- Авторозбірка
- Каталог
- Запчастини HYUNDAI
- Запчастини Hyundai Sonata 2011 - 2015
Розбирання Hyundai Sonata 2011 - 2015
Розбирання Hyundai Sonata 2011 - 2015
582442
865114R000
590966
922014R000
170943
865913S000
469339
FP 3230 316
492424
863004A900
170800
877723S001
588325
857703S000RY
495470
641014R000
352062
977013R000
469364
FP 3230 F3-P
583660
770043S000
264078
291103Q000
581958
865204R100
584132
863854R000
Hyundai Sonata 2011. Комфорт на всі гроші
Коли Hyundai починала завойовувати ринок США, ніхто і не думав, що у компанії настільки серйозні плани. Так, седани і хетчі з Кореї були дешевше японських. Однак це далеко не єдиний фактор, який вплинув на те, що Hyundai Sonata YF стала практично лідером класу D на ринку Північної Америки. Маючи досить своєрідний азійський дизайн, седану все ж вдалося заткнути за пояс японців і європейців. Навіть на вторинному ринку через майже десять років після виходу п'ятого покоління моделі.
Семимильні корейські кроки. Hyundai Sonata YF
Після кількох не зовсім вдалих спроб по приручення американського покупця, в 2011 році Соната увірвалася до вищої ліги сімейних седанів класу D. Як їм це, чорт забирай, вдалося? Дуже сміливий, зовсім неамериканський дизайн нового покоління, відсилав аж ніяк не до класичних седанів, до яких звикли в Штатах.
Шосте покоління було явно краще попередніх, але дизайн в стилі спортивних автомобілів купе (на кшталт Mercedes CLS) виділяв його на тлі конкурентів. Результати не змусили себе довго чекати. Вже на початку року Хендай показала понад 225 000 продажів оновленого седана в США. Це було не так ефективно, як, скажімо, Toyota Camry і Honda Accord, але Соната вже наступала на п'яти Ford Fusion і Nissan Altima.
Як і випущений незадовго до прем'єри кросовер Tucson, нова Sonata розмовляє новою мовою дизайну корейського концерну Fluidic Sculpture, «рідка скульптура». Починаючи з величезної хромованої решітки радіатора, скульптурний листовий метал Hyundai Sonata YF тече назад до корми, створюючи відчуття руху навіть при зупинці. Ця естетика посилюється за рахунок подовжених задніх фар і хромованою планки, яка візуально з'єднує їх з верхньою частиною дверних порогів. Рішення було не схоже на що, що ми бачили раніше. У всякому разі, у Хендай.
Втім, якщо уважно придивитися, можна легко побачити, де дизайнери Hyundai черпали своє натхнення. Передня частина нагадує екстремальну версію тодішньої Toyota Camry. Круто нахилене переднє і заднє скло Hyundai Sonata YF надають седану трохи купеподібний силует, дуже схожий на Volkswagen CC. При погляді ззаду, можна вгледіти кілька рішень, схожих на Mercedes-Benz CLS-Class. З іншого боку, все правильно - якщо ви збираєтеся запозичувати, запозичуйте у кращих.
У більшості комплектацій нова Соната навіть в салоні підтверджувала звання однієї з кращих в класі - відмінні матеріали обробки (хоча подекуди проступає дешевий пластик), а на водійському місці взагалі можна відчувати себе як на вершині світу. Чудова ергономіка, приємні тактильні відчуття як від керма, так і від матеріалів передньої панелі. Те ж стосується всіх перемикачів, крутилок і кнопок. Рівень виконання салону, дійсно, дуже високий як на тлі минулого покоління, так і на тлі конкурентів, які набагато дорожче зі старту.
Ціна і комплектації Hyundai Sonata YF 2011
Нову базову Сонату у 2011 році дилери продавали за $ 19,395, що на дві тисячі дешевше, ніж Toyota Camry або Honda Accord в базі. При цьому стартова версія виглядала дуже непогано навіть для ринку Штатів. Всього комплектацій в той час було три - GLS, SE і Limited.
-
Комплектація GLS, $ 19,395
Її можна було купити за тих же майже 20 тисяч доларів. Базова Соната комплектувалася сталевими дисками на 16 дюймів, мала функцію безключового доступу, кондиціонер і круїз-контроль. Також електропакет включав підігрів бічних дзеркал заднього виду з електроприводом. Спинка заднього сидіння складалася в пропорції 40/60, рульова колонка регулювалася як по виносу, так і по куту нахилу.
На передній панелі був встановлений нескладний, але корисний маршрутний комп'ютер, а аудіосистема з шістьма динаміками могла відтворювати CD-диски та МР-3, підключившись до будь-якого зовнішнього пристрою через Bluetooth або порт USB, підтримувала супутникове радіо і могла керуватися кнопками на панелі або кнопками на кермі.
За доплату дилер міг запропонувати два додаткових пакета обладнання. Перший пропонував литі диски на 16 дюймів, датчик світла і водійське сидіння з підігрівом і регулюванням в семи позиціях. Другий включав все теж саме, але додавав навігатор, більш круту аудіопідготовку преміум-класу.
-
Комплектація SE, $ 24,345
З обладнання тут було все те ж, що і в попередньому варіанті (крім навігатора і преміального аудіо), але машина отримувала литі 18-дюймові диски зі спортивними шинами, протитуманки, а замість хромованих грат радіатора встановлювали чорні матові. З більш істотних відмінностей - безключовий дистанційний запуск двигуна, переналаштована підвіска в сторону жорсткості (реверанс у бік спортивного характеру седана), а також шкіряний салон, кермо і ручка перемикання передач.
Якщо покупець вибирав двигун з турбонаддувом, за замовчуванням салон комплектували двозонним клімат-контролем, навігатором і електролюком на даху, а за динаміки преміум-класу все одно доводилося доплачувати.
-
Топова комплектація Limited, $ 27,245
Найдорожча версія Сонати мала все те, що пропонувалося в попередніх варіантах, правда, без 18-дюймового лиття та спортивної підвіски. Зате в дзеркалах заднього виду з'являлися повторювачі покажчиків повороту, а в салоні все сидушки мали підігрів і були обшиті шкірою. Салонне дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням, магнітола з CD-чейнджером, двозонний автоматичний клімат-контроль, акценти в оформленні салону з дерева або елементів, покритих чорним рояльним лаком також входили в перелік стандартного устаткування для комплектації Limited.
Для покупців турбоверсії бонусом видавали 18-дюймові литі диски, подвійні свистки на вихлопних трубах і підрульові пелюстки перемикання передач. Для цієї версії був додатковий пакет, що включає навігатор з камерою заднього виду і дорогі динаміки Infinity Premium.
Двигуни і КПП Hyundai Sonata YF
На ринку США корейці не ризикнули представити всі доступні в Європі і у себе вдома двигуни для нової Сонати. Базовим мотором став 2,4-літровий чотирициліндровий бензиновий атмосферний агрегат потужністю 197 сил з обертовим моментом 250 Н ∙ м GDI. Двигун оснащений безпосереднім уприскуванням і фазообертачем (Dual Continuously Variable Valve Timing, DCVVT), що дозволило на 11% зменшити витрату палива.
Цей мотор працював в парі з новою 6-ступінчастою гідромеханічною АКПП, яка в процесі експлуатації, як виявилося, абсолютно не має проблем, а її ресурс оцінюється у 280-320 тисяч км пробігу. Звичайно, при своєчасному обслуговуванні і щадному використанні. Для Штатів була заготовлена і шестиступінчаста механіка, але доступна вона була тільки в комплектації GLS і тільки з базовим мотором.
Щоб йти в ногу з сильними конкурентами, що мають під капотами мотори V6, попередня Соната пропонувала 2,0-літровий чотирициліндровий турбодвигун з 274 кіньми і 364 Н ∙ м. Мотор був базовим для двох верхніх комплектацій. У новому двигуні тепер застосований турбонагнітач меншого розміру, який покращує крутний момент на низьких оборотах, одночасно знижуючи пікову потужність до 245 кінських сил, а крутний момент до 350 Н ∙ м. За словами інженерів Хендай, цей мотор має такі ж показники по потужності, як і V-подібні шістки, але куди більш економічний.
Наприклад, 2,4-літровий двигун з механічною трансмісією просить близько 10 літрів бензину в місті, а по трасі йому вистачає і 6,7 л на сотню. Той же мотор з АКПП показує середню витрату палива в районі 9 л / 100 км. Версія з турбіною виглядає ще більш економною - в місті витрата складає 8,9 л, а по трасі не більше 5,8-6 літрів на 100 км.
Безпека і краш-тести Сонати 2011 року
Сунутися на ринок США, не запропонувавши адекватних і ефективних систем безпеки, даремне заняття. Це прекрасно знали корейці, які вже десяток років до цього ретельно вивчали пристрасті і фобії штатівського покупця і особливості дорожнього законодавства.
Тому вже в базі машина нашпигована найсучаснішими на той період системами і технологіями, які працюють в допомогу водієві і на безпеку пасажирів. Так, незалежно від рівня оснащення, всі Сонати мають на борту:
-
АБС;
-
ESP;
-
функцію контролю курсової і поперечної стійкості;
-
подушки для передніх пасажирів;
-
повнорозмірні бічні шторки безпеки;
-
активні підголівники.
Новий, більш жорсткий державний тест безпеки США Соната пройшла на всі можливі п'ять зірок. Зокрема, за версією National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) машина отримала такі оцінки:
-
фронтальний удар з повним перекриттям з пошкодженням оптики, капота, передніх крил, бампера, силового каркаса і лонжеронів, зміщенням переднього підрамника - 4 зірки;
-
безпеку водія і пасажира при фронтальному ударі - 5 і 4 зірки відповідно;
-
бічний удар загальний і локальний в центральну стійку з пошкодженням дверей і даху - 5 зірок;
-
перекидання - 5 зірок.
Попереднє покоління склало загальний тест тільки на 4 зірки, при цьому безпеку при лобовому ударі оцінили на три зірки. Як бачимо, Хендай серйозно підійшли до технологій безпеки. Нові тести за версією Інституту безпеки дорожнього руху (Insurance Institute for Highway Safety) були складені на вищий бал «добре», що досить рідко зустрічається навіть в іменитих конкурентів. А тепер про конкурентів.
Альтернативи Hyundai Sonata YF 2011
Очевидно, що просто через відносно невисоку ціну ніхто не стане купувати автомобіль, тим більше такого класу і тим більше в ситій Америці. Соната боролася за покупця не тільки цінником, хоча і конкуренти в цей час не витрачали час дарма.
Беручи до уваги всі обставини, останній Sonata вдається виділитися в сегменті, наповненому вдалим сильними суперниками. Кореєць більш яскравий і запам'ятовується, ніж всюдисущі Honda Accord 2011 року та Toyota Camry 2011 року, хоча Nissan Altima 2011 року, Mazda 6 2011 року, Chevy Malibu і Ford Fusion також будуть хорошим вибором, у Sonata є цінова перевага.
З такими енергійними характеристиками, чудовою економією палива, високою якістю збірки і низькою вартістю, тим більше на вторинному ринку, є всі підстави вважати, що Hyundai Sonata 2011 року не матиме ніяких проблем ні з ремонтом, ні з обслуговуванням, ні з експлуатацією в умовах України.
Часті питання про розбирання Hyundai Sonata 2011 - 2015
Так, скористайтесь пошуком автозапчастини на автомобіль за каталогом або зв'яжіться з нашим менеджером в будь-якому магазині для підбору VIN. В наявності 1139 товарів.
Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти будь-який товар безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка зі шроту здійснюється по всій Україні, також є самовивіз у Києві та Одесі.
У продажу оригінальні запчастини на іномарки та аксесуари з розбирання, тому проблем при встановленні не буде. Ви можете порівняти нову деталь із різних авто та замовити необхідну.
У широкому асортименті нашого складу представлені оригінали комплектуючих Hyundai Sonata 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 років випуску (покоління LF), а також Hyundai Sonata 2011, 2012, 2013, 2014, 2015 років випуску (покоління YF), Hyundai Sonata 2020, 2021, 2022, 2023 років випуску (покоління DN).
✅ Категорія товарів | Розбирання Hyundai Sonata 2011 - 2015 |
✅ Кількість товарів у каталозі | 2629 |
✅ Середня ціна товарів | 39 USD |
✅ Ціна найдешевшого товару | 1 USD |
✅ Найдорожчий товар | 1800 USD |
✅ Середній рейтинг товару | ✅11343 оцінок ✅ 4.7 |