Розбирання NISSAN VERSA 07-12


37
Нових запчастин у каталозі
63
Б/У запчастин у каталозі

Розбирання NISSAN VERSA 07-12

Крило переднє праве Nissan Versa 1.8 10-12 срібло
Арт.
19287
Номер
FCA00-ZW5MB
2914 грн
75 $
Обмежувач двері перед лев Nissan Versa 1.8 10-12
Арт.
19241
Номер
80431-9EG0A
389 грн
10 $
Заглушка ПТФ перед левом Nissan Versa 1.8 10-12
Арт.
307709
Номер
62257-EM30A
777 грн
20 $
Петля капота права Nissan Versa 1.8 10-12
Арт.
19284
Номер
65400-ED00A
777 грн
20 $
Цапфа перед прав Nissan Versa 1.8 10-12
Арт.
19363
Номер
40014-ED000
2720 грн
70 $
Рульовий наконечник правий Nissan Versa 1.8 10-12 новий неоригінал CTR
Арт.
527477
Номер
CEN115
660 грн
17 $
Колектор впускний Nissan Versa 1.8 10-12
Арт.
18973
Номер
14001-EL01A
3108 грн
80 $
АКПП в зборі Nissan Versa 1.8 10-12 RE4F03A 87к, 8/10
Арт.
19438
Номер
310C0-3CX0D
15540 грн
400 $
Підрамник передній Nissan Versa 1.8 10-12 новий неоригінал
Арт.
456272
Номер
FP 5648 250
6838 грн
176 $
Привід піввісь перед лев Nissan Versa 1.8 10-12
Арт.
19442
Номер
39101-el005
3885 грн
100 $
Стабілізатор передній Nissan Versa 1.8 10-12
Арт.
19385
Номер
54611-ED501
2331 грн
60 $
Подушка двигуна права Nissan Versa 1.8 10-12
Арт.
18966
Номер
11210-EL01B
1554 грн
40 $
Датчик ABS передній правий Nissan Versa 1.8 10-12
Арт.
345188
Номер
47910-EL00A
777 грн
20 $
Генератор Nissan Versa 1.8 10-12 топляк
Арт.
18987
Номер
2310M-ZW40B
2720 грн
70 $
Скло двері зад лев Nissan Versa 1.8 10-12
Арт.
19208
Номер
82301-EL000
971 грн
25 $
Скло двері зад прав Nissan Versa 1.8 10-12
Арт.
19227
Номер
82300-EL000
971 грн
25 $
Петля капота ліва Nissan Versa 1.8 10-12
Арт.
19283
Номер
65401-ED00A
777 грн
20 $
Маточина перед прав Nissan Versa 1.8 10-12
Арт.
19407
Номер
40202-EM30A
1554 грн
40 $
Рульовий наконечник лівий Nissan Versa 1.8 10-12 новий неоригінал CTR
Арт.
527476
Номер
CEN116
544 грн
14 $
Корпус повітряного фільтра Nissan Versa 1.8 10-12
Арт.
18974
Номер
16500-EL00B
1554 грн
40 $
Подушка двигуна ліва Nissan Versa 1.8 10-12 новий OEM оригінал
Арт.
542207
Номер
11220-EL50A
1632 грн
42 $
Обмежувач двері перед прав Nissan Versa 1.8 10-12
Арт.
19260
Номер
80430-9EG0A
389 грн
10 $
Петля двері нижня зад прав Nissan Versa 1.8 10-12
Арт.
19224
Номер
82420-ED01A
583 грн
15 $
Заглушка ПТФ передня лев Nissan Versa 1.8 10-12 новий неоригінал
Арт.
427306
Номер
FP 5014 913
155 грн
4 $
Ізоляція капота Nissan Versa 1.8 10-12
Арт.
67924
Номер
65840-ZR70A
777 грн
20 $
Ступиця передня ліва Nissan Versa 1.8 10-12 новий неоригінал GSP
Арт.
545809
Номер
9325016K
2020 грн
52 $
Рульова тяга ліва Nissan Versa 1.8 10-12 новий неоригінал CTR
Арт.
527473
Номер
CRN41
583 грн
15 $
Повітропровід Nissan Versa 1.8 10-12
Арт.
18971
Номер
16576-EL00B
971 грн
25 $
Подушка двигуна права Nissan Versa 1.8 10-12 новий неоригінал TENACITY
Арт.
544920
Номер
AWSNI1141
1748 грн
45 $
Петля капота ліва Nissan Versa 1.8 10-12 новий неоригінал
Арт.
456126
Номер
FP 5014 287
427 грн
11 $
Ступиця задня ліва Nissan Versa 1.8 10-12 новий неоригінал GSP
Арт.
545709
Номер
9400096
1865 грн
48 $
Сміттєзбірник Nissan Versa 1.8 10-12
Арт.
18975
Номер
16585-EL00A
1166 грн
30 $
Подушка двигуна ліва Nissan Versa 1.8 10-12 новий неоригінал TENACITY
Арт.
544921
Номер
AWSNI1146
622 грн
16 $
Петля капота права Nissan Versa 1.8 10-12 новий неоригінал
Арт.
456127
Номер
FP 5014 288
389 грн
10 $
Капот голий Nissan Versa 1.8 10-12 новий неоригінал
Арт.
427308
Номер
FP 5017 281
5245 грн
135 $
Без зображення
Арт.
34529
Номер
12200-ED81A
5828 грн
150 $

Nissan Versa 2007: скромність - не порок

Компактні малолітражки в США ніколи не були особливо популярними. Попри це в сегменті міських невеликих автомобілів ведуться свої війни, намічаються свої переможці, серед яких Ніссан займає далеко не перше місце. В автомагазинах і на розборках Nissan Versa запчастини до неї - рідкість.

Versatile space, простір, що змінюється. За словами маркетологів Ніссан, саме так потрібно трактувати назву моделі. За цією розпливчастим формулюванням ховається міський компактний автомобіль в двох кузовах з мінімальними заявками на розкіш і мінімальною ціною. У всякому випадку, так було в 2006 році.

Перше покоління Nissan Versa. Авто для скромних

«Скромненько, але зі смаком» - це не про Nissan Versa. Тут скромність іншого характеру. Сувора, як життя японського ловця тунця. Таким і замислювався спочатку цей компакт. Втім, у компанії вже був досвід побудови подібної техніки. Показовий приклад: Sentra. Зокрема, в своїх перших трьох поколіннях (до 1995 модельного року) він був компактним, що зробило Nissan компанією для людей з обмеженим бюджетом, які не хотіли ходити на своїх двох.Звич

айно, це був далеко не Шевроле Корвет, 1,6 л об'єму і 70 сил потужності, його здувало з дороги потоком повітря від 18-колісних фур на хайвеях. Загалом, це була машина або для пенсіонерів, які вже нікуди не поспішають, або для старшокласників, заощадити на гамбургерах. До завдань нащадка Сентра входило не підняти ціну, але при цьому показати покупцеві більшу потужність, кращу (хоч якусь) керованість і динаміку.

Люди, які в силу тих чи інших обставин змушені були стикатися з Nissan Versa першого покоління, відзначали навіть деякі плюси:

  1. Дуже просторий салон і великий багажник.
  2. На вибір два кузови - хетч і седан.
  3. Після рестайлінгу був вибір двигунів (1,8 і 1,6 л), але до нього пропонували тільки 122-сильний (172 Н ∙ м) 1,8-літровий двигун.
  4. Дуже просторе заднє сидіння, як для представника бюджетного сегмента.
  5. Непогані матеріали салону і якість збірки, збирали Nissan Versa в Мексиці.
  6. Достатній набір функцій для базової комплектації, безключовий доступ, наприклад, зовсім не характерний для дешевих машин тих років.

Є й причини, за якими Nissan Versa намагалися якомога швидше продати:

  1. Гучний салон.
  2. Неінформативне рульове управління.
  3. М'яка, але хитка підвіска.
  4. Трохи дорожче конкурентів в базі.
  5. При повному завантаженні заднього сидіння і, не дай бог, багажника, кузов починає штормити.
  6. При цьому Верса любить бензин. Просить близько 10 літрів по місту.

Якщо хтось думає, що Nissan Versa збирали в Канаді для Америки і з урахуванням вимог місцевої публіки, то він помиляється. Ще з 2004 року Версія продавалася в Старому Світі, в Індії, в Азії і в Австралії, в тій же Японії під різними іменами. В Україні, можливо, седани і хетчі пам'ятають як Tiida. Так, це майже один і той же автомобіль.

Високо посаджений капот, висока стеля, вузька колія, короткий хвіст - все це буде корисно на вуличках європейських міст, але в Штатах виглядає дещо недоречно. Попри це машинку добре купували. Секрет популярності в величезному високому салоні. Наприклад, Acura TL дорожче версії на порядок, але салон у неї набагато тісніше, а багажник мало не вдвічі менше. 

Дизайн і салон. Машина з подвійним дном

«З подвійним», звичайно, в сенсі переносному. Дно у Nissan Versa одне, а ось осіб багато. Наприклад, запчастини Ніссан Верса, деякі, підходять до Qashqai першого покоління і Note тих же років. Все тому, що вони побудовані на одній платформі, розробленої після списання старої Almera покоління N19. Таким чином, компанія втиснулася відразу в три затребуваних сегмента глобального ринку.

Кашкай і Ноут, безумовно, були більш продумані з точки зору дизайну. Коштували вони теж більш відчутну суму. Nissan Versa першого покоління не відрізнявся химерністю і оригінальністю кузова. Все скромно і простенько. Місцями навіть кузов виглядає дивно і непропорційно. Як хетч, так і седан.

Зніми логотип з решітки радіатора, і Nissan Versa можна прийняти за модель молодого бренду з країн Азії. Однак за всіма цими недоладностями ховається друге дно автомобіля. Архітектура кузова побудована навколо салону, і все тут, кожне крило, кожна стійка, кожне дверне скло, працює на збільшення простору. Хоча можна було б домогтися цього ж ефекту і з більш привабливим дизайном. Мабуть.

У 2009 році Ніссан пішла ще далі. Для седана був запропонований двигун 1,6 л потужністю 107 сил, найслабший в класі. З базової комплектації було видалено всі, крім того, без чого Nissan Versa не зможе пересуватися. Тут немає ні магнітоли, ні кондиціонера, вони пропонуються в якості опції. З одного боку, це ще одна перемога компанії, оскільки стоїть такий седан трохи більше $ 10,000 і це найдешевший седан в Америці. При бажанні клієнта будь-яка опція може бути встановлена, але це вже сильно вплине на цінник.

З першого погляду цей салон не примітний абсолютно нічим. Звичайний непримітний дизайн без будь-якого натяку на строгість, солідність або, не дай бог, розкіш. Однак Ніссан не був би Ніссаном, якби ергономіка водійського місця хоч трохи постраждала від цього. Всі кнопки, ручки і крутилки на своїх місцях. Пересідаючи з-за керма іншої машини, звикати не треба ні до чого, все логічно зрозуміло згруповано.

Хоча все-таки потрібно. До високої стелі. Саме висота даху і щедре скління додають салону простору і повітря, не так візуально, скільки фізично. Спереду і водія і пасажира не сковує абсолютно нічого, а задні пасажири можуть спокійно схрестити ноги, не зсуваючи передніх сидінь. При цьому на задню сидушку цілком можуть всістися троє дорослих.

Спинка заднього сидіння розділена в пропорції 40/60 і може складатися як завгодно, а саме сидіння можна рухати вперед і назад аж на 240 мм. В крайньому передньому положенні простору тут не менше, ніж у Honda Fit, а в крайньому задньому, як в автомобілях класу D. Чого не скажеш про панелі і дверні карти. Матеріали салону не дуже, зате мексиканська якість збірки вище всяких похвл. Цвіркуни з'являються дуже рідко, та й то в машинах з пробігом за 250-300 тисяч. 

Техніка і поведінка Nissan Versa 

У європейських варіантів машини з моторами було краще. У штатах спочатку для всіх комплектацій і кузовів пропонувався тільки єдиний бензиновий мотор об'ємом 1,8 л потужністю 122 сили і з обертовим моментом 170 Н ∙ м. Рядний чотирициліндровий атмосферник комплектувався алюмінієвою головкою типу DOHC.

Більш цікавий для нас з вами варіант - седан Nissan Versa з 16-клапанним новим на той час 1,6-літровим двигуном HR16DE. У базі мотор йшов з шестиступінчастою механічною коробкою передач, але були варіанти і з варіатором X-Tronic, і з гідромеханічним автоматом на чотири ступені.

Автомат на чотири ступені найпрогресивнішою конструкції розглядався компанією як тимчасовий захід, оскільки мексиканські виробничі потужності не витягали потрібної кількості варіаторів, щоб задовольнити попит в США.

Примітно, що навіть з варіатором (його адаптували під 110-сильний мотор) седан показував завидну для такої потужності розгінну динаміку. Є деяка «гумовість» в спілкуванні мотора з CVT, але здружилися вони навіть краще, ніж з автоматом. АКПП налаштована на більш економний режим водіння і норовить підсунути підвищену передачу. Мотор з варіатором охоче підхоплює з низів і розганяється до сотні за 9 с, що для цього класу дуже і дуже непогано.

В цілому, керованість для невибагливого водія, необтяженого турботою про швидкісне проходження ділянки від світлофора до світлофора, задовільна. Звичайно, є і претензії. Надмірно м'яка на догоду комфорту підвіска викликає розгойдування на вибоїнах, а мляве рульове управління відбиває всяке бажання брати участь в чемпіонатах з ралі.

Більш того, Ford Focus або навіть Kia Ceed тих років після Верса виглядають, наче ралі-кари. Бічні крени, недостатня обертальність на складних ділянках формують певне ставлення до управління цією машиною. Масла у вогонь підлив електромеханічний підсилювач керма, з геть відсутнім зворотним зв'язком. Водій поняття не має, що відбувається з привідними колесами, скажімо, в затяжному повороті.

Власне, а чого ми хотіли від машини на м'якій гумі (в стоці Continental ContiPro Contact з низьким опором коченню розмірністю 185 / 65R15), з м'якою підвіскою і дуже високим дахом? Для розміреної міської їзди характеристики Nissan Versa підходять в самий раз. Ніяких спортивних амбіцій ніхто нам і не обіцяв, зате багатьох приємно порадує комфортна м'яка підвіска і здоровенний 420-літровий багажник.

1,6-літровій двигун має кілька болячок. В основному вони стосуються течі антифризу і забитого радіатора, якщо лити в систему неякісний дешевий сурогат. Можуть плавати обороти холостого ходу, але це лікується очищенням дроселя і калібруванням заслінки. 1,8-літровий атмосферник теж не позбавлений проблем після 200-250 тисяч пробігу.

Частково вони стосуються перегріву, знову через поганий або зношений антифриз. Погіршує ситуацію той факт, що 1,8-літровий двигун не терпить високих температур. Уникнути ексцесів можна запросто, досить стежити за станом радіатора і лити хороший антифриз. В іншому старший мотор дуже витривалий і надійний, а запчастини до нього є на будь-який розбірці Nissan Versa або в офіціалів.

Ціни та комплектації Nissan Versa 

Зі старту продажів седана і хетча в 2007 році дилери в США пропонували тільки дві основні комплектації - S і SL. Молодша коштувала від $ 10,000, а топова комплектація з повним фаршем продавалася за $ 17,000. Серед відомих популярних брендів це найнижчий цінник на той час.

Комплектація S, від $ 9,990
Комплектації Versa 1.8 S і Versa 1.8 SL були актуальні до 2009 року. 1.8 S досить простий. Машина отримала:

  • кондиціонер;
  • задній двірник;
  • складається заднє сидіння в пропорції 60/40 (тільки хетчбек);
  • програвач компакт-дисків в стандартній комплектації.

Але електричні склопідйомники, дзеркала з електроприводом і безключовий доступ були опцією.

Комплектація SL, від $ 16,790
Більш багата комплектація 1.8 SL мала все те ж в базі, але додатково зобов'язана була мати:

  • круїз-контроль; 
  • оновлену внутрішню оббивну тканину; 
  • додаткові регулювання водійського сидіння
  • аудіосистему з чейнджером на 6 CD і роз'ємом для MP3-плеєра. 

SL також має поліпшену систему особистих речей (кишеньки, скриньки і коробочки), освітлення та оздоблення. Опціонально для Versa 1.8 SL пропонували спортивний пакет (з елементами зовнішньої обробки салону), пакет комфорту (підключення по Bluetooth, доступ без ключа Intelligent Key і шкіряне рульове колесо з кнопками управління звуком), люк у даху, модернізовані аудіодинаміки і супутникове радіо.

Після технічного апгрейду в 2011 році машина отримала 1,6-літровий двигун, а разом з ним і найдешевшу комплектацію для кузова седан 1,6 Base. Тут не було навіть програвача компакт-дисків, але аудіопідготовка була, встановили з заводу чотири недорогих динаміка. Машина стояла на сталевих штампованих дисках, а з коштів комфорту покупець отримував тільки грубку і регульовану по висоті рульову колонку.

Безпека і краш-тести Nissan Versa

Страховий інститут Insurance Institute for Highway Safety в основному оцінив безпеку Nissan Versa оцінкою «добре», це найвищий бал. Однак за ймовірність перекидання і пошкодження даху машина отримала оцінку «задовільно». 

Федерали з NHTSA оцінили безпеку пасажирів автомобіля в середньому на 4 зірки:

  1. Безпека водія і переднього пасажира при лобовому ударі з повним перекриттям з деформацією капота, бампера, оптики, крил і силового каркаса бампера - 4 зірки.
  2. Бічний удар з деформацією центральної стійки, дверей і порогів - 4 зірки.
  3. Задній хлистовий удар - 4 зірки.
  4. Імовірність перекидання і міцність даху - 4 зірки.

Конкуренти Nissan Versa

Дійсно, сегмент компактів для міста в той час, як і сьогодні, не відчуває нестачі в моделях, брендах і типах кузова. Тут ми знайдемо як іменитих виробників, так і наступаючий по всіх фронтах Китай. З найбільш грізних суперників Верса відзначимо:

  1. Kia cee'd. Вони з'явилися практично одночасно з версій, але Кіа коштувала трохи дорожче. Верса зі схожим 1,6-літровим атмосферником і АКПП виглядає досить непогано, але у Kia cee'd набагато тісніше салон і набагато менше багажник.
  2. Hyundai i30. Знову кореєць, і знову однолітка Nissan Versa 2011. Оздоблення на порядок дорожче, краще матеріали оформлення салону. Знову перемагає ниссановская ціна і просторий салон.
  3. Ford Focus. Варто дорожче, але має більш широкий вибір двигунів і комплектацій. Крім того, базове устаткування не обмежується грубкою, як в Nissan Versa. Однак з управління, динаміці, підвісці на голову вище Ніссана.

Nissan Versa з пробігом з США. Висновки

Канадська збірка хетчу і седанів Nissan Versa першого покоління виконана якісно. Однак кузова можуть іржавіти - до корозії схильні колісні арки задніх крил, пороги, порожнини дверей. Рижики дають про себе знати через 6-8 років експлуатації, якщо не вжити заходів. Однак наскрізної корозії точно не буде.

Варіатори вмирають після 120-130 тисяч пробігу, в той час, як механічні коробки передач майже вічні, якщо вчасно міняти масло. Автомати легко дотягують до пробігу 200-250 тисяч, після чого потрібно буде робити капіталку. Запчастини Nissan Versa на розбиранні завжди в наявності, тому будь-який ремонт не проблема.

Часті питання про розбирання nissan versa 07-12

Розбирання NISSAN VERSA 07-12 - чи можна підібрати і купити запчастини по вин коду?

Так, скористайтеся пошуком автозапчастини по каталогу або зв'яжіться з нашим менеджером для підбору по VIN. В наявності 80 товарів.

Розбирання NISSAN VERSA 07-12 - які умови гарантії та доставки?

Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти товар абсолютно безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка здійснюється по всій Україні, також є самовивезення в Києві та Одесі.

Як правильно підібрати запчастини в розділі розбирання nissan versa 07-12?

У продажу оригінальні запчастини та аксесуари з розбирання, тому проблем при установці не буде. Ви можете порівняти деталь з різних авто і замовити необхідну.

✅ Категорія товарів Розбирання NISSAN VERSA 07-12
✅ Кількість товарів у каталозі 99
✅ Середня ціна товарів 42 USD
✅ Ціна найдешевшого товару 4 USD
✅ Найдорожчий товар 400 USD
✅ Середній рейтинг товару ✅542 оцінок ✅ 4.6