Розбирання Hyundai Santa Fe Sport 2013-2018

Розбирання Hyundai Santa Fe Sport 2013-2018

Петля капота ліва Hyundai Santa FE Sport 13-18 usa
Арт.
90218
Номер
791104Z000
602 грн
15 $
Стійка передня ліва Hyundai Santa FE Sport 13-18 AWD
Арт.
90311
Номер
51750-3J000
401 грн
10 $
Рейка рульова Hyundai Santa FE Sport 13-16 дорест
Арт.
90325
Номер
56500-4Z000
6817 грн
170 $
АКПП у зборі Hyundai Santa FE Sport 13-16 2.4 FWD 6 ступ
Арт.
121445
Номер
45000-3BKA2
32080 грн
800 $
Двигун Hyundai Santa FE Sport 17-18 2.4 G4KJ 48к запустився 7-7-7-7
Арт.
412723
Номер
21101-2GK19
100250 грн
2500 $
Підрамник задній Hyundai Santa FE Sport 13-16 дорест FWD
Арт.
90320
Номер
55405-2P250
4010 грн
100 $
Привід піввісь зад лев Hyundai Santa FE Sport 13-18
Арт.
90387
Номер
49600-4Z000
2005 грн
50 $
Подушка двигуна ліва Hyundai Santa FE Sport 13-18 2.4
Арт.
105755
Номер
218302W000
1805 грн
45 $
ABS АБС Hyundai Santa FE Sport 13-16 дорест
Арт.
90365
Номер
589204Z000
4010 грн
100 $
Ключ Hyundai Santa FE Sport 13-18
Арт.
134744
Номер
95430-4Z101
2406 грн
60 $
Котушка запалювання Hyundai Santa FE Sport 13-18 2.4
Арт.
105778
Номер
273003F100
201 грн
5 $
Петля капота права Hyundai Santa FE Sport 13-18 usa
Арт.
90219
Номер
791204Z000
602 грн
15 $
Цапфа зад лев Hyundai Santa FE Sport 13-16 дорест FWD
Арт.
90313
Номер
52710-2W000
2807 грн
70 $
Рульова тяга з наконечником Hyundai Santa FE Sport 13-18
Арт.
90327
Номер
56820-4Z000
1203 грн
30 $
Привід піввісь зад прав Hyundai Santa FE Sport 13-18
Арт.
90388
Номер
49601-4Z000
2005 грн
50 $
Подушка двигуна права Hyundai Santa FE Sport 13-18 2.4
Арт.
105753
Номер
218102W000
2607 грн
65 $
Датчик ABS передній лев Hyundai Santa FE Sport 13-18
Арт.
90368
Номер
956702W000
481 грн
12 $
Ключ Hyundai Santa FE Sport 13-18 smart, потерт
Арт.
412223
Номер
95440-4Z200
3208 грн
80 $
Генератор Hyundai Santa FE Sport 13-18 2.4, що горів, на запчастини
Арт.
120424
Номер
37300-2G950
2005 грн
50 $

Hyundai Santa Fe Sport 2013-2018

У 2012-му році Hyundai Santa Fe радикально змінилася зовні. Від колишніх плавних і округлих форм не залишилося і сліду. Третє покоління моделі отримало ті характеристики, які змусили лідерів ринку в класі кросоверів поступитися місцем. Стиль, потужність, якість і комфорт - це критерії, в яких Santa Fe суттєво покращився.

Що нового?

Hyundai запустив виробництво паркетника Santa Fe в 2000-му році. Перші два покоління виглядали як справжні позашляховики – високий кліренс, широкий бічний молдинг і округлі бампери чорного кольору (мабуть, щоб не видно було крапель бруду після бездоріжжя), що виступають далеко за кузов. Через це в місті вони виглядали не звично. З 2013-го року модель отримала вже міські риси і фірмовий стиль. Окрім того, що компактний кросовер Santa Fe став трохи довший, ширший і нижчий у порівнянні з попередньою генерацією, він отримав два варіанти кузова.

Перший тип – це SUV на довгій колісній базі і з трьома рядами сидінь. Це типовий для американців сімейний кросовер, який на наших дорогах зустріти важко. Другий - звичний п'ятимісний варіант Santa Fe Sport, про який і піде мова. Варто зауважити, що продаж моделей в США та у світі почали рости саме з третього покоління.

Розмаїття опцій

Кількість варіантів Santa Fe Sport два – з 2.4-літровим бензиновим атмосферником або 2.0-літровим турбодвигуном, що працює на бензині. Трансмісія одна для всіх – автомат на 6 передач. Офіційний сайт Hyundai наполягає, що це одна комплектація з різними агрегатами, тоді як інші джерела поділяють базову і 2.0Т комплектації. Для обох типів двигунів на вибір доступні передній привід за замовчуванням і повний як опція. Модернізація 2014-го року і рестайлінг 2016- го ситуацію з комплектаціями не змінили.

Новий SUV на ринку звичайно не знайти, доступні тільки вживані варіанти. На вартість Santa Fe Sport 2013-2018 років величезний вплив мають рік випуску, стан і пробіг. Середня ціна моделі в різних комплектаціях і різних років виробництва така:

  • Базова Santa Fe Sport 2.4L FWD – від $ 14500
  • Базова Santa Fe Sport 2.4L з повним приводом – від 15500 доларів
  • Santa Fe Sport 2.0Т передній привід – від $ 17000
  • Santa Fe Sport 2.0T AWD – від $ 18500

На відміну від різних силових установок і приводів, функціонал кросовера в цілому однаковий. Технічні опції зібрані в пакети – Standard, Technology і Premium.

На борту Santa Fe Sport з двигуном 2.4 літра в стандартному пакеті присутні такі опції:

  • 17-дюймові фірмові литі диски
  • Задній спойлер
  • Поворотники на дзеркалах
  • Хромована радіаторна решітка
  • Бортовий комп'ютер, що допоможе в подорожах
  • Всі аксесуари з електроприводом
  • Тканинна обшивка салону і крісел
  • Телескопічне та вертикальне регулювання керма
  • Кондиціонер повітря
  • Круїз контроль

Технологічна і мультимедійна частини включають в себе телематичну систему Hyundai's Blue Link, Bluetooth для синхронізації з телефоном та аудіосистемою, 6 динаміків, CD-плеєр, супутникове радіо, USB-порт з інтерфейсом для техніки Apple.

Santa Fe Sport 2.0Т з пакетом Standard має увесь перерахований вище функціонал крім колісних дисків - в комплект з цим варіантом кросовера йдуть 19-тидюймові. Також удосконалився задній ряд сидінь, додався запуск двигуна з кнопки і інформаційний дисплей.

В пакетах опцій Technology і Premium можна знайти такі приємні функції, як підігрів дзеркал, рейлінги на даху, шкіряна обшивка керма, підігрів передніх сидінь разом з регулюванням водійського крісла на восьми рівнях, автоматичні фари і противотуманки, навігатор і сенсорний дисплей.

У 2014 році Santa Fe Sport отримав на озброєння помічника для заднього паркування і «розумне» водійське крісло, яке запам'ятовує установки господаря. Рестайлінг 2017 року торкнувся в більшій мірі екстер'єру – змінилася форма і розмір передніх і задніх фар.

Hyundai, не розділяючи Santa Fe на комплектації з різним рівнем комфортабельності, надає покупцеві самостійно наповнити авто різними функціями. У підсумку виграли всі – кросовер прекрасно продається, а споживач отримує багатий набір опцій вже з базовою версією.

Агрегати

Основним для Santa Fe Sport є бензиновий атмосферний двигун Theta II об'ємом 2.4 літра. Hyundai розробляла цей агрегат спільно з Chrysler і Mitsubishi Motors в рамках співпраці Глобального альянсу двигунів (Global Engine Alliance). Мотор являє собою надійний механізм з рядним розташуванням циліндрів. Клапани загальною кількістю в 16 штук працюють зі зміною фаз на впуск. Два порожнистих розподільних вали з нержавіючої сталі рухаються від ланцюгів. Паливо вприскується безпосередньо в камеру. Конкретно на Santa Fe Sport агрегат видає 190 кінських сил і 222 Ньютон-метра крутного моменту.

Менший за обсягом турбодвигун 2.0L також представляє сімейство Theta II. Santa Fe Sport отримав такий під капот тільки в 2013-му році. Цей двигун також має 4 циліндри з 4 клапанами на кожен, подвійний розподільний вал і видає 264 к.с. і 365 Нм.

Як атмосферник, так і турбодвигун оснащуються автоматичною КПП на 6 передач. Це проста і надійна трансмісія, перевірена часом і дорогами. Тому її і залишали з 2013-го по 2018-й. Зі стандартним 2.4-літровим двигуном Santa Fe Sport розганяється до 100 км/год за 11,6 с, з турбонаддувом 2.0 L – за 9,8 с. Максимальна швидкість обмежена 190 км/год. Витрата палива в міському циклі і на автостраді – 11,2 і 8,1 літра на 100 км відповідно для 2.4L, і 11,8/8,3 для турбодвигуна. Авто з повним приводом споживає трохи більше бензину.

Під час їзди по трасі відчувається повний контроль над кросовером. Він миттєво реагує на натискання педалі газу і стрімко мчить вперед. Підвіска в міру жорстка, але не «дерев'яна».

Недоліки та поломки

Серед глобальних недоліків Santa Fe Sport пред'являється витрата палива. Цей показник дещо вищий за середній серед конкурентів. Варіант з мінімальними показниками споживання бензину на літр-півтора перевищує витрати «родича» по марці Tucson, Nissan Rogue або навіть Jeep Compass. З огляду на вік моделі і те, що вона доступна тільки у вживаному варіанті, є питання і до внутрішнього простору. З часом пластикова оббивка починає стукати і поскрипувати. Автомобіль з одним водієм без пасажирів по трасі проявляє свою гучність. Жорстка ходовка позначається на кріпленнях заднього ряду сидінь, і вони починають видавати виразний стукіт на вибоїнах, ніби відходячи зі свого місця. Недопрацьована і звукоізоляція – на великій швидкості розбірливо чутно роботу двигуна. Відносно агрегатів, то 2.4-літровий недостатньо динамічний, повільно розганяється.

Якщо вибирати Santa Fe Sport з простішим пакетом опцій, то можна зіткнутися з проблемою сліпої зони позаду авто. Без парктроника і цифрових асистентів задня парковка стає проблематичною, адже можливостей дзеркал абсолютно не вистачає.

Однак в плані надійності Santa Fe Sport 2013-2018 не підводить. При належному догляді і своєчасним обслуговуванні кросовер не турбуватиме господаря навіть дрібницями. Проблеми виникають після 100000 км пробігу. У повнопривідного SUV починає виходити з ладу роздатковий механізм. Пов'язано це з економією самої Hyundai на мастильних матеріалах. Радує, що цю проблему можна вирішити. Практично кожні 20 тисяч км потрібно буде міняти стійки стабілізатора і витратні матеріали ходової, прочищати паливні форсунки.

В цілому модель, навіть маючи пробіг, демонструє добру надійність, а більшість проблем з нею виникають від відношення та стилю кермування власника.

Безпека та краш-тести

Виробник оснастив Santa Fe Sport в плані безпеки всім необхідним. Всі помічники зібрані в одну телематичну систему Hyundai's Blue Link. У ній зосереджені такі функції, як віддалений доступ, відстеження вкраденого авто, GPS-трекер, навігатор, виклик екстрених служб, підказки водієві та інші корисні водієві асистенти. Стандартним набором рішень безпеки є антиблокиратори дискових гальм, контроль тяги та стабільності, а також допомога в керуванні при підйомі та спуску зі схилів. Електроніка допомагає визначити оптимальне зусилля для безпечного подолання перешкод, і навіть водій-початківець відчує себе впевнено. Камери перехресного руху ззаду і парктронік в просунутих пакетах опцій нівелюють недостатній огляд заднього простору.

Гальмівний шлях зі швидкості 100 км/год до повної зупинки займає всього 38 метрів. В екстрених ситуаціях, в разі аварії наприклад, за збереження здоров'я і життя пасажирів відповідають подушки безпеки по периметру салону – в торпедо, з боків і подушки-завіски. Активні підголівники вбережуть шию і голову. Проте до експериментів краще справи не доводити. Відсутність датчиків попередження фронтальних зіткнень і круїз-контролю повинні спонукати водія до уважного кермування з однієї вагомої причини.

В результаті краш-тестів, проведених IIHS для всіх авто в США, було виявлено, що лобовий удар несе велику загрозу для водія. Santa Fe Sport ледь-ледь пройшов це випробування - оцінка всього лише «Задовільно». Особливо слабке місце – це зона ніг під кермом. В результаті удару з боку водія кузов стискається гармошкою, а ліве переднє колесо вилітає разом з піввіссю. Конструкція передньої частини кросовера дозволяє розподілити імпульс рівномірно по всій ширині, тому і деформуються передній бампер, рама, стійка і весь вміст капота.

Тип краш-теста Оцінка
Помірне лобове зіткнення Good 5/5
Бокове зіткнення Good 5/5
Перевертання на дах Good 5/5
Підголівники та сидіння Good 5/5

Хто в суперниках

Боротьбу за американського споживача Hyundai Santa Fe Sport 2013-2018 вела здебільшого з іншими азіатськими SUV аналогічних років виробництва:

  • Kia Sorento
  • Nissan Pathfinder
  • Toyota Venza
  • Honda CR-V

З американських кросоверів конкуренцію Santa Fe очолював Ford Explorer.

Плюси та мінуси

Колосальна робота, виконана з третім поколінням моделі, принесла свої плоди у вигляді збільшення продажів. Це стало можливим завдяки таким перевагам Santa Fe Sport:

  • Надійність в експлуатації
  • Багата функціональність навіть в базовій комплектації
  • Стильний екстер'єр
  • Потужний двигун з турбонаддувом
  • Якісна оббивка салону

До недоліків відноситься:

  • Витрата палива вище середнього серед класу
  • Базовий двигун слабкий
  • Поганий огляд простору позаду автомобіля
  • Відсутній круїз-контроль

Висновки

Це може звучати занадто добре, щоб бути правдою, але з пісні слів не викинеш. Hyundai Santa Fe Sport 2013-2018 є по суті ідеальним позашляховиком для свого часу. У ньому вдало поєднується дивовижна продуктивність, широкий функціонал і достатньо розкоші. Якщо до цього додати комфортний салон, то виходить авто, з якого не хочеться виходити. Дрібні недоліки моделі забуваються за кермом Santa Fe так само швидко, як і з'являється звичка до хорошого. Навіть той факт, що кросовер присутній тільки на вторинному ринку не змінює ситуацію.

Часті питання про розбирання hyundai santa fe sport 2013-2018

Розбирання Hyundai Santa Fe Sport 2013-2018 - чи можна підібрати і купити запчастини по вин коду?

Так, скористайтеся пошуком автозапчастини по каталогу або зв'яжіться з нашим менеджером для підбору по VIN. В наявності 1069 товарів.

Розбирання Hyundai Santa Fe Sport 2013-2018 - які умови гарантії та доставки?

Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти товар абсолютно безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка здійснюється по всій Україні, також є самовивезення в Києві та Одесі.

Як правильно підібрати запчастини в розділі розбирання hyundai santa fe sport 2013-2018?

У продажу оригінальні запчастини та аксесуари з розбирання, тому проблем при установці не буде. Ви можете порівняти деталь з різних авто і замовити необхідну.

✅ Категорія товарів Розбирання Hyundai Santa Fe Sport 2013-2018
✅ Кількість товарів у каталозі 2156
✅ Середня ціна товарів 57 USD
✅ Ціна найдешевшого товару 1 USD
✅ Найдорожчий товар 2500 USD
✅ Середній рейтинг товару ✅9319 оцінок ✅ 4.8