Розбирання VOLKSWAGEN PASSAT B8 16- USA

Розбирання VOLKSWAGEN PASSAT B8 16- USA

Підкрилок задній лівий VW Passat b8 16-19 USA
Арт.
58710
Номер
561-810-971-D
971 грн
25 $
Личинка замка перед лев VW Passat b8 16-19 USA
Арт.
58354
Номер
107837167AT
583 грн
15 $
Блок розпалу лівий VW Passat b8 16-19 USA новий OEM оригінал
Арт.
546477
Номер
4G0907697G
2991 грн
77 $
Підсилювач переднього бампера VW Passat b8 16-19 USA новий неоригінал
Арт.
463829
Номер
30807226
2758 грн
71 $
Гачок замку капота VW Passat b8 16-19 USA
Арт.
217127
Номер
1K8-823-186-F-9B9
777 грн
20 $
Маточина зад прав VW Passat b8 16-19 USA новий неоригінал
Арт.
472089
Номер
32598003
1204 грн
31 $
Помпа охолодження VW Passat b8 16-19 USA 3.6
Арт.
359237
Номер
022-121-011-B
1943 грн
50 $
Емблема кришки багажника V6 VW Passat b8 16-19 USA
Арт.
359545
Номер
3AA853675G
583 грн
15 $
Дросельна заслінка VW Passat b8 16-19 USA 3.6
Арт.
359184
Номер
03H-133-062-C
971 грн
25 $
АКПП у зборі VW Passat b8 16-19 USA 3.6 46к
Арт.
390526
Номер
02E300064Q00K
38850 грн
1000 $
Компресор кондиціонера VW Passat b8 16-19 USA 1.8T, 3.6T
Арт.
58427
Номер
1K0-820-808-H
4274 грн
110 $
Двигун VW Passat b8 16-19 USA 3.6 46к, на зч, іржавий всередині
Арт.
390525
Номер
03H-100-038-J
38850 грн
1000 $
Підрамник задній VW Passat b8 16-19 USA
Арт.
58738
Номер
561-505-315-E
1748 грн
45 $
Кронштейн двигуна правий VW Passat b8 16-19 USA 1.8T, 2.0T
Арт.
133930
Номер
06K-199-207-A
583 грн
15 $
ABS ABS VW Passat b8 16-19 США
Арт.
203023
Номер
1K0-614-517-EK-BEF
2720 грн
70 $
Ключ VW Passat b8 16-19 USA 4 кнопки, розкладний
Арт.
58841
Номер
5K0-837-202-AK-INF
1166 грн
30 $
Датчик наддуву VW Passat b8 16-19 USA 1.8T, 2.0T
Арт.
59618
Номер
03G906051E
389 грн
10 $
Паливна рейка VW Passat b8 16-19 USA 3.6
Арт.
374572
Номер
03H 133 316-М
2720 грн
70 $
Котушка запалювання VW Passat b8 16-19 USA 3.6
Арт.
359220
Номер
022-905-715-E
272 грн
7 $
Ручка дверей зовнішня зад лев VW Passat b8 16-19 USA
Арт.
58320
Номер
1K8-837-205-F-GRU
194 грн
5 $
Захист двигуна VW Passat b8 16-19 USA новий неоригінал
Арт.
510624
Номер
30863006
1204 грн
31 $
Підкрилок задній правий VW Passat b8 16-19 USA
Арт.
58711
Номер
561-810-972-D
971 грн
25 $
Без зображення
Арт.
572807
Номер
4G0907697H
2914 грн
75 $
Гачок замку капота VW Passat b8 16-19 USA новий OEM оригінал
Арт.
491150
Номер
1K8823186F9B9
1671 грн
43 $
Цапфа перед лев VW Passat b8 16-19 USA новий неоригінал
Арт.
471556
Номер
44071746801
1981 грн
51 $
Олійний охолоджувач АКПП VW Passat b8 16-19 USA 3.6
Арт.
359226
Номер
02E-409-061-B
272 грн
7 $
АКПП в зборі VW Passat b8 16-19 USA 1.8 64к, 9/10, вм'ятина на піддоні
Арт.
93761
Номер
09G-300-033-J
23310 грн
600 $
Двигун VW Passat b8 16-19 USA 1.8 TFSI CPRA 83к запустився 11-11-11-11
Арт.
559080
Номер
06K-100-032-M
19425 грн
500 $
Підрамник передній VW Passat b8 16-19 USA 3.6
Арт.
359286
Номер
5C0-199-313-S
7770 грн
200 $
Привід піввісь перед левом VW Passat b8 16-19 USA 3.6
Арт.
359310
Номер
561-407-271-AB
6993 грн
180 $
Подушка двигуна права VW Passat b8 16-19 USA 1.8T, 2.0T новий неоригінал
Арт.
471479
Номер
11990384101
1515 грн
39 $
Кронштейн ABS АБС VW Passat b8 16-19 USA
Арт.
349428
Номер
1K1-614-235-E
194 грн
5 $
Без зображення
Арт.
497482
Номер
06K121406H
4584 грн
118 $
Паливна рейка VW Passat b8 16-19 USA 3.6 нижня з датчиком
Арт.
374571
Номер
03H 133 317-P
1360 грн
35 $
Стартер VW Passat b8 16-19 USA 3.6
Арт.
359222
Номер
02E911023H
971 грн
25 $
Ручка дверей зовнішня перед прав VW Passat b8 16-19 USA
Арт.
58386
Номер
1K8-837-206-F-GRU
194 грн
5 $
Заглушка зовнішньої ручки зад лев VW Passat b8 16-19 USA
Арт.
58308
Номер
1K8-839-167-B-GRU
117 грн
3 $
Двері голий зад прав VW Passat b8 16-19 USA новий неоригінал
Арт.
463591
Номер
30833012
7032 грн
181 $


Volkswagen Passat B8. Робота над помилками

З 2016 року стало небезпечно вимовляти слова на кшталт «турбодизель», «солярка», «цетанове число», «дизпаливо» в присутності співробітників групи VAG. В іншому випадку ви ризикували б здорово відхопити. Дізельгейт вніс свої поправки в модельний ряд компанії і відбився на авторитеті Volkswagen в США. Потрібно було терміново вживати заходів. Volkswagen Passat 2016 року - якраз те, що могло б врятувати альянс. Принаймні, фінансово.

Volkswagen Passat Мк8 як ліки від дізельгейта

З пісні слів не викинеш, Volkswagen Passat Мк7 2012-2015 років, побудований в США і для США, так і не зміг отруїти життя конкурентам, таким як Honda Accord і Toyota Camry. Тому інженерам поставили завдання побудувати такий же Пасат, але з більш просторим і тихим салоном, більш плавною підвіскою, і знайти альтернативу економічному, але який скомпрометував себе, турбодизелю.

У сьомому поколінні прибрали потужний бензиновий турбомотор, який використовувався на версіях GTI, замість нього пропонували п'ятициліндровий атмосферник. Він був надійним, але не дуже жвавим і заважав седану розкрити чудову керованість в поворотах. Минуле покоління зробили навмисно дешевше, заощадивши на технологіях під капотом і матеріалах обробки салону. Мк7 не був провальним, проте, продажі просіли.

В результаті у 2016 році американський підрозділ VAG викотив оновлений Пасат з доопрацьованою мультимедійною системою, ширшими можливостями підключення до зовнішніх пристроїв, новою архітектурою систем допомоги водієві. Передня частина кузова змінилася не тільки зовні, але і стала жорсткішою. Правда, трохи важча (від 20 до 40 кг в залежності від комплектації), щоб повністю відповідати п'яти зіркам суворого державного тесту.

Дизайн кузова був злегка змінений. Фольксвагенівці пояснювали це тим, що колишніх клієнтів і так все влаштовувало, але кузов був недостатньо привабливим для нових покупців. Починаючи з передньої стійки весь дизайн кузовних панелей, передніх крил, капота, решітки радіатора, бамперів, оптики був переглянутий. 

Найбільш яскравою відмінністю нового Volkswagen Passat 8 стала хромована брова, що розтягнулася через весь передок уздовж капота, аж поверх передніх фар. Оптика, до речі, стала повністю світлодіодною на дорогих комплектаціях, а задні ліхтарі світлодіодні зі старту. На версіях простіше, з галогеновим світлом, брову фарбували в чорний глянсовий колір. 

Втім, щоб помітити ці зміни, потрібно бути великим шанувальником моделі. Більш очевидні зміни з водійського місця. Топові комплектації отримали справжній шкіряний салон, а не дерматин зі вставками, як це було раніше, а деякі елементи інтер'єру перекочували з нового Гольфа - це саме кермо і панель приладів.

Салон також видозмінився, але справжнім проривом Мк8 стала відмінна надійна плавна підвіска, яка підкреслювала статус великого седана. Volkswagen Passat сановито поглинає дорожні нерівності, як би і не помічаючи їх зовсім. Відповідно, пасажири теж не здогадувалися, з чим стикається підвіска, щоб забезпечити плавне і комфортне пересування.

Втім, це не зробило кермо ватним і невиразним. Навпаки, багато хто відзначає навіть спортивні нотки в поведінці седана - цьому посприяла злагоджена робота нового 1,8-літровим турбованого бензинового, звичайно, двигуна і нової доопрацьованої DSG на шість діапазонів з подвійним мокрим зчепленням.

Двигуни і коробки Volkswagen Passat Мк8 2016

Новий двигун з турбіною віддавав 170 американських коней і вкручував 249 Н ∙ м моменту вже на 1500 об / хв. У парі з шестиступінчастим роботом мотор розганяв досить важкий (1650 кг) седан до 60 миль в годину (97 км / г) за 8 секунд за офіційними даними. Незалежні тести ще поліпшили можливості цієї парочки до 7,5 с.

Так, цей мотор не перетворював Пасат в спорткар, але динаміка покращилася значно в порівнянні з атмосферними моторами і стала однією з кращих в класі. На відміну від конкурентів, чотирициліндровий 1,8-літровий TSI був плавніше, еластичніше, швидше розкручувався до максимальної потужності. І, що важливо, став економічніше. Наприклад, в міському циклі Volkswagen Passat 8 вимагав 9,4 літра на сотню, а по хайвею йому вистачало трохи більше ніж шість літрів. Це кращий показник в класі. І ніякого шахрайства.

Допрацьована роботизована КПП DSG6 працювала, до речі, і в парі з топовим шестициліндровим бензиновим майже V-образним VR-6. Шістка об'ємом 3,6 л навчилася віддавати 280 сил з максимальним крутним моментом 350 Н∙м. У цьому випадку динаміка була просто приголомшливою - до 97 км / г Пасат розганявся за 6 секунд, а максимальна швидкість складала 210 км / г. 

150-сильний турбодизель на 2016 рік ще не пройшов сертифікацію, тому єдина механічна КПП на 6 передач поки відпочивала. Було заплановано, що для дизеля повинна була бути використана гідромеханічна АКПП на 6 діапазонів. Правда, перспективи турбодизеля на ринку Північної Америки вельми туманні. Компанія може розраховувати хіба що на затятих фанатів солярки, якщо такі ще залишилися в лавах шанувальників VW.

Ціна і комплектації американського Пасату 2016 року

Якщо минуле покоління Пасату вбило покупця цінами, в хорошому сенсі, то цінник на Volkswagen Passat 2016 року виглядав так:

  • комплектація S, $ 23,260; 

  • версія R-Line, $ 24,795; 

  • комплектація SE, $ 27,100; 

  • ближче до топу SEL, $ 31,315; 

  • топова з 1,8-літровим мотором SEL Premium, $ 35,090; 

  • 280-сильна SEL Premium V-6, $ 37,655.

Різниця в цифрах невелика, але вона є. А в комплектаціях і підбір обладнання і достаток привабливих фішок намагаються стерти з пам'яті американців дізельгейт. Ось що пропонував Фольксваген за ці гроші на 2016 рік:

  1. Комплектація S. Вже в базі машина продавалася з 16-дюймовими литими дисками. Зі старту седан обладнали датчиком світла, повним електропакетом, камерою заднього виду, двозонним клімат-контролем, регульованими передніми сидіннями (включаючи регулювання поперекового підпору). Спинка заднього сидіння складалася в пропорції 40/60, щоб в разі чого можна було збільшити обсяг 453-літрового багажника.
    Рульова колонка регулюється, як і раніше, по висоті і по виносу, але в базі тепер є круїз-контроль, а мультимедійна система зі старту обладнується сенсорним дисплеєм діагоналлю 5 дюймів. Магнітола приємно звучить завдяки шести динамікам, підтримує CD, може підключатися до зовнішніх пристроїв по Bluetooth і за допомогою USB.

  2. Версія R-Line вважається більш спортивною завдяки 19-дюймовому литтю. Салон цієї версії відрізняється шкіряною обшивкою керма і важеля КПП, кузов прикрашений деякими особливими декоративними елементами. Тут є сидіння з підігрівом і дзеркала заднього виду з електроприводом і підігрівом.

  3. Комплектація SE повторює попередню, але взута в 17-дюймову гуму на литих дисках, має електричний люк на даху, адаптивний круїз-контроль, передній підлокітник, 6,3-дюймовий сенсорний екран мультімедійки, телематичну систему Car-Net і технологію запобігання зіткнень з автоматичним гальмуванням. Додатковий технологічний пакет за доплату запропонує протитуманні фари, автоматичні двірники, безключовий доступ і старт двигуна з кнопки, пристрій відкриття багажника без допомоги рук з датчиком під заднім бампером, дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням, підігрів задніх сидінь, монітор для сліпих зон, сигнал про перешкоди при русі заднім ходом, навігатор. Магнітола має вже 8 динаміків, оновлену версію Car-Net, яка пропонує інтеграцію смартфона через Apple CarPlay, Android Auto і MirrorLink.

  4. Топова комплектація SEL запропонує те ж саме, але до цього додасть колеса на 18 дюймів, електропривід налаштувань переднього пасажирського сидіння, вентиляцію для задніх пасажирів, водійське сидіння з запам'ятовуванням налаштувань і електрорегулюванням поперекового підпору, аудіосистему Fender преміум-класу.

  5. Версія SEL Premium може комплектуватися як базовим турбомотором, так і найпотужнішою шісткою. Тут доступні дзеркала заднього виду з автоматичним складанням, передній і задній парктроніки, дистанційний запуск двигуна, функція автоматичної паралельної парковки, технологія утримання автомобіля в смузі руху.

Крім цього для кожної версії доступний додатковий пакет світлодіодного освітлення з датчиком світла і автоматичним перемиканням з ближнього на дальній і навпаки. 

Безпека, краш-тести і уроки минулого

Минуле покоління цілком гідно склало іспит на безпеку за регламентом державних тестів США, але Фольксваген вирішив поліпшити результат, оскільки за лобовий удар з частковим перекриттям комісія вліпила Пасату чотири зірки. Тому силовий каркас бампера і передньої рамки було посилено.

Базові функції безпеки для Volkswagen Passat 2016 року включають антиблокувальну систему гальм, слідкування за тягою та курсовою стійкістю, камеру заднього виду, передні бічні подушки безпеки, передню і задню бічні шторки. Комплектації першого ешелону включають в себе систему пом'якшення зіткнень з автоматичним гальмуванням, моніторинг сліпих зон, функцію попередження про перехресний рух ззаду і технологію попередження про вихід зі смуги руху.

Телематична система VW Car-Net йде в базі, починаючи з комплектації SE, включає автоматичне оповіщення про зіткнення, віддалений доступ до автомобіля, визначення місця розташування викраденого автомобіля, оповіщення про швидкість руху і геозон (що дозволяє батькам встановлювати обмеження для водіїв-підлітків).

Цього разу Пасат отримав тверду п'ятірку на держіспитах в тестах Insurance Institute of Highway Safet, але знову не догодив Інституту дорожньої безпеки в тому ж тесті з лобовим ударом зі зміщенням. Інститут National Highway Transportation Safety Administration оцінив безпеку водія і пасажирів на чотири зірки з пошкодженням кришки капота, бампера, переднього крила і лонжеронів.

До безпеки при бічному ударі з пошкодженням дверей, центральної стійки і порогів, а також при перекиданні на дах у обох екзаменаторів претензій не виникло і Пасат отримав найвищий бал.

Конкуренти і місце під сонцем Volkswagen Passat Мк8

В цілому, цей седан дуже вигідно виглядає на тлі суперників по класу. Особливо, якщо враховувати стартові ціни і економію палива. Ще більш яскраво його переваги виглядають в Україні. 

  1. Skoda Superb якоюсь мірою може розглядатися як конкурент американцеві, однак тут і комплектації бідніші, а вибір моторів хоч і більше, але вони не такі потужні. Та й зовні Пасат, здається, виглядає більш солідно, ніж сама солідна Шкода.

  2. Volkswagen Passat на рідному ринку, можливо, зможе посперечатися за популярністю з Chevrolet Malibu. Все-таки рідний американський бренд. Все ж по частині ремонтопридатності і надійності американський німець виглядає привабливіше.

  3. Honda Accord і Toyota Camry - найбільш небезпечні сусіди по класу для Пасату. В Україні Toyota Camry популярніше свіжого Пасату, але виникають питання по дорожнечі ремонту і запчастин, особливо це стосується двигунів і кузовних деталей.

Volkswagen Passat стане знахідкою для водія, який цінує комфорт і надійність, а в якості сімейного седана з його містким салоном і просторим багажником рівних йому на вторинному ринку знайти досить важко.

Часті питання про розбирання volkswagen passat b8 16- usa

Розбирання VOLKSWAGEN PASSAT B8 16- USA - чи можна підібрати і купити запчастини по вин коду?

Так, скористайтеся пошуком автозапчастини по каталогу або зв'яжіться з нашим менеджером для підбору по VIN. В наявності 1040 товарів.

Розбирання VOLKSWAGEN PASSAT B8 16- USA - які умови гарантії та доставки?

Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти товар абсолютно безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка здійснюється по всій Україні, також є самовивезення в Києві та Одесі.

Як правильно підібрати запчастини в розділі розбирання volkswagen passat b8 16- usa?

У продажу оригінальні запчастини та аксесуари з розбирання, тому проблем при установці не буде. Ви можете порівняти деталь з різних авто і замовити необхідну.

✅ Категорія товарів Розбирання VOLKSWAGEN PASSAT B8 16- USA
✅ Кількість товарів у каталозі 2431
✅ Середня ціна товарів 60 USD
✅ Ціна найдешевшого товару 1 USD
✅ Найдорожчий товар 3358 USD
✅ Середній рейтинг товару ✅10384 оцінок ✅ 4.8