Розбирання JEEP GRAND CHEROKEE 11-

Розбирання JEEP GRAND CHEROKEE 11-

Стоп сигнал Jeep Grand Cherokee WK2 11-21
Арт.
92044
Номер
5303754AF
581 грн
15 $
Відбійник капота Jeep Grand Cherokee WK2 11-21
Арт.
266774
Номер
5156136AA
116 грн
3 $
Рульовий карданчик Jeep Grand Cherokee WK2 11-18
Арт.
157943
Номер
5057539AH
1548 грн
40 $
Map sensor Jeep Grand Cherokee WK2 11-213.6
Арт.
478549
Номер
5149174AB
194 грн
5 $
АКПП у зборі Jeep Grand Cherokee WK2 15 3.6 845RE RWD, 111к
Арт.
266706
Номер
68260779AB
27090 грн
700 $
Підрамник передній Jeep Grand Cherokee WK2 16- порвані всі С\Б
Арт.
364564
Номер
4877621AD
15480 грн
400 $
Привід піввісь перед прав Jeep Grand Cherokee WK2 11-21
Арт.
92164
Номер
4578884AC
9288 грн
240 $
Кронштейн АКПП лівий Jeep Grand Cherokee WK2 11-21 3.6
Арт.
266670
Номер
4578779AC
310 грн
8 $
Датчик ABS передній правий Jeep Grand Cherokee WK2 11-15
Арт.
266729
Номер
56029447AF
581 грн
15 $
Ключ Jeep Grand Cherokee WK2 14-21smart, 3 кнопки
Арт.
92178
Номер
68143502AC
1161 грн
30 $
Стартер Jeep Grand Cherokee WK2 11-16 3.6
Арт.
91801
Номер
4801852AB
2709 грн
70 $
Захист переднього бампера Jeep Grand Cherokee WK2 14-21
Арт.
473231
Номер
68091772AB
3096 грн
80 $
Замок двері перед лев Jeep Grand Cherokee WK2 11-21
Арт.
91732
Номер
4589921AH
1161 грн
30 $
Ущільнювач капота зад Jeep Grand Cherokee WK2 11-21
Арт.
266117
Номер
68048708AD
581 грн
15 $
Ліва передня колонка Jeep Grand Cherokee WK2 11-21
Арт.
92078
Номер
52124767AE
1161 грн
30 $
Насос ГУР Jeep Grand Cherokee WK2 14-15
Арт.
266337
Номер
5154663AC
3870 грн
100 $
Помпа охолодження Jeep Grand Cherokee WK2 11-213.6
Арт.
364177
Номер
5184498AM
774 грн
20 $
Витратомір повітря Jeep Grand Cherokee WK2 11-213.6
Арт.
91787
Номер
5149182AB
581 грн
15 $
АКПП у зборі Jeep Grand Cherokee WK2 15 3.6 845RE AWD 120к
Арт.
310363
Номер
68260786AA
27090 грн
700 $
Двигун Jeep Grand Cherokee WK2 11-13 3.6, 120к, задираки в 1 циліндрі
Арт.
310362
Номер
P05184895AH
38700 грн
1000 $
Підрамник задній Jeep Grand Cherokee WK2 16-
Арт.
92087
Номер
4877623AD
7740 грн
200 $
Привід піввісь перед лев Jeep Grand Cherokee WK2 11-21
Арт.
92163
Номер
4578885AC
8514 грн
220 $
Кронштейн АКПП правий Jeep Grand Cherokee WK2 11-213.6
Арт.
478514
Номер
4578782AB
387 грн
10 $
Датчик ABS задній правий Jeep Grand Cherokee WK2 11-21
Арт.
92134
Номер
68569550AA
387 грн
10 $
Захист двигуна Jeep Grand Cherokee WK2 16-3.6 метал
Арт.
473232
Номер
68187867AC
1548 грн
40 $

Jeep Grand Cherokee WK2. Для впевнених в собі

У світі кросоверів і, можливо, позашляховиків Grand Cherokee являє собою цікаве генетично мутоване відгалуження. Абсолютно всі його конкуренти по сегменту були вирощені на базі легкових автомобілів і фактично є не що інше, як підняті універсали. Тут же історія зовсім інша, не дивлячись на те, що всі запчастини Jeep Grand Cherokee по шасі ідентичні кросоверу Mercedes-Benz ML classe (W164).

Антикризовий паркетник Jeep Grand Cherokee

У 2010 році компанія Chrysler досягла фінансового дна. Грошові потоки пересихали, як річечки в пустелі, а продажу невблаганно падали. Того року Jeep зумів продати на батьківщині тільки трохи більш як 80 тисяч Grand Cherokee третього покоління. Попри співпрацю з Daimler, все котилося під укіс. Компанія виживала тільки за рахунок двох пікапів, Ram і Ram Heavy Duty.

2011 рік повинен був в корені змінити ситуацію. Основні надії покладалися, звичайно, на воскресіння легендарного Jeep Grand Cherokee, який в третьому поколінні став в'янути і здавати позиції. Передбачаючи такий поворот подій, інженерний відділ спільно з німцями будували абсолютно новий Гранд Черокі ще з 2009 року і, нарешті, під завісу 2010 викотили абсолютно нову машину, яку заявили як модель 2011 року.

Паркетнику пощастило в тому, що у нього була можливість використовувати кращі запчастини Jeep Grand Cherokee, взяті у німців за часів співпраці DaimlerChrysler. Мається на увазі все та ж люксова платформа Mercedes-Benz ML. Німецька інженерія і американське чуття привело до того, що в принципі і задумувався Гранд Черокі - люксовим позашляховиком з міцним кузовом, який заміняє раму, потужними моторами, повним приводом і розкішним просторим салоном.

Завдяки Jeep Grand Cherokee Крайслер все-таки вижив. Їм вдалося побудувати збалансований автомобіль, який відчуває і поводиться адекватно як на асфальті, так і в багнюці. При ціні від $ 31,000 до $ 40,000 паркетник в багатьох дисциплінах перевершує європейців і японців, зокрема, Honda Pilot, Ford Explorer і Volkswagen Touareg.

Техніка та характеристики Jeep Grand Cherokee WK2

Два двигуни, одна трансмісія, три варіанти повного приводу і звичайні або пневматичні амортизатори. Все це обіцяло новому Grand Cherokee кращі характеристики на ринку серед всіх прокатників, нарівні з Pilot і іншими провідними моделями. При цьому він свято шанує свій родовід і продовжує носити на передній панелі сім священних осередків решітки радіатора.

За цими осередками, під капотом, може бути захований один з двох доступних двигунів. Перший - абсолютно новий шестициліндровий атмосферний V-подібний двигун об'ємом 3,6 л. Це перша нова шістка від Chrysler за останні десятиліття. Двигун видає 290 коней і 353 Н∙м крутного моменту, доступного на 4800 об / хв. Головки блоку і сам блок циліндрів - алюмінієві. 

Другий мотор - легендарний HEMI з чавунним блоком об'ємом 5,7 л. Його віддача становить 360 сил, а крутний момент - 529 Н∙м. Пізніше (з 2012 року) для версій SRT були використані форсовані варіанти цього мотора, які віддавали 470 сил (637 Н∙м) внаслідок збільшення обсягу до 6,4 л, інших налаштувань паливної системи і електронного блоку управління.
Витрата палива базового V6 в межах розумного:

  • в міському циклі 14,2 л;
  • по трасі 8,2 л;
  • змішаний цикл 10 л / 100 км.

При ємності бака 93 л витрата бензину дозволяє проїхати від заправки до заправки в межах 600 км в середньому, відповідно до незалежних тестів.

Коробка передач одна на всіх. Це супернадійний німецький автомат ZF 8HP на вісім діапазонів, розроблений з запасом міцності по крутний момент до 1000 Н∙м. АКПП спочатку випробовувалася на пікапі Dodge RAM 1500, також ця коробка широко використовується в Європі на автомобілях Volkswagen, Range Rover і BMW. 

Якщо не знати про те, що над платформою працювали німецькі фахівці, цього можна і не помітити. Інженери скрупульозно схрестили німецькі передові технології з традиційними для Джипа цінностями. В результаті силова структура кузова стала жорсткіше на 60% коштом застосування нових міцних сплавів. Внаслідок цього з'явилася можливість зробити салон просторіше і безпечніше, а багажник більш містким.

Підвіска теж повністю нова. Замість нерозрізного заднього моста в минулому поколінні тепер на Гранді встановлена повністю незалежна підвіска. Звичайно, це позначилося не тільки на комфорті їзди, але і на керованості. До того ж для нового паркетника доступна пневматична підвіска Quadra-Lift, яка може змінювати кліренс Grand Cherokee від 100 до 272 мм при необхідності. Це також поліпшило керованість і прохідність в важких умовах путівця, снігу, каміння або бруду.

У списку обладнання - три варіанти трансмісії і повного приводу. У базі пропонують QuadraTrac I, це стандартна система з багатодискової електронно керованої муфтою між осями. Вона розподіляє крутний момент між мостами порівну. Другий варіант приводу - QuadraTrac II. Це більш складний комплекс, який може диференціювати крутний момент між осями в тому випадку, коли один з мостів починає втрачати зчеплення з дорогою. 

Система приводу QuadraDrive II має ті ж функції, але тут встановлена електронне блокування заднього диференціала. Теж за допомогою багатодискової електронно керованої муфти. Втім, для звичайного водія, який не націлений на підкорення бездоріжжя, буде цілком достатньо стандартного варіанту приводу.

Але і це не все фішки трансмісії Grand Cherokee. Комплекс SelecTerrain дозволяє вибрати один з режимів розподілу крутного моменту і контролю тяги:

  • Auto, універсальний варіант з рівномірним розподілом зусилля на всі чотири колеса;
  • Sand / Mud, режим для піску і бруду з максимальним відгуком до пробуксовки;
  • Snow, відмінно працює на засніжених і слизьких дорогах, запобігаючи занос;
  • Sport, динамічний режим, що контролює тягу і максимально зближує знижені передачі;
  • Rock, адаптований для руху по кам'янистій місцевості і спрацьовує при вивішуванні одного з коліс.

Концептуально схожий комплекс реалізований в лінійці позашляховиків Land Rover, тільки у Джипа вона вимагає від водія певних навичок, вимагає правильно дозувати газ і вчасно пригальмовувати. У цьому комплекс дуже близький до позашляхових систем, що використовуються на справжніх повнопривідних всюдиходах і пікапах. Нарешті, Джип заявляє, що на задньому приводі машина здатна волочити причіп масою 1400 кг, а це вже заявка в клас суворих позашляховиків.

Покажіть нам люкс. Салон і комфорт Grand Cherokee

У новому Grand Cherokee пасажири отримують більше простору, а кількість багажу збільшено. Багато в чому це заслуга мерседесівської платформи, де колісна база збільшена на 130 мм в порівнянні з колишньою моделлю. В цілому розміри кросовера виглядають досить переконливо:

  • довжина 4828 мм;
  • ширина 1943 мм;
  • висота 1802 мм;
  • колісна база 2915 мм;
  • маса близько 1300 кг в залежності від комплектації.

 багажник можна запросто укласти 460 л поклажі, а якщо скласти спинки заднього дивана, увійде близько 1600 літрів. Це стільки ж, скільки у Ford Edge, але менше, ніж у Pilot. Двері багажника може відкриватися повністю, але якщо це не потрібно, доступ до поклажі можна організувати через відкидне скло дверей. Спинки сидінь опускаються одним натисканням важеля, а в деяких комплектаціях передбачена спинка пасажирського сидіння для довгих предметів.

На задньому сидінні кросовера тепер легко можуть влаштуватися троє дорослих. Диван минулого покоління був розрахований, скоріше, для двох. Та й стеля стала вище на кілька міліметрів. Спереду теж просторо. Навіть рослий водій не буде зачіпати дверну карту і центральну консоль колінами, а ось подушки передніх сидінь трохи закороткі.

Замість торішнього активного використання сірого жорсткого пластика новий Grand Cherokee відрізняється більш чистим дизайном передньої панелі. Шви стали менш виражені, матеріали якісніші, а текстури набагато приємніше на дотик. Загальна якість не перевершує конкурентів, але тепер, безумовно, на рівні.

Мультимедійний комплекс і навігатор майже такі ж, як і у інших автомобілів Chrysler. Вони працюють пристойно, але трохи розчаровує те, що тут немає реальних поліпшень, в той час, як Ford, GM і інші просувають більш вишукані і прості у використанні пристрої та комплекси.

Комплектації і ціни Grand Cherokee 2011

Новий паркетник надійшов у продаж в трьох комплектаціях, що відрізняються кількістю обладнання, типом приводу, обробкою і, звичайно, цінами:

  • Jeep Grand Cherokee Laredo 4x2 ($ 30,215); 
  • Laredo 4x4 ($ 32,215); 
  • Limited 4x2 ($ 36,320); 
  • Limited 4x4 ($ 38,820); 
  • Overland 4x2 ($ 38,715); 
  • Overland 4x4 ($ 41,120).

Як бачимо, кожна комплектація доступна у варіантах 4x2 і 4x4. Базове устаткування містить:

  • 17-дюймові литі диски; 
  • автоматичні фари з датчиком світла;
  • протитуманні фари;
  • круїз контроль;
  • запуск двигуна без ключа; 
  • двозонну систему кондиціонування повітря; 
  • сидіння водія з електроприводом;
  • рульове колесо зі шкіряною оббивкою і регулюванням по винесенню і висоті;
  • аудіосистему з шістьма динаміками з супутниковим радіо, додатковим аудіороз'ємом і програвачем компакт-дисків.

Пакет Security and Convenience додає дистанційний запуск двигуна, Bluetooth, кришку багажного відсіку, дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням і інтерфейс USB / iPod. Також доступні камера заднього виду, пасажирське сидіння з електроприводом, шкіряна оббивка і стереосистема з дев'ятьма динаміками з HD-радіо, сабвуфер і монітор з сенсорним екраном.

Комплектація Limited вже має все додаткове обладнання Laredo, а також: 

  • 18-дюймові колеса; 
  • біксенонові фари; 
  • задні датчики паркування; автоматичні двірники з датчиком дощу; 
  • зовнішні дзеркала з автоматичним затемненням; 
  • панорамний люк з двома склами; 
  • двозонний автоматичний клімат-контроль; 
  • функції пам'яті положення сидіння водія; 
  • підігрів передніх і задніх сидінь і шкіряна ручка перемикання передач. 

Пакет Luxury Group II запропонує двері багажного відділення з електроприводом, регулювання рульової колонки з електроприводом, рульове колесо з підігрівом і вентильовані передні сидіння. Оновлений пакет Media Center додає систему навігації, відстеження трафіку в реальному часі і 30 ГБ сховища цифрової музики. Також дилер може запропонувати великі 20-дюймові колеса. Overland отримує все опції Limited, а також особливу обробку, включаючи кермо з обробкою дорогим деревом і шкірою.

В якості опції для приводу 4x4 комплектацій Laredo і Limited можна докупити пакет Off-Road Adventure I, в який додані захист днища, картера, бензобака і КПП, позашляхові шини, буксирувальні гаки, повнорозмірна запаска, а на Laredo - система контролю руху на спуску і Quadra-Trac II 4WD. 

Пакет Off-Road Adventure II містить все вищеперелічене, а також пневматичну підвіску, буксирне обладнання (доступно як окремий пакет), електронний диференціал підвищеного тертя і систему Quadra-Drive II 4WD. Limited і Overland можуть бути оснащені розважальною системою для пасажирів на задніх сидіннях з телевізором Sirius Backseat TV. При цьому панорамний люк зменшиться до звичайних розмірів.

Безпека і краш-тести

Jeep Grand Cherokee 2011 року чудово склав іспити в області безпеки, отримавши нагороду Top Safety Pick. За версією Insurance Institute for Highway Safety (IIHS), Страхового інституту дорожньої безпеки США. 

Це стало можливим завдяки тому, що Cherokee має необхідний список стандартного устаткування безпеки:

  • подвійні передні, бічні і подушки безпеки і бічні шторки; 
  • функцію контролю тяги і стійкості; 
  • антиблокувальну систему гальм з вбудованою системою контролю розгойдування причепа; 
  • логічний комплекс виявлення нерівної дороги. 

Допомога при рушанні з пагорба і при спуску запрограмована в його системи стійкості, а активні підголівники також входять в стандартну комплектацію. Grand Cherokee успішно пройшов тести на лобове зіткнення зі зміщенням і повним перекриттям, при деформації капота, бампера і лонжеронів силова структура кузова практично не постраждала.

Суперники по класу

Люксових конкурентів в цьому сегменті ринку більш ніж достатньо. Майже всі вони або рівні за ціною, або дорожче, але є нюанси:

  • Land Rover Discovery IV. Під капотом у нього в базі шестициліндровий турбодизель потужністю 190 сил і об'ємом 2,7 л. За потужністю LR не дотягує до Гранда, за ціною вище, а по оснащенню в базі - скромніше. Єдине, що може виправдати цю машину - блакитна кров.
  • Бензиновий Volkswagen Touareg з V-подібною шісткою 3,6 л потужністю 280 сил. Серйозний конкурент, але як і в випадку з Ленд Ровер, в базовій версії він дорожче Джипа, а по комплектації виглядає не так переконливо.
  • Toyota Land Cruiser Prado. Мабуть, найсерйозніший конкурент Grand Cherokee по обидві сторони океану. У самій навороченій комплектації у нього під капотом ми знайдемо 282-сильну шістку, але ця версія буде очікувано дорожче Джипа зі схожими параметрами і обладнанням.

Темні і світлі сторони Grand Cherokee

Багато хто скаже, що Grand Cherokee вже не той, що був десяток років тому. І будуть абсолютно праві. Краще або гірше стала машина, залежить від висунутих до неї вимог. GC став комфортніше, зібраніше, став краще входити в повороти і менше крінитися, перестав пожирати бензин тоннами, отримав вельми привабливий стильний кузов.

Що сподобається:

  • Він дуже комфортний. Активна система шумозаглушення укупі з товщим лобовим склом, м'яка і настроюється пневмопідвіска, ергономіка салону, непогані матеріали обробки вигідно відрізняють його від конкурентів.
  • Олдскульний селектор АКПП може здатися нудним, але він працює чудово. Помилитися у виборі передач при парковці, наприклад, неможливо. Простота і легкість управління - ще одна фішка Grand Cherokee.
  • Потужні двигуни прекрасно спрацювалися з німецьким автоматом ZF і зробили водіння справжнім задоволенням, незалежно від того, під колесами рідка сніжна каша або асфальт хайвею.

Що може не сподобатися:

  • Дрібниця, але неприємно - кнопка двері багажника розташована не дуже зручно, а щоб відкрити багажник, потрібно кілька секунд тримати палець на кнопці.
  • Базового двигуна V-6 не завжди вистачає для динамічних ривків. При обгоні, наприклад. Все-таки, вага машини за дві тонни, проте в штатних умовах двигун справляється і не клянчить занадто багато палива.
  • Навряд чи можна сварити Grand Cherokee за дорожнечу, але на 2018-2019 рік з усіма допами і можливими опціями його ціна може відрізнятися від базової мало не вдвічі. Втім, ніхто не змушує, і в базі він самодостатній.

Відмінний універсальний автомобіль. На вторинному ринку він продається дуже добре в чому завдяки наявності запчастин на розбиранні Jeep Grand Cherokee, їх цінами, обслуговування цього красеня буде не в тягар, а ресурсні агрегати вселяють впевненість в завтрашньому дні.

Часті питання про розбирання jeep grand cherokee 11-

Розбирання JEEP GRAND CHEROKEE 11- - чи можна підібрати і купити запчастини по вин коду?

Так, скористайтеся пошуком автозапчастини по каталогу або зв'яжіться з нашим менеджером для підбору по VIN. В наявності 648 товарів.

Розбирання JEEP GRAND CHEROKEE 11- - які умови гарантії та доставки?

Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти товар абсолютно безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка здійснюється по всій Україні, також є самовивезення в Києві та Одесі.

Як правильно підібрати запчастини в розділі розбирання jeep grand cherokee 11-?

У продажу оригінальні запчастини та аксесуари з розбирання, тому проблем при установці не буде. Ви можете порівняти деталь з різних авто і замовити необхідну.

✅ Категорія товарів Розбирання JEEP GRAND CHEROKEE 11-
✅ Кількість товарів у каталозі 983
✅ Середня ціна товарів 64 USD
✅ Ціна найдешевшого товару 2 USD
✅ Найдорожчий товар 1500 USD
✅ Середній рейтинг товару ✅4289 оцінок ✅ 4.7