Як відігріти авто взимку?

Не кожен автовласник із різних причин може дозволити собі гараж. Отже, машину доводиться зберігати просто неба цілий рік. І це може бути провісником проблем взимку. Автомобіль хоч і зроблений переважно із заліза, але все одно може замерзнути буквально. І щоранку постає складне завдання: як відігріти машину взимку.


Що може замерзнути в машині взимку?

При особливо сильному морозі та високій вологості повітря в машині можуть замерзнути практично всі механізми та робочі речовини. Починаючи з -5°С зледеніють вікна та дверні затвори. Точно перетворитися на лід вода у бачку омивача. З досягненням негативних позначок на градуснику уражаються і знерухомлюються всі дверцята та кришка багажника, дзеркала, електроніку в склопідйомниках та центральному блокуванні.

При дуже суворому холоді втрачають свої властивості моторне і трансмісійне мастило, робоче середовище гідропідсилювача керма, гальмівна рідина, антифриз, а також зникає заряд. Крім того, всередині стає некомфортно – холодні сидіння та весь пластик не подобаються нікому. Звісно, похолодання не зашкодить транспортному засобу фатально, проте щоденна експлуатація виявиться дуже скрутною. Тому швидке та ефективне прогрівання машини взимку – запорука зручності та безпеки.


Дверні замки

Великою рідкістю сьогодні є легковики, які відчиняються вручну. Здебільшого машини забезпечені центральним, що працює від брелока. Вся начинка захована всередині, однак із настанням заморозків може не працювати. Суть у тому, що електрозамок може заклинити за 0 градусів і електромотор не відкриється. Начебто пішов сигнал при натисканні на брелок, проте розблокування не відбулося. У такому разі використовується ключ. А в замкову щілину попередньо не зайве бризнути WD40 або розморожувач. Буквально за мить все відкривається. У жодному разі не можна поливати окропом.

Двері

Самі по собі вони не зможуть обморозитись, а от примерзнути до рами – запросто. Явищо відбувається з низки причин:

  • У салоні машини була підвищена вологість повітря – трапляється, якщо возити багато людей і не провітрити машину вночі, а також через поломку клімат-контролю
  • Переохолоджений туман чи дощ
  • Сніг, що танув, потрапив у щілини між дверима і кузовом.
  • Після миття поверхні не протерті від надмірної вологи

Переважно діяти на випередження і змастити гумки ущільнювачі силіконовим мастилом.



Обливати кузов окропом не можна. Переважно скористатися будівельним феном. Крім того, достатньо розморозити один вхід, щоб потрапити всередину і запустити агрегат, прогрітися і розкрити інші.

скло



Зледеніння явище неприємне, але не критичне.Після прогріву і роботи грубки лід розтане і видимість відновиться. Якщо холод не стійкий, то піде гаряча вода або речовини, що містять спирт. Запобігти замерзанню вийде такими способами:

  • У рясний снігопад мудрим рішенням охолодити інтер'єр – сніг не розтане на теплому вітровому та задньому вікні, і не утворюється крижана кірка
  • Укрити машину тентом – зледеніння виключено, якщо залізний кінь не був покритий вологою до укриття
  • Після миття ретельно витерти всі шибки

Чисті, не зледенілі кузовні частини забезпечать економію часу та пального. Дуже актуально для тих, хто поспішає на роботу і відігрівати немає секунд на очікування.

Двигун

Агрегат за визначенням не може перетворитися на крижану брилу. По-перше, він повністю виконаний із сталі. По-друге, всі деталі, що рухаються, також виробляються з металу. Отже, зима в умовах наших широт абсолютно не загрожує силовій установці. Інша розмова – олія та охолоджувальна авторідина. Неправильно підібране мастило при низьких температурах може зв'язати та знерухомити всі рухомі компоненти. Що стосується відведення тепла, то сучасні матеріали здатні витримати без зміни щільності та в'язкості від -20 ⁰С до -35 ⁰С. Якщо ж у патрубки чомусь залитий дистильовану H2O, то її доведеться зливати під час тривалої стоянки.

Загалом поршні, циліндри, клапани, свічки, ремінь або ланцюг ГРМ, помпа та інші деталі пристосовані до морозних погод і замерзати не повинні. Але якщо двигун вимагає прогріву, то скористатися промисловим струменевим обігрівачем або тепловою гарматою буде доречним. Спосіб хоч і незвичайний, як швидко прогріти машину, але дуже ефективний.

Щітки склоочисників

У зимовий сезон над капотами повсюдно видно підняті склоочисники. Досвідчені водії роблять так, щоб вони не примерзли. Адже навіть слабкі заморозки обернуться тим, що двірники не зрушать при включенні, бо вони змерзли. Якщо погода очікується без опадів, то очищувачі можна не чіпати, проклавши між ними і скляною поверхнею суху тканину або папір.

Замерзають та твердіють змінні гумові щітки. Завчасно придбати зимовий артикул – вдала ідея.

Гальмо стоянки

Досвідчені автомобілісти знають - з листопада по березень надійніше відмовитися від постановки машини на ручник. Справа в тому, що замерзлий трос при знятті з ручника не розведе гальмівні колодки. І транспорт виявляється знерухомленим. Щоб рушити доведеться розморожувати гальмо стоянки за допомогою обігрівальних пристроїв.


Омиваюча рідина

Тут все просто – з жовтня та до квітня краще заливати незамерзайку. Суміш дистильованої Н2О зі спиртовими добавками залишиться рідкою навіть -40. А це означає, що форсунки, патрубки, мотор та ємність склоомивача залишаться в цілості та функціональності.


Як відігріти дизельну машину взимку?

На відміну від бензину існують літні та зимові солярки. Різниця полягає у змісті парафіну, який у літньому дизпаливі є. Низька температура навколишнього середовища провокує кристалізацію палива, забиваються паливний насос, фільтр та шланги. Власник дизельного залізного коня може зіштовхнутися із серйозними труднощами, якщо машина провела морозну ніч на стоянці під небом. І слабкою ланкою в системі подачі дизеля є елемент, що фільтрує. Виходів із такої ситуації достатньо:

  • Заміна забитого фільтра на новий
  • Відігрівання з використанням фена, грілки, парогенератора
  • Інтегрування в систему спеціальних підігрівачів
  • Встановлення передпускового підігрівача
  • Використання антигеля, що розганяється по шлангах за допомогою ручної помпи.
  • Викликати бригаду фахівців, здатну відігріти та запуститися

Не рекомендується запускати ДВЗ машини з штовхача або буксира, оскільки ймовірно пошкодиться ГРМ.
Заводити машину на солярі взимку слід по-іншому, ніж на бензині. По-перше, включають запалення – на панелі приладів загориться і погасне індикатор у вигляді спіралі. Так активуються свічки та прогріваються камери згоряння. І лише після цього крутити ключ у положення START. Якщо машина не прокинулася, то за кілька хвилин повторити процедуру. І так продовжувати, поки під капотом не загуде.

Як правильно прогріти машину?

Задовго до того, як відігріти його потрібно завести. Проблеми з'являються зі стартом двигуна. Справа в тому, що на морозі моментально знижується заряд. Особливо якщо АКБ вже відносно старий. Через те, що електрика в батареї виробляється за рахунок хімічної реакції, і нижче за нуль за Цельсієм цей процес. Як наслідок напруга та сила струму знижується та енергії не вистачає на старт. Прогрівання машини взимку може і не розпочатися, якщо на клемах немає електрики.

Що робити, якщо акумуляторна батарея села та прокрутити стартер не вдається? На допомогу прийдуть сусіди та друзі, від чиїх автомобілів вдасться прикурити свою машину. Ще варіант – спробувати провернути колінвал із штовхача – людськими зусиллями чи на буксирі. Точно спрацює новий заряджений акумулятор. Щоб таких проблем не виникло, пропонується класти в підкапотний простір теплу ковдру. Або заносити джерело енергії на час простою до будинку. Також відігріти акумулятор допоможе теплофен.


Коли з електробатареєю все гаразд і машина може завестися, то взимку обов'язково дотримуватись деяких правил:

  1. Перед запуском краще включити ближнє світло на 4-5 секунд - так АКБ прокинеться
  2. Завести та дати силовому вузлу попрацювати на неодружених оборотах. Здійснювати це необхідно на нейтральній передачі механіки, що автомата
  3. Якщо двигун не запустився, то наполягати на цьому відразу не варто – безпечніше почекати півхвилини та повторити запуск
  4. Коли оберти впадуть із 1200-1300 до 900-1000 одиниць, починайте стартувати без ривків
  5. Швидкість набирати поступово, перший кілометр не газувати різко, а рухатись у межах 30-40 км/год.
  6. До того як не набралася необхідна теплота, розвивати велику швидкість не бажано – приблизно через 10 хв. можна розганяться до дозволених кілометрів на годину

Деякі фахівці рекомендують зовсім не здійснювати прогрівання машини взимку. На їхню думку, так ДВС лише зношується швидше. Проте практика мільйонів власників доводить, що цієї процедури важливо не уникати. Все-таки щільність моторної оливи збільшується, що тягне за собою погіршення змащувальних властивостей. Тому одразу стартувати означає наближати вихід автомобіля з ладу.

Тільки даючи машині прогрітися належним чином узимку, можна продовжити термін її служби та скоротити кількість ремонтів. Доведено, що якщо не відігрівати взимку перед дорогим транспортом, то він частіше ламається.
https://www.youtube.com/watch?v=XwpPHoUAU6w