- Авторозбірка
- Каталог
- Запчастини HYUNDAI
- Запчастини Hyundai Elantra 2017 - 2020
Розбирання Hyundai Elantra 2017 - 2020
Розбирання Hyundai Elantra 2017 - 2020
511110
15ZN1-2EX00
583675
76003F2000
312161
86510F2000
183673
86591 F2000
183707
86320F2100
160398
51716-A5000
645312
52910-3Y900
183681
29110F2100
656591
80100-F3000-TRY
528920
81130F2010
170783
79120F2000
183659
25350F2000
469483
FP 3252 315
659698
AL1404871904
Hyundai Elantra 2017: скульптура без музею
Хтось може сказати, скільки коштує хоч якась скульптура Родена? Ледве. Серійна скульптура Елантра від Хендай в 2017 році коштувала всього-то 18 тисяч доларів. Шосте покоління Hyundai Elantra отримало не тільки новий дизайн, названий Fluidic Sculpture 2.0 (рідка скульптура 2.0), але і сильно оновилася по технічній частині. Всі запчастини Хендай Елантра по ходовій, підвісці, кузову - нові.
Шоста Елантра, що до чого
Смутно віриться, що автомобілі Хендай в 2017 році купували саме через чудово продуманого дизайну. Та й до спортивних нахилів машин цієї марки також виникають питання. У чому тоді успіх популярності, особливо в Сполучених Штатах, яка вважається автомобільною державою?
До появи Hyundai Elantra 2017 року відповідь була очевидна. Публіка хотіла недорогий, прямо скажемо, дешевий автомобіль на кожен день, щоб через рік обміняти його на новий. З виходом шостого покоління Елантри вона стала цікавити не тільки станції прокату автомобілів і таксистів на периферії. Її стали купувати реальні люди. Більш того, нова на 2017 рік Hyundai Elantra могла вступити в конкуренцію навіть з Ford Focus і Mazda3. І ціна тут відіграє не вирішальне значення.
Тодішній шеф-дизайнер концерну Пітер Шрайер постарався на славу. Дива не сталося, але з сірого непримітного седана з азійськими мотивами виріс цілком конкурентоспроможний автомобіль. А щоб переконати себе і публіку в тому, що дизайн нової Елантри унікальний, придумали навіть корпоративний стиль і назвали його рідкою скульптурою.
Машина, дійсно, виглядає дуже по-європейськи. Це припало до душі янкі, тому що в Штатах тоді був тренд на все європейське. Все ж це машина трирічної давності, тому публіка змогла конкретизувати всі плюси і мінуси моделі. Якщо коротко, ось вони.
Що добре
- Широкий вибір комплектацій. Крім базових SE і Limited, компанія пропонує версію Eco з оптимізованою витратою палива, а також спортивну версію Sport з більш потужним двигуном, іншими настройками підвіски і рульового управління.
- Новий корпоративний стиль обертається навколо топової моделі компанії Genesis G80, що не може не тішити потенційного покупця автомобіля. Є думка, що нова Hyundai Elantra вийшла вдаліше, ніж Sonata, яка грає зовсім в іншій лізі.
- Комфортний салон з дизайном, частково запозиченим у тій же Сонати. Матеріали і якість збірки викликають тільки позитивні емоції. У деяких комплектаціях доступна система іонізації повітря в салоні Clean Air.
- В цілому покращилася динаміка, керованість, підвіска стала більш адекватно, а салон став тихіше.
Що не дуже добре
- Компроміси. На базових комплектаціях досі встановлюються барабанні гальма. Це робить машину дешевше, але спрацьовує проти безпеки. Те ж можна сказати і про задню торсіонну балку, яка є ознакою відверто бюджетної техніки.
- Режими роботи трансмісії, перемикання передач і електропідсилювача керма викликають питання. При цьому налаштування спрацьовують синхронно, як на трансмісію, так і на рульове керування. Розділити їх немає можливості навіть в дорогих комплектаціях.
- В салоні досі панелі і дверні карти виконані з недорогого жорсткого пластика.
- Безліч засобів безпеки доступні тільки в топових комплектаціях, але навіть за доплату їх не поставлять на базові версії.
Дизайн і стиль Hyundai Elantra 2017
"Рідку скульптуру" виставили вперше в 2015 році на батьківщині, в Південній Кореї. Її вважали проривом в дизайні, у всякому випадку, в рамках компанії. Все ж основним ринком для Hyundai завжди залишався і залишається ринок США. Тут щороку обмінюють на гроші понад 200 000 корейських автомобілів. Тому не рахуватися зі специфікою північноамериканського ринку Хендай просто не мала права.
Наскільки це у неї вийшло, питання інше. Однак дизайн нового седан зовсім не схожий на те, що ми бачили до 2017 року. Зауважте, компанія відмовилася від відверто азійських химерних елементів в дизайні, лінії стали спокійніше і впевненіше, легше. До речі, про повітря. Аеродинаміка кузова покращилася, аеродинамічний коефіцієнт склав всього 0,27 сХ.
Дуже органічно виглядає гексагон величезної решітки, що починається біля кромки капота, і закінчується на лінії переднього обвісу. Решітка гармонійно виглядає в комплексі з витягнутими фарами, складним обвісом і вентиляційними нішами в передньому бампері. П'ятикутні задні ліхтарі підкреслюють загальну концепцію дизайну кузовних панелей, стягуючи їх лінією, що простягнулася аж до передніх крил.
Лобове скло нахилили назад ще більше, що дозволило поліпшити огляд, а крім того, візуально зробити капот довше. Своєю чергою, це дозволило зробити силует седана сучасніше, динамічніше і присадкуватішим. Нехай кузов і не став шедевром світового дизайну, але марка стала впізнаваною, а на сучасному перенасиченому автомобільному ринку це вже немало. Індивідуальність виражена, солідність підкреслена, вектори розвитку задані. Тепер - в салон.
Салон і комфорт Hyundai Elantra 2017
Салон став цікавішим. Точніше, впевненіше. Якщо минуле покоління Елантри ще хотіло комусь щось довести, то салон шостий Hyundai Elantra каже - я вже виросла з бантиків і витребеньок. Справді салон став суворішим, діловитішим. Здається, трохи псує враження молдинг з полірованого алюмінію, який тягнеться через всю передню панель. Хоча, кому як.
На задньому сидінні, як і раніше, буде незатишно пасажирам високого зросту. Нічого, нехай сідають спереду - в жертву дизайну принесли пару міліметрів висоти стелі ззаду. В ногах простору цілком достатньо завдяки солідній колісній базі у 2700 мм. Якби не жорсткий пластик на дверних картах, інтер'єр цілком міг би відповідати стандартам VW.
У Штатах звикли вимірювати простір салону в кубодюймах, так ось у Елантри обсяг салону 3121 л, якщо перевести в літри. Ось тільки прикро, що при такому великому салоні багажник зовсім вже крихітний за мірками класу - 458 л, а в попередньому поколінні в трюм містилося 490 л багажу. Архітектура багажника залишилася колишньою, як і можливості трансформації спинки задніх сидінь, вони так само можуть складатися в пропорції 60/40.
Місце водія відмінно опрацьовано з точки зору ергономіки. Панель приладів видно добре і вдень, і вночі внаслідок того, що її розгорнули в бік водія, як і центральний дисплей інформаційно-розважальної системи. Старі колодязі приборки пішли в минуле, тепер вона виглядає цілком на рівні, ніякої крижаної синяви підсвічування, як в минулому поколінні, більше немає.
Техніка та агрегати Hyundai Elantra
Кузов змінився не тільки зовні, але і структурно. Тепер частка високоміцних сплавів в силовому каркасі становить 54% проти 23% минулого покоління. Посилено місця склейки структурним клеєм, загальна довжина шва якого для кожної машини дорівнює 120 м. В результаті кузов став на 30% жорсткіше на крутіння.
Габарити нового кузова наступні:
- довжина - 4570 мм, це плюс 30 мм до минулого кузову;
- ширина - 1800 мм, +20 мм;
- висота 1440 мм, стелю опустили на 5 мм.
Базовим для американської Hyundai Elantra в 2017 році був 2.0-літровий бензиновий чотирициліндровий атмосферний двигун, що працює по циклу Аткінсона. Його віддача становила 147 коней і крутний момент на рівні 179 Н∙м. Двигун заточений на економію, зате полиця крутного моменту досить широка, тому навіть з низів він тягне непогано.
У парі з цим мотором в базі йде шестиступінчаста механічна коробка передач, а за гидромеханічний автомат на 6 діапазонів доводилося доплачувати. Механічна КПП не сильно припала до смаку американцям зі зрозумілих причин, тим більше, що двигун був далеко не динамічним. Для спокійної їзди - саме те, але для більш-менш активної їзди він не підходить.
З АКПП цей мотор показував непогані цифри по економії палива, його навіть можна було назвати чуйним і еластичним. Цьому сприяли кілька режимів роботи автомата, в тому числі і можливість ручного перемикання передач, що може стати корисним, якщо, наприклад, на спуску гальмувати двигуном.
Для Hyundai Elantra Eco був збудований 1,4-літровий бензиновий турбомотор потужністю 128 сил (212 Н∙м). У парі з ним йшла тільки роботизована коробка передач на 7 діапазонів з двома зчепленнями. Ця парочка забезпечувала середню витрату палива 6,7 л на сотню, хоча на трасі споживання пального може впасти до 5,4 л на 100 км. Це практично те ж саме, що пропонує Honda Civic з варіатором. Непогано.
Для версії Sport корейці заготовили 1,6-літровий форсований до 201 сили і 297 Н∙м турбомотор. Для цього двигуна перенастроїли вихлопну систему, тому звучить він «як справжній». Правда, йому не вистачає грюкоту і тріску, як в Fiat 500 Abarth, але це абсолютно не робить його динаміку млявою. Машина в цій комплектації виглядає непогано навіть на тлі більш іменитих однокласників.
Ціна і комплектації Hyundai Elantra 2017
Попри те, що базові комплектації не дуже балують клієнта великою кількістю обладнання, за бажанням завжди можна дообладнати машину одним з пакетів, пропонованих американськими дилерами. І це умисний хід, оскільки ідея була в тому, щоб викотити ринку максимально недорогий, але при цьому солідний автомобіль. Який виглядає дорожче, ніж коштує.
Комплектація SE, від $ 18,000
Так і вийшло. З такою базовою ціною Елантра ощасливить свого господаря шестиступінчастою механічною КПП, 2-літровим мотором, що працює по циклу Аткінсона, і крихітним набором устаткування, але все необхідне тут є:
- 15-дюймовими сталевими штампованими дисками з ковпаками;
- кондиціонером;
- повним електропакетом;
- рульовою колонкою з регулюванням по винесенню і куту нахилу;
- магнітолою з 6 динаміками, програвачем CD і супутниковим радіо.
Все ж в Штатах найбільш популярною комплектацією стала SE з пакетом Popular Equipment. Тут вже стояла коробка-автомат з тим же 2-літровим мотором, а також купа додаткових функцій і оснащення:
- 16-дюймові литі диски;
- бічні дзеркала з підігрівом;
- датчик світла;
- круїз контроль;
- 7-дюймовий сенсорний дисплей (але без програвача дисків);
- камера заднього виду;
- можливість підключення по Bluetooth і інтеграція смартфона з Android Auto і Apple CarPlay.
Наступним в лінійці Elantra йде SE Value Edition. По суті, це SE з усім перерахованим вище в стандартній комплектації, плюс люк на даху.
Комплектація Eco, від $ 20.650
Найекономічніша модель в лінійці отримала відповідну назву Eco. Вона комплектується тим же обладнанням, що і Value Edition, але стоїть на 15-дюймових легкосплавних дисках і без люка.
Ця версія під капотом ховає 1,4-літровий двигун з турбонаддувом (128 к.с., 212 Н∙м) в парі з семиступінчастою роботизованою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням.
Комплектація Limited, від 27.500
Максимально комфортна й розкішна Elantra в комплектації Limited. Тут є все, що є в Value Edition (включаючи базовий 2,0-літровий двигун), плюс 17-дюймові легкосплавні диски, додаткова хромована обробка кузова, адаптивні ксенонові фари, світлодіодні задні ліхтарі, шкіряна оббивка, сидіння водія з електроприводом, система Hyundai Blue Link і другий порт USB (тільки для зарядки).
У комплектації є два пакети опцій: пакет Limited Tech і пакет Limited Ultimate. Пакет Limited Tech обіцяє:
- люк на даху;
- задні сидіння з підігрівом;
- дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням;
- збільшений інформаційний дисплей водія;
- 8-дюймовий сенсорний екран;
- голосові команди;
- навігаційна система;
- аудіосистема Infinity з вісьма динаміками.
Пакет Limited Ultimate містить адаптивний круїз-контроль, функцію попередження про лобове зіткнення і пом'якшення його наслідків, попередження про виїзд з смуги руху з підруленням, автоматичне дальнє світло і пам'ять налаштувань водійського крісла.
Комплектація Sport, від $ 21,650 до $ 25,985 (Sport Premium)
Найпотужніша версія Елантри названа не дуже оригінально, зате красномовно. Вона обладнана аналогічно Limited, але у неї під капотом 1,6-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом (201 к.с., 297 Н∙м), шестиступінчаста механічна коробка передач (семиступінчастий робот з подвійним зчепленням був опцією), 18-дюймові легкосплавні диски, більш жорстко налаштована підвіска і рульове управління, більші гальмівні диски, спеціальна передня і задня панелі, ксенонові фари і деякі деталі інтер'єру, такі як легкосплавні педалі і чорна оббивка стелі. Пакет Sport Premium по суті додає те ж обладнання, що і пакет Limited Tech.
Безпека і краш-тести
У Hyundai Elantra є дані краш-тестів, але є різниця між позицією NHTSA і страховим інститутом дорожнього руху. IIHS видала оцінку Top Safety Pick +, що означає хороші результати за всіма краш-тестами і відмінні розширені функції безпеки, такі як попередження про лобове зіткнення з автоматичним екстреним гальмуванням.
NHTSA, проте, дав Elantra загальну оцінку в чотири зірки, відзначаючи, що під час випробувань на бічний удар (де він отримав оцінку в п'ять зірок) панель лівих задніх дверях торкнулася манекена заднього пасажира.
Всі седани Elantra оснащені системою стабілізації, подушкою безпеки для колін водія і функцією контролю мертвих зон. Камера заднього виду була опцією для Elantra SE, але входила в стандартну комплектацію Elantra Limited.
Конкуренти по класу
Мабуть, конкурентів по ціновій планці у Hyundai Elantra кіт наплакав. Зате в класі седанів середнього розміру за місце під сонцем борються мало не три десятки непоганих машин. Ось тільки деякі з них, найвідоміші:
- VW Jetta. Більш технологічний, більш якісний автомобіль, одним словом, німець. Та й багажник у Джетта побільше буде. Зате коштує вона на добрих дві з половиною тисячі доларів більше. У наборі двигунів є і потужніший, ніж у Елантри, а коробки передач надійніше.
- Honda Civic. «Хонда» звучить переконливіше, ніж «Хендай», зате технічні характеристики у седанів багато в чому схожі. Зокрема, витрата палива, та й стартова ціна у японки трохи вище, а салон трохи тісніше.
- Toyota Corolla. Сперечатися з найпопулярнішою машиною в світі просто нерозумно, тому до мінусів Королли можна віднести хіба що мляве рульове управління і більш високу ціну. В іншому - одні плюси.
Hyundai Elantra зі Штатів. Висновки
канська Елантра відрізняється від тих, які продавали в Україні офіційно. В першу чергу двигунами і коробками передач. Проте на розбиранні Hyundai Elantra є будь-які запчастини, тому не варто боятися незнайомих двигунів і трансмісій. Агрегати досить надійні, автоматичні коробки передач до капіталки тримаються не менше 300 000 км пробігу.
Якщо ви готові миритися з деякими недоліками Елантри, то машина повністю виправдає вкладені гроші.
Мінуси такі:
- Слабкий базовий дволітровий мотор.
- Занадто багато жорсткого пластика в салоні.
- Засоби активної безпеки не в повному обсязі доступні в базових комплектаціях.
Серед безумовних плюсів:
- Якщо пощастить купити комплектацію Eco, вона надасть можливість заощадити на бензині і забезпечить хорошу потужність.
- Просторий салон.
- Непогана мультимедійка, кондиціонер в базі, витривалі мотори, здатні перетравлювати 92-й бензин.
Дизайн кузова 2017 року - момент спірний, але комусь саме він здасться привабливим, а ціна на Hyundai Elantra з пробігом зі Штатів може бути вирішальним чинником при покупці.
Часті питання про розбирання Hyundai Elantra 2017 - 2020
Так, скористайтесь пошуком автозапчастини на автомобіль за каталогом або зв'яжіться з нашим менеджером в будь-якому магазині для підбору VIN. В наявності 950 товарів.
Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти будь-який товар безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка зі шроту здійснюється по всій Україні, також є самовивіз у Києві та Одесі.
У продажу оригінальні запчастини на іномарки та аксесуари з розбирання, тому проблем при встановленні не буде. Ви можете порівняти нову деталь із різних авто та замовити необхідну.
У широкому асортименті нашого складу представлені оригінали комплектуючих Hyundai Elantra 2017, 2018, 2019, 2020 років випуску, а також Hyundai Elantra 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016 років випуску (покоління MD, UD), Hyundai Elantra 2021, 2022, 2023 років випуску.
✅ Категорія товарів | Розбирання Hyundai Elantra 2017 - 2020 |
✅ Кількість товарів у каталозі | 1464 |
✅ Середня ціна товарів | 57 USD |
✅ Ціна найдешевшого товару | 1 USD |
✅ Найдорожчий товар | 1700 USD |
✅ Середній рейтинг товару | ✅6775 оцінок ✅ 4.8 |