- Авторозбірка
- Каталог
- Запчастини LEXUS
- Запчастини Lexus ES 2013 - 2018
Розбирання Lexus ES 2013 - 2018
Розбирання Lexus ES 2013 - 2018
264677
5381233230
138446
88790-28100
473712
8191030040
179008
53111-33450
594697
PT79100842
671088
67001-33220
595114
5314130490
218499
85315-06220
429089
5215933953
178996
52611-33280
429016
5144233160
95753
45130-33510-C0
178992
5341033290
Lexus ES 300H/350
Респектабельні средньорозмірні седани бізнес-класу Lexus серії ES присутні на ринку з 1989 року. Ці преміальні автомобілі завжди були атрибутом успішного підприємця, але особливо виділяється шосте покоління моделі, що продається з 2013 року. Саме тоді в лінійку ES 350 додалася гібридна версія 300h.
Детальніше про модель
Модель Lexus ES 350 отримала свою назву в 2007 році, і приурочена вона була новому двигуну під капотом – 3.5-літровому бензиновому V6. У 2013 році у продажу з'явилося шосте покоління седана, повністю оновленого зовні і всередині. Плаг-ін гібридна версія седана ES 300h, виробництво якої почалося в тому ж 2013-му, стала першою в цій лінійці автомобілів бізнес-класу. Зовнішніх відмінностей між бензиновим і гібридним варіантами немає.
Lexus ES 350/300h шостого покоління випромінює непохитну впевненість у своєму високому статусі. Швидкого погляду достатньо, щоб зрозуміти, що модель є преміальної. Про це свідчить безліч дрібних деталей на величному кузові – складна оптика фар, хромована решітка радіатора, протитуманні фари і обрамлення вікон, всі елементи в одному кольорі, злегка виступаючі пороги і елегантні лінії.
Набори опцій
Незважаючи на поділ моделі на бензинову і гібридну версії, загальних деталей і функцій у них дуже багато. Відмінними рисами ES 350 і 300h є силові установки. Під капотом «звичайного» седана працює V-подібний 6-тиціліндровий бензиновий агрегат об'ємом 3.5 літра. Його невід’ємною частиною є автоматична КПП на 6 швидкостей. Плаг-ін гібрид має 2.5-літровий бензиновий двигун і електромотор, що працюють разом з трансмісією-варіатором.
У випадку з седанами 2013-2015 років виробництва, то Lexus ES 350/300h мав розділену радіаторну решітку на рівні фар і повітрозабірник внизу переднього бампера. Дзеркала і дверні ручки пофарбовані в колір кузова. У 2015 році відбувся рестайлінг моделі. В його результаті ускладнилася форма і конструкція головного світла і противотуманок, решітка радіатора і повітрозабірник об'єдналися в один суцільний модуль, обрамлений хромованою смугою. На кришці капота з'явилися рельєфні лінії.
Lexus ES 350/300h має відповідний статусу цінник. Так, бензинові седани 2013 року випуску в базовій комплектації коштують в районі 24000 доларів. Авто після рестайлінгу 2015 року обійдеться мінімум в $ 30000, а ось за ES 350 2018-го року доведеться викласти понад 40000 доларів. Гібридні ES 300h коштують дорожче: седан 2013 року – 26000-27900 доларів, 2015-го – близько $ 32000, 2018-го – від $ 41500.
Модель пропонує одну стандартну комплектацію для ES 350/300h і відразу кілька пакетів додаткових опцій. У базову комплектацію преміального седана входять:
- Фірмові литі диски діаметром 17 дюймів
- Ксенонове головне світло
- Світлодіодні ходові вогні і противотуманки
- Дзеркала з підігрівом
- Доступ без ключа
- Запуск двигуна з кнопки
- 8 режимів регулювання передніх сидінь плюс два рівня підтримки для попереку
- Телескопічна і вертикальна регулювання керма
- Автоматичний двозонний клімат-контроль
- Підігрів передніх крісел
- Вінілова оббивка салону
- Автоматично затуманює дзеркало в салоні
- Круїз контроль
- Аварійні комунікації Safety Connect
- Синхронізація з гаджетами через Bluetooth
- Супутникове радіо
- AUX, USB і iPod порти
- CD-плеєр на 6 дисків
- 8 динаміків
- Інтерактивний дисплей
З 2015 року в категорію стандартних опцій перейшли: санруф, відеокамера заднього виду, сенсорний дисплей, навігатор, автоматичний дальнє світло і різні цифрові асистенти.
Якщо такого багатства функцій недостатньо, то можна замовити додаткові, які зосереджені в пакетах Premier, Luxury і Ultra Luxury. Для бензинового ES 350 і для гібридного ES 300h функціонал абсолютно однаковий. В пакети входять 18-тидюймові диски, елементи інтер’єру з натурального дерева, преміальна шкіряна обшивка, панорамний санруф, підігрів керма, автоматична шторка на задньому вікні, автоматичні двірники, запам’ятовування установок водійського і пасажирського крісла, широкоформатний сенсорний дисплей і акустична система на 10 динаміків від Mark Levinson.
Технологічне забезпечення ES 350/300h на позамежному рівні. Навіть за кермом власник буде відчувати себе вільно, адже безліч датчиків і систем контролюватимуть кожен рух авто на стоянці або на трасі. Датчик фронтальних зіткнень і утримання в смузі, передні і задні сенсори для парковки, датчики перехресного руху, моніторинг сліпих зон, сенсори опадів і багато інших помічники, які ніколи не підведуть.
Що під капотом
Lexus ES 350 обладнаний 3.5-літровим атмосферним бензиновим агрегатом V6 з заводським назвою 2GR-FE з сімейства Toyota GR. Такий же встановлювався на Camry, Avalon, Venza, Highlander і Lexus RX 350. Агрегат має 24 клапана під керуванням Dual VVT-I на впуск і на випуск. Впорскування палива в циліндр - розподілений, два распредвала обертаються від ланцюгів. Двигун здатний видати 268 к.с. і 336 Нм. Розгін до 100 км/год займає близько 6,5 секунд. Витрата палива по місту – 11,2 літра, по трасі - 7,6 л на 100 кілометрів. Стандартна трансмісія для цього агрегату – автомат на 6 швидкостей.
Під капотом у гібридного Lexus ES 300h працює 2,5-літровий 4-хціліндровий двигун 2AR-FXXE виробництва Toyota. Цей агрегат встановлюється гібридні версії Camry, Avalon, RAV4 і Lexus LM300h. Працює мотор по циклу Аткінсона з підвищеною ефективністю використання палива. Унікальна конструкція поршнів і розподілвалів сприяють підвищенню ККД за рахунок зменшення крутного моменту і потужності. Недолік компенсується електричною силовою установкою. У парі з двигуном внутрішнього згоряння працює електромотор-генератор, який під час гальмування накопичує енергію і заряджає акумуляторну батарею під багажником. Сумарна потужність досягає 200 л. с., крутний момент – 232 Нм, розгін до 100 км/год – 8,7 секунд. Хоч плаг-ін гібрид і повільніше бензинового ES 350, зате споживає мало не вдвічі менше палива - 5,8 літра/100 км, тривалість поїздки тільки на електриці – близько 3 км. Трансмісія-варіатор eCVT – стандартна для ES 300h.
Передній привід на ES 350 / 300h є безальтернативним. Обидві підвіски працюють за принципом Макферсона.
Неприємні моменти
Знайти недоліки в преміальному седані Lexus дуже важко. Зазвичай його і купують через величезної кількості переваг і переваги над іншими моделями інших виробників. Природно, ES 350/300h як і будь-яка техніка ламається. Але відбувається це дуже рідко і не критично. Після 150 тисяч км пробігу може вийти з ладу котушка запалювання, але проста заміна вузла повністю вирішує проблему. При недбалому відношенні на бензиновому ES 350 може вийти з ладу автоматична трансмісія. Проявлятися це буде в характерному шумі при наборі швидкості з місця. Інші поломки характерні для більшості автомобілів - знос пиляків, сальників, амортизаторів, гальмівних колодок, фільтрів і так далі. Розумна експлуатація допоможе уникнути критичних поломок цього в цілому надійного автомобіля.
Але не одними поломками може засмутити ES 350/300h. Користувачі відзначають ряд недоліків моделі, починаючи від великої витрати палива і закінчуючи нестабільною роботою кондиціонера. Через батареї у гібридного ES 300h може здатися скромним обсяг багажника, але ж седан бізнес-класу набувають не тільки для поїздок в супермаркет або за будматеріалами. Велика кількість цифрових асистентів з одного боку грандіозне перевагу, а з іншого – позбавляє водія відчуття повного контролю над залізним конем. Нарікають користувачі і на незрозумілий інтерфейс мультимедійної і телематической систем. Дивують відгуки окремих власників, які вважають бензиновий V6 занадто потужним для переднього приводу. Звичайно, відсутність повнопривідного седана в лінійці трохи розчаровує.
Здебільшого недоліки Lexus ES 350/300h виглядають надуманими і суб'єктивними. Все-таки переваг у моделі дуже багато, щоб перекрити деякі випадкові недоробки виробника.
Системи безпеки
У питаннях безпеки Lexus ES350/300h перевершує більшість конкурентів, а інша частина суперників знаходиться на одному рівні з моделлю. Навіть у базовій комплектації вже доступні всі необхідні опції – контроль стабільності, датчики попередження зіткнень, круїз-контроль, антіблокіратор гальм, кнопка екстрених ситуацій (одне натискання на неї і викликаються всі спецслужби, яким надсилаються дані про власника і місцезнаходження авто), інтерфейс Lexus Enform та інше.
В пакетах додаткових опцій пропонується адаптивний круїз-контроль, який затягує паски безпеки і активує гальма при виявленні небезпеки. Інші функції - це моніторинг сліпих зон, датчик своєї смуги, сенсор перехресного руху і широкоформатний камера заднього виду. У разі викрадення Lexus ES350/300h буде посилати власнику дані про своє місцезнаходження.
Природно Lexus ES350/300h оснащений ременями і подушками безпеки. Є «якоря» для дитячих крісел на задньому посадковому ряду. Цілих 10 подушок розташовані по всьому салону, в кермі, в торпедо і на рівні колін передніх сидінь. Гальмівний шлях седана зі швидкості 100 км/год складає 38 метрів. Гальма на всіх колесах дискові, а на передніх ще й вентильовані.
Так як конструкції кузова і пристрій подушок і ременів безпеки ES 350 і гібридного ES 300h повністю ідентичні, обидва варіанти моделі показали видатний результат на тестуванні IIHS. Незалежно від року випуску і комплектації кожен седан під час краш-випробувань отримував максимальну оцінку.
Тест | Оцінка |
Фронтальне зіткнення з боку водія | Good 5/5 |
Помірний лобовий удар | Good 5/5 |
Бокове зіткнення | Good 5/5 |
Перекидання на дах | Good 5/5 |
Підголівники і крісла | Good 5/5 |
Кріплення дитячих крісел | Good 5/5 |
Суперники на ринку
Через те, що модель має поділ на традиційну бензинову версію і плаг-ін гібрид, то і конкуренти у них відповідні. Lexus ES 350 змагається з такими преміальними автомобілями інших брендів:
- Mercedes-Benz C-Class
- BMW 330
- Acura TLX
- Infinity Q50S
- Jaguar XF
Гібрид Lexus ES 300h має в конкурентів такі моделі:
- Linkoln MKZ Hybrid
- Toyota Avalon Hybrid
- Buick LaCross Hybrid
На користь Lexus ES 350/300h говорить його ціна (а вона нижче, ніж у конкурентів), багатий функціонал і високий рівень комфорту.
За і проти
Підсумовуючи переваги і недоліки можна скласти короткий список. Плюси моделі:
- Багатство опцій, що полегшують кермування
- Високий рівень безпеки
- Надійні двигуни, трансмісії і підвіска
- Висока якість і стиль інтер’єру
- Чудова мультимедіа і акустика
Мінуси преміального седана:
- Велика витрата палива у ES 350
- Незрозумілий мультимедійний інтерфейс
- Маленький об’єм багажника у гібрида
- Немає повного приводу
Висновки
Зазвичай надуспішні бізнесмени віддають перевагу задньому ряду сидінь, довіряючи кермо найманому водієві. Проте Lexus ES 350/300h зробив все, щоб саме власник кермував автомобілем. Бензиновий варіант моделі подарує приємні відчуття від потужного двигуна, а плаг-ін гібрид дозволить трохи заощадити на високому статусі. Преміальний седан створений для того, щоб задовольняти всі забаганки і у нього це виходить. Авто має так багато корисних функцій, що простіше один раз побачити і випробувати, ніж кілька разів прочитати.
Часті питання про розбирання Lexus ES 2013 - 2018
Так, скористайтесь пошуком автозапчастини на автомобіль за каталогом або зв'яжіться з нашим менеджером в будь-якому магазині для підбору VIN. В наявності 1815 товарів.
Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти будь-який товар безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка зі шроту здійснюється по всій Україні, також є самовивіз у Києві та Одесі.
У продажу оригінальні запчастини на іномарки та аксесуари з розбирання, тому проблем при встановленні не буде. Ви можете порівняти нову деталь із різних авто та замовити необхідну.
У широкому асортименті нашого складу представлені оригінали комплектуючих Lexus ES 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 років випуску (покоління V4), а також Lexus ES 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 років випуску (покоління AVV6, GSV6, ASV6), Lexus ES 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 років випуску (покоління VZV, MCV), Lexus ES 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 років випуску.
✅ Категорія товарів | Розбирання Lexus ES 2013 - 2018 |
✅ Кількість товарів у каталозі | 4940 |
✅ Середня ціна товарів | 61 USD |
✅ Ціна найдешевшого товару | 1 USD |
✅ Найдорожчий товар | 2300 USD |
✅ Середній рейтинг товару | ✅21926 оцінок ✅ 4.8 |