- Авторозбірка
- Каталог
- Запчастини JEEP
- Запчастини Jeep Patriot 2011 - 2017
Розбирання Jeep Patriot 2011 - 2017
Розбирання Jeep Patriot 2011 - 2017
109147
1XC671K2AC
635135
PCR10023BL
216446
5149264AB
635381
1LT46CDMAC
322827
5168218AD
476787
FP 3810 H0-E
467424
FP 3806 W01
139051
1AN34XZAAD
667082
68211932AB
476781
FP 3810 945
584356
68091533AA
Jeep Patriot. Найквадратніший з часів Вілліса
Він пробув на конвеєрі всього дев'ять років, з 2007 по грудень 2016, а в 2011 пережив серйозний рестайлінг. Найменша і сама квадратна в родині Jeep, модель Patriot, вельми непогано продавалася по обидві сторони Атлантики і до, і після рестайлінгу. В основному запчастини Jeep Patriot - це вузли та агрегати не дуже успішного Dodge Caliber і популярного Jeep Compass. При цьому компакт вдало приховує японські традиції під фамільною прямокутною маскою Jeep.
Місія - бути патріотом
З комерційної точки зору завдання Патріота гранично ясна - покупці хотіли отримати дешевший доступ в легендарне сімейство Джип, вони його отримали. До того ж американці ще тоді здогадувалися, що ринок компактних недопозашляховиків, кросоверів, має величезні перспективи. Вони мали рацію, але не у випадку з Патріотом. Його зняли з виробництва в кінці 2016 року, замінивши разом з Компасом на абсолютно нову модель. Яку назвали теж Compass.
Ціна на базовий Patriot становила $ 17,700 в США. Цей факт продиктував поява маси протиріч в рішеннях салону, недорогих матеріалах обробки панелей і дверних карт, ергономіці, але не позначився на технічну сторону питання. Частково з тієї причини, що між Jeep Patriot і Compass можна сміливо ставити знак рівності з точки зору вузлів і агрегатів.
Компанія ніколи не пускала модель на самоплив, машина все роки випуску отримувала якісь цікаві оновлення не ціни заради. Так, до кінця серійного виробництва Патріот обріс солідним набором базового обладнання, отримав додаткові субкомплектаціі і спецпакети, нові кольори кузова, але завжди був молодшим в списку з Renegade, Compass, Wrangler, Wrangler Unlimited, Cherokee і Grand Cherokee.
За що любили Jeep Patriot
Незважаючи на найнижчий щабель, який він займав в ієрархії компанії, Jeep Patriot зумів завоювати цілу армію шанувальників на батьківщині. І не тільки завдяки гучному імені. У всякому випадку, є як мінімум десять причин, щоб любити Jeep Patriot навіть з пробігом:
- Просторий салон. Попри відносно невеликі розміри, кросовер мав досить просторий салон для п'яти осіб. А також їх поклажі. У багажник поміститься близько 340 літрів багажу. Спинки задніх сидінь складаються в пропорції 60/40, дозволяючи довантажити ще стільки ж.
- Ергономіка інтер'єру. Багато хто відзначає, що поряд з подібними штрихами в дизайні інтер'єру з моделями Джип вищого рангу, салон дуже зручний і функціональний. Підстаканники, системи зберігання корисних і даремних дрібничок, полички, шухлядки. При цьому кожен ящичок і підсклянник на своєму місці, їх можна безпомилково знайти навіть в темряві. Мультируль з шкіряним оздобленням дозволяє водієві без відриву від виробництва керувати мультимедійним центром, відповідати на телефонні дзвінки, а пакет контролю температури в салоні і сидушки з підігрівом ще додадуть комфорту в поїздці.
- Дизайн, що запам'ятовується. Його неможливо переплутати ні з одним іншим кросовером. Екстравагантніше виглядає хіба що Dodge Durango, але тут явно простежується родовід малюка, який походить від легендарного Willys. Бампера забарвлені в колір кузова, в передньому бампері встановлені протитуманні фари, які в рестайлинговому Jeep Patriot виглядають ще крутіше. Невеликі звіси забезпечують відмінну геометричну прохідність і роблять силует кузова функціональним і яскравим.
- Два солідних двигуна. Мотори у Патріота були глобальними, розробленими в співпраці з корейцями та японцями. Однак це не робить їх менш привабливими. Навпаки, двигуни були випробувані на цілий букет популярних європейських, корейських і японських моделей, вони надійні і ремонтопридатність. Запчастини двигуна Jeep Patriot доступні як на розбиранні, так і нові, так само як і не проблема купити контрактний двигун на Патріот.
- Це майже позашляховик. Маленький, але спритний Jeep Patriot вважається одним з найбільш прохідних кросоверів на ринку. Міцний силовий каркас кузова, кілька систем приводу дозволять відчувати себе впевнено як на мокрому або засніженому асфальті, так і на помірному бездоріжжі. У розумних межах, зрозуміло.
- Jeep Patriot відмінно справляється з буксируванням причепів масою до тонни. Це може бути як кемпер, так і причіп з квадроциклом або човном. Як для компактного кросовера - це дуже велика рідкість, до того ж виробник пропонує особливий пакет для буксирування, в який входять фаркоп, проводка для підключення електроніки причепа і функція стабілізації причепа на ходу.
- Технології. Останні роки випуску (2014-2016) Jeep Patriot обзавівся на рідкість вдалою мультимедійною системою, легко конкурує з системами більш дорогих моделей в сегменті. 6,5-дюймовий сенсорний екран з високою роздільною здатністю, навігацією, супутниковим радіо SiriusXM, портами USB, вхідними роз'ємами і можливістю відтворення MP3 - такими пляшками виробники рідко балують покупців недорогих паркетників.
- Унікальна система відкидних динаміків на двері багажника входить в пакети Sun і Sound Group, а також Premium Sound Group. Фішка в тому, що при відкритих дверях багажника можна відкинути панель з двома класними динаміками Boston Acoustics і слухати музику на відкритому повітрі.
- Патріот може бути і люксовим. Якщо доплатити за більш дорогу комплектацію, можна отримати шкіряний салон, обтягнутий шкірою кермо і важіль перемикання передач, декоративні вставки в салоні з полірованого алюмінію і хромованого металу. Не кажучи вже про опції комфорту.
- Jeep Patriot був доступний в чотирьох комплектаціях, кожна з яких могла стати унікальною завдяки списку пакетів додаткового обладнання на всі випадки життя. Таким чином, можна було зібрати свій унікальний Патріот саме з тими опціями, які необхідні, не переплачуючи за непотрібне обладнання. Це стосується як засобів комфорту в салоні, таки технічних нюансів.
Техніка та характеристики Jeep Patriot
У Штатах кросовер отримав тільки два бензинових атмосферних мотори, хоча в Європі і Австралії пропонували ще й дизельну версію. Базовий 2,0-літровий двигун йшов у парі тільки з передньопривідними версіями кросовера. Мотор віддавав своїх 150 сил і 196 Н∙м крутного моменту, а за це просив залити в бак в середньому 7-7,5 л кожних 100 км.
Двигун був розроблений спільно з Kia Motors і Mitsubishi Motors Corporation, на автомобілях інших брендів він носить індекс G4KD або 4B11. Глобалізація пішла йому на користь і виглядає ще привабливіше в Україні. Запчастини Jeep Patriot для двигуна без проблем можна підібрати від аналогів від корейських і японських машин.
Теоретично мотор заточений під 95-й бензин, але із задоволенням уплітає і наш 92-й при ступені стиснення 10,5. Тут немає гидрокомпенсаторов теплового зазору клапанів, що змушує кожних 90-120 тисяч пробігу знімати клапанну кришку і регулювати теплові зазори. Зате його експлуатація обходиться набагато дешевше більш наворочених сучасних моторів з гідрокомпенсаторами. Ресурс мотора - не менше 250 тисяч км пробігу офіційно, проте на практиці ці двигуни відмінно почувають себе і на 300 000 км при дбайливої експлуатації.
Куди більш поширений 2,4-літровий мотор. Його ставили на повнопривідні версії Патріота і це теж глобальний двигун, розроблений спільно з Hyundai Motor Manufacturing Alabama і Mitsubishi Motors Corporation. Агрегат в стані віддати 176 сил і 228 Н∙м на 4000 об/хв. Завдяки невисокому ступеню стиснення цей мотор теж не не буде проти, якщо його годувати нашим 92-м бензином. При цьому середня витрата палива трохи перевищує 8,2-8,4 літра на сотню.
За час випуску кросовера дилери могли запропонувати декілька варіантів трансмісії - механічну КПП на п'ять передач, японський безступеневий варіатор Jatco і німецьку гідромеханічну АКПП ZF на шість діапазонів. Причому будь-яка коробка, крім CVT, могла бути прикручена до будь-якого мотору на вибір покупця.
Про надійність Jeep Patriot на ручці говорити не доводиться. Це вічна КПП, яка вимагає тільки заміни масла кожних 50-60 тисяч пробігу. Німецькі автомати ZF теж цілком надійні і до капіталки відходять своїх 300 000 км без проблем, якщо коробку не перегрівати. Багато хто боїться варіатора, але в Патріоті він показав себе з найкращого боку.
Навіть при всіх особливостях безступеневої трансмісії, таких як ефект розтягнутої пружини, варіатор справно і довго працює на асфальті, але не любить перегріву. Перегрівають CVT, як правило, на бездоріжжі, бездумно давлячи тапком на педаль газу, треба це чи не треба. На приладовій панелі встановлений сигналізатор температури варіатора, тому проґавити перегрів вельми складно, але деякі все ж примудряються.
До речі, у безступеневій трансмісії Jeep Patriot є ще одна фішка - фіксовані передавальні відношення, які можна вибирати самостійно. Так варіатор прикидається преселективним автоматом. Хоча це у нього виходить не дуже добре, але сама можливість зафіксувати те чи інше передавальне відношення на CVT зустрічається не так вже й часто і буває корисним в ряді випадків.
Повністю незалежна підвіска - це, звичайно, добре. Тільки на нашому Патріоті, як і на Компасі, вона витримує близько 80-100 тисяч українських доріг. Як там в Америці, ми не знаємо, не були, а ось у нас в першу чергу вилітають сайлентблоки передніх важелів, стійки стабілізатора спереду і втулки стабілізатора, які покриваються тріщинами вже до 80 тисяч пробігу. Рульова рейка і наконечники також вважаються одними з найбільш затребуваних запчастин на розбиранні Jeep Patriot.
Систем приводу є кілька на вибір. Базовий привід - передній і з ним все зрозуміло: просто, дешево і надійно, але непрактично. Для версій 4х4 можна було вибрати два варіанти приводу:
- Freedom Drive I. Трансмісія, що стала вже класичною для повнопривідних кросоверів трансмісія, коли в основному гребуть передні колеса, а задня вісь підключається автоматично через багатодискову електромагнітну муфту, коли електроніка бачить пробуксовку передніх коліс. Така конструкція може відправити на задній міст до 50% крутного моменту.
- Freedom Drive II. Така ж архітектура приводу реалізована на старших моделях бренду, що, звичайно, приємно для власників Патріота в дорогих комплектаціях. Система мало того, що має просунуту антиблокувальну і антипробуксовочну схему, так ще й імітує блокування заднього диференціала, має імітацію зниженого ряду передач. На всі версії машини з Freedom Drive II встановлені міцні захисні листи під піддоном двигуна, коробкою передач і бензобаком, а кліренс збільшений до 210 мм проти 180 стандартних.
Ціна і комплектації Jeep Patriot
Під завісу виробництва, до кінця 2016 року, кросовер міг запропонувати публіці дві комплектації (раніше було три), Sport і Latitude. Своєю чергою в кожній з них були доступні опціональні пакети Sport SE package, High Altitude Edition і ряд інших.
Комплектація Sport, від $ 17,695
Скромна ціна цієї комплектації не говорить про ущербність оснащення. Навпаки, багато конкурентів отримують менше обладнання за приблизно ті ж гроші. У базі найдешевший Патріот отримає:
- 16-дюймові сталеві диски;
- рейлінги на даху;
- протитуманні фари;
- зовнішні дзеркала з ручним регулюванням;
- круїз контроль;
- тканинну оббивку сидінь;
- тоновані задні вікна;
- рульова колонка регулюється тільки по висоті;
- складається заднє сидіння з поділом 60/40;
- можливість підключення по Bluetooth і аудіосистему з чотирма динаміками, CD-плеєром, супутниковим радіо і додатковим аудіороз'ємом.
Опціонально для цієї комплектації запропонують литі диски на 16 дюймів, поліпшену магнітолу з чейнджером на 6 дисків. Є пакет Power Value, в який входять зовнішні декоративні елементи, аксесуари з електроприводом (вікна, замки і дзеркала), дзеркала з підігрівом, дистанційний доступ без ключа і автоматичні фари з датчиком світла.
Це не все. Є пакет Sport SE, який додає 17-дюймові сірі легкосплавні диски, глянцево-сіру зовнішню обробку, обтягнуте шкірою рульове колесо з вбудованими елементами управління аудіосистемою, підігрів передніх сидінь, тканинну і сітчасту оббивку, збільшену висоту дорожнього просвіту для моделей з переднім приводом і пакетом буксирування причепа. Буксирні гаки доступні тільки для повнопривідних версій.
Комплектація Latitude, від $ 22,295
Все те, що є в попередній комплектації з пакетом Power Value, є і в цій. До всього господарству додають:
- кондиціонер;
- 17-дюймові легкосплавні диски;
- шкіряне кермо з вбудованими елементами управління аудіосистемою;
- регульовані по висоті сидіння водія;
- підігрівом передніх сидінь;
- відкидаються спинки задніх сидінь;
- розетка на 115 вольт.
Для Patriot Latitude є кілька пакетів опцій.
- Premium Sound Group додає дев'ять динаміків Boston Acoustics, в тому числі два, які відкидаються від задніх дверей, і сабвуфер. Група безпеки і зручності перевезення вантажів включає в себе кришку багажного відділення, сигналізацію, дистанційний запуск двигуна, регульовані поперечки багажника і дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням.
- Sun і Sound Group додає люк на даху і вміст Premium Sound Group.
- Нарешті, пакет High Altitude включає унікальні 17-дюймові легкосплавні диски, хромовану зовнішню обробку, люк на даху, шкіряну оббивку і сидіння водія з електроприводом.
Загальні для Sport і Latitude додаткові функції включають точку доступу Wi-Fi та інформаційно-розважальну систему з 6,5-дюймовим сенсорним екраном з додатковою камерою заднього виду (і додаткової навігаційною системою Garmin для Latitude). All-Weather Capability Group додає обігрівач блоку циліндрів, денні ходові вогні, 17-дюймові легкосплавні диски, буксирувальні гаки та всесезонні килимки.
Група підготовки для буксирування причепа (тільки двигун 2,4 л) включає джгут проводів причепа, масляний радіатор і фаркоп. Група Freedom Drive II Off-Road (також тільки 2,4-л) складається з комплекту підготовки до буксирування причепа, а також модернізованого варіатора з режимом зниженого діапазону, захистом днища, функцією контролю спуску з гори, системою допомоги при рушанні під гору, буксирувальними гаками, регульоване по висоті сидіння водія і додаткове ущільнення кузова, що дозволяють Патріоту долати водні перешкоди на глибину до півметра.
Краш-тести і безпека
У ході державних краш-тестів автомобіль не отримав найвищого балу, оскільки іспит на лобовий удар зі зміщенням та деформацією капота, переднього облицювання, решітки радіатора, переднього бампера був зданий на три зірки. Також в таблицях немає рейтингу з безпеки при бічному ударі.
Зате Страховий інститут дорожньої безпеки присудив паркетнику найвищу оцінку «добре» в дисциплінах по боковому удару, стійкості до перекидання, фронтальному удару з повним перекриттям, але в тих же тестах на зіткнення зі зміщенням вліпив нижчий бал «погано». В інших дисциплінах Jeep Patriot отримав п'ять зірок.
Конкуренція в сегменті середньорозмірних кросоверів
За американськими мірками, Jeep Patriot - компакт. За мірками Європи - кросовер середнього розміру. У цьому сегменті у молодшого Джипа предостатньо суперників, але більшість з них укладають на лопатки ціни на Jeep Patriot.
KIA Sportage. Він трохи дорожче, на 100 мм коротше і вище Патріота. З кліренсом в 180 мм на бездоріжжі йому робити абсолютно нічого. Це суто міський кросовер. Є у нього великий плюс - обсяг багажника в звичайному стані більше на цілих 200 літрів, ніж у Патріота.
SsangYong Actyon. Незважаючи на обмежену популярність, цей автомобіль явно недооцінений на ринку і має хороший потенціал завдяки ліцензійним мерседесівському мотору. Автомобіль просторіше і ширше за Патріота, але не так добре оснащений зі старту.
Nissan Qashqai. Для міста це ідеальний варіант, але навіть мокра трава змушує паркетник і його варіатор обливатися холодним потом. За позашляховими властивостями Патріот на голову вище, та й мотори у нього потужніші і надійніші.
Jeep Patriot з пробігом. Висновки
Недорогий, практичний, яскравий і спритний кросовер з прекрасними позашляховими здібностями і відмінною геометричною прохідністю. Мабуть, це єдина модель на ринку (крім старших товаришів по бренду), яка змогла поєднати в собі непоєднуване - комфорт і прохідність.
Проте і до Jeep Patriot є пара питань:
- Краш-тести - ні до біса. І це при безлічі засобів безпеки.
- Слабувата підвіска, але це частково виправдано величезним вибором запчастин як на розбиранні Jeep Patriot, так і в офіційних каталогах.
- Злегка застаріла мультімедійка і магнітола.
В цілому, Патріот з пробігом стане надійним другом любителя подорожей, якщо не сильно захоплюватися екстримом. У місті машина теж не пасе задніх, що по динаміці, що по витраті палива Jeep Patriot вписується в рамки автомобіля на кожен день і для тривалих поїздок, а його експлуатація та ремонт коштують набагато дешевше конкурентів по класу.
Часті питання про розбирання Jeep Patriot 2011 - 2017
Так, скористайтесь пошуком автозапчастини на автомобіль за каталогом або зв'яжіться з нашим менеджером в будь-якому магазині для підбору VIN. В наявності 783 товарів.
Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти будь-який товар безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка зі шроту здійснюється по всій Україні, також є самовивіз у Києві та Одесі.
У продажу оригінальні запчастини на іномарки та аксесуари з розбирання, тому проблем при встановленні не буде. Ви можете порівняти нову деталь із різних авто та замовити необхідну.
У широкому асортименті нашого складу представлені оригінали комплектуючих Jeep Patriot 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017 років випуску.
✅ Категорія товарів | Розбирання Jeep Patriot 2011 - 2017 |
✅ Кількість товарів у каталозі | 2401 |
✅ Середня ціна товарів | 42 USD |
✅ Ціна найдешевшого товару | 1 USD |
✅ Найдорожчий товар | 800 USD |
✅ Середній рейтинг товару | ✅10748 оцінок ✅ 4.8 |