Розбирання FIAT 500L 14-

Розбирання FIAT 500L 14-

Стоп сигнал Fiat 500L 14-
Арт.
122017
Номер
68201898AA
777 грн
20 $
Накладка капота Fiat 500L 14- злам креп, подряпини
Арт.
209912
Номер
5NE87JXWAA
1166 грн
30 $
Цапфа з маточиною перед лев Fiat 500L 14-
Арт.
122050
Номер
68201077AA
3497 грн
90 $
Рульова тяга з наконечником ліва Fiat 500L 14-
Арт.
122060
Номер
68210501AA
1166 грн
30 $
Колектор впускний Fiat 500L 14- 1.4T
Арт.
121750
Номер
4861775AC
1943 грн
50 $
Головний циліндр зчеплення Fiat 500L 14-
Арт.
209421
Номер
55190993
389 грн
10 $
Двигун Fiat 500L 14-1.4T MultiAir Turbo EAM 121к
Арт.
365081
Номер
68212065AA
31080 грн
800 $
Підрамник передній Fiat 500L 14-
Арт.
122056
Номер
68201117AA
3108 грн
80 $
Привід піввісь передня лев Fiat 500L 14-МКПП
Арт.
122128
Номер
68201097AA
7770 грн
200 $
Стабілізатор передній Fiat 500L 14-25мм
Арт.
122077
Номер
68201115AA
1943 грн
50 $
Подушка двигуна ліва Fiat 500L 14- 1.4T
Арт.
121740
Номер
68201194AA
1748 грн
45 $
ABS АБС Fiat 500L 14-
Арт.
209447
Номер
51920753
3885 грн
100 $
Ключ Fiat 500L 14-3 кнопки
Арт.
122143
Номер
RX2TRF198
1943 грн
50 $
Датчик тиску наддуву Fiat 500L 1.4T
Арт.
172241
Номер
0 281 006 028
389 грн
10 $
Паливна рейка Fiat 500L 14- 1.4T
Арт.
121791
Номер
4627178AB
777 грн
20 $
Стартер Fiat 500L 14-1.4T шумить
Арт.
358453
Номер
51890631
971 грн
25 $
Накладка дверей всередину зад прав Fiat 500L 14-
Арт.
392155
Номер
5NF38JXWAA
389 грн
10 $
Захист арки бічна ліва Fiat 500L 14-
Арт.
171364
Номер
51888533
777 грн
20 $
Петля капота ліва Fiat 500L 14-
Арт.
121953
Номер
68201 019AA
1360 грн
35 $
Цапфа з маточиною перед прав Fiat 500L 14-
Арт.
122051
Номер
68201099AA
3497 грн
90 $
Рульова тяга з наконечником прав Fiat 500L 14-
Арт.
122061
Номер
68210502AA
1166 грн
30 $
Дросельна заслінка Fiat 500L 14- 1.4T
Арт.
121749
Номер
4892945AA
1943 грн
50 $
МКПП в зборі Fiat 500L 14- 6 SPEED 56к
Арт.
209103
Номер
68217382AA
23310 грн
600 $
Привід піввісь перед прав Fiat 500L 14- МКПП
Арт.
122129
Номер
68201105AA
9713 грн
250 $
Тяга стабілізатора перед прав Fiat 500L 14-
Арт.
122159
Номер
68201116AA
389 грн
10 $
Кронштейн двигуна задній Fiat 500L 14-1.4T МКПП
Арт.
209317
Номер
68223939AA
777 грн
20 $
ABS АБС Fiat 500L 14-
Арт.
376384
Номер
52008195
3885 грн
100 $
Клапан системи турбонаддува Fiat 500L 1.4T
Арт.
172287
Номер
04861942AB
1943 грн
50 $
Продувний регулюючий клапан Fiat 500L 14-1.4T
Арт.
333698
Номер
4627336AA
777 грн
20 $
Генератор Fiat 500L 14-1.4T
Арт.
172047
Номер
51931432
3108 грн
80 $
Накладка двері бічна перед прав Fiat 500L 14-
Арт.
121723
Номер
5NF17MX5AA
583 грн
15 $
Захист арки бічна права Fiat 500L 14-
Арт.
171367
Номер
51890240
777 грн
20 $
Кронштейн крила переднього лівого Fiat 500L 14-
Арт.
266450
Номер
68200942AA
583 грн
15 $
Накладка двері бічна перед лев Fiat 500L 14-
Арт.
121703
Номер
5NF32MX5AA
583 грн
15 $

Fiat 500L 2014. По хвилях пам'яті

На хвилі ретро-моди в 2007 році компанія Фіат відновила випуск культової моделі 500. Правда, крім схожої дизайнерської концепції, з легендарним п'ятисотим цей хетч нічого не пов'язувало. Через п'ять років, у 2012 році, оцінюючи успіх моделі 500, компанія вирішила вступити в гру в класі чотиридверних мінівенів класу В. Запчастини Fiat 500L люб'язно надав Fiat Punto, а зі звичайною п'ятисоткою машина має мало спільного.

Як поєднати компактність і простір. Fiat 500L знає

Fiat не зовсім звичайний гравець на автомобільному ринку США. Дизайн моделі 500 поки чіпати не будемо, але сам факт того, що в автосалонах Північної Америки з'явився автомобіль, зібраний в Сербії, частини колишньої Югославії, вже викликає подив. Fiat 500L збирають на тому ж заводі, на якому за часів процвітання дружнього і веселого соцтабору збирали автомобіль Yugo. Та ще тачка.

FCA викупило цей завод, вимела звідти консервні банки з недопалками і застарілі складальні лінії, встановила нове обладнання, недорого найняла сербів і почала з 2013 року збирати там тільки модель Fiat 500L. Це було єдине рішення, оскільки попит на п'ятисотку ріс не тільки в Італії, але і далеко за її межами. Збирати ж нову модель за океаном було нерентабельно, а замовлень ставало все більше.

Не потрібно думати, що чотиридверний Фіат 500 з приставкою L має якесь відношення до шедеврів югославського автопрому. Крім географічного - ніякого. Більш того, ця машина майже ніяк не пов'язана п'ятисотим Фіатом. Запчастини Fiat 500L і Fiat 500 абсолютно різні. Як в Америці, так і в Європі. 

Хетч побудований на глобальній платформі Фіата Пунто, при цьому сам Пунто залишається на конвеєрі. FCA залишилася тільки у виграші - набір деталей один, а моделей кілька, причому кожна з них добре продається в різних сегментах ринку і не конкурує між собою. Високий хетч 500L, завдяки компонуванню кузова, здобув не менше екстравагантних суперників. Це MINI Countryman, Kia Soul і Honda Fit.

Ми співчуваємо маркетологам альянсу FCA, тому що розуміємо, яких титанічних зусиль коштувало вбити в голови американської примхливої публіки той факт, що Fiat 500L - приваблива машина. Зі звичайною п'ятисоткою куди простіше. Тут спрацьовує пряма асоціація з післявоєнною культовою моделлю. Незграбна і дивакувата на перший погляд версія L взагалі не вписується в американський контекст.

Попри це, продажі зметнулися до неба, перекривши навіть звичайний Фіат 500, який, до слова, тільки в Штатах продали близько мільйона разів. Що ж змусило американця закрити очі на своєрідний дизайн? Ціна? Навряд чи. П'ятидверний хетч в базі коштує близько 20 тисяч зелених. Технічні характеристики? 

Теж ні. В Америці Fiat 500L продають тільки з одним мотором і з двома коробками на вибір, особливо не розженешся. Секрет успіху масштабованої п'ятидверної п'ятисотки - у величезному просторому і функціональному салоні, дуже великому багажнику і якісній збірці, як не дивно.

Дизайн і внутрішній світ Fiat 500L

Це далеко не Fiat 500. Кохання з першого погляду не вийде. Елька набагато вище, довше і ширше звичайного хетча, до того ж виглядає смішною і незграбною. Якщо придивитися, в дизайнерських рішеннях знаходимо відсилання до маси сучасних компактних хетч і навіть мінівенів.

Дах, як у Міні, компонування, як у VW Thing та Honda Fit, є навіть деякі асоціації з Scion xB, хоча останній виглядає більш традиційно. Окатий передок Fiat 500L одночасно розмістив на панелі і на бампері аж три види решітки радіатора. Оптика чимось перегукується з відомим, але повністю провальним Pontiac Aztek.

Хоча передні багаторівневі фари тут виглядають більш стильно і вписуються в загальну концепцію дизайну. З часів прем'єри машинка переживала кілька незначних рестайлінгів, але це практично не позначилося на загальному сприйнятті та генеральної ідеї архітектури хетча - тут все побудовано навколо салону.

Величезні бічні вікна дверей, тричастинне оригінальне лобове скло (хтось пам'ятає щось подібне за винятком Fiat 600 Multipla?), Велике скло п'ятих дверей - все це забезпечує не тільки шикарний огляд, але і відчуття світлого затишку в салоні. Багато в чому завдяки низькій віконній лінії, потихеньку піднімається від кромки переднього крила до задньої стійки. Після 2016 роки її стали фарбувати в колір верху (найчастіше, це чорний), що створює модний ефект плаваючого даху.

Всього для Ельки є 333 варіанти зовнішньої персоналізації:

  • три кольори для даху;
  • 12 кольорів для кузова;
  • три варіанти забарвлення литих дисків;
  • чотири різних комплектації.

В цілому, Фіат позиціонує 500L як емоційний автомобіль, але на ділі це не зовсім так. Генеральна лінія компанії - створити і вивести на ринок щось більше в класі компактних хетч, але крупніше кавоварок еспресо з колесами, що переважають в сегменті.

Крупніше значно. Так, наш герой побудований на більш розтягнутій платформі класу В, але більше п'ятисотки:

  • на 704 мм в довжину (4140 мм загальна);
  • на 140 мм в ширину;
  • на 150 мм у висоту (1780 мм загальна).

Як бачимо, це вже зовсім інша машина, а відчувається це в першу чергу в салоні.

Інтер'єр Fiat 500L

І ось тут-то ми розуміємо, що маємо справу не стільки з хетч В-класу, скільки з компактним мінівеном. Таких варіантів на ринку нових машин, як і на вторинному ринку, не так вже й багато. Що пропонує нам американська версія Fiat 500L:

  • Маса варіантів обробки салону, купа варіантів оформлення передньої панелі, дверних карт, обшивки сидушок.
  • Неймовірний простір усередині, який просто не в'яжеться з відносно компактними розмірами машини.
  • Є можливості трансформації салону і вони змінюються в залежності від обраної комплектації.
  • Жоден хетч В-класу (та й машини побільше) не дозволить нам перевезти довгомір за 2,4 м.
  • Високий панорамний дах, що додає до фізичного простору ще й візуальний простір.

До італійської ергономіці в салоні потрібно звикати, але це стосується тільки водія. Наприклад, щоб відкоригувати висоту променя фар головного світла, потрібно шукати крутилку не зліва, а справа на консолі, поруч з блоком управління кліматом. Незвично також розташування вимикача заднього двірника, він знаходиться на підрульові перемикачі і виконаний у вигляді окремого кільця.

Втім, з усім цим цілком можна миритися, з огляду на те, скільки місця в багажнику і в салоні. На задньому сидінні трьом дорослим буде все-таки тісно, але для чотирьох осіб салон просто розкішний. Подушка заднього сидіння має продуманий профіль і обшивку, яка легко чиститься, а висота стелі дозволяє навіть рослим пасажирам відчувати себе привільно.

Обсяг багажника - фантастичних для такого маленького вена 400 літрів. Зсунувши задню сидушку вперед, можна отримати додаткових 200 літрів, а якщо скласти спинки, в багажник поміститься близько 2000 літрів вантажу. До того ж багажник можна зробити універсальним. Для цього передбачені дві додаткові знімні полки. Одна ділить його навпіл, друга накриває в рівень зі спинкою заднього сидіння.

В цілому дизайн кузова навряд чи може привести когось в естетичний екстаз, Fiat 500L явно не мітить в красені. Тут важливіше інше - функціональність. Невеликі габарити і великий салон. Ось головне. А як виглядає машина зовні, сидячи в салоні, мало кого хвилює, чи не так?

Характеристики та техніка Fiat 500L

В Європі у Fiat 500L купа двигунів, є навіть двоциліндровий турбомоторчик. У США хетч має тільки один двигун з турбіною. Це 1,4-літровий бензиновий рядний чотирициліндровий агрегат з турбіною. Такий же, до речі, встановлюють і на гарячий трьохдверний хетч Fiat 500 Abarth, але крутний момент там поменше.

Наш мотор MultiAir Turbo віддає 162 сили і 230 Н ∙ м крутного моменту. Тягу довелося збільшити, оскільки вага п'ятідвірки не дитяча, близько 1500 кг в залежності від комплектації. До двигуна прикручений або 6-ступінчастий робот Dualogic з двома зчепленнями, або базова 6-ступінчаста механіка. Привід тільки передній, повного немає навіть в списку опцій.

Робот працює за двома алгоритмами, автоматичні перемикання і зміна передач вручну. У режимі автомата до його поведінки потрібно звикати, оскільки може здатися, що перемикається він з невеликою затримкою. Насправді до нього просто потрібно звикнути, а з турбомотором працює він досить злагоджено.

Зате в ручному режимі робот працює чудово і управляється підрульовими пелюстками. Перемикання відбуваються швидко, без затримок і ривків. Перемикатися можна і селектором коробки передач, кому як зручніше і звичніше. Єдиний прокол автомата в тому, що при різкому натисканні педалі газу в підлогу режим кікдауна не спрацьовує, перемикатися на підвищену ступінь доводиться вручну.

Надлишковою потужністю автомобіль не страждає, та ще й високий кузов грає проти аеродинаміки. Тому і витрата палива в місті може досягати 10 літрів на сотню. На трасі Fiat 500L витрачає близько семи літрів. Такі показники не такі вже й жахливі, але в класі є машини економічніше. Наприклад, Honda Fit в змішаному циклі захоче не більше 6,5 літрів кожних 100 км пробігу.

Ціна та комплектації Fiat 500L

Хетчбек на ринку Північної Америки тепер продається в трьох комплектаціях: Pop, Trekking і Lounge. Для кожної з них передбачені опції персоналізації і безпеки, а також елементи зовнішнього декору на зразок молдингів і особливих литих колісних дисків.

Комплектація Рор, від $ 21,910
За останніх кілька років базова версія подорожчала майже на три тисячі доларів, в 2014 році за неї просили трохи більше 19 тисяч. У 2019 зі списку доступних трансмісій зникла механічна коробка передач, а робот був модернізований. Все це позначилося на стартовій ціні.

Зате і оснащення стало виглядати більш переконливо. За ці гроші покупець отримує машину з встановленими:

  • 16-дюймовими легкосплавними дисками, 
  • денними ходовими вогнями, 
  • дзеркалами з підігрівом, 
  • тонованими склами, 
  • дистанційним блокуванням і розблокуванням замків, 
  • камерою заднього виду, 
  • кондиціонером, 
  • круїз-контролем, 
  • регульованими по висоті передніми сидіннями, 
  • шкіряною оббивкою 
  • рульовою колонкою з регулюванням в двох площинах, 
  • що складаються задніми сидіннями в пропорції 60/40, зрушуються вперед і назад, 
  • 7-дюймовим сенсорним екран, 
  • двома портами USB, 
  • підтримкою Apple CarPlay і Android Auto, а також аудіосистемою з шістьма динаміками.

Ось і зростання ціни на базову версію. У 2014 році комплектація Pop не пропонувала і половини цього обладнання, все потрібно було докуповувати. Але і тут є опціональний пакет.

Додатковий пакет Popular Equipment Group містить задні датчики паркування, двозонний клімат-контроль, регулювання поперекової опори для водія і дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням. Пакет Premium Group від Pop включає в себе ці функції, а також супутникове радіо, навігатор і аудіосистему BeatsAudio з сімома динаміками.

Комплектація Trekking, від $ 23,325
Ця версія отримує 17-дюймове лиття, противотуманки і характерні для кросоверів елементи обважування кузова. Крім цього:
світлодіодне освітлення салону, 
шкіряну оббивку, 
підігрів передніх сидінь, 
підлокітник заднього сидіння,
систему BeatsAudio, навігацію і супутникове радіо з пакету Premium Group.

Комплектація Lounge, від $ 24,320
Найдорожча версія п'ятисотки ель має на борту той же обладнання, що і попередня комплектація, плюс хромовані зовнішні дзеркала, пофарбовані особливим кольором, і деякі компоненти пакета Popular Equipment Group.

Розбираємося з конкурентами
Насправді їх не так багато. Найближче до моделі 500L підкралися машини з тим же логотипом на решітці радіатора:

  1. Fiat 500х. Він менше по салону, ніж Елька, але більш грайливий з поведінки. Правда, і коштує дорожче. З технічної точки зору 500х більш просунутий.
  2. Mini Countryman. Ми отримуємо те, за що платимо - він дорожче, витонченіше за матеріалами обробки салону, двигуни потужніші і економічніші. Втім, деякі дорікають дизайну салону Міні в зайвій крикливості і називають його мало не кітчем. Але це справа смаку.
  3. Fiat 500. Виграє у більшого за розмірами і більш практичного братика в привабливості і дизайні кузова, але чотиримісною п'ятисотку назвати можна з натяжкою. Швидше, салон підходить під формулу 2 + 2.

Безпека Fiat 500L

До 2018 року із засобами активної безпеки у Fiat 500L була біда. У базі йшли тільки подушки безпеки і ABS. Навіть при такому мізерному забезпеченні 500L мав кращу оглядовість в класі. Після рестайлінгу машину нарешті оснастили камерою заднього виду, парктроніки, функцією допомоги при старті під гору і всім необхідним.

Тому в 2018 році Fiat 500L отримав такі оцінки за версією IIHS:

  • Бічний удар з деформацією дверей, порогів і центральної стійки - добре, вищий бал.
  • Міцність силового каркаса і даху - добре.
  • Лобовий удар з частковим перекриттям - добре.
  • Удар ззаду з деформацією двері багажника, бампера і скління - добре.

В Європі за місцевими стандартами Fiat 500L склав всі іспити на 5 зірок

Робимо висновки. Американський Fiat 500L, до чого він нам

Зовні європейський і американський Fiat 500L практично не відрізняються. Однак в Штатах традиційно машина укомплектовувалася багатшими, хоча її обділили моторами. У Європі, до речі, ви не знайдете офіційною версією з 1,4-літровим турбомотором, але є нюанси.

Ми говоримо «ні»:

  • Мізерний вибір моторів, точніше, його відсутності.
  • Сильна парусність через високий кузов.
  • Трохи висока витрата палива.

Ми говоримо «так»:

  • Fiat 500L Не проти працювати на 92-му бензині.
  • У нього найбільший салон і самий об'ємний багажник в класі.
  • Відмінні матеріали і дизайн салону.
  • Слухняний витривалий робот з осудними перемиканнями.
  • Повний асортимент запчастин на розбиранні Fiat 500L.

Якщо ви вже переросли тридверні компакти, варто придивитися до цього малюка. Він цілком в змозі замінити навіть невеликий мінівен, а по експлуатаційних витрат Елька не дорожче, ніж машини субкомпактного сегмента.

Часті питання про розбирання fiat 500l 14-

Розбирання FIAT 500L 14- - чи можна підібрати і купити запчастини по вин коду?

Так, скористайтеся пошуком автозапчастини по каталогу або зв'яжіться з нашим менеджером для підбору по VIN. В наявності 370 товарів.

Розбирання FIAT 500L 14- - які умови гарантії та доставки?

Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти товар абсолютно безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка здійснюється по всій Україні, також є самовивезення в Києві та Одесі.

Як правильно підібрати запчастини в розділі розбирання fiat 500l 14-?

У продажу оригінальні запчастини та аксесуари з розбирання, тому проблем при установці не буде. Ви можете порівняти деталь з різних авто і замовити необхідну.

✅ Категорія товарів Розбирання FIAT 500L 14-
✅ Кількість товарів у каталозі 788
✅ Середня ціна товарів 51 USD
✅ Ціна найдешевшого товару 1 USD
✅ Найдорожчий товар 800 USD
✅ Середній рейтинг товару ✅3329 оцінок ✅ 4.8