- Авторозбірка
- Каталог
- Запчастини TOYOTA
- Запчастини Toyota Highlander 2008 - 2013
Розбирання Toyota Highlander 2008 - 2013
Розбирання Toyota Highlander 2008 - 2013
102492
88790-06010
613724
48520-80223
398564
81220-06071
123072
44200-48132
488536
81910-0E041
24602
48068-0E050
603994
67001-48100
48289
51206-0E014
603972
87940-48343
390855
51100-48074
325277
51442-0E020
461253
45130-48190-C0
2008 Toyota Highlander Hybrid. Початок еко-епохи
У 2008 році кожен американець платив приблизно чотири долари за галон бензину, це близько 3,8 літра. Гроші за їхніми мірками невеликі, але завжди ж хочеться заощадити на індичку на День подяки. Тому все частіше стали продаватися автомобілі з невеликим об'ємом двигуна і, відповідно, невеликих розмірів.
І ось колізія, як неможливо скасувати в США ту саму індичку, так не можна скасувати і тягу американців до великих автомобілів, які пожирають бензин тоннами. Тут на допомогу прийшли японці з новою версією великого кросовера Toyota Highlander з гібридним силовим агрегатом і сім'ю посадковими місцями. Індичка забезпечена.
Як Toyota Highlander позеленіла, але не стала гірше
Коли ми переходимо дорогу на зелене світло, це зовсім не означає, що ми зобов'язані носити спідню білизну з бамбука або відмовлятися від київських котлет. Це факт, як і той факт, що ми можемо користуватися екологічним і економічним автомобілем, не відмовляючи собі в комфорті, потужності і просторому салоні свого кросовера.
Починаючи з 2008 року Toyota Highlander з гібридною силовою установкою запропонувала американцям щось подібне. Маючи під капотом досить великий V-подібний шестициліндровий двигун, кросовер міг бути як екологічним, так і економним. До того ж видавав на подив усім цілих 245 сил сумарно. Правда, в 2011 році мотор трохи змінили, але про все по порядку.
Спочатку під капотом Toyota Highlander Hybrid з 2008 року встановлювали V-подібний шестициліндровий двигун об'ємом 3,3 л потужністю 208 коней. У парі з ним працювало аж три електромотори - один на передній осі, другий на задній, а третій використовувався в якості генератора для зарядки батареї і стартера для бензинового агрегату.
Сумарна потужність установки в 2008 році становила аж 270 кінських сил. Як для гібрида, це дуже значний показник. Та й не тільки для гібрида. Паркетник отримав в якості трансмісії те, що Тойота називає «безступенева КПП з електронним управлінням». І це зовсім не класичний варіатор CVT, а повноцінне пристрій розподілу крутного моменту, що координує роботу ДВС і електродвигунів на передній і задній осях.
З 2011 року американці отримали модернізований гібрид, на якому працював той же V6, але вже з об'ємом 3,5 л потужністю 231 силу і з обертовим моментом 292 Н ∙ м. Фактично Тойота підігнала технічні характеристики Toyota Highlander Hybrid до характеристик шикарного Lexus RX450h. Бензиновий мотор працював в парі з електродвигуном потужністю 167 сил на передніх колесах і другим, потужністю 68 сил, для приводу задніх коліс. Обидва електродвигуна живляться від нікель-металлгібрідной батареї. В результаті сумарна потужність склала 280 коней, що на 10 сил більше, ніж у простого Хайлендера з бензиновою шісткою.
Показники по ефективності використання бензину, звичайно, не такі вражаючі, як у Пріуса, але маючи таку потужність, кросовер витрачав всього 8 літрів на сотню по місту, приблизно стільки ж, скільки і Лексус. До того ж гібридний Toyota Highlander спокійнісінько міг волочити за собою величезний причіп, кемпер, наприклад, вагою близько двох тонн, не напружуючись.
Єдине, що могло в ньому дратувати - це робота електронно керованого варіатора. Двигун монотонно гудів як пилосос, швидкість і тяга зростали плавно, що було незвично для звичайного водія. Зате кросовер став повнопривідним з технічної точки зору внаслідок встановленого на задній осі тягового електродвигуна потужністю як у середній малолітражки.
Правда, більшу частину часу машина працює передніми колесами. Задня вісь підключається тільки тоді, коли необхідно додаткове тягове зусилля, прискорення або дорожні умови припускають наявності повного приводу. При цьому така конструкція в корені відрізняється від звичайного бензинового Хайлендера 4WD.
Тут немає ніяких міжосьових диференціалів, бензиновий мотор ніяк не пов'язаний безпосередньо з задніми колесами і увімкнути повний привід за бажанням водія не вдасться. Втім, ми не маємо справу з міцним позашляховиком. Не треба забувати, що Toyota Highlander Hybrid - це перш за все комфортабельний сімейний кросовер, здорово економить паливо і з пристойною потужністю.
Як працює Toyota Highlander Hybrid
Мабуть, варто внести деяку ясність і розібратися в принципі роботи гібридної силової установки Toyota Highlander Hybrid, оскільки вона дещо відрізняється від гібридних Prius і Camry:
- Бензиновий мотор. На звичайних гібридних автомобілях, на кшталт Приуса, бензиновий двигун працює по циклу Аткінсона. Це означає, що займання суміші відбувається дещо пізніше, що дає свої бонуси у вигляді збільшення ККД і ефективності згоряння палива. Toyota Highlander Hybrid з бензиновим V6 працює за звичайним циклу Отто, що в нашому випадку теж дає свої плюси - тут більш висока ступінь стиснення і більш високий показник питомої потужності.
- Електричний двигун. Електромотори на гібридах Тойота - фірмова розробка. Двигуни тестувалися на чистих електромобілях - це мотор синхронного типу змінного струму, в якому встановлені спеціальні постійні неодимові магніти і ротор з особливою електромагнітної стали. Він складається з пластин, покладених особливим чином. Магніти розташовані V-подібно по відношенню один до одного і все це дає приріст потужності і крутного моменту.
- Блок контролю потужності. Це мозок гібридного силового агрегату. Його завдання - комбінувати віддачу бензинового мотора і електродвигунів так, щоб на колеса надходив крутний момент максимально ефективно і плавно, без ривків. Блок складається з інвертора (перетворювача постійного струму в змінний) і високовольтного ланцюга, що дозволяє підвищити напругу, але знизити силу струму. Більше потужності, менше розміри системи.
- Акумулятор. Нікель-міталлгідрідна батарея Тойота не вдалося підключитися до мережі для зарядки. Це пояснюється тим, що вона постійно заряджається або бензиновим мотором через генератор, або під час гальмування методом рекуперації. Ресурс батареї Toyota Highlander Hybrid оцінюється в 300-350 тисяч км пробігу.
- Генератор.Синхронного типу змінного струму. Його робота - заряджати батарею, щоб подавати живлення на тягові електродвигуни. Для забезпечення нормальної зарядки генератор обертається з частотою від 6500 до 10 000 об / хв. Це забезпечує постійний запас потужності без спалювання зайвого палива бензиновим мотором.
- Гібридна планетарнатрансмісія.Складне і важливий пристрій, що дозволяє передавати потужність між ДВС, електромоторами і провідними колесами в будь-якій комбінації.
Коли Toyota Highlander Hybrid рушає з місця, варто на світлофорі або рухається з низькою швидкістю, працюють тільки електродвигуни. Якщо потрібно швидко розігнатися, електрики допомагає бензиновий мотор, плавно і ефективно нарощуючи загальну потужність. А під час нормального руху на нормальних швидкостях ДВС і електрику працюють синхронно.
Чим менше швидкість, тим менше працює бензиновий агрегат. Під час гальмування тягові електродвигуни працюють в якості генератора, допомагаючи відновити заряд батареї, як тільки водій прибирає ногу з педалі газу. Якщо коротко, так.
Комплектації і ціни Toyota Highlander Hybrid
Toyota Highlander Hybrid2008 року випуску був доступний в базовій і комплектації Limited. Базові версії розраховані на п'ять осіб (два ряди сидінь), їм покладені лише 17-дюймові легкосплавні диски. Список обладнання базової комплектації представлений:
- сидінням водія з ручним регулюванням у восьми напрямках;
- рульовою колонкою з регульованим нахилом і виносом;
- кондиціонером;
- стереосистемою для компакт-дисків з підтримкою MP3 / WMA і додатковим аудіороз'ємом;
- повним електропакетом;
- обробкою під дерево;
- багатофункціональним центральним дисплеєм, який можна використовувати для відстеження витрат палива і спостереження за камерою заднього виду.
У комплектаціях Highlander Hybrid Limited до цього господарству додано сидіння третього ряду, що дозволяє розмістити сім пасажирів. Додаткове обладнання Limited передбачає 19-дюймові литі диски, задні двері з електроприводом, сидіння водія з електроприводом, обтягнутий шкірою кермо і шестидисковий CD-чейнджер.
Після рестайлінгу в 2011 році ціни та обладнання гібридного кросовера змінилися. При стартовій ціні в 38 300 доларів (на 2600 доларів більше, ніж в 2010 році) гібрид Highlander коштує дорого. Він дорожче більш ніж на 7000 доларів в порівнянні зі стандартною бензинової повнопривідної моделі без додаткових булочок. Якщо ж збільшити кількість опцій до рівня Lexus, ціна перевищить базовий бензиновий V6 більш ніж на 8500 доларів в залежності від обраного обладнання, Наприклад, якщо вибрати:
- розважальну систему для задніх сидінь (1660 доларів),
- шкіряний пакет, з яким покладався люк з електроприводом і елементи управління аудіосистемою на кермі (2650 доларів),
- оновлення інформаційно-розважальної системи, яке включало сенсорний навігатор, підключення iPod / USB і преміальну стереосистему JBL з дев'ятьма динаміками, це ще плюс 2650 доларів.
Підніжки (649 доларів), двері багажного відділення з електроприводом (400 доларів), килимове покриття на підлозі і вантажні килимки (275 доларів) і різні інші додаткові опції привели до того, що ціна на топовий семимісний гібрид могла досягти неймовірних 47 042 долара. Це дуже серйозні гроші.
Безпека і як за неї бореться Тойота
Міцно бореться. Навіть в стандартну комплектацію включена камера заднього виду. А крім неї, базові функції безпеки представлені:
- АБС, дисковими гальмами по колу;
- контролем курсової і поперечної стійкості;
- бічними подушками безпеки передніх сидінь;
- бічними шторками для третього ряду сидінь (для семимісної версії);
- подушкою безпеки колін водія, а також усіма стандартними функціями безпеки на той час.
У тестах, проведених National Highway Traffic Safety Administration, Toyota Highlander Hybrid отримав загальну оцінку п'ять зірок за безпеку водія і пасажирів. Також п'ять зірок кросовер заслужив за захист водія від лобового удару з деформацією капота, передніх лонжеронів, переднього бампера. Передні і задні двері залишилися в цілості й схоронності.
Страховий інститут Insurance Institute for Highway Safety також оцінив безпеку машини вищим балом, а при використанні додаткового тесту на лобовий удар з неповним перекриттям результат не змінився. Вищий бал - «добре».
Гібридна містика: чому варто купити Toyota Highlander Hybrid з пробігом
Як і у будь-якого гібрида, економія палива Highlander буде варіюватися в залежності, крім іншого, від того, як часто машина буває в пробках, стирчить на світлофорах і інших ситуаціях, коли акумулятор і рекуперативного гальмування приносять великі дивіденди. Проте, навіть з урахуванням руху по шосе, практика показала кращі результати, ніж у більшості схожих трьохрядових кросоверів більш пізніх років випуску. Інвестиції серйозні, але і експлуатація стає дешевше.
Комусь може гріти душу недорога експлуатація, комусь комфортний просторий салон, а декому порятунок екології матінки-Землі. Однак в будь-якому випадку така покупка буде розсудливою, з огляду на японську надійність і постійна наявність запчастин, як нових, так і б / у.
Часті питання про розбирання Toyota Highlander 2008 - 2013
Так, скористайтесь пошуком автозапчастини на автомобіль за каталогом або зв'яжіться з нашим менеджером в будь-якому магазині для підбору VIN. В наявності 1612 товарів.
Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти будь-який товар безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка зі шроту здійснюється по всій Україні, також є самовивіз у Києві та Одесі.
У продажу оригінальні запчастини на іномарки та аксесуари з розбирання, тому проблем при встановленні не буде. Ви можете порівняти нову деталь із різних авто та замовити необхідну.
У широкому асортименті нашого складу представлені оригінали комплектуючих Toyota Highlander 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013 років випуску (покоління MHU4_, _GSU4_, _ASU4_), а також Toyota Highlander 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 років випуску (покоління MCU2_, _ACU2_), Toyota Highlander 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 років випуску, Toyota Highlander 2020, 2021, 2022, 2023, 2024 років випуску.
✅ Категорія товарів | Розбирання Toyota Highlander 2008 - 2013 |
✅ Кількість товарів у каталозі | 4018 |
✅ Середня ціна товарів | 47 USD |
✅ Ціна найдешевшого товару | 1 USD |
✅ Найдорожчий товар | 1500 USD |
✅ Середній рейтинг товару | ✅18449 оцінок ✅ 4.8 |