Розбирання Mazda 6 2002 - 2007
592136
GR1A34J00
Огляд моделі MAZDA 6 02-08 GG
Не дивно, що 626 Mazda відстає в найважливішому сегменті сімейних седанів. Коли попереднє покоління 626 було перероблено, стався насувається паливна криза, і японська компанія переживала фінансові потрясіння, які привели до її поглинання компанією Ford Motor Company.
Зниження витрат було в порядку денному. Нової техніки не було. Маленький і ефективний був в; продуктивність була поза.
На жаль для Mazda, продуктивність, розкіш і місткість - сьогоднішні модні слова, навіть коли мова йде про сімейні седани. Незважаючи на недавній економічний спад і зростання цін на паливо, великі і маленькі. Кінська сила, економія палива. Погляньте навіть на поточний 626, і ви побачите, що автомобіль не в ногу зі своїм ринком. Тих, хто ризикнув банально, компанії довелося прийняти рекламний слоган і додати трохи «Zoom-Zoom» в свій сімейний автоперевізник.
Філіп Р. Мартенс, керуючий директор Mazda Motor Corp., каже, що автомобіль, який замінює 626, настільки досконало відрізняється з точки зору дизайну і філософії, що більше не буде називатися 626. Замість цього, як Мадонна і РуПол, нова Mazda тепер має бути відомо єдиному прізвисько «6», останні дві цифри якого відкидаються як зайві. Маркетингові представники Mazda, повторюючи думку, недавно почуте керівниками Acura, кажуть, що це перший крок до того, щоб автомобіль маркірувався як «Mazda», а не як більш відомий як 626.
Виглядає також абсолютно новий з рішучим італійським колоритом. Хоча поточні плани Mazda включають тільки седан, є три варіанти на 6 тем: седан, п'ятидверний хетчбек і універсал.
Хоча седан, призначений для наших берегів, досить привабливий, саме люк дійсно привернув нашу увагу. Він виглядає спортивно і практично, і, сподіваюся, Mazda вважатиме за доцільне імпортувати його в Північну Америку. Це, безумовно, зробило б відмінний рекламний ролик Zoom-Zoom. Варто зазначити, що кожен чиновник Mazda, від Мартенса і далі, прагнув оцінити реакцію на хетчбек і особливо на універсал 6-й версії, прагнучи до будь-якого виправдання, щоб привести обидва до наших берегів.
Тим часом седан приймає позу десь між ультраконсервативній Camry і новим авангардистських Nissan Altima. Коротше і з меншим вильотом, ніж у Camry, ці 6 майже такі ж круті, як у Altima, але без особливої обробки голови і задніх ліхтарів. Є також більше, ніж натяк на Audi A4 в тому, як задні С-образні стійки згинаються, щоб зустріти багажник.
Однак 6 - це не просто гарне обличчя. Згідно Mazda, перероблене шасі набагато жорсткіше. Це не тільки дозволяє калібрування підвіски більш спортивного типу без скручування конструкції в вузли, а й знову проявлена жорсткість сприяє створенню тихою кабіни автомобіля. Фактично, Mazda стверджує, що внутрішня тиша 6-их автомобілів перевершує багато німецьких розкішні седани. Компанія також каже, що її нове шасі, що містить деякі нові прийоми налаштування гармонік, настільки тихо, що інженери змогли зменшити звуковбирний матеріал удвічі.
Передня підвіска використовує незвичайну комбінацію подвійних поперечних важелів і довгого амортизатора / пружини амортизаційного типу для підвіски кожного колеса окремо. Компанія чітко націлена на німецькі туристичні автомобілі (а не на японські сімейні седани) з її жорсткими амортизаторами, що підтверджується під час нашої короткої поїздки по місцевої гоночній трасі в прототипі.
Те ж саме стосується задніх основ, які використовують те, що Mazda називає дизайном Multi-Link електронного типу. Система подвійних поперечних важелів, але з гвинтовою пружиною всередині важеля підвіски, а не зверху, головною вимогою до слави електронного типу є його низький, компактний профіль, який дозволяє зменшити колісну нішу. Спочатку використовувалася на седані 929 псевдо-класу люкс, система була відроджена, щоб дати новим 6 кориснішим простору багажника.
В цілому, досвід водіння Mazda 6 в більшій мірі європейський, ніж японський, легко перевершує Honda Accord за допомогою звивистих шпильок і довгих щіток. Те ж саме в порівнянні з Euro-spec Volkswagen Passat. Поворот був точним і добре утримував недостатню обертальність, в той час як мінімальний крен кузова відбив більш жорсткий настрій підвіски.
Як і Nissan Altima, механічна коробка передач з п'ятьма швидкостями буде стандартною як з 2,3-літровим чотирициліндровим двигуном Mazda, так і з 3,0-літровим V6 від Ford. оснащений доступною п'ятиступінчастою шлюшей). Обидва двигуни оснащені механізмом послідовного газорозподілу Mazda S-VT, який постійно змінює фазу впускного кулачка і фазировку. Базова четвірка отримує досить істотний приріст потужності в порівнянні зі старим двигуном: від 125 кінських сил нинішнього 2,0-літрового чотиримісного двигуна до 160 к.с. нового двигуна. Завдяки додаванню високотехнологічного механізму зміни фаз газорозподілу і вихрових регулюючих клапанів у впускний колектор, новий 2.3 також має значно більший крутний момент - 152 фунт-футів у порівнянні з 127 615 фунтів-футів 2002 року.
комплектації
Mazda 6 доступна як седан, універсал або п'ятидверний хетчбек. Седани і хетчбеки бувають або в базовій комплектації i, або в обробці хай-лейн; Вагон поставляється тільки з обробкою. Стандартне оснащення i включає в себе похилий / телескопічний кермо, кондиціонер, стереосистему на CD, вбудовані в кермо аудіосистеми управління, круїз-контроль і електричні склопідйомники, дзеркала і замки. Модель s додає 17-дюймові легкосплавні диски, сидіння водія з електроприводом і автоматичний клімат-контроль. Обидві комплектації підходять для спортивного пакету, який включає протитуманні фари, комплект днища, внутрішню обробку з штучного титану і задній спойлер. Grand Touring Package об'єднує всі обладнання Sport Package з автоматичною коробкою передач, шкіряною оббивкою, червоними електролюмінесцентними датчиками, люком в даху, стереосистемою Bose з CD-чейнджером в межах, а також підігрівом сидінь і дзеркал. Багато з цих функцій доступні як окремі опції.
Часті питання про розбирання Mazda 6 2002 - 2007
Так, скористайтесь пошуком автозапчастини на автомобіль за каталогом або зв'яжіться з нашим менеджером в будь-якому магазині для підбору VIN. В наявності 102 товарів.
Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти будь-який товар безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка зі шроту здійснюється по всій Україні, також є самовивіз у Києві та Одесі.
У продажу оригінальні запчастини на іномарки та аксесуари з розбирання, тому проблем при встановленні не буде. Ви можете порівняти нову деталь із різних авто та замовити необхідну.
У широкому асортименті нашого складу представлені оригінали комплектуючих Mazda 6 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013 років випуску (покоління GH), а також Mazda 6 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 років випуску (покоління GG), Mazda 6 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021 років випуску (покоління GJ, GH), BMW 6 F06 F12 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 років випуску, Mazda 6 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 років випуску.
✅ Категорія товарів | Розбирання Mazda 6 2002 - 2007 |
✅ Кількість товарів у каталозі | 118 |
✅ Середня ціна товарів | 30 USD |
✅ Ціна найдешевшого товару | 4 USD |
✅ Найдорожчий товар | 180 USD |
✅ Середній рейтинг товару | ✅543 оцінок ✅ 4.8 |