Розбирання LEXUS RX 350/450h 16-

Розбирання LEXUS RX 350/450h 16-

Підкрилок передній лівий Lexus RX350 RX450h 16-22 новий TYC Тайвань
Арт.
376038
Номер
306LXF026
3831 грн
99 $
Без зображення
Арт.
353579
Номер
116881001N
5302 грн
137 $
Без зображення
Арт.
566132
Номер
5261148181
1122 грн
29 $
Капот голий Lexus RX350 RX450h 16-22 алюміній, синій 8X5, тички
Арт.
572236
Номер
5330148180
26703 грн
690 $
Цапфа зад прав Lexus RX350 RX450h 16-22
Арт.
102935
Номер
4230448070
5031 грн
130 $
Рульова колонка Lexus RX350 RX450h 16-22
Арт.
569730
Номер
4520A-48080
15480 грн
400 $
Впускний колектор нижня частина Lexus RX350 16-22
Арт.
569665
Номер
17111-0P060
1548 грн
40 $
Без зображення
Арт.
376037
Номер
606LX2022
3251 грн
84 $
Двигун Lexus RX350 16-22 2GR-FKS 118к
Арт.
569920
Номер
1900031Q00
131580 грн
3400 $
Роздатковий передній редуктор Lexus RX350 16-22 AWD 118к
Арт.
570027
Номер
36100-48052
15480 грн
400 $
Тяга стабілізатор зад прав Lexus RX350 RX450h 16-22
Арт.
276013
Номер
48802-0E010
194 грн
5 $
Задній диференціал редуктор Lexus RX350 16-22 118к
Арт.
565868
Номер
41110-48104
13545 грн
350 $
ABS АБС Lexus RX350 16-22 AWD
Арт.
569746
Номер
4405048750
17415 грн
450 $
Ключ Lexus RX450h 16-20 canada built, 4 кнопки
Арт.
572457
Номер
89904-0E170
5805 грн
150 $
Паливний насос Lexus RX350 16-22
Арт.
565539
Номер
77020-48190
5031 грн
130 $
Генератор Lexus RX350 16-22
Арт.
275895
Номер
270600P370A
5805 грн
150 $
Двері в зборі зад прав Lexus RX350 RX450h 16-22 графіт
Арт.
222960
Номер
67003-0E140
23220 грн
600 $
Захист днища лівий великий Lexus RX350 16-22
Арт.
570021
Номер
58167-0E042
1935 грн
50 $
Кронштейн крила правий Lexus RX350 RX450h 16-22
Арт.
276262
Номер
53733-0E050
581 грн
15 $
Ліхтар зовнішній крило лев Lexus RX350 16-22 новий TYC Тайвань
Арт.
353561
Номер
116882001N
5457 грн
141 $
Цапфа зад лев Lexus RX350 RX450h 16-22
Арт.
102934
Номер
4230548070
5031 грн
130 $
Рульовий карданчик Lexus RX350 RX450h 16-22
Арт.
102950
Номер
45220-48250
3483 грн
90 $
Олійний охолоджувач ДВЗ Lexus RX350 RX450h 16-22
Арт.
143604
Номер
15710-0P010
3096 грн
80 $
Колектор впускний Lexus RX350 16-22
Арт.
102636
Номер
1719031270
5805 грн
150 $
Компресор кондиціонера Lexus RX350 16-22
Арт.
275894
Номер
88320-48320
14706 грн
380 $
Привід піввісь передня права Lexus RX350 16-22 AWD
Арт.
569875
Номер
43410-48130
17415 грн
450 $
Тяга стабілізатор зад лев Lexus RX350 RX450h 16-22
Арт.
276012
Номер
48803-0E010
194 грн
5 $
Привід піввісь зад прав Lexus RX350 16-22
Арт.
103009
Номер
42340-48120
7740 грн
200 $
ABS АБС Lexus RX350 16-22FWD
Арт.
276359
Номер
44540-0E240
13545 грн
350 $
Ключ Lexus RX350 16-22 4 кнопки, подряпини
Арт.
566272
Номер
8990448J60
5418 грн
140 $
Стартер Lexus RX350 16-22
Арт.
102653
Номер
2810031200
3870 грн
100 $
Захист днища права Lexus RX350 RX450h 16-22
Арт.
276235
Номер
50819-0E020
3096 грн
80 $
Кронштейн крила лівий Lexus RX350 RX450h 16-22
Арт.
276261
Номер
53734-0E050
581 грн
15 $

Lexus RX 2019. Коли вовча шкура личить

Найперший Lexus RX в кінці 90-х перевернув автомобільну промисловість з ніг на голову. Він став хрещеним батьком всіх преміальних паркетників, за якими сьогодні черги в автосалонах. 

Потужний V6, гостре кермо, спритний автомат, преміальна начинка, великий дорожній просвіт - цей рецепт кросовера, що використовує як оригінальні запчастини Lexus RX, так і частково платформу седана ES, став класичним. Четверте покоління ер-іксу посилило враження за рахунок агресивного дизайну.

Що нового в Lexus RX 350 / 450h 2019

Згадуючи перше покоління кросовера, не віриться, що таке було можливо на початку 2000-х. Поперечно розташований алюмінієвий V-подібний 6-циліндровий атмосферник 1MZ-FE вражав потужністю і моментом (223 к.с., 302 Н∙м), а АКПП відрізнялася швидкими і точними перемиканнями, постійний повний привід з блокуванням міжосьовий віскомуфти, несучий кузов і преміальний салон.

Всі три покоління Lexus RX потихеньку нарощували потенціал, салон вбирався все багатшими з упором на преміальне обладнання, а дизайн кузова ставав дедалі агресивнішим. Тепер, після 2016 року, з виходом четвертого покоління, а тим більше після рестайлінгу влітку 2019 року, агресії і напору в зовнішності у кросовера не відняти. Мабуть, це один з найпривабливіших автомобілів в класі преміум-кросоверів.

Еволюція гібридів моделі Lexus RX починається з 2004 року, коли з'явився перший в світі преміальний кросовер 400h з електрифікованим силовим агрегатом. Він досі залишається найпопулярнішим гібридом бренду, багато в чому завдяки не так люксовому салону, скільки технічним нововведенням. З того часу було продано більше мільйона примірників гібридного RX.

На відміну від інших гібридних моделей-конкурентів, Лексус запропонував чудову динаміку, що поєднується з хорошою економією палива. Навіть за нинішніми мірками 7,5 с розгону до сотні виглядає дуже непогано. Під капотом у нього стояв V-6, що працює за циклом Аткінсона, а електромеханічна трансмісія багато в чому повторювала вже перевірений на Toyota Prius варіатор CVTi. ДВС і два електромотори укупі віддавали чесних 273 сили, крутний момент розподілявся між двома електродвигунами на кожній осі.

На хвилі всього цього сьогодні ми маємо найпопулярніший в США преміальний кросовер в особі Lexus RX, хоч з бензиновим, хоч з гібридним агрегатом. І не тільки в США. Це Тойота зобов'язана адаптувати свої Камрі і Королли під конкретний ринок, Лексусу це не потрібно. Хоча б з тієї причини, що в будь-якому Пакистані або Перу, хто багатший хоче отримати такий же Lexus RX, як в Каліфорнії, для якої він, власне, і був побудований.

Дизайн Lexus RX. Як Вінні-Пух став грізлі

Добродушний і нешкідливий дизайн двох з половиною поколінь Lexus RX викликав тільки розчулення. Вінні, добрий і нешкідливий. З 2016 року всі змінилося. Іграшкового ведмедика накачали стероїдами і змусили пройти спецвишкіл в дизайнерському ательє Лексус. Тепер це агресивний на вигляд, але такий же спокійний в душі паркетник. 

Публіка із задоволенням прийняла цей експеримент, Lexus RX розкуповується в Штатах ще активніше і не йде з топових позицій у рейтингах найпопулярніших видань.

Пояснити такий ажіотаж просто. Віддані шанувальники марки і RX зокрема, вже нікуди не подінуться, а нова публіка запросто купиться на сучасний, десятиліттями не старіючий агресивно-спортивний дизайн. Гігантська решітка радіатора з фірмовою конфігурацією у вигляді пісочного годинника розтягнулася від окрайки капота до нижньої «губи» псевдозахисту. Фари головного світла стали вдвічі вужчими і розповзлися по переднім крилам.

Решітка зрушила світлодіодні протитуманні фари до самого краю переднього бампера, по ним і можна відрізнити рестайлінговий Lexus RX від дореформеного. Різкі точені лінії на порогах, передніх і задніх дверях в нижній частині підкреслюють відносно високий кліренс, а рішуча підвіконна лінія тягнеться від переднього крила до корми, роблячи силует більш стрімким.

У цьому поколінні дизайнери вирішили застосувати ефект «літаючого даху». Прийом не новий, але ефектний. Особливо виграшно виглядає ця справа на подовженому трирядному семимісному варіанті Lexus RX, який з'явився у дилерів в США тільки в 2018 році. Тепер семимісні Лексуси доступні як з бензиновими, так і з гібридними агрегатами. 
Все ж у 2018 році в ході рестайлінгу нашому грізлі трохи збавили агресії. Пропали хижі ікла на передньому бампері, ті ж противотуманки зрушили вниз і зробили більш витягнутими, а передня оптика отримала більш плавні обводи. Перемалювали і задні ліхтарі. Тепер Lexus RX чимось нагадує молодший кросовер бренду, свіжий UX.

Салон і базове устаткування

Загальне враження від інтер'єру нового Lexus RX - спокійний, строгий, солідний. Таким і повинен бути салон преміального кросовера. Правда, іноді вибивають з колії жорсткий матеріал, з якого виконані кнопки і крутилки, але зате вони в житті не зітруться і переживуть обшивку.

Водійська зона чітко позначена облямівкою з полірованого алюмінію, частково обділяючи переднього пасажира в візуальному просторі. Як і раніше, передня консоль дивиться в бік водія і розгорнута відносно передньої панелі на 6 градусів. Нове кермо стало більш пухким і хватким, з широкими спицями, на яких розташували органи управління мультимедійкою, навігатором і круїз-контролем.

Модель по суті, не нова, тому в RX до 2019 року використана попередня версія інформаційно-розважального інтерфейсу компанії в порівнянні з більш новими моделями, такими як менший кросовер UX і спортивне купе LC, а також недавно оновлені RC і NX. В результаті графіка виглядає трохи застарілою, і це особливо помітно з навігаційною системою, яка сходить до старої Toyota Kluger 2006 року. Він навіть «стрибає» по карті, а не прокручується, як в нових навігаторах, що здається дуже застарілим, хоча для декого це може і не бути проблемою.

Хоча центральний дисплей, що нависає над консоллю, виглядає дуже сучасно і по-європейськи. Його розтягнули до роздільної здатності 1280х480 (в базі 8 дюймів), але сенсорного екрана все ще немає, комплекс управляється новою версією контролера RemouteTouch. За допомогою хитромудрого джойстика ми рухаємо курсор по екрану, але для вільного спілкування з комплексом все-таки потрібна практика. Тачпад і сенсор з'явилися тільки у 2019 році.

Оскільки сенсора немає, то і екран мультимедійкі можна сміливо відсунути від водія і залишити його в зоні периферійного зору. За рахунок цього нова приладова панель стала ширше, але зберегла в базових комплектаціях класичну структуру - по центру дисплей бортового комп'ютера з оперативною інформацією, з боків - тахометр і спідометр. Виняток зробили тільки для топової комплектації, де приборка копіює конфігурацію спортивних купе бренду.

Кольоровий проекційний дисплей в дорогих комплектаціях компенсує відсутність цифрового відображення швидкості в комбінації приладів, а також надає пристойний обсяг інформації.

Розмір багажника за другим рядом становить 453 л до верхнього краю спинки сидіння, а зі складеними спинками він розростається до 924 л. На папері це не так вже й багато, особливо коли більшість конкурентів пропонують приблизно на 100 літрів більше з встановленими задніми сидіннями, але це корисний простір, який більш ніж здатний вмістити коляску або кілька великих валіз.

Семимісний RX L, який має кузов на 110 мм довше і більш вертикальне заднє скло для розміщення третього ряду сидінь, отримав всі ті ж оновлення. Як і багато інших кросоверів, він дотримується схеми «п'ять плюс два», а не чисто семимісної. Задні крісла найкраще підходять для дітей (попри розтягнуту платформу, яка дає на 95 мм більше місця для ніг). При цьому, коли всі сидіння зайняті, ззаду ще достатньо місця для пари сумок з супермаркету. Лексус, все-таки.

Техніка та агрегати Lexus RX

По моторах особливих змін немає. За конфігураціями є. Тепер комплектація F Sport може бути не тільки повнопривідною, але і з приводом тільки на передні колеса. Як і раніше, можна вибрати кілька варіантів: 

  • Лексус під шильдиком RX350 обладнаний 3,5-літровим двигуном V-6 2GR-FE потужністю 295 к.с. і 370 Н∙м моменту в діапазоні 1650-4000 об / хв; 
  • RX450h йде з атмосферним V-6 і двома електродвигунами (для передньої і задньої осі) загальною потужністю 308 кінських сил. 

RX350 з повним приводом і показав адекватний, але повільний для сегмента, розгін за 6,9 секунди з місця до 100 км/г. RX450h - один з небагатьох гібридів в цій ніші, але йому також було потрібно більше часу, ніж в середньому, щоб дістатися до позначки в 100 км/г, близько 7,1 секунди. 

Розтягнутий трьохрядовий RX350L видає на п'ять кінських сил менше, ніж дворядний RX350, тому що подовжений кузов і запасне колесо не дають використовувати подвійну вихлопну систему від п'ятимісної версії. Як і очікувалося, час розгону до сотні буде трохи більше.

Основна платформа для всіх версій Lexus RX та ж, що і була в попередньому поколінні. Спереду стійки Макферсон, ззаду багаторичажка. Однак підвіска стала дещо жорсткішою за рахунок застосування більш товстого (+1 мм) стабілізатора спереду і більш жорстких сайлентблоків важелів і втулок ззаду. У комплектації F Sport тепер з'явилися адаптивні амортизатори і активні стабілізатори поперечної стійкості. Це новинка для бренду в принципі.

Попри більший кузов, вага автомобіля залишився колишньою. Тепер в складі силового каркаса більше половини сплавів - високоміцні легкі стали. Ще кузов став жорсткішим за рахунок збільшення кількості зварювальних точок і композитного клею спеціального складу. Між щитом моторного відсіку і лонжеронами з'явилися підсилювачі, це поліпшило пасивну безпеку.

Система приводу теж була переглянута, але концепція залишилася колишньою. З моноприводом все зрозуміло, а версія 4х4 в основному працює передніми колесами, але як тільки вони починають пробуксовувати, спрацьовує електромагнітна муфта JTEKT. Вона перекидає до 50% моменту на задню вісь, причому робить це блискавично. Час спрацювання - 20 мс. 
Муфту можна заблокувати і вручну, але працювати вона буде тільки на швидкості до 40 км / ч. Потім муфта розпускається і переходить в режим стеження за поведінкою передніх коліс, положенням дросельної заслінки, швидкістю і оборотами двигуна. Повного блокування муфти в автоматичному режимі можна домогтися тільки тоді, коли зі старту втопити педаль газу в підлогу.

Комплектації і ціни  Lexus RX

Lexus RX350 2019 року зі п'ятьма пасажирами доступний у версії Base і версії F Sport. Обидві вони оснащені 3,5-літровим двигуном V6 (295 кінських сил), восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач і переднім приводом. Повний привід тепер розглядається в якості опції.

Комплектація Base, від $ 34,000
Початкова передньопривідна комплектація оснащується 18-дюймовими литими дисками, світлодіодною оптикою з покажчиками поворотів у вигляді рядка, що біжить, а також:

  • дверима багажного відділення з електроприводом;
  • безключовим доступом і пуском двигуна з кнопки; 
  • двозонним автоматичним клімат-контролем;
  • оббивкою зі штучної шкіри;
  • передніми сидіннями з механічним регулюванням;
  • рульовою колонкою з гідрорегулюванням;
  • заднім сидінням зі спинкою, що розкладається в пропорціях 40/20/40; 
  • додатковою полицею над багажним відділенням.

Також в базову комплектацію входить камера заднього виду, адаптивний круїз-контроль, аварійний зв'язок Safety Connect, набір засобів безпеки водія (пакет Safety System +, включаючи функцію попередження про виїзд зі смуги руху з підруленням, а також попередження про лобове зіткненні і пом'якшення його наслідків за допомогою автоматичного екстреного гальмування), Bluetooth, 8-дюймовий дисплей, інтегрований в смартфон навігатор і аудіосистема з дев'ятьма динаміками.

Пакет Premium доступний для всіх версій, окрім F Sport, і додає бічні дзеркала з автоматичним затемненням, люк на даху, датчик дощу, функції пам'яті налаштувань водійського сидіння, шкіряну оббивку, дерев'яне оздоблення та відсік для зберігання в задньому підлокітнику. 

Пакет Luxury (також доступний тільки на базових моделях) включає елементи пакету Premium і додає 20-дюймові литі колеса, рульове колесо з підігрівом, сонцезахисні козирки на задніх дверях, модернізовану шкіряну оббивку і регулювання поперекового підпору в чотирьох діапазонах для передніх сидінь.

Комплектація F Sport, від $ 37,000
Версія F Sport має обладнання пакета Premium, плюс спортивні декоративні елементи кузова, 20-дюймові колеса, адаптивні амортизатори підвіски, покращений звук двигуна, підрульові перемикачі коробки передач, унікальні прилади, спортивні сидіння з підігрівом і вентиляцією, шкіряну оббивку і унікальну внутрішню обробку. F Sport також доступний з повним приводом. Ця версія тягне на $ 43,000.

Пакет Navigation додає до цього добра систему навігації, інтерфейс Remote Touch, великий 12,3-дюймовий дисплей, голосове керування, пакет додатків Lexus Enform і аудіосистему з 12 динаміками. 

Інші опції можуть запропонувати функцію моніторингу мертвих зон з попередженням про перехресний рух ззаду, автоматичним гальмуванням і ряд корисних фішок: 

  • камеру заднього виду з панорамним оглядом;
  • панорамний люк на даху; 
  • передні сидіння з підігрівом і вентиляцією; 
  • сидіння другого ряду з електроприводом складання спинок;
  • буксирувальний пакет (з поліпшеною системою охолодження); 
  • передній і задній парктронік; 
  • двері багажного відділення з функцією гучного зв'язку; 
  • модернізовані світлодіодні фари (з 18 окремими світлодіодними акцентними вогнями); 
  • кольоровий проекційний дисплей; 
  • рульове колесо з підігрівом; 
  • звук Mark Levinson з 15 динаміками.

Краш-тести і безпеку Lexus RX

IIHS присудив версії RX 2018 року нагороду Top Safety Pick, і її оцінки досить прості, але оцінки від NHTSA не настільки перспективні. Агентство присудило кросоверам RX з переднім приводом чотири зірки за захист водія і пасажира при лобовому зіткненні з повним перекриттям і деформацією капота, переднього бампера, лонжеронів, підсилювачів. 
Те ж саме вірно і для довгобазних RX 350L і 450hL як з переднім, так і з повним приводом. Повнопривідний RX 350 - єдина версія, що отримала в цілому п'ять зірок, хоча вона заслужила тільки чотири зірки в краш-тестах з лобовим ударом, як і будь-який інший RX.

Конкуренти Lexus RX 2019

Конкурентів для нашого героя навряд чи набереться десяток, оскільки сегмент ринку специфічний, а кожен преміальний середньорозмірний кросовер має свої особливості. Особливість Lexus RX - тихий, просторий і розкішний салон. Ось що пропонують суперники:

  • Mercedes-Benz GLE. Зі стартовою ціною в $ 72,000, здавалося б, тут має бути все на світі. І динаміка, і економія палива, і комфортний салон. З економією палива не склалося, а ось салон у німця, дійсно, якісніше.
  • Acura MDX. Підвіска жорсткіше, ніж у Лексуса, а салон трохи тісніше. Також в оформленні місцями можна наштовхнутися на жорсткий пластик. Але MDX йде з трьома рядами сидінь вже в базі, багажник у Акури побільше, а показники краш-тестів краще.
  • Lexus NX. Якщо ціна для покупця серед пріоритетних показників, однозначно Lexus NX виграє у старшого за званням RX. В іншому - салон менше, двигун (2,0 л турбо) більш метушливий, але менш динамічний.

Висновки. Lexus RX з пробігом

Про надійність автомобілів бренду ходять легенди, тому на розбиранні Lexus RX високий попит в основному на оптику, кузовне залізо, блоки управління подушками безпеки. Зі зрозумілих причин ці запчастини Лексус затребувані після ДТП. В іншому плюси і мінуси моделі можуть оцінюватися суто індивідуально.

Плюси:

  • Чудовий сміливий, зухвалий і яскравий фірмовий дизайн.
  • Непогані (але не ідеальні) динаміка і реакції на кермо.
  • Повний набір опцій безпеки, чим дорожче комплектація, тим функцій більше.
  • Дуже комфортна підвіска.
  • Є семимісна і гібридна версія.

Мінуси:

  • Ціна. З кожним рестайлінгом Lexus RX стає дорожче.
  • Місткість третього ряду RX 350L/450hL не витримує ніякої критики.
  • У салоні є елементи з дешевого пластику (шайба мультимедійкі в комплектації Base, наприклад).

Все ж це одна з тих машин, які мають мінімальний індекс втрат при повторному продажі, хоча б тому покупка преміального Lexus RX матиме фінансове виправдання, не кажучи про безперечні переваги перед однокласниками.

Часті питання про розбирання lexus rx 350/450h 16-

Розбирання LEXUS RX 350/450h 16- - чи можна підібрати і купити запчастини по вин коду?

Так, скористайтеся пошуком автозапчастини по каталогу або зв'яжіться з нашим менеджером для підбору по VIN. В наявності 864 товарів.

Розбирання LEXUS RX 350/450h 16- - які умови гарантії та доставки?

Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти товар абсолютно безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка здійснюється по всій Україні, також є самовивезення в Києві та Одесі.

Як правильно підібрати запчастини в розділі розбирання lexus rx 350/450h 16-?

У продажу оригінальні запчастини та аксесуари з розбирання, тому проблем при установці не буде. Ви можете порівняти деталь з різних авто і замовити необхідну.

✅ Категорія товарів Розбирання LEXUS RX 350/450h 16-
✅ Кількість товарів у каталозі 1207
✅ Середня ціна товарів 88 USD
✅ Ціна найдешевшого товару 1 USD
✅ Найдорожчий товар 3400 USD
✅ Середній рейтинг товару ✅5749 оцінок ✅ 4.8