- Авторозбірка
- Каталог
- Запчастини SUBARU
- Запчастини Subaru Legacy 2015 - 2019
Розбирання Subaru Legacy 2015 - 2019
Розбирання Subaru Legacy 2015 - 2019
107885
64621AL01BVH
365352
38300AC380
512949
57704AL00A
671393
34110AL000
376196
20202AL00A
378894
91165AL00A
190698
57731AL02A
183723
46052AJ05A
593101
53029AL05B9P
587794
86611AL12A
368737
20152AL00A
582535
86631AL00A
378747
57707AL04A
134032
51439AL03A9P
591020
84501AL00A
152813
28151XA00A
378509
57705AL00A
570003
91036AL20B
418737
50527AL01A
570051
52811AL00B
502658
57251AL00A
584352
57731AL05A
584154
57731AL45A
141161
65009AL15D
183729
45122AL01A
109617
10103AC630
205937
64621AL01BWM
Subaru Legacy 2019. 30 років проти течії
На автомобільному ринку Америки спостерігається цікава тенденція. Є два бренди, популярність яких стрімко зростає. Це Jeep і Subaru, що, ймовірно, говорить про явний інтерес публіки до повного приводу. Почасти це прагнення до безпеки, частково до хорошої прохідності. Найкращі продажі показує крос Форестер, не так далеко від нього пішли універсал Outback і повнопривідний седан Subaru Legacy, запчастини який ділить з універсалом і частково зі спорт седаном WRX.
Шосте покоління Subaru Legacy. Все, що потрібно знати
Середньорозмірний седан на американському ринку - явно не та область, де потрібно гнути свою лінію. Купують такі машини люди консервативного складу характеру, виходить, і підхід до них потрібен особливий. Незмінний опозитний двигун і постійний повний привід. Це ключові моменти в концепції Субару. За винятком, хіба що, Subaru BRZ. Спорт-купе нового покоління виходить в продаж у 2021 році і привід у нього задній.
Шосте покоління Легасі було представлено в Штатах у 2015 році, а за всі 30 років еволюції по всьому світу продано понад 3,2 млн примірників седана. Показник значний і ця модель гідно конкурує з Toyota Camry, Ford Fusion (Mondeo), Honda Accord, Chrysler 200. Мало хто з суперників можуть запропонувати покупцеві повний привід навіть в якості опції, а з опозитним мотором Subaru Legacy - єдиний.
Його дизайн не несе будь-яких футуристичних або інопланетних підтекстів. При підготовці нового покоління дизайнери вирішили, що радикально нічого чіпати не потрібно. Навіщо ламати те, що працює. Новий Subaru Legacy у 2015 році просто став трохи крупніше, вишуканіше, комфортніше і міцніше зайняв свою нішу на ринку.
Випуск шостого покоління припинили у 2019 році, проте і сьогодні будь-який водій оцінить ті фішки, які прийшли п'ять років тому:
- Усі без винятку комплектації седана отримали інноваційний комплекс допомоги водієві EyeSight зі стереоскопічною камерою за дзеркалом заднього виду і системою кругового огляду.
- Будь Subaru Legacy за замовчуванням отримує фірмовий постійний повний привід.
- Навіть базовий седан зі старту має 6,5-дюймовий сенсорний дисплей мультимедійки.
- Більшість запчастин Субару Легасі не змінювалися за період випуску з 2015 року.
- І, звичайно, відмінні опозитні атмосферні мотори, які стикуються з варіаторною трансмісією CVT.
Не найбільший кліренс в 150 мм зовсім не означає, що седан пасує перед бездоріжжям. Покупець, який планує перевозити п'ятьох пасажирів і їх багаж з комфортом не завжди на хорошому асфальті, в першу чергу дивитиметься в бік середньорозмірних кросоверів. Однак і тут Subaru Legacy дасть прикурити багатьом з них.
Технічні характеристики Subaru Legacy VI
Седан ділить платформу з універсалом Outback. Ходова, підвіска, трансмісія практично ідентичні. Така ж, але трохи укорочена платформа використовується на спортседані WRX STI, Impreza і кросовері XV. Передня підвіска - що коливаються свічки Макферсон, ззаду фірмова багатоважільна конструкція. На всіх версіях використовується електричний підсилювач керма.
У порівнянні з попереднім поколінням змінили налаштування підвіски, але незначно. Наприклад, передні стійки тепер мали збільшений хід штока, а довжина відбійника зворотного ходу скоротилася з 80 до 60 мм. Ззаду всього лише замінили сайлентблоки поздовжніх важелів. Були посилені передні і задні пружини, штанга стабілізатора поперечної стійкості.
Багатьох спочатку лякає безступеневий варіатор LinearTronic. До тих пір, поки трансмісія не покаже себе в дії. Деякі конкуренти педалюють на те, що CVT у них не такий лінійний і має більше спільного з класичним гідромеханічним автоматом. Тут-то і криється заковика. Субарівський варіатор куди більш живучий, ніж схожі агрегати у Ніссан або Тойоти.
Все пояснюється просто. Варіаторні трансмісії можна запросто угробити, якщо перегріти або довго їхати на одному віртуальному ступені. В Subaru Legacy шостого покоління варіатор був трохи переглянутий. Зокрема, ревізія торкнулася ланцюга, в ній вкоротили ланки, а це вплинуло на економію палива і на ресурс.
Передавальне число трансмісії змінили, що дозволило розширити показники потужності діапазон з 6,3 до 7. Відповідно, коробка стала працювати м'якше, тихіше і частіше міняти віртуальні передачі. При цьому є можливість погратися в автомат, для цього існують підрульові пелюстки. Дуже корисна функція в місті, де LinearTronic відмінно себе зарекомендував.
В якості базового мотора американцям пропонувався тільки опозитний 2,5-літровий атмосферник з безпосереднім уприскуванням палива. Він видає чесних 175 сил і 235 Н ∙ м моменту, а в парі з варіатором в штатному режимі розжене седан до сотні за 9,5 с. Не бозна-що, але робить він це завзято і супроводжує ідеальним звуком фірмового опозитного вихлопу.
Для топових комплектацій американський дилер пропонував опозитний 6-циліндровий атмосферник об'ємом 3,6 л і потужністю 260 сил. Все з тією ж варіаторною трансмісією, яка чудово переварює всі 350 Н ∙ м крутного моменту. Варіатор має кілька режимів роботи, в тому числі і спортивний. Характер у найпотужнішої версії Subaru Legacy очікувано більш вибуховий, але чи потрібно за цю радість переплачувати, кожен вирішить для себе.
Теоретично мотори розраховані на роботу з 95-м бензином, але і на українському 92-му вони відпрацьовують нічим не гірше. Витрата палива, звичайно, різна:
- 2,5-літровий оппозит в місті з'їдає близько 10 літрів, а по трасі трохи більше 6 л на сотню.
- 3,6-літрова шістка просить 14 л / 100 км в місті, а на трасі їй досить 7,5 л.
Салон, дизайн і комфорт
Кажуть, що не можна бути таким невиразним в D-класі. Народ не зрозуміє. Дійсно, дизайн шостого покоління Subaru Legacy складно назвати помітним, яскравим або сміливим. Швидше, спокійним і впевненим у собі. Йому не потрібно нікому нічого доводити. З тієї причини, що і розрахований цей автомобіль на самодостатнього солідного покупця. Дизайн повністю відповідає аудиторії.
Спокійні кузовні лінії, легка ненав'язлива виштамповка через передню і задню двері по всьому борту від задніх ліхтарів до передніх крил. До пари кузовному силуету і передня оптика з бампером, в якому причаїлися противотуманки. Машина не виходить за канони сімейного седана. Салон виконаний в тому ж ключі.
Мрія традиціоналіста. Нічого зайвого, всі елементи інтер'єру витримані в єдиному ключі, здається, що робота над салоном була закінчена років десять тому. У порівнянні з минулим поколінням якість матеріалів обробки сильно зросла. Це стосується як м'якого, приємного на дотик пластика передньої панелі, так і обшивки дверних карт
Серед комплектацій можна було вибрати кілька варіантів обшивки крісел, як за кольором, так і за матеріалом. Простору в ногах задніх пасажирів більш ніж достатньо, проте стеля над заднім диваном буде суворо нависати над пасажиром зростом під два метри. В іншому ніяких претензій до ергономіки та простору бути не може.
Комплектації та ціни Subaru Legacy
В Штатах аж до 2019 року дилери пропонували два двигуни, один варіатор і п'ять комплектацій - базова 2.5i, 2.5i Premium, 2.5i Sport, 2.5i Limited і 3.6R Limited. Привід тільки повний постійний в будь-якої версії седана.
Комплектація 2,5i, від $ 22,545
Найпростішу комплектацію можна було купити до 2019 року з 2,5-літровим 175 мотором і варіатором. Цьому варіанту покладалися сталеві 17-дюймові штамповані диски. Список стандартного устаткування був досить значним:
- кондиціонер,
- камера заднього виду,
- заднє сидіння, що складається в пропорції 60/40,
- Bluetooth,
- 6,5-дюймовий сенсорний інтерфейс,
- інтеграція смартфонів Apple CarPlay і Android Auto,
- чотири порти USB (два спереду і два ззаду),
- аудіосистема з чотирма динаміками, CD-плеєром, HD і супутниковим радіо.
За замовчуванням всі Легасі мали фірмовий комплекс Subaru EyeSight. Він включає в себе адаптивний круїз-контроль, запобігання лобового зіткнення, попередження про виїзд з смуги руху і допомогу в утриманні смуги. Працює комплекс завдяки стереокамерам на лобовому склі і бічний камері справа на дзеркалі заднього виду.
Комплектація 2.5i Premium за $ 24,700
Одна з найбільш купованих комплектацій додає 17-дюймові легкосплавні диски, всепогодний пакет (підігрів передніх сидінь, підігрів дзеркал і склоочисника), а також:
- двозонний автоматичний клімат-контроль,
- дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням,
- обтягнутий шкірою кермо,
- 8-дюймовий сенсорний інтерфейс,
- шість динаміків для аудіосистеми.
Комплектація 2.5i Sport, від $ 26,800
Дуже схожа на Premium, але має 18-дюймові литі колеса, світлодіодні протитуманні фари, кнопковий запуск двигуна і безключовий доступ, дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням і різноманітні додаткові елементи зовнішньої і внутрішньої обробки. Sport також здобув моніторинг сліпих зон і попередження про перехресне русі ззаду.
Комплектація 2.5i Limited, від $ 29,245
Містить те ж обладнання, що і Premium, але отримує модернізовану підвіску, регульовані передні сидіння, пам'ять налаштувань водійського сидіння, задні сидіння з підігрівом, шкіряну оббивку і преміальний звук від Harman Kardon з 12 динаміками.
Комплектація 3.6R Limited
Версія 3.6R Limited оснащена шестициліндровим двигуном і адаптивними світлодіодними фарами. За цю комплектацію просять від $ 31,545. Зі списку опцій для більшості комплектацій найчастіше вибирали люк в даху з електроприводом, навігатор і датчик світла.
Краш-тести та безпека
Subaru Legacy добре підготували до іспитів на безпеку в США. Найбільш цікавими технологіями вважають:
- Технологія EyeSight Driver Assist. Крім іншого, комплекс займається утриманням машини в смузі з підруленням і здатний запобігти гальмуванням неминуче лобове зіткнення.
- Симетричний повний привід. Фірмовий коник Субару. Трансмісія здатна рівномірно розподіляти крутний момент по всіх чотирьох колесах, при цьому вона контролює коефіцієнт зчеплення з поверхнею.
- Контроль мертвих зон. Комплекс попереджає водія про зайняту смугу руху, якщо він збирається туди переїжджати. Працює в парі з системою виявлення перехресного руху ззаду.
В результаті за версією NHTSA Легасі отримав п'ять зірок з п'яти можливих з усіх дисциплін - фронтальному удару, бічного зіткнення, комбінованого фронтальному і бічному удару. Ризик перекидання фахівцями Федерального агентства з безпеки руху був оцінений на рівні 10%.
Конкуренти та суперники
Так, в сучасних умовах і з таким вибором в сегменті одного імені мало, щоб бути на чолі колони сімейних седанів. Тут і корейці з майже преміальною Сонатою, і німці з Audi A4, і BMW 318i. Корейці дешевше будуть, але є й інші пропозиції.
- Honda Accord. Навіть з меншим чотирициліндровим двигуном турбонаддув Accord дозволяє йому віддавати більше потужності й крутного моменту, але при цьому ефективніше витрачати бензин, ніж Legacy. Обидва автомобілі мають відмінний внутрішній простір, хоча Accord випереджає Subaru по максимальному простору для вантажу і задніх сидінь. Однак Honda не пропонує повнопривідну версію Accord. А за ціною в базі - дорожче майже на три тисячі.
- Subaru Impreza. У цих двох братів Субару багато спільного. Велика різниця полягає в розмірі. Impreza - компактний седан, Legacy - середньорозмірний. Якщо вантажний простір є пріоритетом, можна купити Impreza в кузові хетчбек, що дасть більше місця, ніж багажник Legacy. Ще є Subaru Outback, який ще ближче до Legacy. Тут нічия, при тому, що Імпреза на пару тисяч дешевше.
- Subaru Outback. Можна просто назвати Outback універсалом Legacy, але є відмінності. Головне з них - збільшений кліренс Outback і чудові позашляхові якості. І, звичайно ж, у Outback набагато більше вантажного простору, ніж у Legacy. Але Legacy дешевше, і у нього трохи краще з економією палива.
Subaru Legacy з США. Висновки
Для шанувальників Субару питання про покупку Subaru Legacy з невеликим пробігом зі Штатів не варто взагалі. Це солідний сімейний седан з достатньою потужністю, досить харизматичний і не найдорожчий.
Крім цього, є ще кілька плюсів:
- Повний привід вже в базі за смішну ціну.
- Респектабельна зовнішність.
- Гарна прохідність.
- Просторий комфортний салон.
- Відмінна ціна.
- Запчастини Subaru Legacy на розбиранні завжди в наявності по будь-яких позицій.
Є й очевидні мінуси:
- 14 літрів по місту для опозитної шістки, чи не забагато?
- Обидва мотори не можуть конкурувати за потужністю з деякими конкурентами.
- Всього одна коробка передач без варіантів.
І все ж цей седан буде гідним вибором для людини, яка цінує комфорт, надійність і імідж знаменитої японської марки.
Часті питання про розбирання Subaru Legacy 2015 - 2019
Так, скористайтесь пошуком автозапчастини на автомобіль за каталогом або зв'яжіться з нашим менеджером в будь-якому магазині для підбору VIN. В наявності 811 товарів.
Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти будь-який товар безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка зі шроту здійснюється по всій Україні, також є самовивіз у Києві та Одесі.
У продажу оригінальні запчастини на іномарки та аксесуари з розбирання, тому проблем при встановленні не буде. Ви можете порівняти нову деталь із різних авто та замовити необхідну.
У широкому асортименті нашого складу представлені оригінали комплектуючих Subaru Legacy 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 років випуску, а також Subaru Legacy 2020, 2021, 2022, 2023 років випуску, Subaru Legacy 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 років випуску.
✅ Категорія товарів | Розбирання Subaru Legacy 2015 - 2019 |
✅ Кількість товарів у каталозі | 2702 |
✅ Середня ціна товарів | 52 USD |
✅ Ціна найдешевшого товару | 1 USD |
✅ Найдорожчий товар | 1000 USD |
✅ Середній рейтинг товару | ✅12169 оцінок ✅ 4.8 |