Розбирання Ford Focus 2011 - 2018

Розбирання Ford Focus 2011 - 2018

Двигун Ford Focus mk3 15-18 рест 2.0 C20HDEX 53к
Арт.
128391
Номер
FV6Z 6007-B
22990 грн
550 $
Крило переднє ліве Ford Focus mk3 11-18 usa
Арт.
142592
Номер
AL1104870606
2926 грн
70 $
АКПП у зборі Ford Focus mk3 11-18 1.0Т 71к
Арт.
649517
Номер
F1FZ-7000-A
37620 грн
900 $
Колісний диск R17 Ford Focus mk3 11-18 тип 4 подряпини
Арт.
539278
Номер
FM5Z1007E
5225 грн
125 $
Стійка амортизатора в зборі передня права Ford Focus mk3 14-18
Двері багажника гола Ford Focus mk3 11-14 дорест 5d
Арт.
468896
Номер
FP 2813 531
7022 грн
168 $
Бампер передній голий Ford Focus mk3 15-18 рест графіт, надломи кріплень, вм'ятини, тички
Протитуманна фара птф ліва Ford Focus mk3 11-14 дорест VALEO
Арт.
546806
Номер
88358
1463 грн
35 $
Рейка рульова Ford Focus mk3 11-18 електро
Арт.
333001
Номер
HV6C-3D070-A2B
16720 грн
400 $
Без зображення Підходить до Ford Focus 2011 - 2018
Арт.
641865
Номер
3001337
293 грн
7 $
Відбивач прав Ford Focus mk3 15-18 рест 5d
Арт.
468963
Номер
FP 2819 F2-P
460 грн
11 $
Важіль нижній перед прав Ford Focus mk3 11-18 залізний R15
Дифузор кожух радіатора у зборі Lincoln MKC 15- з резисторами Підходить до Ford Focus 2011 - 2018
Арт.
466996
Номер
FP 28 W03
6730 грн
161 $
Решітка радіатора Ford Focus mk3 15-18 рест лезо, чорний глянець, потертості
Колісний диск R16 Ford Focus mk3 11-18 тип 2 бордюрка
Арт.
506593
Номер
F1EZ-1007-A
3344 грн
80 $
Губа переднього бампера Ford Focus mk3 15-18 рест структура надрив кріплення, запиляна
Двері в зборі передні права Ford Focus mk3 11-18 червоний RR, дрібна тичка, повітря в накладці
Інтеркулер Ford Escape mk3 13-19 2.0T POLCAR Підходить до Ford Focus 2011 - 2018
Арт.
634163
Номер
32C2J81
7775 грн
186 $
Скло заднє двері багажника Ford Focus mk3 11-14 дорест 5d тонування, подряпини, потертості від двірника
Кронштейн рами переднього бампера верх лев Ford Focus mk3 11-18
Нижня решітка переднього бампера Ford Focus mk3 15-18 рест Sport, облом креп
Цапфа зі маточиною перед прав Ford Focus mk3 11-18 маточина під заміну
Фара передня ліва гола Ford Focus mk3 15-18 рест, галоген, темна, під полірування
Накладка отвору багажника Ford Focus mk3 11-18 5d черн, подряпини, злам креп
Корпус повітряного фільтра Ford Focus mk3 11-18 2.0 с расходомером
Арт.
339856
Номер
BV6Z9600C
5936 грн
142 $
Мотор омивача Ford Focus mk3 11-18 4d FEBI
Арт.
634503
Номер
45038
1170 грн
28 $
Підрамник задній Ford C-max MK2 13-18 energi, іржавий Підходить до Ford Focus 2011 - 2018
Арт.
512382
Номер
DV6Z5035A
5434 грн
130 $
Компресор кондиціонера Ford Focus mk3 15-18 1.0 T
Арт.
111514
Номер
DV61-19D629-FD
5016 грн
120 $
Ліхтар зовнішній крило лівий Ford Focus mk3 15-18 рест 4d
Арт.
594237
Номер
F1EZ13405B
13752 грн
329 $
Крило переднє праве Ford Focus mk3 11-18 usa
Арт.
264551
Номер
2171302
5476 грн
131 $
Бачок омивача Ford Focus mk3 11-18 5d з горловиною POLCAR
Арт.
633984
Номер
32C1ZBS3
2090 грн
50 $
Двері в зборі зад прав Ford Focus mk3 11-18 червоний PQ, вм'ятини
Арт.
163314
Номер
DM5Z-5824630-C
6270 грн
150 $
Захист переднього бампера Ford Focus mk3 11-14
Арт.
134332
Номер
AL1103090105
836 грн
20 $
Бампер задній голий Ford Focus mk3 15-18 рест 5d срібло, слломани кріплення
Чверть крило задня ліва Ford Focus mk3 11-18 4d срібло на кузові
Протитуманна фара птф права Ford Focus mk3 15-18 рест
Арт.
513192
Номер
F1EZ-15200-A
1254 грн
30 $
Запасне колесо докатка R16 125/80 Ford Focus mk3 11-18
Арт.
150964
Номер
CV6Z-1015-B
2090 грн
50 $
Чверть передня ліва з центральною стійкою Ford Focus mk3 11-18 червона
Абсорбер переднього бампера Ford Focus mk3 11-14 дорест, пластик, тріщини в кріпленнях
Подушка безпеки airbag колінна водійська лев Ford Focus mk3 11-18 беж
Кришка дзеркала лев Ford Focus mk3 11-18 без поворотника, EURO
Арт.
300675
Номер
AL1103100405
418 грн
10 $
Захист двигуна Ford Focus mk3 11-18 2.0 надрив, зламане кріплення
Арт.
370734
Номер
AV6Z6P013A
1463 грн
35 $
Подушка безпеки airbag у кермо водійська Ford Focus mk3 11-14 дорест, маленькі проколи, немає кнопок
Подушка безпеки airbag бічна шторка ліва Ford Focus mk3 11-18 біла довга
Жалюзі дефлектор радіатора у зборі Ford Focus mk3 15-18 1.0T рест, з моторчиком
Замок капота Lincoln MKC 15- з датчиком Підходить до Ford Focus 2011 - 2018
Арт.
73389
Номер
CV6Z16700B
1881 грн
45 $
Петля капота права Ford Focus mk3 11-18
Арт.
264559
Номер
1750016
2801 грн
67 $
Задня панель Ford Focus mk3 11-18 5d у зборі 2 частини срібло
Повітроприймач Ford Focus mk3 11-18 2.0
Арт.
213893
Номер
1745844
1170 грн
28 $
Заглушка птф лев Ford Focus mk3 11-14 дорест, надлом кріплення
Арт.
461409
Номер
CP9Z-17B814-A
502 грн
12 $
Без зображення
Арт.
264541
Номер
1879568
2006 грн
48 $
Парктронік задній Ford Focus mk3 15-18 рест, без кільця
Арт.
332626
Номер
FR3T-15K859-AAW
1045 грн
25 $

Ford Focus Mk III. Достатній у всьому

Спробуйте-но переконати американця без презирства дивитися на трициліндровий мотор під капотом навіть такої невеликої машини, за їхніми мірками, як Форд Фокус. У вас навряд чи щось вийде. У Ford Focus третього покоління вийшло. Правда, не відразу. Новий на той час третій Фокус був добре прийнятий в Європі, але на батьківщині бренду у 2012 році до нього ставилися прохолодно, стримано зберігаючи повагу до блакитного овалу.

Чим купив Америку Ford Focus 2012. Огляд

Так, американці звикли до об'ємних восьмициліндрових моторів, в їх генетичній пам'яті ще залишилися ті часи, коли Ford Falcon, Dodge Dart і більш пізні моделі Chevrolet Cavalier царювали в середньому класі. Паливна криза, а потім і боротьба за екологію урізали кількість циліндрів, але інженери доклали всіх зусиль, щоб не постраждали коні.

У випадку з Ford Focus 3 скепсис публіки був зрозумілий. У Штатах почали пропонувати літровий трициліндровий турбований моторчик з безпосереднім уприскуванням і дивним написом на декоративній кришці головки блоку EcoBoost. Але 123 сили і 201 Н ∙ м крутного моменту змусили поставитися до цього двигуна серйозніше.

Літровий Екобуст вже кілька років як продавався в Європі, але в США його обережно представили вже багато пізніше європейської прем'єри. Для порівняння, рідний для Америки дволітровий атмосферний двигун Фокуса показував віддачу в 160 сил і 198 Н ∙ м моменту. Компактний, легкий і дуже економічний літровий турбомотор все-таки зумів приручити гаманці американців. 

Хоча, справа, мабуть, не стільки у двигуні, скільки в абсолютно новому дизайні третього покоління Ford Focus. На ринку Штатів в той час ця машина реально виглядала гостею з майбутнього, особливо у своєму ціновому сегменті - 16-17 тисяч доларів. А конкуренція тут була будь здоров - Volkswagen Jetta, Chevrolet Cruze, Honda Civic, Toyota Corolla, Subaru Impresa, Хендай Елантра, Mazda3, Міцубісі Лансер, Кіа Форте. І це далеко не всі гідні машини в класі.

Новий корпоративний дизайн Фордів того часу робив новий Фокус схожим і на Фієсту, і на Мондео (Fusion) одночасно, що, безумовно, лестило власникам компактної Фієсти і середньорозмірного Фокуса. Автомобіль був відразу представлений в трьох кузовах, хетч, седан і універсал. Кожен з них примудрився виглядати дуже органічно і, що важливо, дорожче своїх грошей. 

Решітка в дорестайлінгових машинах переїхала на бампер і, слава богу, вона не стала хромованою. Тільки після підтяжки обличчя в 2015 році дизайнери вирішили перекроїти передок всього сімейства, що теж не можна назвати неправильним ходом, оскільки рестайлінговий Ford Focus 3 відмінно продавався аж до 2018 року, поки його не змінило нове покоління.

У порівнянні з попереднім другим Фокусом, нове покоління витягнулося в довжину на 21 мм, при цьому загальна довжина кузова склала 4,4 м. Машина стала трохи присадкуватою, втративши в холці 16 мм, при цьому збільшивши колісну базу до 2,5 м. Що, втім, не сильно позначилося на просторі для ніг у задніх пасажирів. Його, простору цього, мало. Багажник також не найоб'ємніший в класі - 372 л у седана і на 100 л менше у хетча. Але якщо розкласти спинки заднього сидіння, можна втиснути в салон майже 1100 літрів вантажу.

Устаткування і комплектації Ford Focus 2012 

Традиційно європейські та американські комплектації сильно відрізняються. В Україні взагалі Фокус продавали офіційно з урізаним вибором варіантів. У Штатах же пропонувалися чотири основні комплектації - S, SE, SEL і Titanium.

Комплектація S ($ 16,500) була актуальна тільки для машин в кузові седан. Найпростіша версія була доступна на сталевих 15-дюймових штампованих дисках. Зі старту були доступні:

  • безключовий доступ;

  • кондиціонер;

  • електропідйомники скла передніх дверей;

  • центральний замок;

  • дзеркала заднього виду з електроприводом;

  • водійське сидіння з електричним приводом регулювання;

  • рульова колонка з регулюванням по винесенню і по висоті;

  • аудіосистема з чотирма динаміками і магнітолою, що підтримує CD і підключення зовнішніх пристроїв через Aux.

Непоганий набір для старту, але більш привабливо виглядала комплектація SE ($ 17,500 - $18,300).Тут теж за замовчуванням стояли штамповані сталеві диски, але розміром 16 дюймів. Від попередньої комплектації ця відрізнялася тим, що пропонувалася як в кузові седан, так і в хетчбек, куди в базі прикручували спойлер на кришку багажника. Крім цього, комплектація пропонувала:

  • електричні склопідйомники по колу;

  • автоматичне включення ближнього світла (датчик світла);

  • противотуманки з галогеновими лампами;

  • мультируль;

  • бортовий комп'ютер;

  • технологію батьківського контролю Ford MyKey.

Все це актуально для трьох кузовів, однак хетч мав розкладну спинку задніх сидінь, яка складалася в пропорції 40/60, а також знімну полицю багажного відділення. Опціонально для комплектації SE дилери пропонували круїз-контроль і поліпшене освітлення салону. 

Була версія SE Sport, яка відрізнялася зовні по литим 16-дюймовим фірмовим дискам, мала задні дискові гальма, а багажник седана прикрашав спойлер. У салоні були встановлені спортивні сидіння спереду, шкіряне кермо і поліпшена аудіопідготовка на 6 динаміків з магнітолою, яка підтримувала технологію синхронізації з телефоном Ford Sync і інтерфейсом iPod.

Комплектація SEL ($ 20,500 - $ 21,300) мала на борту все те ж добро, що і SE, але виділялася багатобарвним багатоточковим підсвічуванням салону з регулюванням яскравості і можливістю вибору кольору, а також автоматичними склопідйомниками по колу. Дуже близька до цієї версії топова комплектація Titanium ($ 22,200 - $22,700), але їх відрізняла наявність в останньої 17-дюймових литих дисків, більш жорсткої спортивної підвіски і деякими декоративними кузовними елементами.

Топовий Фокус також мав мультимедійну систему з сенсорним 8-дюймовим екраном і підтримкою Wi-Fi. Також в списку обладнання вписано безключовий доступ і кнопковий запуск двигуна. Магнітола з аудіосистемою Sony і 10 динаміками з підтримкою супутникового радіо також була доступна в комплектації SEL за доплату.

У комплектації Titanium та SEL Premium ми знайдемо і датчики паркування ззаду, автоматичні двірники з датчиком дощу, сидіння водія з електроприводом в шести напрямках, шкіряна оббивка салону, дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням і підлокітник ззаду. Пакет Titanium Handling додасть шику з 18-дюймовими колесами, модернізованої спортивною підвіскою, повнорозмірною запаскою і особливої літньою гумою Michelin Pilot Sport 3. Опціонально для SEL і Titanium йшла навігаційна система з голосовим управлінням і відстеженням трафіку в реальному часі.

Опціонально для всіх, крім S, йшла версія Winter, яка включала підігрів передніх сидінь і обігрів дзеркал з бічними габаритними ліхтарями. SEL і Titanium могли бути обладнані просунутим парктроніком, який мав передні і задні датчики паркування, камеру заднього виду і автоматизовану технологією паралельної парковки. В якості опції тільки на седані SE пропонувався пакет Super Fuel Economy (SFE), який обіцяв 16-дюймові сталеві диски з аеродинамічними ковпаками, шини з низьким опором коченню, задні дискові гальма і задній спойлер.

Як все це їде. Характеристики Ford Focus 3

Назвати американську гаму моторів для третього Фокуса розкішною язик не повернеться, європейські машини отримали більше агрегатів. Базовим мотором в США був 2,0-літровий атмосферник Ti-VCT GDI потужністю 160 сил з крутним моментом 198 Н∙м. Комплектації S і SE стартового рівня мали стандартну п'ятиступеневу механічну коробку передач, яка показала себе цілком надійною в парі з цим двигуном.

Дорожчі версії оснащувалися роботизованою КПП, відомою як Powershift. Шестиступеневий робот з подвійним зчепленням був базовою коробкою для старших комплектацій SEL і Titanium. Але як опція міг бути встановлений і на всі інші версії Фокуса.

Другий двигун, доступний в Штатах з 2015 року, після рестайлінгу (123 к.с. і 201 Н ∙ м) - це той трициліндровий агрегат з турбіною, про який ми вже згадували. 1,0-літровий Ecoboost був прикручений до механічної коробки передач з шістьма швидкостями, а не до американської 5-ступеневою МКПП. Різниця по частині динаміки в цих моторах була, хоча особливо спритними їх назвати було складно. Розгін до сотні на механіці обидва мотори забезпечували за 10-11 секунд, з 2,0-літровим мотором і роботизованою КПП стрілка спідометра показувала 100 км / год через 9 секунд.

Попри популярність в США простого атмосферного 2-літрового мотора Duratec, у 2016 році були спроби імплантувати під капот американського Фокуса 2-літровий турбомотор Ecoboost з віддачею 252 сили (370 Н ∙м), а для версії RS, яка більш поширена в Європі, пропонували 350-сильний 2,3-літровий турбодвигун Ecoboost з обертовим моментом 470 Н ∙ м. Обидва двигуни працювали в парі тільки з надійною 6-ступеневою МКПП.

У трициліндрового двигуна Ecoboost є все ж свої плюси. По-перше, у нього солідний крутний момент, незначно перевищує цей показник у дволітрового атмосферника (198 проти 201 Н ∙ м). По-друге, момент доступний на низьких оборотах, що дає перевагу при русі в основному по міських вулицях. На швидкостях за 120 км / г мотор дуже гнучкий, плавний і тихий. Його мінус у тому, що мізерної потужності може бути недостатньо на високих оборотах, що, втім, частково компенсується вдалим підбором передавальних чисел механічної коробки передач.

Безпека і краш-тести третього Фокуса

У Штатах завжди приділяли багато уваги безпеці будь-якого автомобіля, причому без усіляких потурань навіть таким динозаврам американського ринку як Форд. Судіть самі. Навіть в базових версіях можна виявити ABS і ESP, а барабанні гальма ззаду встановлені тільки на двох стартових комплектаціях, S і SE. На всіх інших - дискові задні гальма.

Ще в базі доступні:

  • дві передніх подушки безпеки;

  • подушки безпеки колін водія;

  • бічні шторки безпеки для передніх сидінь;

  • передовий на той час комплекс Ford Sync, який може в разі чого самостійно викликати службу порятунку, зателефонувавши на заздалегідь прошитий номер;

  • камера заднього виду;

  • протиугінний комплекс Ford MyKey з функцією батьківського контролю.

Комплектація Titanium обладнана серйозніше. До всього перерахованого доданий пакет функцій з контролем мертвих зон, попередженням про трафік при русі заднім ходом, функція оповіщення при виході зі смуги руху, а також технологія утримання машини в потрібній смузі.

На сухому асфальті молодші комплектації з барабанними задніми гальмами осаджуються зі 100 км / год до зупинки за 40 м, що трохи гірше середнього показника в класі. Зате з дисками по колу до повної зупинки Фокус долає за 32 м, а це найкращий показник в класі. 

У державних краш-тестах Ford Focus третього покоління отримав загальну оцінку п'ять зірок з п'яти можливих. У більш детальних випробуваннях намалювалася наступна картина:

  • при лобовому ударі з повним перекриттям був пошкоджений передній бампер, кришка капота, лонжерони, силовий каркас бампера, передні крила, проте захист пасажирів отримала чотири зірки;

  • бічний удар витриманий на п'ять зірок з пошкодженням центральної стійки, обох дверей і частковою деформацією даху і порогів;

  • страховий Інститут безпеки руху Insurance Institute for Highway Safety поставив найвищий бал за захист пасажирів від лобового удару з частковим перекриттям з пошкодженням бампера, передній панелі, оптики, переднього крила і капота;

  • перекидання на дах також оцінено найвищим балом, як і бічне зіткнення;

  • безпеку сидінь і підголівників при хлистовому ударі ззаду отримала найвищий бал по захисту пасажирів і водія.

Проблеми Ford Focus 3 з пробігом і конкуренти

У третього Фокуса є тільки дві проблеми - літровий Екобуст і роботизована коробка передач з сухим зчепленням Powershift. Вірогідність знайти таку машину в Україні (з тих, які були привезені зі Штатів) вкрай мала, але вона є. Це не тупикова гілка розвитку Фокуса, проте були відзначені недоліки такої комплектації:

  1. Ривки і хрускіт при перемиканні передач.

  2. Висока ймовірність потрапити на ремонт зчеплення раніше терміну.

  3. Течія масла через сальники робота.

  4. Вихід з ладу вилки вичавного підшипника на малих пробігах.

  5. Ненадійність електронного блоку управління роботизованою КПП.

У міру доробок робота ці недоліки з часом усувалися, однак не всі відразу і сама коробка в цілому вважається не дуже надійною. Механічні коробки передач в цілому досить надійні. Більш стара п'ятиступенева КПП могла засмучувати течею сальників піввісь і негерметичність штока перемикання передач.

Якщо вчасно не звернути увагу на течію масла, є ймовірність втрати п'ятої передачі - вона страждала від масляного голодування в першу чергу. Передача заднього ходу на цій КПП не обладнана синхронізатором, тому може лякати скреготом при включенні. Однак це не вважається несправністю, скоріше, особливістю п'ятиступеневого агрегату.

Дволітрові двигуни сімейства Duratec, найбільш поширені за океаном, виявилися напрочуд витривалими. Самим проблемним вузлом в них вважається дросель, однак, якщо своєчасно його промивати, ніяких проблем з ним не буде, робота двигуна буде стійкою і м'якою аж до капітального ремонту, якого варто очікувати не раніше 350-400 тисяч км пробігу.

Ліга, в якій грає Ford Focus, досить численна, тому конкурентів у нього - хоч греблю гати. Ось найцікавіші з них:

  1. Volkswagen Golf. Немає потреби розповідати про плюси Гольфа, це визнаний лідер в класі з величезним вибором двигунів і коробок передач, чудовим салоном і безпроблемним роботизованим агрегатом DSG. Хоча і до нього на перших порах були претензії.

  2. Набагато дешевше обійдеться Skoda Octavia тих років. Однак потрібно розуміти, що це фактично випробувальний полігон німецького VAG, тому надійність - явно не коник Октавії. У будь-якому випадку, 2013-2018 років випуску.

  3. Опель Астра може розглядатися як альтернатива Фокусу тільки через номінальну участь в класі С. Астра набагато дешевше Фокуса, але і має більше проблем, зокрема, є претензії до корозійної стійкості кузова.

  4. Найсерйозніший конкурент - Mazda3. Як конкурент, ця машина зібрана на одній платформі з Фокусом, проте пропонує покупцям багатіший вибір двигунів і КПП, а також цікавіший салон, хоча багатьом він здається тісним, як і недостатньо об'ємним багажник.

Підсумки підіб'ємо

Добротний Ford Focus 3 з приємним ергономічним салоном в будь-якому кузові склав гідну конкуренцію однокласникам і навіть сьогодні не збирається здавати позиції. При очевидних проколах в компонуванні салону (недолік місця для ніг пасажирів на задньому сидінні, нерозкладна спинка заднього сидіння на седанах), машина залишається має попит на вторинному ринку як в Україні, так і в США. 

Козир цієї машини, особливо з двигуном Duratec 2,0 і механічною КПП - надійність і невисока ціна на вторинному ринку, наявність запчастин і досить простий ремонт, який часто можна виконати своїми руками.

Часті питання про розбирання Ford Focus 2011 - 2018

Розбирання Ford Focus 2011 - 2018 - чи можна підібрати і купити запчастини по вин коду?

Так, скористайтесь пошуком автозапчастини на автомобіль за каталогом або зв'яжіться з нашим менеджером в будь-якому магазині для підбору VIN. В наявності 1652 товарів.

Розбирання Ford Focus 2011 - 2018 - які умови гарантії та доставки?

Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти будь-який товар безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка зі шроту здійснюється по всій Україні, також є самовивіз у Києві та Одесі.

Як правильно підібрати запчастини в розділі розбирання Ford Focus 2011 - 2018?

У продажу оригінальні запчастини на іномарки та аксесуари з розбирання, тому проблем при встановленні не буде. Ви можете порівняти нову деталь із різних авто та замовити необхідну.

Які комплектації машини Ford Focus 2011 - 2018 представлені на вашій авторозборці?

У широкому асортименті нашого складу представлені оригінали комплектуючих Ford Focus 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 років випуску.

✅ Категорія товарів Розбирання Ford Focus 2011 - 2018
✅ Кількість товарів у каталозі 5174
✅ Середня ціна товарів 36 USD
✅ Ціна найдешевшого товару 1 USD
✅ Найдорожчий товар 1031 USD
✅ Середній рейтинг товару ✅22590 оцінок ✅ 4.8