, тичка, зам'ятий кут, подряпини на склі, потріскана накладка
Засувка ременя водія VW Passat b7 12-15 USA чорний з датчиком, подряпини
Крило переднє ліве VW Passat b7 12-15 USA іній LH5X, вм'ятини, іржа, зламане кріплення
АКПП в зборі VW Passat b7 12-15 USA 3.6 10/10
Арт.
108531
Номер
02E300057G 00B
41800 грн
1000 $
Датчик температури навколишнього повітря VW Passat b7 12-15 USA
Арт.
465894
Номер
8Z0820535
836 грн
20 $
Колісний диск R17 5*112 VW Passat b7 12-15 USA тип 3, бордюрка, полізла фарба
Бампер передній голий VW Passat b7 12-15 USA синій, притиснутий, подряпини, не заводські отвори
Протитуманна фара птф ліва VW Passat b7 12-15 USA SIGNEDA
Арт.
634864
Номер
ZVG2050KL
2926 грн
70 $
Рейка рульова VW Passat b7 12-15 USA ГУР
Арт.
471579
Номер
44221767001
9530 грн
228 $
Важіль нижній перед прав VW Passat b7 12-15 USA
Арт.
464959
Номер
561407152C
6019 грн
144 $
Дифузор кожух радіатора в зборі VW Passat b7 12-15 USA
Арт.
487741
Номер
FP 74 W78
6855 грн
164 $
Решітка радіатора grill із позначкою VW Passat b7 12-15 USA хром смужка
Арт.
462612
Номер
561853651BOQE
12331 грн
295 $
Колісний диск R16 5*112 VW Passat b7 12-15 USA сколи, подряпини
Арт.
206584
Номер
5616010258Z8
3344 грн
80 $
Губа переднього бампера нижня VW Passat b7 12-15 USA
Арт.
556835
Номер
561805903C9B9
7817 грн
187 $
Двері голі передні праві VW Passat b7 12-15 USA синій LH5X вм'ятини
Арт.
558467
Номер
561-831-056-G
13794 грн
330 $
Інтеркулер VW Passat b7 12-15 USA 1.8T
Арт.
584878
Номер
1K0145803CG
13167 грн
315 $
Центральна решітка переднього бампера VW Passat b7 12-15 USA
Арт.
493019
Номер
5618536779B9
8067 грн
193 $
Емблема решітки радіатора VW Passat b7 12-15 USA
Арт.
471022
Номер
561853600ULM
2926 грн
70 $
Цапфа перед прав VW Passat b7 12-15 USA
Арт.
64344
Номер
5C0-407-256
3135 грн
75 $
Фара передня ліва VW Passat b7 12-15 USA гола, галоген, пісок, подряпини
Накладка отвору багажника VW Passat b7 12-15 USA чорна
Арт.
64082
Номер
561-863-459-C-82V
1045 грн
25 $
Корпус повітряного фільтра VW Passat b7 12-15 USA 1.8T без ЄДР
Арт.
493035
Номер
5C0129601E
9071 грн
217 $
Телевізор панель радіатора VW Passat b7 12-15 USA пластик
Арт.
464966
Номер
561805588B9B9
20022 грн
479 $
Мотор омивача VW Passat b7 12-15 FEBI
Арт.
557242
Номер
23113
334 грн
8 $
Підрамник задній VW Passat b7 12-15 USA
Арт.
64348
Номер
561-505-315-E
1881 грн
45 $
Компресор кондиціонера VW Passat b7 12-15 USA 1.8T VAN WEZEL
Арт.
634237
Номер
0300K029
9572 грн
229 $
Ліхтар зовнішній крило лівий VW Passat b7 12-15 USA
Арт.
465044
Номер
561945095H
9990 грн
239 $
Крило переднє праве VW Passat b7 12-15 USA
Арт.
586864
Номер
561821022
19437 грн
465 $
Бачок омивача VW Passat b7 12-15 USA
Арт.
465185
Номер
5C6955453S
2508 грн
60 $
Двері голі задні права VW Passat b7 12-15 USA
Арт.
427719
Номер
FP 7439 318
10032 грн
240 $
Бампер задній голий VW Passat b7 12-15 USA срібло, подряпини, вм'ятини, тріщина, зламані кріплення
Сигнал low VW Passat b7 12-15 USA
Сигнал low VW Passat b7 12-15 USA
Новий оригінал
Арт.
493048
Номер
5C0951221B
2174 грн
52 $
Чверть крило задня ліва VW Passat b7 12-15 USA графіт захід сонця в шпаклі, вм’ятини
Протитуманна фара птф права VW Passat b7 12-15 USA
Арт.
536681
Номер
FP 7439 H2-T
2132 грн
51 $
Запасне колесо докатка VW Passat b7 12-15 USA R16 135/90, не рівномірний протектор, тріщини
Чверть передня ліва VW Passat b7 12-15 USA срібло на кузові
Абсорбер переднього бампера VW Passat b7 12-15 USA
Арт.
64196
Номер
561-807-248
1463 грн
35 $
Дзеркало бічне VW Passat b7 12-15 USA тип як b7 5 пінів, поворотник, бежевий LA1X
Передній підрамник VW Passat b7 12-15 USA 1.8, 2.0 TDI, 2.5
Арт.
64349
Номер
5C0-199-313-T
2090 грн
50 $
Захист двигуна VW Passat b7 12-15 USA
Арт.
465014
Номер
561825237D
4932 грн
118 $
Колісний болт d17 M14x1.5 VW Passat b7 12-15 USA тип 1
Арт.
183997
Номер
WHT-002-437
42 грн
1 $
Подушка безпеки airbag в кермо водійська VW Passat b7 12-15 USA
Арт.
216884
Номер
561880201AA81U
5016 грн
120 $
Подушка безпеки airbag бічна шторка ліва VW Passat b7 12-15 USA
Замок капота VW Passat b7 12-15 USA з датчиком
Арт.
462651
Номер
5C7823509B
3887 грн
93 $
Петля капота права VW Passat b7 12-15 USA
Арт.
465009
Номер
561823302A
2215 грн
53 $
Задня панель VW Passat b7 12-15 USA внутрішня частина
Арт.
528708
Номер
561813301
8444 грн
202 $
Повітроприймач передня частина VW Passat b7 12-15 USA 1.8T
Арт.
177591
Номер
1K0805971D9B9
836 грн
20 $
Скло заднє VW Passat b7 12-15 USA облізло тонування
Арт.
200896
Номер
561-845-051-D-NVB
3135 грн
75 $
Дифузор кожух радіатора голий VW Passat b7 12-15 USA 2.5 МКПП
Арт.
584081
Номер
1K0121207BB9B9
4682 грн
112 $
Двигун VW Passat b7 12-15 USA дизель CBB CKRA 60к з форсунками, зламаний щуп, на З\Ч
Двері голі передні ліві VW Passat b7 12-15 USA
Арт.
134200
Номер
AL3302030206
9196 грн
220 $


Volkswagen Passat B7. Нешвілл - не Штутгарт, але все ж ... 

Теннессі теж не Німеччина, однак з 2012 року кожен американець міг виїхати від місцевого дилера VW на новенькому Volkswagen Passat останнього покоління, побудованого на американському заводі спеціально для США. Протягом 10 років, з 1978 по 1988 роки Фольксвагени збирали в Нью Стейшн, Пенсільванія, проте завод закрили. На ньому збирали VW Rabbit, аналог європейського Гольфа, але з американським акцентом. Новий завод в місті Чаттануга, Теннессі, почав складання Volkswagen Passat B7 у 2012 році.

Volkswagen Passat Мк7: Америка чи Європа. Огляд

Три інших мотори, інший кузов, інша оптика, інший салон, проте Пасат зберіг сімейні риси по обидві сторони океану. Сьоме покоління популярного седана отримало абсолютно новий дизайн, більш місткий салон і багажник, а також нові ціни, що приємно відрізнялися від цін на Пасат шостої генерації. Ще в Штатах був представлений новий економічний турбодизель, який доповнив бензинову моторну гамму.

Кузов Volkswagen Passat Мк7 став довшим майже на 100 мм (4769 мм), а колісна база збільшилася на 94 мм. В першу чергу це дозволило додати близько 25 мм в ногах у передніх пасажирів і 37 мм для задніх. Начебто дрібниця, але з таким салоном Пасат став найпросторішим автомобілем у класі, випереджаючи Toyota Camry і Honda Accord, акулами класу D. Висота до стелі в салоні становила 1 474 мм, а по даху 1519 мм.

Обсяг багажника у седана - близько 570 літрів. При цьому петлі не заважають багажнику закриватися, якщо він заповнений вантажем напхом, оскільки петлі заховані і винесені за межі корисного об'єму багажника. І ще одна приємна фішка: знак аварійної зупинки прописали прямо на тильній стороні кришки багажника, щоб в разі чого його можна було б швидко дістати навіть тоді, коли багажник заповнений.

Маркетологи VW і не приховували того, що цей Пасат був розроблений в розрахунку тільки на покупця з Північної Америки. Відмінності від европасата видно неозброєним оком. Тут додана третя решітка, тому що передок Хендай Соната виглядав витонченіше. У всякому разі, так здавалося маркетологам. Лінійка моторів теж була змінена. Для США пропонувалося три варіанти:

  1. 170-сильний 5-циліндровий бензиновий двигун об'ємом 2,5 л (його ж встановлювали на VW Jetta Mk7).

  2. 140-сильний дволітровий чотирициліндровий турбодизель (VW Golf 7, Jetta 7) Дуже економічний мотор з витратою палива на рівні гібридів того часу, але за ціною «звичайного автомобіля».

  3. VR-6 з кутом розвалу циліндрів 10,6 градуса потужністю 280 сил об'ємом 3,6 л.

Повнопривідних версій в цьому поколінні не було. Такий же набір двигунів чекав і покупців універсалів. Volkswagen Passat в цьому поколінні став ближче до представницького Phaeton. Не тільки за розмірами і простором в салоні, але і по дизайну. Таку корпоративну архітектуру оптики, бамперів і решітки також перенесли на комерційні машини, що додало їм великий плюс до іміджу. 

Популярність цього Пасату пояснюється не тільки зрушенням ближче до преміального сектору, а й німецьким корінням укупі з хорошою ціною. Новий Volkswagen Passat B7 оцінили в середньому на $ 21,000- $ 30,000 в залежності від комплектації та рівня оснащення. Це було дорожче, ніж Хендай Соната, але дешевше Toyota Camry.

Комплектації Фольксваген Пассат 2012-2018 

Седан Volkswagen Passat 2012 року пропонувався в трьох гідних варіантах з розбивкою по двигуну (2.5L, TDI і 3.6L), які своєю чергою поділяються на три різних комплектації (S,SE і SEL).

  1. Стартова комплектація S пропонувалася тільки з бензиновим 2,5-літровим п'ятициліндровим двигуном, на сталевих 16-дюймових штампованих дисках. У базі йшов безключовий доступ, повний електропакет, двозонний клімат-контроль, регулюванням передніх сидінь по 8 позиціях, магнітолою з Bluetooth, 8 динаміками і додатковим входом AUX для зовнішніх пристроїв.
    Кермо регулювалося по висоті і по виносу, на самому кермі були розташовані кнопки управління мультімедійкою. За додаткову плату був доступний пакет Appearance, який пропонував 6-ступінчастий гідромеханічний автомат, литі 16-дюймові диски і центральний підлокітник на задньому сидінні.

  2. На пару тисяч дорожче комплектація SE. За замовчуванням цей варіант отримував 17-дюймові литі диски, багато зовнішнього хрому, підігрів передніх сидінь, регулювання водійського крісла по 6 позиціях з електроприводом, шкіряний (дерматиновий, звичайно, але преміального сегмента) салон, зсувний підлокітник передніх сидінь, мультімедійку з сенсорним екраном.
    За доплату дилер міг запропонувати електричний люк в даху, а для тих, хто вибирав турбодизель в цій комплектації, били доступні розкішні 18-дюймові дизайнерські литі диски і протитуманні фари. Якщо був обраний варіант SE з мотором VR-6, то все це йшло вже в базі. Доплачувати в цьому випадку потрібно було тільки за навігатор, а аудіокомплекс Fender навішували в за замовчуванням.

  3. Топова комплектація SEL могла бути доступна з усіма двигунами. Так, з 2,5-літровою п'ятіркою Пасат можна було купити в комплекті з поліпшеними передніми сидіннями і модернізованим навігатором. Пакет SEL Premium включав безключовий доступ і кнопковий запуск двигуна з можливістю дистанційного запуску, протитуманні фари, передні сидіння з підігрівом і функцією пам'яті, салон міг бути або зі штучної шкіри або замші. Турбодизель і VR-6 також були доступні в цій комплектації, але за умови покупки пакету Преміум.

Технічні особливості Volkswagen Passat Мк7, характеристики

Ходова і підвіска у європейського Пасату і американця близькі по конструкції, різні настройки. Спереду встановлені свічки Макферсон, задня незалежна підвіска. П'ятициліндрові бензинова версія може комплектуватися як п'ятиступінчастою механічною коробкою передач, так і вельми надійним гідромеханічним автоматом.

Для турбодизеля доступна 6-ступінчаста механічна КПП або робот DSG з двома зчепленнями. А ось тим, хто захотів шестициліндровий бензиновий VR-6, особливо вибирати не доводиться. Для нього призначена тільки роботизована коробка DSG. Воно і зрозуміло, публіка в США не сильно шанує машини такого класу з третьою педаллю.

2,5-літровий Пасат з гідромеханічним автоматом розганяється до 97 км / год за 9 секунд, що непогано для машин цього класу. Турбодизель в комплекті з DSG розганяється до американської сотні за 8,9 с, але при цьому він більш економний, ніж бензинові агрегати. Наприклад, з роботом дизельний мотор може попросити близько 5,5 літрів солярки по трасі, а по місту - близько 6,5-7 літрів, з механічною КПП можна додати до цього витраті близько 0,5 л дизпалива на сотню.

Якщо стоїть завдання по максимуму зістригти потужність з Volkswagen Passat сьомого покоління, потрібно дивитися в бік шестицилиндрового VR-образного бензинового мотора з його максимальною потужністю 280 сил і крутним моментом 350 Н ∙ м. У парі з роботом DSG цей мотор розганяє седан до 60 миль на годину (97 км / г) за дуже значних 6,2 с. Чудовий показник для класу. Правда, за динаміку і потужність доводиться платити бензином. Шістка проситиме 11 літрів по місту і 8,4 л по трасі.

Після 2014 року базовий п'ятициліндровий двигун потихеньку почав витіснятися 1,8-літровим мотором з турбіною потужністю 170 сил і крутним моментом 249 Н ∙ м. Цей мотор фактично рівнозначний старому атмосфернику по потужності, однак обскакав його по крутному моменту і економії палива. Також після 2014 року в Штатах стали встановлювати на всі версії Volkswagen Passat B7 електричний підсилювач керма замість гідравлічного.

Краш-тести і безпека сьомого Пасату зі Штатів

У класі D рідко зустрінеш автомобіль, який ретельно не дбав би про безпеку водія і пасажирів. Volkswagen Passat B7 - не виняток, тим більше, що німецькі коріння зобов'язують його підтверджувати репутацію одного з найбільш безпечних седанів у світі. У списку базового обладнання безпеки знаходимо значний список, серед якого виділимо ось ці:

  • ABS;

  • функція контролю тяги;

  • система курсової стійкості;

  • обов'язкові передні подушки безпеки;

  • бічні шторки для водія і переднього пасажира;

  • в 2012 році з'явилася нова функція автоматичного розпізнавання ДТП Intelligent Crash Response, яка в разі чого відключає подачу палива, розблокує всі двері і вмикає сигнал аварійної зупинки.

Інститут безпеки дорожнього руху США Insurance Institute for Highway Safety поставив такий вердикт Пасату сьомого покоління:

  1. Оцінка «задовільно» отримана за безпеку пасажирів і водія при лобовому зіткненні з повним перекриттям. Всю кінетичну енергію поглинає бампер, силовий каркас, кришка капота, передні крила і лонжерони.

  2. Безпека при бічному ударі оцінена найвищим балом «добре» з пошкодженням дверей, центральної стійки і порогів, частково даху.  

  3. За лобовий удар з частковим перекриттям Пасат отримав також вищий бал.

  4. Безпека пасажирів при хлистовому ударі ззаду забезпечують сидіння і підголовники, також найвища оцінка.

  5. Безпека при перекиданні оцінена найвищим балом «добре».

Незалежне бюро безпеки руху США NHTSA оцінило загальну безпеку на 5 зірок з 5 можливих.

Проблеми та несправності Volkswagen Passat B7 2012

Сьоме покоління не позбавлене проблем, але і не тоне в них. Основне, на що потрібно звернути увагу при покупці - стан кузова в плані корозії і оригінальних кузовних деталей. Часто при встановленні неоригінальних крил, капотів, багажників, дверей можуть вискакувати осередки корозії через дуже тонкий шар антикорозійної обробки на неоригінальних кузовних запчастинах. А крім того, можуть банально порушуватися зазори, що видно неозброєним оком. Якщо ж кузовне залізо рідне, проблем бути не повинно.

Попри складність задньої підвіски, сайлентблоки в змозі відпрацювати понад 180 тисяч км, а стійки амортизаторів мають трохи менший ресурс. Опорні підшипники без проблем відходять до 150-170 тисяч км. Решта витратні матеріали по гальмівній системі і підвісці міняють за регламентом, запчастин у продажу досить, а ціни не особливо кусаються.

Механічні КПП практично вічні, якщо вчасно міняти масло, то ж стосується і гідромеханічного автомата. З DSG можливі проблеми на машинах 2012-2013 років випуску. Питання виникали до сальників приводів і до блоку мехатроніка, але після 2013 року робот з подвійним сухим зчепленням був доопрацьований і не доставляв проблем.

Атмосферні мотори вважаються більш надійними, ніж турбовані, однак витрата палива у них трохи вище, ніж у турбоверсій. Характерних недоліків, втім, не виявлено ні на тих, ні на інших бензинових двигунах, як і на турбодизель, якщо вчасно міняти масло, фільтри і антифриз. 

Volkswagen Passat B7, чи варто купувати

За час випуску сьоме покоління Пасату зарекомендувало себе як достойний автомобіль з американським рівнем комфорту і німецькою надійністю. Він відмінно виглядає навіть на тлі конкурентів:

  1. Hyundai Sonata тих же років випуску зі старту обійдеться дешевше, однак може викликати питання по частині надійності та частоти обслуговування.

  2. Subaru Legacy - машина на любителя. Однозначно більш драйверський автомобіль, але зі своїми особливостями, які оцінять не всі.

  3. Chevy Impala можна знайти в ту ж ціну, однак про фольксвагенівську надійності говорити не доводиться і в цьому випадку. Хоча підвіска у Імпали м'якша, не виникає питань до АКПП, але виникають питання до витрати палива. Дизельної версії немає.

Якщо ми шукаємо дійсно надійний і комфортний автомобіль з пробігом не на всі гроші світу, однозначно варто придивитися до сьомого покоління Volkswagen Passat. Він коштує витрачених на нього грошей і прослужить набагато довше багатьох нових автомобілів, а експлуатація не ляже важким тягарем на нервову систему і банківський рахунок господаря.

Часті питання про розбирання Volkswagen Passat 2012 - 2015 B7 USA

Розбирання Volkswagen Passat 2012 - 2015 B7 USA - чи можна підібрати і купити запчастини по вин коду?

Так, скористайтесь пошуком автозапчастини на автомобіль за каталогом або зв'яжіться з нашим менеджером в будь-якому магазині для підбору VIN. В наявності 1384 товарів.

Розбирання Volkswagen Passat 2012 - 2015 B7 USA - які умови гарантії та доставки?

Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти будь-який товар безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка зі шроту здійснюється по всій Україні, також є самовивіз у Києві та Одесі.

Як правильно підібрати запчастини в розділі розбирання Volkswagen Passat 2012 - 2015 B7 USA?

У продажу оригінальні запчастини на іномарки та аксесуари з розбирання, тому проблем при встановленні не буде. Ви можете порівняти нову деталь із різних авто та замовити необхідну.

Які комплектації машини Volkswagen Passat 2012 - 2015 B7 USA представлені на вашій авторозборці?

У широкому асортименті нашого складу представлені оригінали комплектуючих Volkswagen Passat 2016 - 2019 B7.5 USA, а також Volkswagen Passat 2012 - 2015 B7 USA, Volkswagen Passat 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 років випуску, Volkswagen Passat 2020, 2021, 2022 років випуску.

✅ Категорія товарів Розбирання Volkswagen Passat 2012 - 2015 B7 USA
✅ Кількість товарів у каталозі 3560
✅ Середня ціна товарів 54 USD
✅ Ціна найдешевшого товару 1 USD
✅ Найдорожчий товар 1000 USD
✅ Середній рейтинг товару ✅17220 оцінок ✅ 4.8