Розбирання Honda Accord 2013 - 2017

Розбирання Honda Accord 2013 - 2017

Двигун Honda Accord 18-222.0T K20C4 37к Підходить до Honda Accord 2013 - 2017
Арт.
399460
Номер
10002-6B2-A03
83400 грн
2000 $
Двері в зборі передня ліва Honda Accord 13-17 Keyless, графіт NH797M, іржа, без ущільнювача дверей, тичка на накладці
Водійський ремінь безпеки Honda Accord 13-17 черн
Арт.
72971
Номер
04818-T2F-A00ZC
4170 грн
100 $
Без зображення
Арт.
638509
Номер
AL1304870904
1668 грн
40 $
АКПП в зборі Honda Accord 13-17 CVT
Арт.
70235
Номер
20031-5C4-000
33360 грн
800 $
Інвертор Honda Accord 13-15 hybrid
Арт.
349153
Номер
1B00AT3ZA110
18765 грн
450 $
Акумуляторна батарея ВВБ у зборі Honda Accord 17 hybrid рест, 65.5, 25к
Датчик температури навколишнього повітря Honda Accord 13-17 новий OEM оригінал
Колісний диск R17 x 7j 5*114,3 Honda Accord 13-17 тип 2, бордюрка
Арт.
636544
Номер
42700T2AL73
6255 грн
150 $
Стійка амортизатора в зборі передня права Honda Accord 13-17 іржава
Бампер передній голий Honda Accord 16-17 рест новий OEM оригінал, надрив
Арт.
496020
Номер
71101T2FA50ZZ
11676 грн
280 $
Протитуманна фара птф ліва Honda Accord 16-17 новий TYC Тайвань
Арт.
353415
Номер
196160001N
4504 грн
108 $
Рейка рульова Honda Accord 13-17 з тягами новий неоригінал MOTORHERZ
Арт.
635184
Номер
E41751RB
19557 грн
469 $
Накладка телевізора Honda Accord 16-17
Арт.
76769
Номер
71106T2FA50
626 грн
15 $
Катафот відбивач заднього бампера прав Honda Accord 16-17 рест новий OEM оригінал
Важіль нижній передній правий Honda Accord 13-17 іржавий, потрісканий сайлент
Дифузор кожух радіатора у збиранні прав Honda Accord 13-17 2.4 Denso новий TW неоригінал
Решітка радіатора grill Honda Accord 16-17 в зборі новий OEM
Арт.
303483
Номер
71121T2FA51
4712 грн
113 $
Колісний диск R16 x 7j 5*114,3 Honda Accord 16-17 рест легка бордюрка
Губа переднього бампера Honda Accord 13-17 новий OEM оригінал
Арт.
353183
Номер
71110T3VA00
1751 грн
42 $
Двері в зборі перед правою Honda Accord 13-17 синій B553P, keyless
Арт.
407550
Номер
67010-T2A-A90ZZ
19599 грн
470 $
Кронштейн решітки радіатора grill Honda Accord 13-17
Арт.
125837
Номер
71125T2AA00
834 грн
20 $
Нижні ґрати переднього бампера Honda Accord 16-17 рест новий OEM оригінал
Арт.
187283
Номер
71152T2FA50
1126 грн
27 $
Емблема решітки радіатора grill Honda HR-V 16-18 новий OEM оригінал Підходить до Honda Accord 2013 - 2017
Арт.
492326
Номер
75700TA0A00
834 грн
20 $
Цапфа зі маточкою перед правою Honda Accord 13-17 з кожухом
Фара передня ліва у зборі Honda Accord 13-15 usa LED
Арт.
267629
Номер
33150-T2A-A51
20850 грн
500 $
Накладка отвору багажника Honda Accord 13-17 подряпини, затерта
Арт.
140978
Номер
84640-T2A-Y01ZA
834 грн
20 $
Корпус повітряного фільтра Acura TLX 15- 2.4 новий OEM оригінал Підходить до Honda Accord 2013 - 2017
Арт.
339779
Номер
172015A2A00
5046 грн
121 $
Комплект дисків R19 114.3 Honda Accord 13-17 тип 2, бордюр
Арт.
351528
Номер
42700-T2A-L92
9174 грн
220 $
ТБ панель радіатора Honda Accord 13-17 надриви
Арт.
574658
Номер
60400-T2F-A00ZZ
13761 грн
330 $
Мотор омивача Honda Accord 13-17 hybrid новий OEM оригінал
Арт.
409742
Номер
76846TA0A02
1460 грн
35 $
Підрамник задній Honda Accord 13-17
Арт.
65490
Номер
50300-T2a-A50
7506 грн
180 $
Компресор кондиціонера Honda Accord 13-17 2.4 топляк на З/Ч MC447280-2110
Арт.
138198
Номер
38810-5A2-A01
2085 грн
50 $
Ліхтар зовнішній крило лівий Honda Accord 16-17 рест
Арт.
573700
Номер
33550T2AA21
6672 грн
160 $
Крило переднє праве Honda Accord 13-17 чорний NH731P, не оригінал, зам'ятий низ
Бачок омивача Honda Accord 13-17 новий OEM оригінал
Арт.
357273
Номер
76841T2FA01
3169 грн
76 $
Двері в зборі задні права Honda Accord 13-17 графіт NH797M
Арт.
643084
Номер
67510-T2F-M00ZZ
20850 грн
500 $
Захист переднього бампера Honda Accord 16-17 новий OEM оригінал
Арт.
468783
Номер
71105T2FA50
1168 грн
28 $
Бампер задній голий Honda Accord 16-17 рест новий неоригінал
Арт.
455804
Номер
FP 3032 950
4587 грн
110 $
Сигнал low Honda Accord 13-17
Арт.
65590
Номер
38100-S7S-013
292 грн
7 $
Чверть крило задня ліва Honda Accord 13-17 графіт роблена, тички
Арт.
512315
Номер
04646-T2F-A90ZZ
19599 грн
470 $
Протитуманна фара птф права Honda Accord 13-15 новий неоригінал DEPO
Арт.
536467
Номер
FP 3029 H2-E
2836 грн
68 $
Запасне колесо докатка Honda Accord 13-17 R16 125/80
Арт.
185696
Номер
42700-T2A-A52
2502 грн
60 $
Чверть передня ліва c центральною стійкою Honda Accord 13-17 срібло
Абсорбер переднього бампера Honda Accord 13-15
Арт.
65338
Номер
71172-T2F-A00
1043 грн
25 $
Дзеркало бічне Honda Accord 14-17 6 пінів, поворотник, графіт NH797M, затерте
Підрамник передній Honda Accord 13-17
Арт.
65491
Номер
50200-T2F-A00
25020 грн
600 $
Захист двигуна Honda Accord 13-17 надриви, затертий, прим'ятий
Арт.
512289
Номер
74111-T2B-P00
2085 грн
50 $
Подушка безпеки airbag в кермо водійська Honda Accord 13-17 черн
Подушка безпеки airbag бічна шторка ліва Honda Accord 13-17
Замок капота Honda Accord 13-17
Арт.
65383
Номер
74120-T2A-A01
1877 грн
45 $
Петля капота права Honda Accord 16-17 рест
Арт.
76771
Номер
60120T2FA00ZZ
1668 грн
40 $

Honda Accord IX. По обидва боки океану

З 1976 року компанія продала понад 11 мільйонів екземплярів цієї моделі, що зробило її найбільш продаваною і успішною в історії бренду. Honda Accord стала популярною не відразу. Спочатку її будували на збільшеній платформі Civic і тільки в кузові хетчбек. Лише через рік модель отримала власний візок, а разом з ним нові кузови та визнання публіки.

Honda Accord 9 - модель знакова

Компанія будувала свою політику стосовно Акорду таким чином, що з 1993 року (а це п'яте покоління) для Європи та США будувалися два фактично різних автомобілі. Американець хотів комфортну, простору машину з відповідними габаритами та опціями. Європейцеві ж такий підхід був не до душі, він вважав за краще відносно невеликий, недорогий, але жвавенький седан.

У 2012 році в історії моделі настав перелом. Керівництво Хонда вирішило не ділити Акорд на американський і європейський. Цьому посприяв новий гендиректор компанії Таканобу Іто. Замість цього було побудовано глобальний автомобіль, який мало чим відрізнявся по обидва боки океану. І це було правильне рішення з точки зору маркетингу, хоча нове дев'яте покоління не поставляється в деякі країни Європи.

Honda Accord 9 спробувала догодити як покупцям в США, так і шанувальникам моделі в інших країнах. Їй це вдалося. Американські розміри та європейська динаміка з керованістю тепер дружно жили в одному автомобілі. У порівнянні з восьмим поколінням, новий Акорд став довшим на 164 мм, колісна база зросла на 70 мм (2775 мм), а загальна довжина кузова склала неабияких 4,9 м. Отже, новий Акорд плавно перейшов в клас D, ставши конкурентом Toyota Camry, Skoda Superb і Ford Mondeo (Fusion).

Кузов і комплектації: за канонами класу D

Можливо, шанувальники бренду примітили в зміні стилістики та розмірів кузова дев'ятого покоління деяке «одомашнення» гарячого седана. Питання це дуже спірне, хоча кузов, дійсно, частково втратив гостроту ліній і, можливо, спортивний характер. Зате автомобіль став більш присадкуватим і внаслідок цього виглядає досить динамічно.

І це при тому, що став набагато просторішим і ширшим. Але впізнаваності не втратив. Характерна оптика, змінена, але яскрава корма, філігранні лінії решітки радіатора в хромі, все це в комплексі з представницьким силуетом створює відчуття динамічного, але респектабельного автомобіля.

Інтер'єр став більш вишуканим, але не менш яскравим і ергономічним. А що стосується комплектацій, то навіть в базовій LX є те, за чим не доведеться шукати дорожчу версію - тут і литі диски, і двозонний клімат-контроль, і мультимедійка з Bluetooth і можливістю підключення стороннього носія по USB. Для чотирьохдверного седана були доступні шість комплектацій: LX, Sport, EX, EX-L, EX-L V6 і Touring. Купе з двома дверима, характерне тільки для ринку США, мало базову комплектацію LX-S, але розділяло інші версії з седаном:

  1. Починаючи з 2015 року базовий Акорд в комплектації LX мав на борту камеру заднього виду, клімат-контроль, мультимедійку з 8-дюймовим дисплеєм і 4 динаміками. За замовчуванням така версія стояла на 16-дюймових литих дисках і коштувала 23 тисячі доларів. У Штатах, зрозуміло.

  2. Як варіант, пропонувався Sport Sedan. Він відрізняється 18-дюймовим литтям, спойлером на кришці багажника, протитуманними фарами, шкіряним кермом і сидінням водія з регулюванням на 10 положень. Коштувало це все 24,5 тисячі.

  3. За $ 25,800 пропонували версію EX. Вона мала точнісінько таке ж оснащення, що і попередні, але була доповнена електролюком, аудіосистемою на 8 динаміків, безключовим доступом і кнопковим запуском двигуна.

  4. Комплектація EX-L ($ 29 200) мала ті ж плюшки, але додавала світлодіодні стоп-сигнали, водійське сидіння з пам'яттю на 2 положення, пасажирське сидіння з електрорегулюванням, сенсорний дисплей і підігрів передніх сидінь.

  5. За седан EX-L V6 просили 32,2 тисячі. Він відрізнявся від попередньої версії тільки двигуном і світлодіодними денними ходовими вогнями.

  6. Найдорожчою була версія Touring. За неї просили 34,4 тисячі, а відрізнялася вона світлодіодним головним світлом і адаптивним круїз-контролем.

Для трьох останніх комплектацій дилери пропонували навігатор з функцією розпізнавання голосу. У цих випадках седан комплектувався дисплеєм з вищою роздільною здатністю. А для купе початковою була комплектація LX-S - той же EX, але без люка і кнопки запуску двигуна. В іншому Акорд у дводверному кузові повторював комплектації седана. Базове купе можна було купити за 24 400 доларів.

Техніка Honda Accord 9

Дволітровий бензиновий двигун, відомий по восьмого покоління моделі, був відправлений на дембель. Його замінив 2,4-літровий рядний 4-циліндровий атмосферник з потужністю 180 сил і крутним моментом 245 Н∙м з 16-клапанною головкою. 

Всі такі мотори були укомплектовані 6-ступінчастою механічною КПП, але за додаткову плату могли працювати з 5-ступінчастим гідромеханічним автоматом. Після 2015 року до списку коробок передач було додано варіатор, який в Штатах мав величезний попит, тому ймовірність зустріти саме такий екземпляр велика.

Другий і останній двигун, який встановлювали на Honda Accord 9 покоління - V-образна шістка об'ємом 3,5 л. Звичайно, вона потужніше за 2,4-літровий агрегат і видає 282 сили (342 Н∙м). Цей мотор цікавий тим, що вміє відключати «зайві» циліндри, якщо в надлишкової потужності необхідності немає. З цим мотором була доступна тільки 6-ступінчаста гідромеханічна коробка, але для купе була можливість встановити 6-ступінчасту механіку. CVT на 6-циліндрові двигуни не встановлювали.

У Штатах також можна зустріти гібридні Акорди, які комплектувалися 2,0-літровими двигунами, що працюють по циклу Аткінсона, і електромотором. Сумарна потужність установки становила 196 сил (306 Н∙м). Плагін-гібриди були популярні в Японії, але обидві гібридні версії були доступні в США з другої половини 2013 року.

Безпека і краш-тести

Абсолютно всі комплектації після 2015 року обладнані відмінним набором систем безпеки:

Дорожчі комплектації обладнані системами контролю сліпих зон, контролю смуги руху, попередження про зустрічне зіткнення. Контроль сліпих зон здійснюється технологією LaneWatch, яка моментально перемикала зображення на 8-дюймовий дисплей з камери в правому або лівому дзеркалі в залежності від напрямку повороту.

Незалежно від типу двигуна Акорд зупиняється зі швидкості 97 км/год за 39 м, що цілком пристойно для седана таких розмірів. У національних тестах Insurance Institute for Highway Safety Honda Accord отримала такі оцінки:

  • загальна безпека - 5 зірок;

  • захист від лобового удару - 4 зірки;

  • захист від бокового удару - 5 зірок;

  • лобовий удар з частковим перекриттям - добре, максимальна оцінка;

  • бічний удар - добре;

  • лобовий удар з мінімальним перекриттям - добре;

  • безпека при перекиданні - добре;

  • безпека сидінь і підголівників при хлистовому ударі ззаду - добре.

Слабкі місця дев'ятого покоління Honda Accord

Попри просторий інтер'єр і місткий багажник, у салону все ж є свої недоліки. Більшість конкурентів уже в той час використовували складні спинки задніх сидінь в пропорції 40/60. У Акорду спинка складається, але тільки цілком. Тому водієві доводиться вибирати - використовувати по повній 495-літровий багажник, або виключити зі списку попутників задніх пасажирів, якщо вантаж буде довшим за багажник.

Друга штука, яка може дратувати людину, яка звикла до сучасних методів управління мультимедійкою, навігацією та іншими корисними фішками - заплутана і нелогічна схема взаємодії з блоком мультимедійної системи. У салоні топових комплектацій знаходяться аж три монітори - основний під лобовим склом, монітор трохи менше, для керування магнітолою на консолі та маленький монітор на приладовій панелі для відтворення оперативної шляхової інформації.

Все б добре, але для управління всією цією відеотекою використовується ряд фізичних кнопок, сенсорний екран і джойстик на консолі. Основна робота джойстика - управляти навігатором, але частина функцій можна використовувати тільки за допомогою сенсорного дисплея. Словом, розбиратися в управлінні цим всім доведеться довго. Хоча в цілому мультимедійний комплекс провальним назвати ніяк не можна.

Ходова і двигуни

Ніяких проблем з автоматичними коробками, варіатором і механічною КПП власник уживаного Акорду не відчує. Агрегати надійні, відмінно налаштовані та злагоджено працюють з двигунами. Звісно, при своєчасному обслуговуванні. 

До моторів теж претензій немає, але і тут не без нюансів. Обидва двигуни починають оживати лише після 5000 об/хв, що порадує не всіх. У чотирициліндрового мотора можуть бути проблеми з ГРМ, якщо не регулювати клапана за регламентом. 

V-образна шістка досить економічна (7-8 літрів по трасі при такій-то потужності), але сильно завантажує передню підвіску. А це позначається і на керованості, і на ресурсі гальм і ходової. Правда, якщо не зловживати високими швидкостями на поганих дорогах, цих нюансів можна і не помітити, навіть не дивлячись на помірну скутість підвіски.

Втім, на тлі конкурентів все це виглядає абсолютно неважливо:

  1. Ford Mondeo приблизно тих же років випуску не буде настільки надійний, хоча, можливо, він перевершує Акорд за частиною технологій.

  2. Hyundai Sonata обійдеться дешевше зі старту, але її експлуатація може виявитися дорожче через менший ресурсу автоматичних коробок, менш міцною підвіскою. Але у Сонати є козир - потужний дволітровий двигун.

  3. Toyota Camry, скоріше, найбільш грізний і авторитетний конкурент для Акорду. Широка гамма моторів і комплектацій, варіативність цін, надійність, та й по запчастинах може виявитися доступніше.

Що в підсумку

Honda Accord 9 - надійний і комфортний сімейний або діловий автомобіль. Двигунів всього два (не рахуючи гібридів), але це той випадок, коли при відповідному догляді вони жодним чином не підведуть. Просторий ергономічний салон і місткий багажник, висококласна обробка панелей і дверних карт - це, дійсно, автомобіль D-класу з американськими генами. Навіть всупереч деяким закидам у втраті прудкості та гонору, Honda Accord в дев'ятому поколінні виправдає надії тих, кому важливий комфорт і солідність за невеликі гроші.

Часті питання про розбирання honda accord 2013 - 2017

Розбирання Honda Accord 2013 - 2017 - чи можна підібрати і купити запчастини по вин коду?

Так, скористайтеся пошуком автозапчастини по каталогу або зв'яжіться з нашим менеджером для підбору по VIN. В наявності 1274 товарів.

Розбирання Honda Accord 2013 - 2017 - які умови гарантії та доставки?

Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти товар абсолютно безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка здійснюється по всій Україні, також є самовивезення в Києві та Одесі.

Як правильно підібрати запчастини в розділі розбирання honda accord 2013 - 2017?

У продажу оригінальні запчастини та аксесуари з розбирання, тому проблем при установці не буде. Ви можете порівняти деталь з різних авто і замовити необхідну.

✅ Категорія товарів Розбирання Honda Accord 2013 - 2017
✅ Кількість товарів у каталозі 3054
✅ Середня ціна товарів 60 USD
✅ Ціна найдешевшого товару 1 USD
✅ Найдорожчий товар 2000 USD
✅ Середній рейтинг товару ✅13847 оцінок ✅ 4.8